Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
Seara nu a mai vrut sa schimbe dupa a3a, efectiv patina in gol si nu reusea sa schimbe, daca dadeam pe +/- schimba dar mergea in gol (nu avea zvac). Daca continui sa merg asa dupa a3a cateva secunde/minute, imi apare Service Transmission si imi ramane blocata in treapta in care sunt atunci, daca opresc motorul si il repornesc, isi revine (nu mai sta blocata intr-o treapta anume). Nu i-am mai dat mai mult de a3a ca sa nu fac vreo nebunie. A mai patit cineva asa ceva? Ce ar putea avea? E cutia dusa de tot?Sa pice asa fara vreun semn inainte?
Am schimbat uleiul in cutie acum aprox 3 sapt,banuiesc mecanicul,nu stiu cat de bine a pus inapoi surubul ala pt ca il daduse f greu jos ca era blocat, posibil sa fi curs uleiul din ea? Maine ma duc la mecanic dar eram curios daca a mai patit cineva asa ceva si cam la ce sa ma astept ca sunt satul de “mecanici”. Multumesc!
MODEL: Insignia 2009
MOTOR: 2.0 160hp
- sadcozma
- **
- 148 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
99% blocul de valve, dar se vede pe tester eroarea si se confirma in functie de ce se gaseste. Pregateste-te la o suma "frumoasa" din pacate
Cei la care am fost azi si au facut diagnoza nu m-au ajutat mai deloc, ei au banuit ca mi s-a pus prea putin ulei in partea cealalta si ca acum n-ar avea destul ulei cutia.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Simptomele sunt clar de bloc de valve, ori un circuit blocat ori o valva nefunctionala.
Cutia se comporta asa pentru ca din cauzele de mai sus nu poate schimba a 4-a, si astfel incearca sa se tureze mai mult si sa schimbe direct in a 5-a.
Trebuie sa bagi un aditiv de curatare cutie, sa refaci nivelul corect de ulei, apoi dupa utilizarea lui sa faci inca 2 schimburi de ulei la interval de cateva sute de km, ca sa fii sigur ca interiorul cutiei e curat. Inainte de ultimul schimb, e bine sa schimbi si filtrul din cutie, daca e posibil. Nu reusesc sa identific ce tip de cutie ai, exista pentru modelul tau o varianta GM si una Aisin.
Daca nu iti da eroare de valva arsa, e posibil sa scapi doar cu curatarea cutiei.
Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pentru asta trebuie sa identifici tipul cutiei ca sa cauti pe net cum se face corect nivelul.
2. Pui aditivul de curatare si il folosesti conform instructiunilor de pe flacon.
3. Dai uleiul cu aditiv jos si pui ulei proaspat.
4. Mai mergi 2-3 sute de km si faci inca un schimb.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mi s-a spus ca nu am eroare pe valva
Mersi
Este filtru in cutie dar se schimba doar la demontare pentru ca e prin mijlocul ei si producatorul a considerat ca se schimba doar daca se intervine in interior ,verifica uleiul sa nu fie cu impuritati metalice sa nu miroase a discuri prajite sau daca are luciu metalic cee ce inseamna ca undeva s-a uzat o piesa,in oricare din situatiile prezentate uleiul isi schimba culoarea din rosu limpede spre maro sau maro cu luciu metalic.
Din multele cutii care mi-au trecut prin mana doar schimbul de ulei in cazul unei uzuri interne e pierdere de timp au fost salvate doar cutiile la care s-a intervenit imediat cand au aparut simptome ciudate in functionare si s-au datorat nivelului prea mic de ulei ori ulei neconform sau schimbat partial .
Metoda sfanta de schimb este incalzit cutia desfacut racordurile care duc la racitorul de ulei de pe radiator,se pun furtune in doua vase pe tur vasul cu 7 litri de ulei nou returul in vasul gol se porneste motorul iar schimbul se face elegant fara stres in 5 min. Se verifica apoi nivelul daca s-a pierdut ulei sau nu suntem sigur de cat ulei a fost in cutie ,eu prefer sa-l verific oricum.
- sadcozma
- **
- 148 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
SE verifica si se schimba uleiul si pe capre inclinarea masinii nu influenteaza prea mult cantitatea de ulei cat si temperatura,am facut eu proba cu rece si cald diferenta e de cateva grame ,nu de asta crapa cutiile ci de la ulei neschimbat dupa recomandarea producatorului care bate campii cu uleiul pe viata,ulei neconform sau amestecat prin schimbari dupa ureche cate 3 litri si atat,ori pur si simplu dupa un anumit nr. de km. se uzeaza ca orice piesa.
- sadcozma
- **
- 148 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Probabil ii si cam dai forja si atunci convertizorul sufera,daca nu se tureaza aiurea la schimbari de trepte discurile corespunzatoare treptelor inca n-au cedat si sa nu zici ca are si cip ca atunci nu ai de ce sa te mai miri.Ai grija ca aceste cutii sunt exact la limita de cuplu ,orice marire de cuplu o cam farama si corect era si schimbarea convertizorului cu unul de tuning care tine la cuplu mai mare.
Aceeasi problema o am si eu imi aluneca convertizorul destul de deranjant ,treptele se schimba corect fara sa patineze uleiul e destul de inchis ...ii mai schimb uleiul peste o luna ca i-a venit randu si atat,am gasit convertizor pentru cuplu mai mare da nu e timp de asta.
Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat
Gunplay
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2020
- Mesaj Privat