- deleted-157977
- OP
- 1 mesaje
- din Ieri - 04:50 pm
deleted-157977
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: Ieri - 04:50 pm
- Mesaj Privat
E vorba despre un Astra J 2011, A14NET
Ce se întâmplă?
1. pornire grea, fluctuații in pornire, de parca injectoarele ar fi de vina, dar nu sunt... Motorul pornește turații le la pornire ajung la 1100-1300 rpms și începe ciclul de reglajul, unde încep problemele, cu cât scad turații le la pornire la rece cu atâta tremura motorul, cu atâta da sa moara, de parca nu ar avea combustibil sau nu ar poate face arderea, (idk, nu sunt mecanic sa îmi dau seama) totusi, o data ce turații le scad de 800 rpms motoru O ia de ne bun, încearcă revenirea turațiilor, rare ori reușește, necesita accelerată sa nu moară, dacă o las singura sa încerce revenirea, moare, scad turațiile sub sau 500 rpms și gata. După puțin timp de mers al. motorului și ajutat sa nu moară merge perfect. problema persista la motor rece, cu motorul cald nu are nicio problema.
2. tot în relantii după pornire și decupezi ambreiajul la maxim și după îl cuplezi ușor, turariile se schimba la relantii, unde normal ii 800 rpms, in cuplare lentă undeva de la 15 % cuplat începe sa se zguduie motoru, il cuplez mai mult se zguduie și mai tare, ajuns la 50% cuplat e nebuna, naiba sa o ia.. problema persista și motor rece și motor cald.
3. tot la pornire, cu frână electrică trasa și niciun picior pe pedae, frână se decupează automat, doar la pornire rece, după frana funcționează perfect normal.
4. în momentul porniri de pe loc necesita accelerata mult mai mult (circa 2500-3000 rpms) sa o ia din loc, o pornire eleganta nu este posibila sau câteodată nici nu ridic ambreiajul și accelerez ușor și se îneacă, instant KO
5. în timpul mersului, taie pedala de accelerație, in trepte inferioare (treptele 1-2 și rar 3), odată ce schimbi viteza, cu pedala la jumate accelerata nu se accelerează, se infrânează, de parca nici nu ar fi cuplat in viteza, asa face pana apăs ambreiaj din dou sau accelerez mai tare, problema persista oricând, dar după schimbarea injectoarelor (voi revenii la secțiunea ce s-a schimbat pana acum), mult mai rar se întâmplă acesta problema.
6. La oprirea motorului, acum ii amuzant, apare fenomenul de dieseling sau run-on, cu injectoarele. vechi sau cele noi, problema persista mereu, indiferent de starea motorului cald / rece.
7. "șuierat" de la rezervor, dunno, chiar habar nu am
8. More funnier, NU EXISTA ERORI, ciuciu coduri de eroare, nada pending errors
Constatarea mea :
Turații mici problema, turații mari merge, nu se comporta ca un 1.4t ci ca un 2.0, nu are soft sau piese sport, doar OEM
Constatarea mecanicilor sau/si al electromecanicilor opel pe fisa constatării :
" E stricat ", nimeni nu știe ce naiba are.
Piese schimbate de la achiziția mașinii :
Supape, valve, galerie evacuare (precedenta avea fisura pe valva de deschidere a turbinei), actuator, rectificare chiulasa, filtre, 3 debitmetre, sonda lambda, bujii (precedentele le-am găsit afumate), termostat, injectoare (cele vechi erau 3 din 4 defecte), ulei; dacă am uitat ceva o sa adaug ca mențiune.
Semne de întrebare :
Nu am adaugat piesa asta la piese schimbate ca nu știu de ce a fost schimbata, fostul proprietar schimbase clapeta de accelerație care îmi da un semn de întrebare, de ce a fost schimbata?
Dacă știți ceva ce ar putea sa ma ajute chiar v-aș mulțumii, mașina în momentul actual are 265k km, da eram conștient că am cumpărat mașina cu defecte.
MODEL: Astra j 2011
MOTOR: A14NET
- bibu16v
- *******
- 7,312 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,312
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Primul lucru: încearcă să te exprimi în limba română, fără să intercalezi cuvinte, chiar abrevieri, din alte limbi, cu atât mai puțin în slang/argou. Nu te ajută cu nimic să te exprimi ca în anturajul tău(că altfel te ajutau ei), trebuie să te faci înțeles, ca să fii ajutat.
Revenind la oile noastre, la ce probleme are feru tău, am îndoieli mari că se poate rezolva ceva pe forum...ăsta sau orișicare. Cu atât mai puțin cu cât nu ai veleitățile necesare...adică să pui mâna să faci ceva constructiv/util...
Ar fi util ptr tine să pui la profil apartenența geografică, astfel se poate recomanda un coleg/service de doamne-ajută, că pe unde ai fost tu...Dumnezeu cu mila!
În rest, îți doresc să ai bafta aia chioară să știe vreun coleg o rezolvare miraculoasă...din tastatură, zic.
- corsablue
- *****
- 3,025 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,793 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,793
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,312 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,312
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat