Ai uitat parola?


  • george_slz

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mi se intampla deseori sa nu pot porni in panta cu rotile virate, in sensul de urcare, fara sa opresc motorul, Cu toate ca debraiez, cand vad ca ar da sa moara si apas la maximum pedala de acceleratie, eu nu obtin decat 2000 de ture din toata apasarea aia si tot moare motorul.
Bateria e noua(~9 luni), alternatorul e original de aproape 12 ani, neservisat, dar cu toate astea, incarca bine cu consumatorii obisnuiti porniti, inclusiv AC in mijloc de vara.
E posibil ca servodirectia sa manance mai mult curent decat ar trebui si sa lase ECU fara curent in momentele alea?


MODEL: Astra 2007
MOTOR: z13dth
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 587
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira y20dth din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
salut

mie imi pare un motiv bun.

poti sa o decuplezi electric, pentru test? daca n-ar mai face probleme la motor, ai gasi cauza.

nu stiu cit e de usor s-o decuplezi din mufa (vorbesc de servo).
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
pb, dar intr -un test cu cineva care are forta sa tina volanul.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 825
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Nu va jucati cu volanul in curbe si mai ales in rampa, fara servo , la viteza mica volanul merge ff. greu si se poate intampla ceva rau.....
Esti sigur ca este din serva problema , eu nu prea cred.Sa nu fie probleme cu alimentarea cu combustibil , gen pompa de alimentare ,sita infundata , daca ai pompa in rezervor, filtru de combustibil , presiune mica in rampa de injectoare , etc. Eu zic sa mergi cu ea la un tester profi. si vei vedea ce are.Daca caseta manaca curent si ecu cum zici tu ar ramane fara tensiune , ai avea sigur martor in bord.Bafta.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra z13dth din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am erori sau martori aprinsi, dar inainte sa mai fac ceva o sa merg cu alternatorul la revizie si o sa arunc niste bani, pt ca e posibil ca dupa revizie sa nu se imbunatateasca ceva.
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 825
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Incarcarea o verifici f. usor cu un multimetru si ar trebui sa ai intre 13.7 v fara consumatori si 14.4v cu consumatori .Poti verifica si in mers cu un voltmetru care se cupleaza la bricheta masinii si vezi exact in momentul cand apare problema ta cati volti ai pe baterie. Nu trebuie sa scada niciodata sub tensiunea de 13,6...13,7v.Daca scade atunci este o problema cu alternatorul ,sau un consumator mare cum ar fi directia.Dar eu cred ca , daca directia ar consuma curent mai mult decat trebuie sigur ai avea martor aprins in bord si directia ar trebui sa fie greoaie , ceea ce tu nu ai specifiact asa ceva , doar ca nu trage motorul si ca nu se accelereaza . Repet mergi la un tester si verifici tot si incarcarea si servodirectia si toti ceilalti parametri ai motorului.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata