Ai uitat parola?


  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Opel astra f caravan 1994 motor c14 se.1,4 benzină lam segmentat,cuzineti,supape,oringuri,sonde,de temperetura,lambda,distributie,garnituri,of consuma mult cit de mult?25-27% si miroase tare a benzină.cechu sta aprins la 2500 rot.se stinge.mentionez sunt nou ,o parere e intotdeaun bine venita va multumesc
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ar trebui făcut test agrafă ptr a afla ce coduri de eroare semnalizează check-engine-ul aprins...e un punct de plecare...
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multam frumos,am uitat sa spun ,am facut doua diagnoze ,la servisuri diferite rezultat:zero probleme
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Fă ce ți-am spus eu, dacă vrei...restu” sunt povești...
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult,miine duk injectoarele la curatat,dupa ce le montez,sper un rezultat bun,daca nu fak testu agrafa inka odata respect
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ma pricep si intreb,e posibil ca testul cu leptopul sa dea zero cod eroare si cu agrafa sa dea cod eroare?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Sunt 2 variante:
1. test agrafă-durează 15minute (cu tot cu citit de instrucțiuni);
2. stai câteva zile pe internet (că văd că-ți place) și mai vezi tu ce se-ntâmplă.
NB
Dela mine e ultimul răspuns, dacă nu faci nimiic concret...
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ms și respect dar am și servici
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am desfacut canistra de carbon are 3 furtune ,2 sunt libere,iar 1 e infundat,e bine sal desfund cu compresoru? (8 atm.)ps.nam facut testu cu agrafa nustiu unde sa pun puntea ,nam gasit pw net.sa nu fak o prostie)mulțam respect.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Canistra de carbon trebuie recondiționată, după atâția ani e salată, altfel o să-ți tot înfunde conducta aia subțire care merge în admisie...
De desfundat, mă îndoiesc că o să meargă cu compresorul, îți recomand 2 metode (mai întâi bagă o sârmă pe el, pe capătul dinspre admisie, o să observi că se-nțepenește la un moment dat), apoi:
1. cu o sârmă oțelită desfunzi conducta, cu răbdare;
2. cu un ciocan (eventual de cauciuc) bați în conductă, cu grijă și simț să n-o spargi(!), din locul unde ai descoperit că e obturat spre capătul liber, repetat și mai scuturi conducta.
Verifici și valva/supapa vapori (în care intră conducta subțire, la capătul dinspre motor) să nu fie înfundată.
Verifici furtunul care iese din supapă și intră în ștuțul dela admisie, inclusiv ștuțul, să nu fie înfundate.
Ptr inspirație:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=91516 - ptr canistră și conexe.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21696 - ptr test-agrafă.
PS
Canistra nu are decât 1 furtun (pseudo)-liber ( gros și fără colier, având înspre motor o terminație paralelipipedică care respiră liber, în atmosferă), celălalt furtun (gros și cu colier) vine din rezervorul de combustibil.
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțam madik sa desfak revin
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ptr terminale din mufa OBD, detalii:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,414
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Vezi in ce stare este furtunul/cotul care intra in clapeta - care vine de la canistra de vapori. (de de la el vine mirosul de benzina este opturat/pori/etc., daca nu se vede pori/crapaturile strange de el si vezi.)
Verifica tot traseul de la clapeta (gaurica din clapeta) pana la canistra vapori.
Daca are si EGR nu strica sa il cureti, daca canistra este dusa... ajung granule pe la el.

Nu am idee cum arata C14SE

Daca ai gasit granule pe traseu poti sa te apuci de desfacut canistra de vapori, cum a spus colegul mai sus.
Tutorial reconditionare canistra de vapori.

Poate te indruma colegi catre un mecanic in zona ta.
Daca apare check engine ar trebui sa ai ceva erori stocate.
  • adrian-adrian458

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra C14SE din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am gasit cum se reconditioneaza,canistra,am scoso,curge niste granule mici negre( ca macul). Are 3 furtune unu duce jos la braț,are o pîlnie jos mikă,2 duk in rezervor,unu e înfundat
recondiționez,desfund și revin,
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Bravo, dom”le, începi să te miști...natural!
NB Vezi că doar 1 furtun merge în rezervor (am explicat mai sus), citește tot, nu printre rânduri, ca la chat...că văd că ești fan!


Ultima modificare facuta de bibu16v la Lun 22 Oct, 2018 1:32 pm
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
T.ion a scris:
Daca apare check engine ar trebui sa ai ceva erori stocate.

Asta tot îi spun și eu, da” el o ține una-și-bună că a fost la două diagnoze care nu au ”văzut” nimic(?!)...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata