Ai uitat parola?


  • PCL
  • Membru bebe
  • 13 mesaje
  • din 05 Jul 2018
  • Locatie: Calarasi
  • PCL

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut.Am schimbat azi pivotul drept,respectiv bratul inferior al suspensiei,acesta fiind cel afectat. La cel din stanga nu s-a putut desface surubul,capatul acestuia fiind decalibrat. E ok sa fie volanul asa,mergand in linie dreapta?Mentionez ca nu "trage" in nici o parte,in timpul mersului si nu au fost demontate decat bratul drept+ bara stabilizatoare. De asemenea caut solutii pentru extragerea acelui surub..Am incercat degripant,tubulare,inelare,etc. Agila,1.0,12 V,Z10XE.Stima
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z14xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pai e logic ca orice interventie la sistemul de directie afecteaza pozitia chiar a volanului.. dar nu e bai ca la standul de directie se rezolva.. iar surubul ala pica jos cu flexul in caz ca nu vrei sa pierzi timpul.
  • PCL
  • Membru bebe
  • 13 mesaje
  • din 05 Jul 2018
  • Locatie: Calarasi
  • PCL

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Deci trebuie sa fac geometria.. .In privinta flexului: sa tai capul decalibrat pe care se pune cheia si sa-i sudez pe capul iesit inspre inainte o piulita incercand sa il scot asa?Ma gandesc sa nu aiba vreo portiune mica fara filet chiar acolo si sa nu pot sa-l mai scot..deloc.
  • lupan bogdan

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z14xep din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu are treaba tai ce parte vrei si apoi il scoti cu dornul...
De obicei se schimba si surubul la momentul cand pui pivot nou.. sigur scrie pe la manual...
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Nu tăia capul decalibrat, îți complici existența singur...Caută o piuliță(eventual cu gaura mai mare decât hexagonul șurubului-problemă, dacă găsești) și sudează-le: piulița peste șurub. N-ar fi rău, înainte de sudare, să-i arzi vreo 2-3 ciocane șurubului...
  • PCL
  • Membru bebe
  • 13 mesaje
  • din 05 Jul 2018
  • Locatie: Calarasi
  • PCL

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Stie cineva codul surubului de la pivot (care il tine in prins fuzeta)? Sau macar dimensiunile lui? Ca as vrea sa cumpar unul si nu l-am gasit nicaieri pe net.
Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,157
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
"ȘURUB,ARTICULAȚIE LA BRAȚUL DE DIRECȚIE, M10x40"
GM 11094022, OPEL 2005036

Faceti comanda direct intr-un magazin local.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc.
Mai am o nelămurire, am vrut sa inlocuiesc și bucșele de la bara stabilizatoare, dar bucșele primite (4 + 2 bucăți, comandate după VIN) au diametrul interior de 20 mm, iar bara are diametrul de 22 mm, se vedea la ochi diferența față de cele vechi (arata ele uzate, dar parca nici așa).
Sa le refuz sau sa le pun așa (intra cam forțat, dar cu vaselina pot intra)?
Poate fi bara stabilizatoare diferită (mai groasa) deoarece mașina (an 2000) e versiune Irmscher?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,157
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Vad ca bucsile (ma refer la cele ce prind bara de sasiu (2 buc.), cu
codurile OPEL9209414 GM4705321, din informatiile de pe internet,
au diametrul interior de 20 mm.
Discutand mai de mult cu un mecanic de service, mi-a spus ca obisnuiesc
sa puna sub portiunea plata a bucsii un petec de cauciuc cu scopul sa
stranga bucsa mai mult pe bara - discutia se referea la Dacia Logan.
Probabil ca sunt constrite cu gaura de 20 mm tocmai cu scopul de a
strange mai bine, e doar o parere, daca ar fi dupa mine as incerca montarea.
(nu am masina in apropiere, altfel as masura diametrul barii sa vad daca are tot 22 mm)
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Le-am pus așa, cele 4 de la braț au intrat "convinse" doar cu vaselina, dar la celelalte doua a trebuit să iau puțin cu bomfaierul (2-3mm) din porțiunea plata deoarece era foarte groasă și nu puteam prinde cum trebuie clema metalica pe sasiu.
Mulțumesc de sfaturi.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata