Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o mare problema .Am un astra G care nu vrea sa mai porneasca la cheie...acum 2 zile ma intorceam acasa cu masina, in mers motorul a inceput sa-mi dea rateuri si sa se balbaie, am oprit-o de frica, m-am uitat la motor , nimic suspect, am incercat sa o pornesc din nou si nimic ,nu mai porneste, motorul invarte bine, masina cu cheita se stinge dupa aprox 3 sec dar nu mai porneste. In momentul in care dau la cheie acele ceasurilor din bord se misca in toate partile , palpaie becurile, incepe sa se invarta ventilatorul de la aerul conditionat iar motorul suna ciudat in timp ce seinvarte,parca s-ar auzi un suflu . Am imins masina si a pornit imediat, motorul a mers normal,ammers cu ea cam 20 de km pana acasa si nimic, merge bine, daca o opresc nici de a naibi nu mai porneste la cheie si face la fel ca mai inainte in timp ce dau la automat......cear putea fi?
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...15&highlight=
Dar e posibil sa fie si senzorii de turatie de pe arborele cotit, sau cel cu came. Tot odata verifica si pompa de injectie( mai exact partea erlectronica).
Sfat, mergi la un tester si noteaza-ti codurile de eroare.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu sunt excluse nici banalele 'alternator defect' sau chiar filtru combustibil plin de apa sau mizerie
Daca e defect senzorul crankshaft ar ramine beculetul aprins,cel cu motorasul
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Si daca ar fi sa fie filtrul de combustibil de vina ar mai merge masina dupa ce o pornesc impinsa?
Skip ads

  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca ar merge normal,s-ar gitui la turatii mai mari
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
E problema este ca la mine merge....daca o pornesc impinsa merg cuea bine mersi fara sa-mi faca vreo problema......acum am fost si am incercat din nou sa o pornesc si am bbservat urmatorul lucru: cand pun contactul si astept sa se stinga becurile se stinge si masinutacu cheita dar in momentul in care dau la automat masinuta cu cheita se aprinde si ramane asa..?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cel mai bine mergeti la o testare ca daca ramine aprins becul sigur iese eroarea pe tester
  • arroyo

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 1.7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
azi m-am dus cu ea la service in bulgaria (sunt din ostrov si era mai aproape) ,am pus-o pe tester nici o eroare, dupa ce s-au tot invartit pe langa ea au ajuns la concluzia ca electromotorul nu invarte bine si deaia nu porneste, au urcat masina pe rampa , au dat jos electromotorul , l-au demontat si intradevar avea statorul topit pe o parte semn ca se produsese un scurt acolo, am cautat piesa sa o schimb, n-am gasit pe nicaieri asa ca am cumparat electromotor nou 480 Ron, l-au pus baieti pe masina , au montat tot la loc si am dat la cheie .......porneste foarte bine la sfer de cheie.Bucuros le-am platit oamenilor manopera 120 ron si am plecat acasa........pe drum dupa cca 15 km mi s-a oprit motorul in mers cam la 80 km la ora , n-am oprit masina am continuat sa merg....dupa cca 1km s-a aprins becul cu masinuta cu cheita....am oprit masina si am incercat sa pornesc din nou.....surpriza.....NU MAI PORNESTE.Sad(((..........becul de service nu se mai stinge, motorul nu mai invarte............ce ar putea fii? vreun scurt pe undeva si-mi arde electromotoru? de ce imi opreste motoru in mers?...ajutati-ma ca nu stiu ce sa mai fac.......
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu are leg defectul de electromotor cu opritul in mers,poate a fost electromotorul slabit si a cedat zilele astea tot incercind s-o pornesti.
Dupa statistica y17dt Mr. Green ar fi cel mai probabil calc de injectie defect,sau senzorul de volanta (dar la asta ar fi ramas memorat cod 0335)
Daca erai prin bucuresti te ajutam cu un calc de proba.
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu in topicul omului..de ceva timp caut un calculator de injectie pt o proba scurta.De ce ? sa va spun:
Cand se incalzeste bestia bine pe la 80-90 de grade o ia un tremurat la relanti de nu e adevarat.
Am verificat suportii ok ,la rece nu am nici un tremurat al motorului si nici in sarcina nu simt nimica.
Am schimbat dusele de la injectoare si au fost calibrate (doua erau cam nasoale)
Tremuratul s-a ameliorat ceva dar nu foarte mult.
Ma gandesc sa fac vreo proba cu un alt calc de injectie inainte sa-l desfac pe al meu.Ma gandesc ca in momentul in care se incalseste
calc asta are o lipitura nasoala.Nu s-a oprit niciodata in mers (la cald sau rece)
Ceva ideei ?Are cineva un calc pt un test de 10 min ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
G-power vezi aici :
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=ecu
Se desface ECU si refa lipiturile, poate scapi ieftin...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR