Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • PMarian343

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Va salut.
Am tot cãutat pe internet problema mea, dar nu gãsesc pe nicãieri ceva similar. Ieri când am incercat sa dau masinã din D in R, aceasta nu a mai schimbat. Am reusit de am parcat masina, am pus levierul pe Park, dar masinã tot în D vede viteza. Acuma nu porneste motorul, deoarece masinã vede cutia in D si nici levierul nu se mai miscã de pe Park.
Tin sã precizez cã cutia schimba perfect, nu erau probleme.

S-au mai confruntat cineva cu aceasta problema? Rezolvare?


MODEL: Insignia 2015
MOTOR: 2.0 160cp
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bun venit la CO!
La prima vedere, aș zice cã ai putea avea un switch frânã defect...
O diagnozã dibaci mânuitã ar face, probabil, ceva mai multã luminã...
Pânã una-alta, poți sã citești, poate sare iepurele din joben:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137751
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=162914
  • PMarian343

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Mulțumesc de rãspuns. Dar când calc pedala de frana se aprinde stopul pe spate. E posibil sa se aprindã și sã fie switch-ul defect? O sa o pun pe tester azi.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Din câte știu, acel switch are 2 circuite separate: unul ptr bec/lampã și unul ptr c.v.
Dar totuși testerul este de dorit.
Skip ads

  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Posibil un defect mecanic intre levier si comutatorul propriu zis de pe cutie ( daca nu ma insel este pe cablu ) . Cu levierul in pozitia D si cu frina apasata trebuie sa porneasca . Daca cutia ramine pe pozitia D oprita nu mai poti scoate cheia din contact .
  • PMarian343

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
A fost ieri pusã pe tester. Nici o eroare la cutie. Dupã 40 de minute de chin, mecanicul când sa plece, a ridicat capota. Cum ai anticipat..... Capãtul la șufã obosit și sãrit din comutatorul de lângã baterie.
Mașinã pleacã doar din Park, nu merge schimbata pozitia din calculatorul de bord cu testerul.
Levierul are un buton fizic, care daca apeși pe el, mașinã trece automat în N și poți mișca levierul, cã sã poatã fi tractata, dar din N, nu pornește.

Mulțumesc mult de informații, ambilor colegi!
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Deci sa intelegem caci a fost totusi o problema mecanica la cuplajul intre cablu timonerie si comutatorul ( TCM ECU ) de pe cutie ?
  • PMarian343

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Da. Capãtul timoneriei slãbit, uzat.
  • Obaltag

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2021

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Dețin un opel insignia automata 4x4 sport turer 2.0 din 2017 b dth .Ma poate ajuta cineva cu un rãspuns la o problema?Am fost plecat cu mașina la cumpãrãturi, am parcat și dupã ce am terminat, când sa plec am pornit motorul, am bãgat în treapta R am dat puțin înapoi cât sa ies din parcare dar când am pus-o în D s-a dus singura în N dupã care am pus-o din nou în R sa vad dacã face la fel dar s-a dus în modul P deși îmi arata ca e în R.Am oprit motorul sa încerc sa o pun în P dar nu mai mergea maneta și nici motorul nu mai pornește.Cand pun contactul îmi apare ca e în modul R deși maneta e în capãt la P.Motorul nu mai pornește.
Ma puteți ajuta cu un rãspuns?
Mulțumesc frumos.
  • PMarian343

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2023

  • Mesaj Privat
Salut. Am avut aceleași simptome. La mine capul timoneriei era sãrit de pe selectorul de pe cutie (capãtul era uzat). Deschide capota și langa baterie, baga o lanterna, dupã furtunul de la intercooler. Acolo gãsești selectorul cutiei de viteze. Vezi daca totul e ok. Masina pornește doar în P.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR