Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am ceva dubii ca turbina de pe motorul Z17DTH "scapa" ulei (exista ulei pe scut chiar sub tubina care apoi se scurge pe beton). Dar motorul "trage" normal, acel "suierat" apare doar la "rece" , nu scoate fum. Zilele acestea am demontat din furtunele/conductele de pe admisie dar nu am gasit ulei, doar ceva murdarie.
De la un schimb la altul nu am completat niciodata cu ulei.
Totusi, pe la care componenta/e ale turbinii e posibil sa se piarda ulei?
Am constatat ca "mecanicii" cand merg cu astfel de problema NU se "baga". Deci tot singur trebuie sa ma descurc.
Nu stiu cum e mai bine sa procedez, asa ca am nevoie de sfaturile dvs. pretioase.


MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH

CODURI EROARE: n/a
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Verifica conducte ungere turbo ( tur , retur ) . Daca pe retur intre flanse ai furtun de cauciuc fixat cu coliere , posibil sa fie problema acolo sau pe tur daca ai furtun cu insertie metalica cu sertizare posibil si pe acolo pe la sertizari . Sau posibil sa nu fie pierderi ulei de la turbo , sa fie ulei hidraulic . Trebuie verificat .
Vezi si aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=160217
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos!
1. Conductele de ulei (tur/retur) se pot inspecta cu usurinta? Exista viziblitate suficienta?
2. Nu cunosc circuitul uleiului hidraulic si legatura cu turbo Smile
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Salut .
1. La cum am vazut cum e amplasata turbina pe motor posibil sa mai trebuiasca demontate anumite chestii ca sa verifici conducte ( furtune ) ungere turbina pe toata lungimea lor , de aceea posibil fug si mecanicii ( pentru un colier sau o garnitura de cupru sa desfaca si alte chestii ) .
2. Aici greseala mea . Ma refeream la lichid servofrana sau directie ( caseta de directie ) daca nu iesti sigur de unde ai pierderi , lichidele se preling pe anumite parti ( componente ) in contact si nu-ti poti da seama de sursa scurgerilor ( De la un schimb la altul nu am completat niciodata cu ulei ) . Trebuie identificata sursa pierderilor si dupa aceea ce trebuie inlocuit .
Skip ads

  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Inca o data va multumesc pentru raspuns.
Daca uleiul nu se pierde pe la conductele de tur/retur ale turbinii exista posibilitatea sa curga prin corpul ei (pe la garnituri, segmenti, etc..ce o fi acolo) ? In exterior ca in interior nu pare sa fie ulei..
Mi se pare trist ca pentru o turbina posibil defecta sa renunt la masina. Cat despre mecanici pot sa spun ca pe unde am fost nu au avut chef nici sa dea scutul jos (deh are multe suruburi).
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 1,054
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2016 1,4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Bad post
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Poate sa-ti piarda ulei pe la furtunul de alimentare cu ulei a pompei de vacuum care este montata pe alternator.
Mai poate pierde ulei pe la garnitura termoflotului, sau vreun furtun de la termoflot care se afla in spatele motorului.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am ridicat masina pe elevator si mi s-a parut ca se pierde ulei la imbinarea motor-cutie. Posibil sa fie de la simeringul palier arbore cotit tinand cont ca ambreiajul incepe sa cedeze?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,455
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Poate sã fie...dar poate fi și dela rulmentul de presiune(cu acționare hidraulicã), dacã spui cã ambreiajul e pe ducã...dar nu spui și ce manifestãri are...scade nivelul la lichid de frânã, pedala ambreiaj cum e?
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am verificat seara trecuta nivelul lichidului de frana..undeva la MIN, dar trebuie sa-l tin sub observatie.
Forta de apasare a pedelei de ambreaj o percep ca fiind neschimbata fata de cand am achizitionat masina, doar "caraie" la apasare/eliberare. Deocamndata intra fara preobleme in viteza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR