Ai uitat parola?


  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Sper sa va fie de folos, daca nu imi puteti scrie la sectiunea de comment sau aici si o sa va raspund in cel mai scurt timp


  • Teitei

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Pai si ce legatura are degivrarea cu DPF-ul?
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 514
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
pentru Astra J cum se poate face? pe insignia pare simplu ca ai tweeter-ul in coltul usii, dar la astra e altfel....
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
În momentul regenerării, calculatorul mașinii pornește degivrare deoarece are nevoie de mai multe turații pentru a creste temperatura din DPF de la vreo 350 de grade pana pe la 6-700 de grade și astfel montand acel LED vei observa când are loc o regenerare și nu vei opri motorul lăsând calculatorul mașinii să-și facă treaba pana la capat
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Virinel a scris:pentru Astra J cum se poate face? pe insignia pare simplu ca ai tweeter-ul in coltul usii, dar la astra e altfel....
trebuie sa desfaci locul unde ajung firele la oglinda și sa legi ledul la firele ce ajung la încălzirea ei. Dacă nu ești sigur, poți sa desfaci oglinga și sa vezi ce culoare au firele care vin prinse de ea, apoi sa desfaci ușa și sa urmărești traseul firelor, iar mai departe poți sa desfaci puțin izolația firelor respective și sa lipești ledul, dar mare atenție sa ai led rezistent cu rezistenta la 12V
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ma gandeam eu ca asta ar fi explicatia. Multumesc de raspuns!
In bord nu se aprinde nici un martor ope care sa-l corelezi cu turatia ridicata? Solutia ta este foarte ok pana la un punct Iarna cum functioneaza? Adica ce se intampla cand intra in regenerare si tu crezi ca ai uitat degivrarea deschisa. Ce se intampla cand dai off din buton la degivrare?
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dacă ai degivrare pornită, ledul se aprinde și dacă ai noroc sa înceapă regenerare nu o sa ști, dar în momentul în dai oprești degivrare din buton și filtrul se regenerează ledul va continua sa stea aprins până se termina regenerare. Multe persoane au montat acest led și unii chiar au plătit între 50 și 100 de lei sa li se monteze așa ceva pe mașină, în special pe modele Insignia care au o mare problema cu un oring la pompa de ulei din cauza regenerării "ratate"!
  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare

Ce legatura, in mod direct, are oringul pompei de ulei cu regenerarile ratate?

O seara buna
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Despre #regenerare https://m.facebook.com/group...=1893648040955643

#oring Despre oring #oring
Observ că foarte multă lume vine pe grup și nu știe despre minunată garnitura denumită și în termeni populari o-ring/simering, așa că m-am decis să scriu o postarea despre el și ce anume se întâmplă.

Probleme Insignia – Oring (Ce este? /Ce se întâmplă? /Detalii)
#Despre O-ring – oringul este un simering poziționat în interiorul băii ce face legătura cu pompa de ulei.
#Probleme cu oringul (simeringul) (cum? /de ce?)
Odată cu trecerea anilor acest simering își pierde proprietățile (elasticitatea) și se întărește (devine casant)
De ce devine casant? Ei bine la Insignia poziționarea filtrului de particule se afla în apropierea băii de ulei și foarte aproape de acest simering. Filtrul de particule emana o imensă căldură când acesta se afla în regenerare (el se încălzește la aprox 600 de grade Celsius) (despre asta am discutat într-un post când am vorbit despre filtru și regenerarea lui) și astfel face ca aceasta “garnitură”/simering/o-ring să își piardă proprietățile.
#Ce se întâmplă când își pierde proprietățile și devine casant?
Odată ce își pierde proprietățile el nu mai poate etanșă corespunzător și în scurt timp uleiul începe să absoarbă aer din exterior.
Eroarea “Low pressure oil, STOP ENGINE!” Senzorul aflat în baia de ulei sesizează problema și atenționează conducătorul cu acest mesaj în bord, din păcate este prea târziu. Doar un procent foarte mic de mașini au scăpat după aceasta eroare fără a fi afectat motorul.

#Ce se întâmplă după ce mașina afișează mesajul în bord și se oprește subit?
Ei bine mașina nu mai are ungere suficientă și astfel motorul este afectat. Principalele piese afectate sunt cuzineții și întreg mecanismul, astfel repararea lui fiind foarte costisitoare. Uneori apelându-se și la schimbarea motorului.

#Cum putem remedia problema?
Problema este foarte cunoscută atât în țara noastră cât și în alte țări. El se poate înlocui la service.
#Costuri simering și manopera
Simeringul costa aproximativ 65 de lei la orice magazin online sau service. Manopera durează în jur de 4,5 ore și are un cost cuprins între 400-650 lei.

#La ce interval se schimbă simeringul?
- Nu există un interval specificat de vreo cineva. Proprietățile garniturii diferă foarte mult de modul de exploatare, de câte regenerări există și temperaturile la care este supus. Ca o referință cineva a indicat schimbarea lui la 3,4 ani pentru a sta liniștiți și feriți de orice problemă a motorului.
(Despre regenerarea și filtru de particule am scris în altă postare) textul nu îmi aparține, e scris, dar sper ca te lămurește, mai multe poți afla dacă intri pe grupul de facebook
  • alexje

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Insignia A20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am led pe masina mea (A20DT) 2011 din septembrie, iar intre timp am montat unul si pe una din 2016. Citesc pe forumul asta din 2015, cunosc majoritatea problemelor, doar ca nu mi-ai inteles intrebarea.

Ai scris tu mai sus:
Dacă ai degivrare pornită, ledul se aprinde și dacă ai noroc sa înceapă regenerare nu o sa ști, dar în momentul în dai oprești degivrare din buton și filtrul se regenerează ledul va continua sa stea aprins până se termina regenerare. Multe persoane au montat acest led și unii chiar au plătit între 50 și 100 de lei sa li se monteze așa ceva pe mașină, în special pe modele Insignia care au o mare problema cu un oring la pompa de ulei din cauza regenerării "ratate"!


Ce treaba are oring-ul daca sunt ratate regenerarile? Oring-ul se duce de la temperatura excesiva degajata de filtrul de particule in momentul regenerarii, mai ales cand acestea sunt foarte dese si te prind la viteza mica sau la semafor etc. Dupa cum ai zis si tu, filtrul aflandu-se prost, in vecinatatea oring-ului Very Happy. Daca mergi mai tare, 70-130 zic si eu, altfel e ventilarea motorului.

Daca sunt ratate multe regenerari, se infunda filtrul. Am patit asta eu acum 5 luni. S-a bulit senzorul de ceva timp, n-a mai stiut calculatorul cand sa faca regenerarea, s-a infundat filtrul si mi-a spart si furtunul de la intercooler. M-a usurat de 950€, dar ceea ce vreau sa zis e ca oring-ul nu e afectat ca sunt ratate regenerarile. El se duce in timp, de la caldura.

Oricum, ca veni vorba, de cand cu led, nici o regenerare ratata. Ultima, duminica, dupa 800km* pracursi, facuta pe autostrada. Sa-i pastreze D-zeu obiceiul Smile).
* verific des cu op-com-ul. deci nu scot cifrele din burta.



O seara buna
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Cand zic regenerare ratata,ma refer atunci cand opresti masina si filtrul isi face regenerarea! Masina o sa stea pe loc cu o temperatura de peste 650 de grade degajate langa oring, pe cand daca lasi filtrul sa-si faca regenerarea in mers, asa cum ai spus si tu,temperatura degajata nu o sa mai fie asa de mare. Unii folosesc aplicatia OPL DPF, dar ledul am observat ca se aprinde cu aproximatix 30 de secunde inainte ca aplicatia sa arate ca a pornit regenerarea, deci eu cred ca este mult mai bine cu LED, cu toate ca ma mai uit si eu cateodata pe aplicatie, dar acum fiecare face ce vrea, unii chiar nu au auzit de regenerarea filtrului si sunt chiar fericiti, nu au niciun stres Smile)
  • biancamarius50

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra B16dtl din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut la voi in momentul in care puneti contactul se aprind martorii de la filtrul de particule?la mine nu se aprinde si nu a facut nici o regenerare in 500 km distante rekativ scurte.ma gandesc ca cel ce mi.a vandut masina sa nu fi facut dpf off
  • biancamarius50

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra B16dtl din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Off topic pentru aplicatia opel dpf trebuie acel cablu de date ce se leaga la computerul masinii sau merge direct prin BT
  • mihai bosonea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2cdti din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Bluetooth sau wi fi

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata