Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
Soluție
  • Cristian Pavelescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o insignia din 2012 195cp biturbo cu cutie automata. Recent cutia a capatat un comportament ciudat(la cca 172k km)
Cand comut din park in drive masina se zgaltaie scurt dar puternic. In mers toate vitezele comuta foarte fin si fara probleme . Am schimbat recent uleiul in cutie urmat de recalibrare prin diagnoza la reprezentanta dar problema nu a disparut...eventual parca face un pic mai tare.
Nu s-au gasit erori de diagnoza in service dar mi s.a spus ca ar exista un software upgrade disponibil pe care insa nu l.am facut inca.
Aveti experiente sau sugestii la acest tip de problema?
Multumesc anticipat.
Daca mai sunt intrebari relevant pentru a diagnostica o sa incerc sa raspund

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Like
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 7,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacă e primul schimb de ulei din viața ei, mă tem că e începutul sfârșitului...cred că e un caz clasic de schimb ulei tardiv, care face mai mult rău decât bine.
Like 1 Mr.Opel
  • Cristian Pavelescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Mentionez ca fenomenul era prezent si inainte de schimbul de ulei...fapt care m.a determinat sa il si schimb ca o prima tentativa de remediere. Din partea serviceului mi s.a comunicat ca uleiul nu era in stare avansata de degradare...si volumul scos era conform asteptarilor ( nu pierdusem ulei intre timp).
Care ar pute fi urmatorul suspect? Din ce am mai citit se vorbeste de un shift solenoid sau de blocul de valve.... Cine s.a mai intalnit cu situatia dati va rog un hint.
Multumesc
Like Mr.Opel
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema mai ales in R . Dupa un schimb de ulei facut de mine acasa 3+3+3+3 ( adica 12 litri ) am scapat de socuri din P in D sau din P in R . Totul se face cu diagnoza pe masina si temperatura uleiului la minim 70 grade celsius . Precizez ulei de origine ( OEM ) nivel facut ca la carte . Aici vorbesc doar de cazul meu , chiar daca simtomele sunt aceleasi posibil sa fie alta cauza .
Like 1 Mr.Opel
  • Cristian Pavelescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Inteleg ca au schimbat de 4 ori cate 3 l acesta fiind maximul cat se poate face drain prin simpla scurgere? Ai conduns intre schimburi ca sa se mai amestece? Daca da cati km/sau cat timp intre schimbur
Imi poti zice te rog cu aproximatie la ce kilometraj al masinii ai facut operatiunea?
Like Mr.Opel
  • DRosiuoru

  • Mesaje scrise: 387
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2022

  • Mesaj Privat
Nu mai am tinut cont de reguli , dupa primul schimb de ulei ( 3 L ) am facut urmatorul si tot asa cum am crezut eu ca se amesteca bine uleiul in convertizorul de cuplu , radiatorul de racire si cutie ( eram disperat la ce socuri aveam ) . Am continuat pana am vazut ca am ulei curat pe busonul de nivel . Am avut noroc caci nu am avut daune in cutie si am scapat .
Like Mr.Opel
  • Cristian Pavelescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat. Din cate vad la mine din fisa de materiale au schimbat prima data 4l deci intuiesc ca au facut un schimb partial de ulei. De asemenea socurile s-au rarit intre timp si au scazut si ca intensitate... Deci probabil sunt pe calea cea buna.... O sa mai fac o schimbare in curand. Multumesc de sfat.
Like Mr.Opel
  • Cristian Pavelescu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2012 A20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Au trecut cateva saptamani asa ca revin cu evolutia problemei (pozitiva) pentru cei care se vor mai intalni cu asa ceva..
Deci dupa schimbarea uleiului in reprezentanta...unde am fost informat ca s.au schimbat 4l si ca uleiul vechi era uzat dar nu grav...si corespunzator ca volum, cand am plecat cu masina aveam in continuare socuri la bagarea in Drive...la fel...sa nu zic mai mari... Dar
De ziua urmatoare am vazut ca socurile au inceput sa se rareasca... Mai ales la primul start. Ulterior am mai citit undeva ca ar trebui sa scot bateria cca 20+ minute oentru a reseta ECU ul de transmisie di de al forta sa isi reinvete paternutile de schimbare... Nu stiu care a fost miscarea decisiva dar undeva in 2 saptamani de folosire ocazionala socurile au inceput sa se rareasca si sa si desxcreasca in intensitate pana la disparitia totala. Sa speram ca ramane asa. Topic inchis. Sa va fie de folos celor care il vor citi peste ceva timp
Like 3 Mr.Opel, corsablue, bibu16v
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,487
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra G Caravan 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mulțumim pentru update!
Like Mr.Opel, corsablue, bibu16v
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG