Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare! Sunt nou pe forum, si prima masina de la opel, dacă am postat gresit rog un admin sa corecteze.
Îl luna ianuarie 2019 am achizitionat un Opel insignia, din 2010 luna 8, motor ecoflex 20dtj!
Masina am cumpărat-o, stiind ca are câteva defecte: furtun turbo fisurat, pompa servo cu sumzanit, si senzor esp mort!
La diagnoza făcută în Bucuresti de unde am cumpărat masina, macanici au mai găsit o bujie arsa cilindru2, eroare debitmetru, si faptul ca masina are bloc motor si toate cele aferente de opel Vectra C de 150 cp!
Domni mecanici au spus ca eroare de debitmetru si faptul ca nu trage în turnati mici se datorează furtunului de la turbo fisurat, iar chestia cu blocul de Vectra nu este un lucru rău....
Am luat masina.. Am schimbat furtun turbo, pompa de servo, senzor unghi volan, ulei+toate filtrele, iar masina tot greu trage în turnati mici(se simte abia după 2200 turnati ca trage) si porneste foarte greu la rece(7-8 secunde de dat la automat ajutata din acceleratie)
Ieri a montat mecanicul injectoare de pe masină functională, a anulat egr, acelasi simtoma... Dau mult la automat si face fum negru cenusiu, de nu mai vezi masina...
Am ajuns la DISPERARE.. va rog ajutati-mă cu păreri, sfaturi,,, precizez ca masina are dpf-of, soft aferent si-o bujie cu senzor arsa!nu am erori, și nu este nici în pre-boost combustion...
AJUTATI-MĂ VA ROG
Skip Ads 60 min (0/3)

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,484
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai vectra avea bujii cu senzor? sau ai ECU de insignia? e cam ciudat ce ai gasit sub caporta. Motorul de Vectra e un pic mai fiabil...dar schimbarea trebuia facuta de profesionisti...
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Asa se pare.. Este făcută de profesioniști!
Mecanicul la care ma aflu, are și dezmembrări de opel.. Insignia.. Astra J.. A zis și el ca este ok modificarea! Nu este schimbat decât blocul motor și internele din blocul motor! Chiulasa, pompa și restul pieselor și a accesoriilor sunt originale ale mașini!
A zis ca nu a mai întâlnit pana acum situația mea...
A încercat ieri un set de injectoare impecabile, a blocat egr cu tablița, aceiași simtoma Pornește lung și scoate fum necacios de motorina nearsa!
În seara asta a lăsat-o cu furtunile de la tur și retur strangulat cu niște clestișori speciali, și mâine înainte sa o pornească o sa schimbe și bujia cu senzor pe care o am arsa!
Am postat aici, în speranța că poate a avut careva bujia cu senzor arsa... Și asta cauzează, mecanicul spunând ca aceasta citește presiunea din cilindru și în funcție de presiune dozeaza cantitatea de motorina injectata de către injector
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
LMarinel Cred că motorul a fost schimbată . motorul de Vectra este vectra cel de insignia este cu totul alt motor și altă marcă mixtă . italiană și modificat de nemți .dar ai controlat pompa de motorină.e aceași pompă de la modelele fiat 1.9 poate nu are presiune bună la turații pină la 2500 .chiar și eu am insignia din 2010 la 87.000 km Dfp e Off și modificat softul la centralina de Motorul .acum am cc 140.000km si Nu am probleme din 130 cai am dus-o la aproximativ 170. Încearcă sa remapezi centralina motore Poate ceva in timp sa șters din softul
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Precizez dinou... Sa schimbat doar bloc motor cu internele acestuia!
Verificat injectoare, turbina, verificat egr..
În aceasta dimineața verifica și dacă se dezamorseaza(a fost lăsată peste noapte cu furtunile obturație cu cefa scule speciale)
Tot în aceasta dimineața o sa înlocuiască și bujia cu senzor pe care o am arsa
Ma interesa dacă vreun coleg a avut bujie cu senzor arsa, dacă sa manifestat la fel ca la mine.. Pornire grea la rece.. 8 secunde, și mult fum pana se încălzește masina
Știe careva simptomele blocări capetelor din admisie?
Eu am luat-o cu dpf-off și softul făcut, nu bag man în foc ca ar fi ok... Dar resoftarea o las ca ultima opțiune fiind și cea mai scumpa...
La mecanicul la care ma aflu am opțiunea de a proba aproape orice piesa de insignia, acesta având acest model la dezmembrat!
Sper ca în dimineața asta sa pornească ușor, și mecanicul sa îmi spună c se dezamorseaza... Ar fi o reparație mai simpla
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Scuze de greșelile ortografice... Telefonul modifica cuvintele, și am postat fără a verifica textul:)))
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Revin: a fost lăsată cu furtunile o turate peste noapte..... A pornit la fel de greu! Exclus a se de amorsa,! Diseară vine bujia cu senzor, și o sa va anunț dacă intervine ceva inbunatatiri...
Dacă aveți idei, va rog sa îmi spuneți, mecanicul a zis ca renunța
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
LMarinel citi km are mașina
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
230.000km,
Bujia nu a ajuns.... Dar am avut ocazia sa montez una de la un băiat! Mașina a pornit bine și nu a mai dat nici fum mult... Precizez ca a învârtit cam 3 secunde și fum la fel ca la o mașină fără filtru de particule! Totuși în mașină indicau 10 grade la ora 15 când am pornit-o! Băiatu ma lasă să țin bujia pe mașină pana mâine... Dimineața va fi momentul adevărului, dacă influențează cu ceva pornirea mașini, dacă ai o bujie arsa... Modelul cu senzor.. PSG006
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,766
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu as testa bujiile vechi prin comparație cu cea noua. S-ar putea sa ai surprize.
Skip Ads 60 min (0/3)

  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Da ai dreptatea ta! Dar la cea arsa îmi da evs service soon, iar pe op. Com bujie cilindru2, dacă ar mai fi alte care nu merg, ar da pe diagnoza! Toate 4 sunt cu senzor!
Toate defectele mai sus menționate par a avea defect comun.... Sper sa fie de la bujia cu senzor nr2
Maine anunț ce am rezolvat, sper ca în noaptea asta sa fie măcar - 5..-6 grade
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Din cauza unei buji că nu se încălzește sau este arsă mașină scoate fum la pornirea .Dar ai spus că și cînd se încălzește tot nu arde bine .nu cred că este de la bujie e ceva de la amestec motorină aer
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,484
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai nu partea de preincalzire nu merge...partea electronica..si da info eronate spre ECU...de aici necazurile. Uite ce stie sa faca http://www.youtube.com/watch?v=HS-SMZ_d3Lo
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Livcro.. Un tutorial excelent! Asta am bănuit și eu ca face, dar în România nu este prea cunoscuta aceasta tehnologie! De-aici și ne cunoștință mecanicilor fata de aceste tipuri de buji!
Dar totuși... Azi am făcut schimb de bujie cu un prieten care are aceiași mașina... Mașina lui cu bujia arsa, a pornit normal și nu a scos fum! La fel și mașina mea cu bujia lui a pornit la 3 secunde de automat și foarte puțin fum! Precizez ca mașinile nu mai ereau pornite de 5 6 ore și afara o temperatura cam de 8 grade la soare!
Am lăsat asa ambele mașini, iar mâine dimineață voi porni ambele mașini simultan, și voi posta la câte secunde a pornit și dacă a scos fum vreuna din cele 2 mașini!
Precizez dinou:mașina asa am cumpărat-o _puturoasa pana în 2000 de turnați, după se simte ca trage, pornirea la rece greoaie circa 8 secunde și fum cenușiu la pornire foarte înțepător la nas...
Fumul persista cam 3 4 minute după care începe sa se diminueze din el, iar după ce mașina ajunge la 60 70 grade scoate fum doar dacă plec mai forțat și schimb după 2500 de turnați!
Piese verificate fără a avea erori :egr curățat și probat-este ok. Egr blocat mecanic cu tablița pentru a elimina definitiv vinovăția EGR! FĂRĂ EFECTE
am montat 4 injectoare impecabile aceleași simptome, schimbat ulei și toate filtrele,,, fără succes
Am lăsat-o peste noapte cu ambele furtun de motorina o turate tur retur, și tot greu a pornit!
Dacă mai aveți voi soluții, va rog sa ma îndrumați, deja mecanicul a renunțat mâine o sa iau mașina de la el fără o rezolvare
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Totuși pentru liniștea mea sufleteasca, aș vrea să fac și un test de compresie!
Poate sa ma ajute un goleg mai priceput cu valorile ce trebui sa le am la compresie, și pentru op-com cam ce valori trebui sa îmi arate la presiunea interna și debitmetru... Posibil și debit metru sa aibă sechele și sa nu arate eroare sau întâlnit cauze...
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Controlează și senzorul de presiune care îl găsești pe galeria de admisie .am înțeles că ai motor cod A 2.0DT are galeria de admisie normală fără acele 4 clapete care se închid și deschid în funcție cu cere aer .dar nu știu cît de curată este galeria de admisie
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Codul este a20 dtj.. Nu știu dacă are sau nu,
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Revin după ce am lăsat mașina peste noapte cu toate 4 bujiile bune! Mașina a pornit după circa 3,4 secunde de automat, și nu a mai scos fum exagerat la pornire
Am remantat bujia arsa înapoi pe motor și după pornire mașina a început sa fumege rău pana sa încălzit...
Reiese faptul ca și bujiile cu senzor au un impact foarte mare legat de pornire și gazele emanate
Bujia beru 006 abia marți îmi vine...
Dacă mai aveți și alte idei față de trasul greoi pana în 2200 de turnați.... Eu nu mai știu ce sa fac!
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am revenit! Azi sa înlocuit bujia arsa! Pornirea este la 3 secunde, față de 8,9 secunde de dat la automat!
Surprinzător este faptul ca nu mai scoate bujdegai de fum la pornire,, însă scoate fum după 15,20 de secunde de la pornire! Precizez ca fumul este consistent, și miroase puternic a motorina ne arsa!
Aceasta pornire a fost făcută după o staționare de 4 zile, și fumul persista pana ajun e motorul la o temperatura de 30...40 grade! O sa încerc sa atașez câteva poze de la diagnosticare, poate nu vad eu problema.... Sau aveți voi alte idei!
  • LMarinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia Dtj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2019

  • Mesaj Privat

Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR