Ai uitat parola?


  • reluf16

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Frate, am făcut foarte bine, din punctul meu de vedere. Doar că tu nu întelegi asta. Numai bine!
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Și nu am vrut să contrazic pe cineva. Dimpotrivă, am explicat prin ce am trecut, poate cineva va citi și i se va părea util.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,688
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Tocmai de aceea am scris si noi, ce ai facut este gresit si nu vrem sa repete si altii greseala ta. Argumenteaza cu ce ajuta motorul ceea ce ai facut tu. Daca te uitai in filtru vedeai pilitura de la pompa de injectie. Inainte sa inveti pe altii, documenteaza-te ca ceea ce faci e bine, urmarile la ce ai facut pot aparea instant sau in timp.
Astept argumentele tale cu privire la care este bine sa mergi cu motorina amestecata cu benzina si cu ce ajuta ca ai schimbat 3 filtre.
  • reluf16

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Fratilor, întelegeti odata: nu am spus că e bine să mergi cu amestec în rezervor. Am spus ce am facut eu. Nu am gasit pilitură de fier în filtru. Nu are pompa de injectie. Pompa de înaltă presiune. Nu sunt specialist în Astra. Nu am spus că ajută motorul. Nu învăt pe altii. Vreau să învăt pe altii să aibă grijă să evite prostia de a alimenta cu ce nu trebuie. Intr-adevăr, pot să apară multe probleme. Punct.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cu calm, ca suntem aici sa dezbatem, dar nu atat de aprins.
Pompa de inalta isi face si ungerea si racirea cu motorina. De aceea este indicat sa ii puneti o motorina mai grasa, ori niste anamegatori/aditivi cu adevarat certificati si testati.
Prezenta piliturii in instalatie ar insemna bucati minuscule desprinse din mecanica rotativa a pompei, tocmai datorita ungerii deficitare.
Benzina prezenta intr-o cantitate semnificativa in instalatia diesel subtiaza/dilueaza/degreseaza/dizolva, ceea ce nu este tocmai indicat.
Cunoastem atatea cazuri in care s-a alimentat cu motorina cu apa, cu pamant(luata de la groapa, ca asa se mai practica acum multi ani), cu parafina (utilizata la vapoare) etc...
Platesti corect pe o motorina buna si masina merge corect.
Cand platesti putin pe o motorina proasta... E problema ta. Vei ajunge sa dai bani buni pe reparatii. Diesel e un motor care face si multe depuneri si trebuie intretinut corespunzator.
Voi cumparati diesel ca e(era) mai ieftin litrul si aveti consum mai mic, dar dati bani buni pe injectoare, pompe, regulatoare de presiune sau dpf off...
Nu e o solutie tocmai rentabila un diesel, daca nu ii sufli in fund imediat cum incepe sa sughite!

Eu am o rabla pe benzina si afara de bucsaraie si ECU(e Opel, normal!), nu prea am indesat bani in alte piese importante...
  • turmol

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Doar o intrebare: filtrul de motorina nu este amplasat inaintea pompei de injectie?
Si daca este asa, de unde pilitura din pompa in filtru?

PS Nu am vazut schema instalatiei de alimentare; doar intreb ...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu am specificat "in filtru", ci in instalatie... Adreseaza intrebarea celui care a spus asa ceva. (Vezi mai sus). Probabil doar de pe returul de la injectoare sa ajunga inapoi in rezervor si de acolo sa ajunga in filtru Wink

In completare, "pilitura" am gasit doar in injectoare, nu in filtru. In filtru am gasit apa, depuneri de mizerie acumulata in timp, rugina sau alte depuneri venite de prin rezervor, sau chiar si o mazga neagra, datorata dezintegrarii unor furtune care "s-au macinat" in timp. Material de calitate proasta, care nu a fost utilizat conform actiunilor chimice ale motorinei... Probabil vreun after market pus de 'Nea Nicu...


Ultima modificare facuta de deleted-113970 la Vin 21 Jun, 2019 3:10 pm
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,688
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
turmol a scris:Doar o intrebare: filtrul de motorina nu este amplasat inaintea pompei de injectie?
Si daca este asa, de unde pilitura din pompa in filtru?

PS Nu am vazut schema instalatiei de alimentare; doar intreb ...

Pe retur.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pe retur este posibil sa ajunga pilitura in rezervor, dar in mod normal admisia combustibilului nu ar trebui sa fie aproape de fundul rezervorului unde se depune pilitura metalica.
Dar daca zici ca ai vazut pilitura in filtru ...

Later edit

Da, @svasile a vazut pilitura; citez: "Daca te uitai in filtru vedeai pilitura de la pompa de injectie"


Ultima modificare facuta de turmol la Vin 21 Jun, 2019 5:46 pm, modificat de 2 ori in total
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Presupun ca te referi la afirmatia lui svasile, de mai sus... Nu s-a confirmat cert pana acum, dar uneori mai avem si veverite prin rezervor, ca nu gasim explicatii de ce merg masinile asa prost.
Span sau pilitura, cum o denumim pe aici eu am gasit in injectoare pe la VW. Infundate bine, ca pe unele nu le cureti nici cu mama ultrasunetelor. Nu e interzis sa gasesti si la Opel, ca e acelasi principiu de functionare.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,688
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
turmol a scris:Pe retur este posibil sa ajunga pilitura in rezervor, dar in mod normal admisia combustibilului nu ar trebui sa fie aproape de fundul rezervorului unde se depune pilitura metalica.
Dar daca zici ca ai vazut pilitura in filtru ...

Later edit

Da, @svasile a vazut pilitura; citez: "Daca te uitai in filtru vedeai pilitura de la pompa de injectie"

E ultima postare, nu imi mai pierd timpul.
Tu crezi ca pilitura se decanteaza pe fundul rezervorului? Cum crezi ca se misca motorina in rezervor in mers? Te- ai uitat vreo data in filtrul de motorina atent cand l-ai inlocuit?
Poate vrei sa citesti si ce spun colegii de forum https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=122876.
Si DA eu am vazut pilitura cand am schimbat filtrul si la mine si la alte masini. Tu ai inlocuit vreo data un cartus de filtru de motorina?
Citeste mai intai pe google si dupa aceea vino sa ma contrazici, cu argumente nu cu pareri proprii.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Fara nervi, svasile, ce spui are logica. Fluxul de carburant venit din retur se tulbura prin rezervor si e supt inapoi. Nu iti trebuie prea multe cunostinte de fizica fluidelor pt asta.
Eu am scris de vreo doua ori mai sus ca nu am intalnit. Vad ca tu o afirmi si sunt receptiv ca buretele la anumite lucruri, dar numai daca au si o afirmatie logica, nu doar din teorie.
Ii asteptam si pe altii sa dezbata problema, cu benzina peste motorina si eventual cum au rezolvat - cum au golit instalatia si prin ce metoda, ce au schimbat si curatat, cum se comporta dupa aceea, daca sunt efecte urate dupa ce au facut gresala, cat a costat sau daca a facut asta singur etc.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,688
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Volodin, ma enerveaza cand ma contrazice cineva fara argumente, doar ca asa crede el. Eu imi schimb singur filtrele si ma uit atent de fiecare data in carcasa, chiar daca nu am bagat niciodata benzina peste motorina si alimentez cu motorina buna din peco, tot gasesc putina pilitura fina.
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu cum e cu contrazicerile. Vezi p-aici cum unii vorbesc de pere iar altii de bretele... Exemplu, aici, in ultimele post-uri:
https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Normal,atunci cand faci o afirmatie,trebuie sa o argumentezi pentru a o sustine...! in cazul contradictiilor,e obligatoriu sa-ti sustii afirmatiile cu argumente...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In momentul asta am parasit forumul. Va doresc numai reusite si rezolvarea tuturor solutiilor intr-un mod cat mai simplu. Succes!

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata