- marian.galbau
- *
- 1 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Vectra 2001 Y20DTH
- Botosani
marian.galbau
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut colegi!
Am o problema cu o Vectra B, motor Y20DTH, cu urmatoarele simptome:
- motorul nu trage deloc, nu reusesc sa trec de 100 km/h, si foarte greu ating aceasta viteza
- masina nu are vlaga, nu se tureaza peste 3100 rot/min
- imediat dupa pornire reusesc sa o turez pana in jur de 4000 de ture, dar dupa 20 de secunde nu mai trece de 3100.
- la deal trebuie sa trec in treapta a 2-a ca sa il pot urca
- de pornit porneste foarte usor, nu scoate fum
Am o interfata de diagnoza clonata, dar cu ajutorul careia am obtinut urmatoarele erori:
P0195 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit High Input
(01) - Present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Present
Citind pe forum am observat ca problema ar fi pompa de injectie. Pot face verificari suplimentare sa imi dau seama daca e din cauza pompei?
Am o problema cu o Vectra B, motor Y20DTH, cu urmatoarele simptome:
- motorul nu trage deloc, nu reusesc sa trec de 100 km/h, si foarte greu ating aceasta viteza
- masina nu are vlaga, nu se tureaza peste 3100 rot/min
- imediat dupa pornire reusesc sa o turez pana in jur de 4000 de ture, dar dupa 20 de secunde nu mai trece de 3100.
- la deal trebuie sa trec in treapta a 2-a ca sa il pot urca
- de pornit porneste foarte usor, nu scoate fum
Am o interfata de diagnoza clonata, dar cu ajutorul careia am obtinut urmatoarele erori:
P0195 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit High Input
(01) - Present
P1220 - Critical system malfunction 1 (refer to checking procedure: trouble code description)
(0A) - Present
Citind pe forum am observat ca problema ar fi pompa de injectie. Pot face verificari suplimentare sa imi dau seama daca e din cauza pompei?
- krashy22
- ****
- 1,250 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca te consideri norocos de fel, incearca prima data sa cureti sistemul de injectie cu wynn's diesel system purge(gasesti pe forum de unde se cumpara si cum se foloseste) iar dupa ce cureti sistemul de injectie foloseste combinatia de ulei 2t in motorina
informatii gasesti aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=87821
Intai de toate schimba filtrul de motorina ..
Bafta !
informatii gasesti aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=87821
Intai de toate schimba filtrul de motorina ..
Bafta !
boghi1973
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2015
- Mesaj Privat
dj28dnd a scris:P 1220 - este partea mecanica a pompei de injectie.
am schibat pompa si nu mai face nimic.
cand ajungea la 90 de grade nu se mai tura peste 2000 de ture.
Aviz amatoriilor cu reparatia pompelor.
HOLM Diesel Center Ltd
Str. Armatei, Nr. 5
725200 Falticeni
Telefon 0742 499 988
E-mail holmdieselcenter@gmail.com
Site web http://www.holm.ro
Pret 150 euro.
Cel mai mare MINCINOS si ESCROC. Am trimis pompa de injectie Y 20 DTH Cod: 0 470 504 015, sa mi-o repare, nu a reparat nimic, asta am vazut dupa ce am montat pompa pe masina unde m-a costat 250 lei.Am mai dat 250 lei ca sa o dau jos si sa pun alta. Am trimis pompa inapoi si nici macar nu mai raspunde la tel.nu am mai vazut nimic inapoi, nici macar pompa mea si nici banii, pe care a zis ca daca nu merge pompa o sa mi dea inapoi. DECI: CEA MAI MARE TEAPA CU ACEASTA FIRMA. garantie NICI SA NU VISATI. Cine nu ma crede am chitantele de la Fan Courier.
am schibat pompa si nu mai face nimic.
cand ajungea la 90 de grade nu se mai tura peste 2000 de ture.
Aviz amatoriilor cu reparatia pompelor.
HOLM Diesel Center Ltd
Str. Armatei, Nr. 5
725200 Falticeni
Telefon 0742 499 988
E-mail holmdieselcenter@gmail.com
Site web http://www.holm.ro
Pret 150 euro.
Cel mai mare MINCINOS si ESCROC. Am trimis pompa de injectie Y 20 DTH Cod: 0 470 504 015, sa mi-o repare, nu a reparat nimic, asta am vazut dupa ce am montat pompa pe masina unde m-a costat 250 lei.Am mai dat 250 lei ca sa o dau jos si sa pun alta. Am trimis pompa inapoi si nici macar nu mai raspunde la tel.nu am mai vazut nimic inapoi, nici macar pompa mea si nici banii, pe care a zis ca daca nu merge pompa o sa mi dea inapoi. DECI: CEA MAI MARE TEAPA CU ACEASTA FIRMA. garantie NICI SA NU VISATI. Cine nu ma crede am chitantele de la Fan Courier.
Si eu am patit-o. Am trimis pompa de injectie acum doua saptamani la el. Nici pana in ziua de azi nu a mai raspuns la telefon. Am aflat o gramada despre el. Il cheama Costeniuc Petru Lucian - din Falticeni, Suceava. Se ocupa cu tot felul de tepe, nu doar cu site-ul pe care l-a pus de vanzare de altfel.
Ieri am facut o plangere penala la politia din Falticeni. Am trimis prin fax plangerea si tot ce am gasit despre el.
Daca doresti mai multe amanunte ma poti contacta pe mail. O zi buna!
- Bogdan101996
- **
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut!
Opel Astra G,an 2000,motor 1.7 DTI. Cod eroare P1125 .
De la 2500 când trebuie sã intre turbo,mi se aprinde check engine-ul și nu mai trage deloc,zici cã e cãruțã. Am înțeles cã e posibil sã fie electrovalva de jos de la turbo,adevãrat? Sau cea de sus?
Am schimbat furtunașele,și la fel. Debilmetru de aer iar. Îmi puteți spune ce pot face sã vãd dacã e aia? Sã nu dau degeaba 7-8 milioane pe ea,cã am înțeles cã o poți anula și mufa ceva furtunașe între ele și sã vezi dacã cupleazã turbina. Mâine plec la mare,sunt din Hunedoara și nu aș pleca așa cu ea.
Vã mulțumesc!
Opel Astra G,an 2000,motor 1.7 DTI. Cod eroare P1125 .
De la 2500 când trebuie sã intre turbo,mi se aprinde check engine-ul și nu mai trage deloc,zici cã e cãruțã. Am înțeles cã e posibil sã fie electrovalva de jos de la turbo,adevãrat? Sau cea de sus?
Am schimbat furtunașele,și la fel. Debilmetru de aer iar. Îmi puteți spune ce pot face sã vãd dacã e aia? Sã nu dau degeaba 7-8 milioane pe ea,cã am înțeles cã o poți anula și mufa ceva furtunașe între ele și sã vezi dacã cupleazã turbina. Mâine plec la mare,sunt din Hunedoara și nu aș pleca așa cu ea.
Vã mulțumesc!
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Bogdan101996
- **
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Bun. Am scos furtunașul ce merge la turbo,am bãgat altu și capãtul celãlalt l-am bãgat sus în ramificația de la electrovalva de sus și am plecat în probã. Mașina trage mai greu ca înainte,adicã pânã sa unesc cele 2 furtunașe. Am mers iar când am ajuns în a treia în 3000 de ture,s-a aprins iar check-engine-ul. Înainte se aprinde la 2500 rapid. Opresc motoru,și pornesc iar. Merge dar tot așa greu pleacã(asta bãnuiesc cã din cauzã cã am unit cele 2 furtunașe) schimb a-2-a în 3000,ajung în a treia schimb tot în 3000,și în a patra am ajuns în 3000 cu ea și nu s-o aprins becu,plus de asta mergeam și în pantã cu ea(nu foarte mare,dar era). Iar înainte,pe același drum,în a-4-a dacã ajungeam cu ea la 2400 de ture se aprinde becul și nu mai aveam putere. De data asta am ajuns la 3000 și nu s-a aprins. Ce sã fie?
Mi-a fost fricã sã îi mai fac un test,sã su stric altceva la ea așa.
Mi-a fost fricã sã îi mai fac un test,sã su stric altceva la ea așa.
- Bogdan101996
- **
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 768 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 768
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
boghi1973 a scris:
Si eu am patit-o. Am trimis pompa de injectie acum doua saptamani la el. Nici pana in ziua de azi nu a mai raspuns la telefon. Am aflat o gramada despre el. Il cheama Costeniuc Petru Lucian - din Falticeni, Suceava. Se ocupa cu tot felul de tepe, nu doar cu site-ul pe care l-a pus de vanzare de altfel.
Ieri am facut o plangere penala la politia din Falticeni. Am trimis prin fax plangerea si tot ce am gasit despre el.
Daca doresti mai multe amanunte ma poti contacta pe mail. O zi buna!
off topic: Notifica si okazii.ro si pieseauto.ro caci era sa il contactez si eu ieri... ar trebuii facut un topic cu astfel de specimene incare sa reiasa inclusiv caile legale de atac cu dovezi(eu i-as impusca)
dj28dnd a scris:P 1220 - este partea mecanica a pompei de injectie.
am schibat pompa si nu mai face nimic.
cand ajungea la 90 de grade nu se mai tura peste 2000 de ture.
Aviz amatoriilor cu reparatia pompelor.
HOLM Diesel Center Ltd
Str. Armatei, Nr. 5
725200 Falticeni
Telefon 0742 499 988
E-mail holmdieselcenter@gmail.com
Site web http://www.holm.ro
Pret 150 euro.
Cel mai mare MINCINOS si ESCROC. Am trimis pompa de injectie Y 20 DTH Cod: 0 470 504 015, sa mi-o repare, nu a reparat nimic, asta am vazut dupa ce am montat pompa pe masina unde m-a costat 250 lei.Am mai dat 250 lei ca sa o dau jos si sa pun alta. Am trimis pompa inapoi si nici macar nu mai raspunde la tel.nu am mai vazut nimic inapoi, nici macar pompa mea si nici banii, pe care a zis ca daca nu merge pompa o sa mi dea inapoi. DECI: CEA MAI MARE TEAPA CU ACEASTA FIRMA. garantie NICI SA NU VISATI. Cine nu ma crede am chitantele de la Fan Courier.
am schibat pompa si nu mai face nimic.
cand ajungea la 90 de grade nu se mai tura peste 2000 de ture.
Aviz amatoriilor cu reparatia pompelor.
HOLM Diesel Center Ltd
Str. Armatei, Nr. 5
725200 Falticeni
Telefon 0742 499 988
E-mail holmdieselcenter@gmail.com
Site web http://www.holm.ro
Pret 150 euro.
Cel mai mare MINCINOS si ESCROC. Am trimis pompa de injectie Y 20 DTH Cod: 0 470 504 015, sa mi-o repare, nu a reparat nimic, asta am vazut dupa ce am montat pompa pe masina unde m-a costat 250 lei.Am mai dat 250 lei ca sa o dau jos si sa pun alta. Am trimis pompa inapoi si nici macar nu mai raspunde la tel.nu am mai vazut nimic inapoi, nici macar pompa mea si nici banii, pe care a zis ca daca nu merge pompa o sa mi dea inapoi. DECI: CEA MAI MARE TEAPA CU ACEASTA FIRMA. garantie NICI SA NU VISATI. Cine nu ma crede am chitantele de la Fan Courier.
Si eu am patit-o. Am trimis pompa de injectie acum doua saptamani la el. Nici pana in ziua de azi nu a mai raspuns la telefon. Am aflat o gramada despre el. Il cheama Costeniuc Petru Lucian - din Falticeni, Suceava. Se ocupa cu tot felul de tepe, nu doar cu site-ul pe care l-a pus de vanzare de altfel.
Ieri am facut o plangere penala la politia din Falticeni. Am trimis prin fax plangerea si tot ce am gasit despre el.
Daca doresti mai multe amanunte ma poti contacta pe mail. O zi buna!
codrutsv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2015
- Mesaj Privat
Buna,am si eu o problema cu un opel zafira din 2000,motor 1995,e motorul y20dth.daca o las oprita mai mult de 3-4 ore nu mai porneste decat la sprei.am fost cu ea la un tester si mi-a dat cod de eroare p1220.dupa ce porneste nu are nicioproblema,merge ok,trage nu se inneaca,nu moare la relanti.tin sa mentionez ca am schimbat furtunase de retur si capacul la filtrul de motorina.astept un raspuns daca se poate.va multumesc
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
codrutsv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2015
- Mesaj Privat
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
Pai cum adica sa mai incerci cu inst retur ? Ai zis ca le-ai verificat/schimbat ori eu din asta inteleg ca acolo e totul ok, nu ? - ca doar nu le-ai verificat in scarba !
Inteleg nelamurirea ta dar in link-ul pus era o discutie despre ce sa mai verifici pana sa ajungi la demontare pompa injectie intr-un caz asemanator cu al tau.( sorb, capac filtru, etc)
Sint sute de postari pe tema asta. Motorul tau e predispus spre dezamorsare asa ca vezi pe CO ce solutii sint: inlocuit tur/retur, supapa unisens pe alimentare, "ocolit" filtru motorina sa-l scoti de pe lista de suspecti, lasi masina parcata cu botu' in jos sa vezi cum porneste atunci, etc, etc.
Daca aer fals nu, atunci mai poti experimenta adaos de ulei 2T in motorina intr-un procent usor marit fata de uzual - sa zicem 7-8 ml ulei / 1 l motorina ( pt test ).
Inteleg nelamurirea ta dar in link-ul pus era o discutie despre ce sa mai verifici pana sa ajungi la demontare pompa injectie intr-un caz asemanator cu al tau.( sorb, capac filtru, etc)
Sint sute de postari pe tema asta. Motorul tau e predispus spre dezamorsare asa ca vezi pe CO ce solutii sint: inlocuit tur/retur, supapa unisens pe alimentare, "ocolit" filtru motorina sa-l scoti de pe lista de suspecti, lasi masina parcata cu botu' in jos sa vezi cum porneste atunci, etc, etc.
Daca aer fals nu, atunci mai poti experimenta adaos de ulei 2T in motorina intr-un procent usor marit fata de uzual - sa zicem 7-8 ml ulei / 1 l motorina ( pt test ).
PicNick
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Ma alatur si eu celor care au eroarea P1220 pe y20dth. La mine apare doar cand motorul este incins, ventilatorul radiatorului pornit, temperatura peste 90 grade. In acel moment motorul se tureaza "in suturi" iar daca insist sa merg la un moment dat se opreste. Daca in momentul cand "da suturi" o las la relanti motorul merge normal. Bineinteles martorul masina cu cheita se aprinde, se stinge, iar se aprinde si tot asa. De pornit porneste usor si cand e frig si cand e cald. Am vazut pe forum diverse opinii si rezolvari, o sa incep si eu sa mesteresc la ea, va tin la curent.
Si inca ceva, azi am vazut si eroarea P1660.
Ma alatur si eu celor care au eroarea P1220 pe y20dth. La mine apare doar cand motorul este incins, ventilatorul radiatorului pornit, temperatura peste 90 grade. In acel moment motorul se tureaza "in suturi" iar daca insist sa merg la un moment dat se opreste. Daca in momentul cand "da suturi" o las la relanti motorul merge normal. Bineinteles martorul masina cu cheita se aprinde, se stinge, iar se aprinde si tot asa. De pornit porneste usor si cand e frig si cand e cald. Am vazut pe forum diverse opinii si rezolvari, o sa incep si eu sa mesteresc la ea, va tin la curent.
Si inca ceva, azi am vazut si eroarea P1660.
PicNick
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Noi informatii, pe tot parcursul testelor am avut opcomul conectat
1) am mers cu masina cu faza lunga aprinsa, ac pornit, incalzire luneta pornita, faza scurta, ventilator treapta 4 astfel incat sa incalzesc cat mai repede motorul, am ajuns pe la 98 grade in vreo 30 minute iar atunci a inceput sa mearga in suturi
2) Am continuat sa merg cu ea deoarece suturile nu apareau frecvent, dupa inca vreo 15 minute a inceput sa mearga in suturi tot mai des
3) M-am oprit si am accelerat-o pe loc oricat as fi apasat pedala tot nu urca foarte mult in ture, maxim 1500 ture. In acest moment am observat ca "desired injection start = 5,5 " iar "actual injection start" varia intre 1,2 si 1,3.
4) Daca o opream si o porneam imediat in timp de 3 4 secunde nu mai pornea
5) Daca o lasam oprita minim 10 sec pornea usor iar valorile de mai sus erau amndoua egale cu 5,5
6) Cand incercam sa o turez "actual injection start" scadea la 1,2
7) In momentul cand "actual injection start" ramanea la valoarea 1,2 incepea sa scoata fum albastrui
Cat timp motorul are o temp pana in 90 grade merge fara probleme
Imi e clar ca sunt probleme cu pistonasul de avans, intrebarea este merita reparata sau schimbata cu una SH?
1) am mers cu masina cu faza lunga aprinsa, ac pornit, incalzire luneta pornita, faza scurta, ventilator treapta 4 astfel incat sa incalzesc cat mai repede motorul, am ajuns pe la 98 grade in vreo 30 minute iar atunci a inceput sa mearga in suturi
2) Am continuat sa merg cu ea deoarece suturile nu apareau frecvent, dupa inca vreo 15 minute a inceput sa mearga in suturi tot mai des
3) M-am oprit si am accelerat-o pe loc oricat as fi apasat pedala tot nu urca foarte mult in ture, maxim 1500 ture. In acest moment am observat ca "desired injection start = 5,5 " iar "actual injection start" varia intre 1,2 si 1,3.
4) Daca o opream si o porneam imediat in timp de 3 4 secunde nu mai pornea
5) Daca o lasam oprita minim 10 sec pornea usor iar valorile de mai sus erau amndoua egale cu 5,5
6) Cand incercam sa o turez "actual injection start" scadea la 1,2
7) In momentul cand "actual injection start" ramanea la valoarea 1,2 incepea sa scoata fum albastrui
Cat timp motorul are o temp pana in 90 grade merge fara probleme
Imi e clar ca sunt probleme cu pistonasul de avans, intrebarea este merita reparata sau schimbata cu una SH?
- iulian1971
- *******
- 7,081 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,081
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
PicNick
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Pesemne ca o sa il caut, dar mai intai vreau sa inteleg si eu care e problema, asa ca in dimineata asta m-am suit in masina, am pornit-o cand sa plec surpriza, s-au manifestat aceleasi simptome ca si aseara dupa multa forja (nu se tura mult si fum albastrui). Deschid capota ma uit pe la alimentarea cu combustibil si am gasit un furtun strangulat precum si pompa de amorsare cu supapa de sens (gen Logan) stransa (supta). Ok, am schimbat furtunul, pompita s-a umflat la loc si masina functioneaza normal. O sa schimb si pompita azi deoarece prezinta mici crapaturi (dar nu trage aer) care posibil sa se mareasca in timp.
Acum nu stiu daca asta ar fi si cauza pentru simptomele de aseara dupa forja.
O sa mai fac teste, o s-o mai incalzesc.
Am facut plinul si am pus si 300ml de ulei 2T, poate se mai curata si unge pe acolo
Pesemne ca o sa il caut, dar mai intai vreau sa inteleg si eu care e problema, asa ca in dimineata asta m-am suit in masina, am pornit-o cand sa plec surpriza, s-au manifestat aceleasi simptome ca si aseara dupa multa forja (nu se tura mult si fum albastrui). Deschid capota ma uit pe la alimentarea cu combustibil si am gasit un furtun strangulat precum si pompa de amorsare cu supapa de sens (gen Logan) stransa (supta). Ok, am schimbat furtunul, pompita s-a umflat la loc si masina functioneaza normal. O sa schimb si pompita azi deoarece prezinta mici crapaturi (dar nu trage aer) care posibil sa se mareasca in timp.
Acum nu stiu daca asta ar fi si cauza pentru simptomele de aseara dupa forja.
O sa mai fac teste, o s-o mai incalzesc.
Am facut plinul si am pus si 300ml de ulei 2T, poate se mai curata si unge pe acolo
PicNick
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
PicNick
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
PicNick
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Revin cu detalii dupa curatare sorb + rezervor, din pacate aceleasi simptome, citind ieri codurile de eroare am vazut ca a aparut si p1345, am sters codurile am turat-o , s-a manifestat iar , dar codul era doar p1220 de data asta.
In ultimul timp am mai observat si urmatorul fenomen, cand incepe sa mearga in suturi scoate fum negru, nu alb sau albastrui, in plus fata de pana acum s-a intamplat sa se opreasca pur si simplu in mers fara sa dea suturi sau vreo eroare in bord.
In ultimul timp am mai observat si urmatorul fenomen, cand incepe sa mearga in suturi scoate fum negru, nu alb sau albastrui, in plus fata de pana acum s-a intamplat sa se opreasca pur si simplu in mers fara sa dea suturi sau vreo eroare in bord.