Ai uitat parola?


  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare dragi colegi! De cateva zile imi tot vine miros de ars/incins de la masina dupa km putini. Am verificat si am descoperit ca e borna de minus problema. Care poate sa fie cauza? Am citit mai multe discutii si am gasit si diferite raspunsuri. Am montata pe masina statie audio. Poate sa aibe vreo legatura? Voi incerca sa curat bornele si am inteles ca ar trebui unse cu putina vaselina? Daca e masa sau la electromotor ce as putea sa fac in afara de curatat/strans?multumesc anticipat!


MODEL: Corsa 2007
MOTOR: Z13DTH
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,387
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Cauzele pot fi : contact imperfect, consum foarte mare, scurtcircuit. Curata borna cum ai precizat, iar daca tot se incinge mergi mai departe cu verificarile.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Maine voi verifica si voi veni cu rezultatul. Numai bine!
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra x14xep din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
pentru ca borna sa se incinga este necesar un consum consistent de cateava zeci de amperi.Nu cred ca statia dvs radio ar putea genera un asemenea consum,plus ca banuiesc ca este alimentata printr-o siguranta de maxim 10A care ar trebui sa se arda daca ar apare un supracurent.curatati bornele,puteti utiliza si spray de contact.Verificati si starea incarcarii si a bateriei,o cauza posibila ar fi cea de inceput de sulfatare.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsul dvs profesionist. Spray contacte wd40 cred ca e ok?
  • Ciurea Marius

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Aceiasi problema am avut eu, verifica incarcarea langa alternator apoi pe borne la baterie Daca ai diferenta mare intepi cablu inainte de borna de la baterie si vezi daca iti ajunge acelasi voltaj. Rezolvare : 1. incerci sa sertizezi din nou dar nu o sa tina mult, 2. poti sa dai o gaura in papuc si sa bagi un surub ( eu asa am si nu mai am probleme cu incalzitul, este si diesel) 3. cumperi un set de cabluri sau doar o borna daca îți ajunge firul.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Mai mult ca sigur e problema de sertizare. Am avut aceiasi problema tot cu borna minus. Incalzesti zona unde intra cablul in borna cu o lampa cu gaz si tii cositor mult acolo, pana se umple bine.
  • danikon

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare
Cauza problemei mentionate de tine se datoreaza sertizarii cablului in mufa.Eu personal am rezolvat prin montarea cablului in papuc nou sertizat si prins cu surub de borna.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
E prins cu surub de borna. Am desfacut,slefuit,curatat cu wd40 din abundenta si problema a disparut. Pe CB imi indica 14-14.1 incarcare. Ii fac maine o verificare in service si revin cu detalii. Multumesc!
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,387
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Incarcarea e buna, daca nu se mai incalzeste e bine.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da deocamdata e bine problema e ca nu erau oxidate bornele nu am avut exagerat de curatat. De la asa de putin sa incalzeasca firul de la minus. Maine curat si verific incarcare,masa caroserie,masa electromotor si stare acumulator. Revin cu detalii si multumesc inca o data de ajutor. Numai bine!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
La un drum de 20 km s-a incalzit un pic e bine in comparatie cu 5 km care i-am facut inainte si frigea.
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Problema e sertizarea proasta. Rezistenta intre cablu si borna e prea mare. Taie cablul de langa borna, sertizeaza, eventual cositoreste un papuc mare pe el si prinde papucul cu surub de borna.
Daca mergi asa risti sa strici bateria din cauza temperaturii la care ajunge borna. Ce ai facut cu wd40 e doar o rezolvare temporara.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Da am inteles. Multumesc! Azi incerc rezolvarea problemei. Eu personal nu ma bag la electrica masinii. Am vb de o programare service
  • danikon

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
cristidb a scris:Problema e sertizarea proasta. Rezistenta intre cablu si borna e prea mare. Taie cablul de langa borna, sertizeaza, eventual cositoreste un papuc mare pe el si prinde papucul cu surub de borna.
Daca mergi asa risti sa strici bateria din cauza temperaturii la care ajunge borna. Ce ai facut cu wd40 e doar o rezolvare temporara.



La fel sa procedat si la corsa mea in service,este cel mai sigur.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Problema rezolvata. S-a sertizat cablul si e totul bine am pornit toti consumatorii inainte si se incalzea. S-a masurat sa imi faca o comparatie dupa si intr-adevar dupa sertizare valoarea de incarcare a crescut iar cablul nu mai incalzeste. Atasez o poza cu acel cablu. Va multumesc tuturor celor care m-ati ajutat cu sfaturi,pareri! Multumesc ClubOpel! Numai bine!
  • danikon

  • Mesaje scrise: 432
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa z13tdj din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
De ce ai 2 cabluri de masa?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu si nici nu ma pricep. Ceea ce vezi este original in afara de cablul cu pricina care inainte tot asa era prins doar ca in loc de acea ureche/saiba era una de aluminiu si nu de cupru
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Un cablu, cel gros, se leaga de motor, de obicei langa electromotor, iar celalalt de caroserie.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 484
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Exact! Unul coboara drept in jos pe caroserie iar unul merge prin spatele motorului la electromotor. Probabil asa au gandit pentru o masa mai buna.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata