Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • CadyDesign

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare, saptamana trecuta am facut revizia la masina si totul era ok, doar ca dupa ce am luat masina am vazut ca AC-ul era dezactivat (era trecut pe modul eco, sper sa ma exprim bine). Am activat din meniu AC, dar degeaba, am constatat ca nu mai baga rece. Pana acum s-a verificat, presiune ok, compresor ok, bobina compresor ok, sigurante/releu ok, cablajul de la compresor la sigurante ok....problema e ca nu ajunge voltaj la mufa de la compresor. Cei de la service ziceau ca mai poate fi cablajul intre panoul de sigurante (confort sau cum se numeste) si ecu sau ecu defect. Eu banuiesc ca ar fi panoul de AC. S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Detin si o interfata op-com dar nu stiu ce anume sa testez. Va multumesc.


MODEL: Astra 2004
MOTOR: Z16XEP
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pune o alta interfata de proba, cea mai ieftina reparatie, eventual scoate bornele de la baterie pentru 10 minute.
  • CadyDesign

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2020

  • Mesaj Privat
@horaa te referi la panoul de control AC?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Da. SChimbi panoul, nu stiu de ce i-am zis interfata. Daca nu ma insel poti porni clima si din interfata opcom. Nu ma intreba cum deoarece nu o am la indemana
Skip ads

  • CadyDesign

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Revin cu update,
astazi am pus opcom-ul pe masina, am gasit de unde sa ii dau test de pornire ac dar nu se intampla nimic. Daca nu pornesc ac-ul am 12 v la mufa de la compresor dar de indata ce il activez scade voltajul la aprox 6v si fulia merge sacadat. Din opcom la EEC am eroare B0290-06 Tensiune mica circuit reglare cursa bobina compresor.
Am scos panoul de clima din interior, bateria si panoul de sigurante de sub capota sa vad daca este ceva corodat sau cu probleme (parea totul intact). Acum dupa ce le-am pus la loc pe langa eroarea de mai sus au mai aparut alte probleme.
B1000-37 Inlocuit modul de comanda (ECU)
B3843-05 Circuit senzor de calitate a aerului -deschis/tensiune mare
Si ca sa fie treaba treaba intru in meniu sa setez limba in engleza, iar dupa ce aduc cheia in pozitia off se reseteaza in germana.
Deja imi vine sa ii dau foc.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Poti sa detaliezi putin treaba cu tensiunea din mufa de la compresor?
Cum anume exact ai masurat tensiunea, de unde ai luat referinta (masa) cand ai masurat? Pare ciudat, pare tocmai invers. (Sa nu vorbesc prostii, dar oare nu s-a jucat cineva prin codari si ... a modificat tipul de compresor existent pe masina?)
  • CadyDesign

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2020

  • Mesaj Privat
@sebage direct din conectorul care intra in bobina de la compresor. Masina am luat-o anul trecut in octombrie (a fost adusa din Germania), tot ce e posibil sa se fi facut ceva modificari fiindca de la service mi-au zis ca au gasit un releu pe un fir ce ducea in compresor. Este posibil sa fie asta problema, sau cum se poate afla? Exista cineva in Timisoara care se ocupa cu asa ceva?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Normal ca sunt. Cauti pe google service ac auto, service electrician... drace, e plin google, doar trebuie sa tastezi si sa suni.
Pana una alta lasa meseria asta a ta de electrician. Faptul ca ai in posesie un opcom nu te face autocunoscator cum nu ma face nici pe mine. Ai vreo problema si nu ai gasit-o pe forum? Service. Acest mit numit opel astra h are 16 ani, nu stiu sa fie vreo problema nediscutata si arhidiscutata pe forum... trebuie doar sa scormonesti................... sau sa mergi la service.
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
M-ar fi interesat exact cum s-a masurat tensiunea.
Cu conectorul scos, sau cu bobina in circuit. A masurat cineva si daca bobina mai are continuitate?
Aceste detalii, ne-ar fi ajutat sa ne facem o imagine mai clara.
Dar, daca spui ca exista modificari in circuit, deja devine mai "palpitanta" situatia ...
Ar trebui ca cineva sa poata verifica integritatea circuitului, de la panoul de comanda - UEC - compresor ... si setarile aferente sa fie corespunzatoare cu circuitul existent.
(nu te speria, suna "pompos", dar nu este chiar asa)
Din pacate, nu stiu persoane sau service-uri prin Timisoara, dar sunt sigur ca exista multe persoane competente.
ÃŽnsã, dacã nu îi dai de cap, cand se opresc ploile astea si ai un drum vreodata prin Reșița, cu drag arunc un ochi, pare frumușicã provocarea ... Smile
  • CadyDesign

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc sebage, clar daca nu gasesc pe nimeni in TM care sa ii dea de cap trag o fuga. A fost masurata cu conectorul scos, bobina a fost inlocuita (a fost testata si functioneaza AC-ul daca este alimentata de la sursa externa de 12v).
@horaa nu ma dau electrician si nici atotcunoscator, dar nici cei de la service nu i-au dat inca de cap. Ce am gasit pe forum am incercat deja si problema nu s-a rezolvat, de aceea am prezentat ce am facut si ce nu, poate cineva de aici s-a lovit de asta sau stie mai multe decat oamenii de la service.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In cazul unor contacte imperfecte, masuratorile facute cu circuitul deschis (cu mufa scoasa), nu inseamna nimic.
Stai linistit, se rezolva, nu este naveta spatiala...
Defectul poate fi in multe locuri, dar nici pe departe adat de "ascuns"
  • edyd

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
salut. Aceeasi problema intampin si eu cu AC. Cand am luat masina (din Craiova - adusa din Germania) vanzatorul mi-a explicat ca merge dar ca mai trebuie bagat gaz pe instalatie. Nu am insistat cu clima si am lasat-o asa. Acum as vrea sa o fac. Am +12 v la alimentare si cu si fara contact insa nu primeste alimentarea negativa.
Skip ads

  • CadyDesign

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema si "misterul". Se pare ca, compresorul a fost inlocuit cu un model cod WM care din cate am vazut provine de pe motoarele 1.9 CDTI si are control intern cu bobina. Pe masina cel original avea cod WD si control extern deci a fost inlocuit si cumva manarit sa functioneze, desi din cate am vazut cu op-com-ul era selectat la modelul de compresor "fara ambreiaj". Dupa ce am inlocuit compresorul cu unul asemantor celui original pare sa functioneze.
  • edyd

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Hey. Stie cineva sa posteze exact modul de alimentare(fire,trasee, relee, sigurante) pentru climatronic cu compresor WD Delphi? Intreb deoarece, asa cum am postat mai sus, imi vine tensiune pozitiva permanenta la mufa compresorului. Am consultat si dotarile masinii dupa codul VIN si imi spune ca am "pentru instalatie de climatizare electronica". Mentionez ca nu am umblat la setarile masinii, eu cel putin. Masina am primito fara car pass. Multumesc
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut


  • edyd

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc. Sa vad ce va iesi.
  • edyd

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Update:
Mers la service si introdus gaz pe instalatie, 450 ml dupa ce a aqspirat instalatia. Acum cupleaza AC , se aude electrovalva, dar nu ramane cuplata. Mentionez ca am compresor cu valva nu cu ambreiaj. Stie cineva ceva? Ma intereseaza indeosebi daca pot umbla la valva respectiva fara sa dau compresorul jos si fara pierderea aerului din instalatie.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,500
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cauzele pot fi multiple. Poti incepe prin a verifica daca pornesc ventilatoarele cand cuplezi AC.
Daca ai acces sau nu la electrovalva, aia poti sa vezi singur, adica ... arunci o privire.
Sigur aerul din instalatie nu o sa il pierzi, daca umbli la electrovalva ... pentru ca nu exista aer (sau nu ar trebui sa existe) Smile Asta ca sa mai si radem...
Electrovalva aceea deschide o cale de bypass intre tur si retur (intre intrarea si iesirea din compresor), deci daca o dai jos, agentul refrigerant se va pierde.
As avea si eu o curiozitate, de ce vrei sa umbli la acea electrovalva? Sincer sa fiu, ma cam indoiesc sa o auzi cum cupleaza ... principiul de functionare este altul decat la ambreaj, daca doresti, putem sa dezvoltam, dar sfat prietenesc, mergi la cineva care stie ce face si are si cu ce.
Daca totusi ai ambitia sa faci unele incercari empirice, ne spui ...
  • edyd

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut si multumesc de raspuns. Nu voi umbla de capul meu. La masina este doar un singur ventilator intre motor si radiator. Apropo, ce cunoasteti despre functionarea compresoarelor cu electrovalva versus ambreiaj electromagnetic. Din ce am inteles electrovalva este alimentata cu +12 v permanent si PWM, adica impulsuri, iar electromagnetul cu tensiune normala.
  • edyd

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut si multumesc de raspuns. Nu voi umbla de capul meu. La masina este doar un singur ventilator intre motor si radiator. Apropo, ce cunoasteti despre functionarea compresoarelor cu electrovalva versus ambreiaj electromagnetic. Din ce am inteles electrovalva este alimentata cu +12 v permanent si PWM, adica impulsuri, iar electromagnetul cu tensiune normala. Cat despre "aer", scuze, era doar o expresie mai scurta. Compresorul este tot WD ca si al tau.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR