Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
taxi43edy a scris:Este normal sa scada temperatura, la ralanti nu mai ai aceleasi arderi si automat nu se mai incalzeste la fel motorul.
Cu caldura pornita, racesti antigelul prin radiatorul de caldura.
Eu zic ca termostatul este bun.


Multumesc mult pentru raspuns!

Nu inteleg rautatea din raspunsuri.
Mi s-a spus sa pun mana pe furtunul gros pana ajunge temperatura la 80-85 grade si daca e rece, e totul in regula.

Am raspuns ca era in jur de 80 grade si furtunul era foarte cald. Aici ati inceput sa ma "certati" si nu inteleg de ce. Furtunul nu era rece asa cum ati spus.

minutul 7:15 - http://www.youtube.com/watc...l=VirtualGarageRO
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,522
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
coaca a scris:
Nu inteleg rautatea din raspunsuri.

Nu e nicio rãutate, e pierdere de vreme...dovadã cã atât ai înțeles tu din multitudinea de rãspunsuri.

coaca a scris:
Mi s-a spus sa pun mana pe furtunul gros pana ajunge temperatura la 80-85 grade si daca e rece, e totul in regula.

Ți s-au spus multe alte lucruri înainte de asta...plus un topic întreg cu explicații multiple...cu același efect: Moise-n pustiu.

coaca a scris:Aici ati inceput sa ma "certati" si nu inteleg de ce.

Dacã te-a ”certat” cineva, a fost cu mult mai devreme, dar dupa cum ai înțeles și fondul problemei, era de așteptat sã-ți scape acest mic detaliu.
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Asta cu furtunul era unul dintre lucrurile de facut. (cel mai simplu)
Nu e normal daca e cald pana la 80-85 grade, sa trag concluzia ca e termostaul defect? Asta se recomanda pt verificarea termostatului. corect?
Daca era rece, trageam concluzia ca termostatul e bun.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu te-a certat nimeni, doar ca tu nu ai vrut sa intelegi sfaturile colegilor.
Mai sunt termostate care pe clapetul de inchidere au un mic orificiu, sa nu faca presiune prea mare (asa am gandit-o eu).
Sunt si pe GM si pe Mahle, cu acel orificiu, de acolo pleaca apa pe furtunul de la radiator si se incalzeste.
Skip ads

  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns!
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am revenit Smile

Daca ajunge temperatura la aproape 90 grade cat e normal si stau la relanti cu caldura pornita pe treapta 4, , in maxim 2-3 minute ajunge la 80 grade si scade continuu.
Temperatura exterioara 2-3 grade.
Sincer tot nu m-am lamurit daca e normal sau nu. Sad
Cu cel vechi inainte sa se strice, nu-mi aduc aminte sa fi scazut vreodata temperatura indiferent daca stateam la relanti sau nu.

PS : Daca merg constant pe autostrada nu scade temperatura chiar daca am caldura pornita.

Sper sa ma lamuresc de data asta Smile
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Caldura baga bine indiferent de temperatura apei, exceptand perioada cand e mptorul rece ( aprox 5km de mers).
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
......
Skip ads

  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...hefByMihaiPopescu
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Termostat care sta la 90 grade la relanti cu caldura pornita (sfarsitul filmuletului) :
http://www.youtube.com/watc...hefByMihaiPopescu
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,499
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Desi mi-am propus sa o raresc (drastic) cu interventiile pe aici, avand in vedere ca observ ca sunt cam deranjante (si nu imi doresc asa ceva), o sa mai aduc cateva consideratii si pe aceasta tema, doar pentru ca am fost contactat si in privat (desi scrie clar ca NU sunt interesat de interactiuni in privat) si pentru ca (daca tot am citit) nu as vrea sa ramana impresii gresite.

- Verificarea aceea empirica, pe care eu am descris-o prin postul nr. 6 sau 7, daca este facuta asa cum scrie acolo, este destul de relevanta (nu am inventat-o eu, este doar foarte logica, daca intelegem cum functioneaza acest sistem/circuit).
Dar trebuie facuta cum trebuie, cu logica, nu cum ne-a picat noua bine. Oricum, este atat de simpla, incat chiar nu cred ca poate fi descrisa in alt fel.

- Daca totusi suspectam un termostat blocat pe deschis (sau macar putin deschis) ... cam ce anume ne opreste sa simulam noi un termostat inchis complet, prin obturarea acelui furtun? In sistemele despre care vorbim aici, termostatul blocheaza calea de intrare in circuitul mare, atata tot.
Exista clesti pentru obturat furtun sau orice alt dispozitiv care ne permite sugrumarea acelui furtun, fara a-l afecta.

- Faptul ca luam drept sfinte si valori etalon, niste temperaturi afisate pe aparatura de bord, uneori reuseste sa ne duca pe cai fara final.

- Chiar si intr-un astfel de sistem, extrem de simplu / minimalist, totusi se aplica legile fizicii.
Deci da, pot avea un termostat perfect functional, dar daca (din orice motive) cantitatea de caldura care intra in sistem (caldura generata de procesul de ardere/explozie si de lucrul mecanic) este mai mica decat cantitatea de caldura care iese din sistem (aerul rece care trece prin calorifer, se incalzeste si muta caldura din circuitul antigelului, in habitaclu) ... atunci temperatura in acest sistem o sa scada, pana va ajunge la echilibru. (doar fizica de clasa a 6-a cred, nimic mai mult).

- Nu ai cum sa compari sistemele prezentate in acele filmulețe cu sistemul de pe masina in cauza, este cu totul alta abordare din partea proiectantilor si pur si simplu nu pot fi comparate d.p.d.v. functional.
Desi vad ca sunt foarte apreciate si chiar si din acest motiv nu imi permit eu sa le comentez, cataloghez sau sa imi dau cu parerea ... totusi, pentru mine, personal, eu vad abordari total gresite si strict pentru mine, ele sunt la categoria "asa nu".

Fara pretentia de a avea dreptate ... cam atat.
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Nu cred ca mai este cazul sa ne batem capul cu aceasta discutie, am incercat si eu sa explic si pe forum si in privat, dar.........e greu de inteles.
Skip ads

  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am un prieten tot cu Opel Astra G. Daca sta la relanti cu caldura pornita, indiferent de teperatura de afara, nu scade deloc acul.
Chiar credeti ca intreb sa ma aflu in treaba?
Am incercat doar sa aflu de unde este problema...Sincer nu m-a lamurit nimeni.
Oricum ms.

PS : Cu termostatul vechi am spus ca nici la mine nu scadea temperatura
Din ce am citit, termostatele nu au "orificii". Ele stau inchise complet pana ajunge la temperatura optima 85-90 grade, dupa care se deschid.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,522
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
taxi43edy a scris:Nu cred ca mai este cazul sa ne batem capul cu aceasta discutie, am incercat si eu sa explic si pe forum si in privat, dar.........e greu de inteles.

Nu-i frumos, dar: I told you.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,674
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Problema asta a posesorului mie imi pare a fi una aproape existentiala. Pur si simplu nu se poate bucura de masina in totalitate, din cauza de.. rezultatul ce-a iesit in urma la aceasta reparatie. Pâna la urma as intelege si asta... insa la o masina noua, sau aproape noua.

Acolo unde masina are deja multi ani si sigur exista la ea si alte probleme, sunt curios sa vad momentul in care va inceta aceasta drama.

Ca in urma cu 1-2 ani inainte de aparitia COVID-19, eram toti europeni enviromentalisti.. ne cam mirosea pe la nas diesel-ul ca polueaza, european era cu parinte 1 si 2 si genul neutru, dupa combateam COVID-ul stând acasa cuminti pe canapea sa-i salvam pe ceilalti si planeta, etc... pâna a venit razboiul din Ucraina si brusc ne-am trezit din vis, defapt n-aveam niciun fel de probleme (serioase) dar au venit peste noi problemele reale care imediat ne-au trezit pe toti la realitate.

La fel, sa nu inceapa problemele cu pompa de injectie de Y20DTH, ca o sa dispara problema asta (superficiala) cu termostatul in secunda doi.
  • coaca

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Doamne fereste! Da-ti peste gura!
O las asa. Oricum nu ii dau de cap Smile
Bafta multa!
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La vara o sa vezi ca nu mai coboara temperatura Very Happy
O sa te rogi sa nu fiarba Razz
Las-o asa cum este ca e bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR