- mariancraiu77
- OP
- 3 mesaje
- din 10 Jan 2015
- Constanta
mariancraiu77
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2015
- Mesaj Privat
MODEL: corsa c
MOTOR: 1,0
- Mircea Alexe
- *
- 2 mesaje
- din 07 Dec 2018
- Corsa 2001 XCF6816120708
- Bucuresti
Mircea Alexe
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 XCF6816120708
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
MODEL: corsa c
MOTOR: 1,0
Cam greu de spus pe unde poate pierde,este o pierdere foarte mica si tot ce iese se evapora asa ca nu o sa vezi pata jos,poti incepe sa verifici la pompa de apa are orificiu de evacuare cand e pe duca si apare dara,pe la sertizarile bazinelor laterale ale radiatorului ,sau pe la calorifer in masina . Am avut si eu probleme la masini cu scazut nivelul la minim in vas,culmea ca mai mult nu se ducea,probabil ca nu mai face presiune asa mare si nu mai forteaza sa iasa si l-am lasat asa si la revedere a mers ani de zile .Incearca sa vezi daca lasat la minim mai pierde,daca da verifica ce ti-am spus ori cauta un stopleack lichid ca ala lasa o dara alba pe unde iese si asa gasesti mai usor pe unde scapa dupa pata lasata.
jancon
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Belgia
- Masina: Corsa 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat