Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Nu ma refeream la mufa din 3 in 4 sau invers, ma refeream de ex daca injectorul 1 este luat si pus la 3, ca exemplu.
Firele nu prea merg inversate pt ca nu se mai ajung.. sincer nu stiu, o sa mai incerc si o sa tot incerc pana merge.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poti inversa injectoarele intre ele ca nu se intampla nimic, motorul va functiona normal.

Aveam acasa pe calculator o poza cu culorile firelor fiecarui injector de la masina mea, daca o gasesc o urc aici. Doua sunt cu albastru+rosu si doua cu galben+rosu, daca imi amintesc eu corect.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Chiar mi-ar fi de folos o asemenea poza.. poate din greseala s-au inversat mufele.. desi nu cred
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mai verifica o chestie: pe exteriorul pinionului axei cu came a admisiilor exista o roata neagra cu un umar metalic, umar care cand trece prin fata senzorului axei cu came creaza un camp magnetic. Verifica ca umarul respectiv sa nu fie decalat fata de semnul de pe pinion, in sensul ca sa fie la exact aceiasi distanta (ca si numar de grade) fata de semnul existent pe pinion pentru distributie, adica sa fie fix la fel ca pinionul pe care l-ai demontat de pe motor atunci cand a fost lovita chiulasa.

Poate ca axele cu came ce le-ai cumparat au fost luate de pe o Astra G 1.7dti de 75cp, pinionul axei neavand roata interioara cu umar e posibil ca cine a montat (ulterior) roata cu umar pe pinion pentru a putea fi folosita impreuna cu o portchiulasa de Astra H cu motor EURO4, nu a fost atent si a pus-o rasucita in alta pozitie. Si-atunci chiar daca ai bagate corect mufele la injectoare, ECU oricum isi ia informatia pentru stabilirea ordinii injectiei de la senzorul axei cu came, care senzor nu mai citeste la momentul corect folosindu-se de umarul rotii negre de pe exteriorul pinionului axei cu came ce a fost montat gresit, iar atunci injectia ajunge ,,prin ceapa,,.

Eu de exemplu am montat pe o Astra G 1.7cdti 80cp EURO4 2004 astea:
- ambele axe cu came + pinionul axei cu came a admisiilor, luate de pe o Astra G 1.7dti EURO3 75cp din 2002
- axele le-am asezat intr-o portchiulasa de Astra H 1.7cdti EURO4 2005
- iar pe pinionul axei de Astra G EURO3 am montat roata interioara cu umar originala de Astra G 1.7cdti EURO4 2004 (necesara fiind pentru senzorul axelor cu came).
Si motorul de Astra G 1.7cdti2004 merge bine-mersi de doi ani de zile asa... cu axe si pinion de Astra G 1.7dti 2002 si portchiulasa de Astra H 1.7cdti 2005.

Motorul de Astra G 1.7cdti 80cp 2004 este din punct de vedere al chiulasei si a injectoarelor identic cu cel 1.7cdti de Astra H, se potrivesc 1:1 piesele intre cele doua modele.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Joi 27 Aug, 2020 10:23 pm, modificat de 9 ori in total
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
LE: am dublat o informație.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
O sa ii spun la mecanic cele spuse @ahappyuser sa verifice ca eu nu prea stiu astea.
Nu gasesc informatia dublata de dvs Daniel, cred ca sunt putin ametit.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Vad ca nu mai pot edita postul de mai sus asa ca scriu in altul.
Am incercat astazi sa o pornesc iar cu sfaturile dvs de mai sus legate de egr si teava de la admisie, totul in zadar. Dat la automat si nu o ia.
Am mai facut un test agrafa si a mai aparut un cod nou pe langa cele de data trecuta: ECN 034028
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Senzor ax came.
Skip ads

  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Senzorul ax cu came este aproximativ nou, sa zic 1-2 luni.. Se poate sa nu porneasca din cauza astuia?
Maine o sa incerc cu altul ca mai am unul sa vad.
P.s: un alt mecanic mi-a spus ca poate sa nu fie pusa la punct pompa de injectie, sa fie posibil?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã nu e original sau Bosch, ai toate șansele sa te chinui degeaba.
La common rail nu se pune pompa la punct. Aia doar trebuie sa se învârtã și sa facã presiune în rampã.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am desfãcut senzorul si avea pinul din jumate îndoit, la fel si cel din mufa.
Trebuie sã îndrept în mufa acum pentru a pune celalalt senzor, unul bosch
Deși colegul de mai sus a zis ca el a pornit mașina fãrã acest senzor.. ma îndoiesc cã din cauza asta nu pornește.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Un alt mecanic mi-a spus cã ma chinui degeaba cu toți senzorii si tot ca este din distributie. Nu este pusã bine la punct, zice el. Spune cã si pompa de injecție trebuie pusã la punct, chiar nu stiu ce sa mai cred.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai e nevoie sa pui pompa de inalte la semn (desi exista semne pe pinionul ei) tocmai pentru ca la common-rail exista senzor pozitie ax cu came.

DA, porneste si fara senzor ax came, in caz de avarie la senzorul axei cu came.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Nicio șansã. Am incercat si cu aia pusã la punct și tot nu pornește.
Am desfãcut capacul motor ca sa dea pinionul de la ax cu came un dinte inainte sa vedem dar lovește în supapa, sa incercam si cu unul inapoi zilele urmãtoare. ÃŽnsã în injectorul 3 (de la stânga la dreapta) era apa si nu inteleg de ce. Astept sa vedem ce mai rezolv.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cum apa în injector? Poate în cilindru?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate in port-injector (sau teaca, cum am vazut ca scriu unii pe aici).

Nu cred ca poti da un dinte inainte sau inapoi la distributie fara sa loveasca in supape. Poti doar sa intinzi mai mult sau sa lasi mai moale cureaua de distributie, din intinzatorul curelei.

In situatia data te-ar ajuta mult un laptop cu Op-Com sa verifici ce presiune ai in rampa si care e corectia la injectoare.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Cum apa în injector? Poate în cilindru?

N am stiut eu sa ma exprim corect. Cred ca da, cilindru. Acolo unde intra injectorul.. cand l am scos era apa iar cand am învârtit motorul a aruncat apa în sus.
Sper ca acum este ok exprimat.
În legãturã cu op com, am cautat si nimeni nu are op com pe aici pe la mine, doar testere universale care nu cred ca ajuta cu nimic.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã ajunge apa în cilindru, nu te mai chinui degeaba: ori chiulasa e crãpata/stramba, ori garnitura montata necorespunzãtor. Sau, poate chiar blocul e crãpat.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Aici am gasit apa.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Teaca de la injector: cred ca chiulasa ta este cu teaca. Mai pot fi garniturile de cauciuc dintre chiulasa și teaca.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR