Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • S P A R T A N.

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra Y16YNG din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2019

  • Mesaj Privat
1.Ori tacheți
2.Una din rolele de la distribuție sunt slabe și bate
Părerea mea e să verifici distribuția!
Skip Ads 60 min (0/3)

  • MihaiGSM

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A16XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Vin si eu pe topicul acesta cu o problema sacaitoare.
Sunt posesor de astra h, a16xer, 2011 cu 130.000km la bord, de cca 30.000 km la mine.
Pana acu’ masina nu m-a necajit decat cu o sonda lambda, insa de cand a venit caldura, la pornire face sunetul specific de diesel pret de 1,2 secunde, amintit in postarile anterioare. Uleiul folosit de mine e Liqui Molly toptec 4600, 5w30, cu schimburile la 10.000km, intocmai sa nu fi ajuns la problema asta, dar uite ca am ajuns.
Am gasit pe forum informatia asta:

“Insignia 2009-Onwards - Engines A16XER, A18XER
Knocking Noise After Cold Start
Customer complains of a knocking noise after cold start. This noise appears sporadically after cold start
and when the engine switched off for a long period of time.
This is due to the camshaft position actuator activation starting too early before the necessary oil
pressure is reached.
In case of customer complaint please program engine ECU with modified software.
Software will be available as of 11th of May 2009, TIS2Web 5.5.
TIS Reference Number: E0002487”

A rezolvat cineva prb asta prin update de soft? Sau sa nu imi bat capul si sa investighez actuatoarele si sa scot sitele?
Problema face numai la prima cheie si dupa o stationare lunga, la mai mult de 30 grade afara. In rest se comporta cum trebuie.
  • MFirica

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Ajutati-ma si pe mine cu un sfat aici va rog.
https://www.clubopel.com/vie...p=2034491#2034491
  • GCroitoru

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Sep 2019

  • Mesaj Privat
pedro80 a scris:Salut,
ma confrunt si eu cu aceleasi probleme ca cele mentionate de voi :zgomot pornire ,zgomot de diesel la cald, lipsa putere ,martor aprins(masina cu cheie) la o Vectra C x18xer.Ma poate ajuta cineva cu ceva detalii vis a vis de demontarea celor doua valve.
Multumesc anticipat.


E simplu

https://youtube.com/watch?v=NOFGDnypkPg
  • ViorelX

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Si eu am senzatia ca mai nou motorul meu are zgomot de Diesel, dar nu-i deranjant. M-am gandit si eu c-o fi de la tacheti. Daca deschid capacul de umplere cu ulei, vad ca sunt bine udati.
Masina o am din oct 2018, avea 192.000km (Z16XE) si am facut schimbul cu ulei GM5W30. Prima data am pus ceva mai mult, de a trecut cu vreo 6-7mm peste nivelul maxim al jojei. Dar, dupa ce am circulat putin, am vazut ca a dat pe dinafara si am scos vreo 600ml, pana a ajuns la nivelul maxim indicat de joja. De atunci tot mereu imi apare in bord mesajul 'oliepeil control'. Il ignor, ce sa fac?
Consumul de ulei, dupa ultimele observatii, pare sa fie cam 0.6l/1000km. Cu cateva luni in urma aveam impresia ca nu consuma aproape deloc.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Cred ca este cel mai aiurea defect intalnit in atata amar de ani. Eroarea P0011 persista dupa tot ce mi-au sugerat atat colegii de aici cat si mecanici peste mecanici si IT-isti peste IT-isti. Am schimbat pinionul defazor de pe admisie, VVT, senzor axa came admisie, senzor volanta, trecut pe ulei w5-40, curatat si uscat tot si nu mai tin minte altele. Au ramas: presiunea de ulei (idee pentru care s-a suparat un supermecanic dar in cateva zile imi vine manometrul), contactul electric aleator (asta ar fi jale pentru ca eroarea apare aiurea, cand ii vine), ecu-ul (si aici greu de detectat eventualul defect, tot din cauza aparitiei aleatoare). Nici macar zgomotul de Diesel sau de lipsa presiune ulei de la pornire nu este permanent sau de acelasi tip.
Foarte ciudata este manifestarea de la accelerarea mai brusca, atunci cand parca se ineaca si cere o relaxare usoara a acceleratiei dupa care demareaza foarte bine. Asta tot cand ii vine pe chelie sa dea eroarea.
In ultima perioada am tinut continuu diagnoza pornita pentru a incerca vreo corelare intre aparitia erorii si alta manifestare dar nimic nu se repeta.
Ar fi interesanta o opinie calificata, evident inafara celor de mai sus.
Motorul este A14NET, 1.4 turbo, 140 cp, 2014
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Update: si presiunea de ulei este ok, verificata de la relanti pana la 3000 ture.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,918
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
https://www.obd-codes.com/p0011
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Citit, alaturi de multe alte referiri la nenorocita de eroare p0011. Jalea consta în faptul că toate cele din articol au fost efectuate dar fara rezultat. Eroarea apare aleator. Până și zgomotele de la pornire sunt diferite de la o zi la alta. De aici părerea mea că defectul este printre contacte electrice ori în calculatoare.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,918
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Reparațiile trebuie făcute bine și nu doar făcute.
Piesele folosite trebuie sa fie bune. Originale.
Mergi și fă o diagnoza la Rădăcini Vitan.
Băiatul de acolo știe meserie.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • arghira

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Z18XER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
salut sa rezolvat cu codul p0011 si tacanitu ? am si eu un insignia schimpat defazoarele +valve ulei+senzor axa cu came admisie+ulei bun +calat pusa bine distributia , DEGEABA LA FEL FACE NU GASESC CAUZA MOTOR SIMPLU 1,8 BENZINA 140 CP? Embarassed l Embarassed Embarassed
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Dupa cum vad ca se evita angrenarea in discutii la obiect, pare a fi un defect mai fin, ce nu poate fi rezolvat dupa ureche.Sunt obisnuit sa iau batraneste toate posibilitatile la rand si nu mi-au ramas decat trei posibilitati:
- softul cu ceva buguri (dar s-ar manifesta oarecum legat de influente exacte asupra senzorilor);
- defect de contact electric si atunci chiar devine greu de depistat pana nu crapa;
- o mizerie care se plimba aiurea si produce variatii de presiune ulei.
Deocamdata am ales metoda anti-soacra, adica nebagarea in seama si sterg eroarea doar cand face urat la acceleratii mai tari sau cand opresc motorul.
Solutii polemice referitoare la calitatea interventiilor, piese de origine si altele de acest gen am gasit peste tot si mi le rememorez inainte de culcare, deci nu cred ca mai sunt necesare.
  • arghira

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Z18XER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
a m ai ramas axa cu came dupa admisie sa o schimb
  • arghira

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Z18XER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
am facut proba cu valvele vechi schimbate am bagat mufa si,deschide cred din 3 in 3 secunde si se inchide ,iar pe evacuare deschide cand accelerez la relanti stau inchise
  • arghira

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Z18XER din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
am uitat am schimbat si valva mica de ulei de sub alternator
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Opel Vectra C Z18XER.,2007.Mi-am luat inima in dinti si am zis sa scap si eu de țăcănitul la pornire de 2-3 zecunde. Am desfacut ambele valve VVT mari de pe partea stângă cum te uiti la motor. M-am chinuit destul de mult să le scot, am rotit si am tras, m-am ajutat si de o cheie papagal + cârpă. Mai ales la cea dinspre parbriz, pozitia este destul de incomodă. Bineînțeles că sitele erau "la locul" lor, au iesit foarte usor, aproape că nici nu este nevoie de șurubelniță .Am facut de atunci vreo 4-5 porniri si totul este in regulă, nu se mai aude acel zgomot la pornire. Nimic aprins in bord, trage bine, se tureaza ok.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,669
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se vad clar depunerile stil nisip, asta datorita uleiului slab caliatativ si schimbat de neamt cand isi aduce aminte sau se aprinde in bord ceva.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z18XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Masina a fost cumparată de nouã din România, a fost pe leasing in prima parte a vietii ei, pe cel de la care am luat-o il cunosc ( al doilea proprietar) si a avut grijã de ea, insa cum a întretinut -o primul proprietar nu se stie...la ultimul schimb eu am pus GM 5W30,insa am citit pe aici ca ar fi mai ok un 0W40 pt motorul asta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,669
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stai linistit, la noi sefii te fura la pret si angajatii la materiale\piese.
Ulei in B poti folosi 5W40 ca iarna nu este asa frig, un 0W40 de firma clar este mai bun dar scump si greu de gasit, lumea vrea ieftineala cu reclama.
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z 16 XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
M-am pricopsit și eu la astra j cu aceasta eroare p0011. Mașina are 115km, o am de noua, ulei doar mobil 1 0w40 la maxim 10000km. Dacă merg mai batraneste apare eroarea dacă merg mai repede nu apare. Valvele le pot cumpăra și after market sau doar gm? Motorul este B16XER
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR