Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • criss_slc

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Cum se schimba lichidul servo la Astra G. Am vazut ca in vas sunt doua "chestii" metalice care aproape il impart in doua, iar nivelul maxim pentru lichid este marcat sub acestea doua.
Directia a inceput sa mearga foarte greu stand pe loc sau la solicitarile bruste in mers. Astazi m-am uitat in vas cu intentia sa schimb lichidul dar nu am putut ajunge la el. Pentru moment am gasit o solutie de compromis: am umplut vasul cu lichid nou (2+2) de culoare galbena, l-am lasat vreo 10 minute dupa care am inceput sa scot cu seringa cat s-a putut. Lichidul pe care il scoteam era de culoare neagra-verzuie, mult mai putin vascos decat ce bagasem eu si cu un fel de "praf" in suspensie. Nu am reusit sa scot tot lichidul pe care l-am bagat pentru ca ma impiedica acele doua pises metalice din interiorul vasului. Are ceva daca ramane un pic peste nivelul maxim marcat?
Rezultatul a fost imediat: directia merge incredibil de usor, fara hopuri si smucituri, aproape uitasem cum e.
Dar as vrea sa schimb tot lichidul si eventual sa spal/curat/aerisesc circuitul pentru ca acel "praf" nu are cum sa faca bine pe acolo. A scos cineva tot lichidul vreodata? Cam cat lichid trebuie pus la loc? (asta ca sa il am pregatit)
Skip ads

  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
daca ai servo trw (vas in forma de bidon) intra 0.7ml
daca ai servo delphi (vas de forma paralelipipedica) intra cam 1.1 ml
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am o problema..cand stau in relantin si iau mult dreapta aud cum e fortat motorul,un 'harait'...dar pe partea stanga nu o face
la fel daca merg cu viteza si iau curba la stanga in momentul in care masina se culca =se inclina spre dreapta...aud un sunet precum ar freca roata in peretele aparatoarei!am verificat si nu freaca roata nici unde,directia e facuta recent,unghi fuga tot..
precizez ca acel harait pronuntat apare cand conduc in viraje cu viteza..si se aude doar pe partea dreapta!
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
veriifica planetara...vezi daca burduful este intact sau la caseta de directie.daca era rulmentul se auzea tot timpul nu numai in curbe
Skip ads

  • p_coral_98

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 1,8 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2009

  • Mesaj Privat
iulian a scris:Aici ar mai fi un raspuns..... acum nu stiu daca volanul tau e reglabil dar cred ca da ......Eu am observat ca daca il ridici de tot in sus volanul se invarte foarte usor...chiar si cu un deget iar cand il lasi de tot in jos se invarte mult mai greu pentru ca ''unghiul se inchide"
Poate obisnuiesti sa schimbi pozitia volanului si inca nu ti-ai dat seama de cea ce-ti spuneam eu mai sus. Probeaza si tu si vezi ...ca si eu la inceput nu aveam o ozitie fixa nici al scaunului , dar nici al volanului si de asta nu stiam de ce cateodata volanul se invarte mai greu ...sau mai usor.
Asta ar putea fi unul din motive, daca masina nu are probleme cu servo directia.[/u][/b]



iulian multumesc mult . la mine treaba cu ridicatul volanului a functionat.eu aveam probleme la parcari.mergea f greu volanul.acum e o diferenta mare.merci inca o data.
ce as mai vrea sa stiu cum ar trebui sa completez cu ulei de servo pt ca la mine la ridicarea capacului pe tija care vine in prelungire am cateva gradatii: max 80* min si mai jos apare max 20*min.
eu am nivelul la al doilea minim.pana la ce nivel trb sa completez sau cum sa fac?
salutari. vectra b 1,8 16v 1999
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am tractiune spate..planetara e pe spate.!
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
am o vectra b y22 dth si anul trecut am schimbat caseta servodirectie. zilele astea deodata mi s-a intarit volanul in mers, am oprit m-am uitat in vasul de ulei totul pare in regula. daca tin masina turata volanul merge usor, daca o las la relanti volanul e la fel ca atunci cand motorul e oprit. ma puteti ajuta?
  • dstefan

  • Mesaje scrise: 410
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Zafira 2007 z16xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@nutz_nutz - vezi sa nu ai probleme la alternator, sa nu fie probleme de incarcare. Daca incarcarea nu e corespunzatoare, calculatorul incepe sa "deconecteze" consumatorii mai mari, printre acestia fiind si servo-directia.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ai alternatorul..care are curea de accesori pe ea..
sa nu ai probleme de intinzator respectiv curea!
verifica daca are joc..tre schimbata..sar prea putea sa nu fie intinsa bine!
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
cureaua am schimbat-o recent, sa ma uit sa vad daca e intinsa bine, daca nu e se poate sa fie vreun intinzator. oricum am sa merg la un service sa imi faca o constatare.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la service poate sa ati zica..sa nu cumva sa mergi la reprezentanta pt ca sunt varza la noi in ro!
intinzatoul are 2 role pe ea..si de obicei are joc..la bratul care are arcul in interior!
bafta
  • nutz_nutz

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2007

  • Mesaj Privat
vreau sa spun ca nu am ajuns la service dar am mai mers cu masina asa si surpriza, volanul nu se mai intareste. se poate oare sa se fi facut vreun dop de gheata de la zilele geroase care au fost? oricum saptamana viitoare am sa merg la o verificare ca nu se stie cum poate aparea iar problema, si la un drum lung va dati seama cum e sa ramai fara servo...
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Faci cum crezi, eu asi schimba lichidul, preventiv ( e hidrofil...)
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
foarte rar e de la ulei!
practic n-am auzit sa se schimbe ...parerea mea
  • vld57

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
criss_slc a scris:Cum se schimba lichidul servo la Astra G. Am vazut ca in vas sunt doua "chestii" metalice care aproape il impart in doua, iar nivelul maxim pentru lichid este marcat sub acestea doua.
Directia a inceput sa mearga foarte greu stand pe loc sau la solicitarile bruste in mers. Astazi m-am uitat in vas cu intentia sa schimb lichidul dar nu am putut ajunge la el. Pentru moment am gasit o solutie de compromis: am umplut vasul cu lichid nou (2+2) de culoare galbena, l-am lasat vreo 10 minute dupa care am inceput sa scot cu seringa cat s-a putut. Lichidul pe care il scoteam era de culoare neagra-verzuie, mult mai putin vascos decat ce bagasem eu si cu un fel de "praf" in suspensie. Nu am reusit sa scot tot lichidul pe care l-am bagat pentru ca ma impiedica acele doua pises metalice din interiorul vasului. Are ceva daca ramane un pic peste nivelul maxim marcat?
Rezultatul a fost imediat: directia merge incredibil de usor, fara hopuri si smucituri, aproape uitasem cum e.
Dar as vrea sa schimb tot lichidul si eventual sa spal/curat/aerisesc circuitul pentru ca acel "praf" nu are cum sa faca bine pe acolo. A scos cineva tot lichidul vreodata? Cam cat lichid trebuie pus la loc? (asta ca sa il am pregatit)


Salut.. am aceleasi simptome ca tine.. spune mi si mie te rog unde se afla vasul cu lichidul de servo sa l verific.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@vld57
in spatele motorului, chiar deasupra casetei de directie, ai un bidon cu capac.
  • vld57

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 z20net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2008

  • Mesaj Privat
multumesc!
  • loredanbz

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 1.7tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut am si eu probleme cu servodirectia aci merge aci nu .iam schinbat uleiu dar nu sa schinbat nimic Sad
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
loredanbz a scris:Salut am si eu probleme cu servodirectia aci merge aci nu .iam schinbat uleiu dar nu sa schinbat nimic Sad

verifica nivelul lichidului servo, la 2-3 zile, sa fie la semn.
verifica tensiunea alternatorului, cu motor pornit, 14.0 - 14.4 V, daca e mai mare sau mai mica ai probleme cu releul si puntea de diode.
  • loredanbz

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 1.7tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
alternatorul e schinbat in franta cind a fost adusa si dupa un an am schinbat stator si diode ca nu mai ancarca dar tot asa facea si atunci . Lichid are.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR