Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • JJimmy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut am o problema și dacă cineva a trecut prin asta sa îmi dea o idee... Am un disc ovalizat asta sunt sigur pentru ca îmi trepideaza pedala la frânare la viteza mica de 50 km trepideaza puternic cum a-și putea sa verific care din cele 4 discuri este ovalizat? Mulțumesc


MODEL: Astra h
MOTOR: 1.6 benzina 105 cp
  • marin70

  • Mesaje scrise: 584
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Se suspenda fiecare roata si invarti la mana. Cu sau fara roata demontata.
Sau demontate pe rand si puse pe un strung.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,067
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
se poate verifica cu un ceas comparator cu talpa magnetica acest lucru. dupa ce vei vedea care este cu problema, schimbi ambele de pe axa respectiva cu un set nou. nu te juca cu a schimba cu second sau sa il indrepti pe strung ca ajungi prin boscheti apoi... verifica si uzura discurilor si placutelor si nu mai merge asa ca este un pericol real.
  • marin70

  • Mesaje scrise: 584
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra y17dti din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Discurile se pun pe strung pentru verificare, nicidecum pentru rectificare. Oricum, la 1-2 mm uzură se recomandă înlocuirea lor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,381
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Online
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
@marin70 dacă tot dai indicații, dă-le, omule, corect! Orice disc care este în cotele prescrise de fabricant se poate rectifica! Nu este un criteriu tehnic să schimbi discul la 1-2mm uzură, deobicei se indică o cotă maximă(de nou) și o cotă minimală(de uzură), sub care discul se ”repară” prin înlocuire. Diferența dintre cele 2 cote este, de cele mai multe ori, (mult) mai mare decât cei 1-2mm indicați de tine...
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata