Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma am cumparat o pompa noua si maine urmeaza sa o montez intr-un service si sper ca in acest mod sa se rezolve problema.....
Am facut si o diagnoza cu OPCOM si cred ca m-am pricopsit si cu o problema la EGR.
Eu nu prea ma pricep la citit diagnoze,va atasez fisierul cu ce mi-a iesit.Voi mai sesizati si altceva?

OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC
Data ºi ora,15/05/2013. 12:3821
Date atelier>
Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.
Modelul ales>,1998,Corsa-B,Motor,X 10 XE
Modul de comandã:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Setare timpi de parametri normali
Numãr ºasiu VIN: W0L0SBF08W4182761
systemSupplierECUHardwareNumber: 0261204058
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 90532609 RY
Specific marcii: 0261204058
systemSupplierECUSoftwareNumber: 26SA5445
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 1D43
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B97003

Identificare: 0601

NumeSistemSauTipMotor: X10XE
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: 01
CodAtelierSauNumarTester: S001006361
Data de programare: 19990127
Data de fabricatie: 290403
Valori reale:
Tensiune baterie,14.3 V
Semnal imobilizator,Primeºte
Imobilizator,Activ
Turaþie motor,920 RPM
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0.90 V
Unghi clapetã,6 °
Contact ralanti,Închis
Contact virtual de sarcinã maximã,Inactiv
Senzor masã aer,1.38 V
Temperaturã lichid rãcire,84 °C
Temperaturã lichid rãcire,1.13 V
Temperatura aer admisie,48 °C
Temperatura aer admisie,2.36 V
Tip motor,3 cilindri
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,P - N 0V
Contact info climã,0V inactiv
Comutator compresor climã,0V inactiv
Senzor Hall,Activ
Bobina 1,Sarcinã
Bobina 2,Sarcinã
Bobina 3,Sarcinã
Bobina 4,Sarcinã
Semnal detonaþie,Inactiv
Întârziere datoratã detonaþiei,0 grade
Ventil AGR,Inactiv
Factor de umplere AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,1.99 V
Ventil pentru aerisire rezervor,1 %
Senzor O2,181 mV
Buclã senzor O2,Închis
Raport aer/combustibil,Sãrac
O2 - integrator buclã,134 Paºi
Circuit O2 - mapa ralanti(valoare învãþatã),103 Paºi
Circuit O2 - mapa sarcinã parþialã,132 Paºi
Aer prescris la ralanti,12 kg/h
Aer actual la ralanti ,7 kg/h
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Semnal sarcinã motor,1.9 ms
Semnal sarcinã de la clapetã,15 Paºi
Control cuplu,0 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,Inactiv
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Impuls turaþie motor,Activ
Masa de aer calculat,7.9 kg/h
Impuls injecþie,4.6 ms
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),3 grade

Skip ads

  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru ajutor. Confused
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai pentru ce, soft in romana eu nu pricep, chiar ai 4 bobine pe un motor in 3 ?
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred....cu prima ocazie o sa verific.
Testul a fost facut cu o versiune piratata OP-COM si deci...pot fi erori nu stiu ce sa zic.
Una peste alta,deocamdata,masina merge. Porneste,scade turatia,revine la normal si se aprinde becul. Ramane de vazut cum va reactiona dupa ce voi curata EGR-ul si sper ca intr-adevar POMPA DE BENZINA sa fi fost marea problema.
Ar mai fi o problemuta...se aud vibratii si zgomote mai maricele in zona pompei cred.Sa fie vreo problema?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa se auda decat un bazait slab si constant. Cine stie ce au facut mioriticii, verifica tu ... berbecii de obicei mai rup,
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva,va rog,cu un cod pentru garnitura EGR la X10XE? E acelesi cod ca la Z10XE de aici https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 ?
Am inteles ca e neaparat necesara una noua.
Multumesc anticipat.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da e acelasi cod.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Grija la decupaj, cand le ai in mana iti dai seama.
Skip ads

  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

In urma cu doua zile,din senin,masina mea (Corsa B X10XE)a inceput sa tremure extraordinar de tare si sa mearga de parca ar fi ramas numai in 2 cilindri sau ma rog...asa e impresia mea de nestiutor.
Cand porneste,da sa moara,apoi se stabilizeaza turatia si mai nou incepe sa sune ca un motor de trabant. Sad
Cu ajutorul unui coleg de pe forum,azi,am reusit sa curat EGR insa nu am reusit sa ajung la un tester pentru a sterge si eroarea care inca apare si la fel si tremuratul.
Va atasez niste video-uri si niste poze cred de la motorasul pas cu pas la care am umblat sa vad daca o fi pe acolo ceva in neregula(de p[arca m-as si pricepe).
Dand la o parte clapeta aceea,inauntru am observat ceva lichid...e ok?
Ma poate ajuta cineva,va rog,cu un sfat,o idee...? Tre sa plec sapt. viitoare in tara si o sa fac cam 600de km si nu pot sa plec cu ea asa.

http://youtu.be/v17znfLxQjM
http://youtu.be/383Bk2mdgYw
  • catalinos

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2013

  • Mesaj Privat
curata neaparat corpul clapetei de acceleratie ca nu arata pre bine....si lichidul care il vezi tu poate fi de la furtunasele cuplate in corpul clapetei.scoatele si vezi cum arata.si apropo si amea tremura asa la relantiu...poate e normal la motoarele astea in 3 cilindrii
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am pus-o pe un tester si imi da eroarea urmatoare:
P1405 ( 8 ) EGR valve feedback incorrect signal - present
Inainte de a curata EGR,eroarea era tot P1405 numai ca la detalii scria altceva.
Are idee cineva ce poate fi? De la asta sa fie si mersul ca in 2 cilindri si pornirea ciudata?

P.S. Eroarea de mai sus NU se sterge. Rolling Eyes
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ai curatat cum trebuie EGR`ul? adica cu impulsuri si tot ce trebuie?
Ai montat papucul ala de pe egr la loc?
Ai masurat bobina?
Skip ads

  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
EGR-curatat ,papuc montat,bobina nu am masurat deoarece nu ma pricep si nu am avut nici sculele necesare.


Ultima modificare facuta de geimsbond la Mar 04 Jun, 2013 7:27 pm
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
throttle body-ul tau arata cam murdar .ar trebui sa-l cureti .Th.bd. seamana cu cel de pe agila si corsa c ,in afara de IAC (motoras relanti),uitate aici;https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123.apoi egr-ul trebuia sa-l incerci inainte de montare.check engine mai sta aprins?pe asta l-am curatat si eu ,dar l-am incercat inainte la un redresor de 6v si cand l-am pus inapoi becul s-a stins instantaneu.bafta!
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
dute la un electrician si vezi daca ai tensiune la egr.cauta la sectiunea AGILA ptr ca scrie mai detaliat .
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Alex-Carol a scris:throttle body-ul tau arata cam murdar .ar trebui sa-l cureti .Th.bd. seamana cu cel de pe agila si corsa c ,in afara de IAC (motoras relanti),uitate aici;https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123.apoi egr-ul trebuia sa-l incerci inainte de montare.check engine mai sta aprins?pe asta l-am curatat si eu ,dar l-am incercat inainte la un redresor de 6v si cand l-am pus inapoi becul s-a stins instantaneu.bafta!

Am curatat ,,capacelul''acela care se vede in poza dar inauntru jos,cum fac sa curat?Am vazut ca e diferit la mine fata de Z10XE...
Check engine-ul sta aprins acum PERMANENT datorita erorii de mai sus scrise cu rosu.
Repet,inainte de a curata EGR eroare era tot P1405 insa altele erau detaliile...
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Alex-Carol a scris:dute la un electrician si vezi daca ai tensiune la egr.cauta la sectiunea AGILA ptr ca scrie mai detaliat .

Am fost inainte de a-l curata la un service BOSCH si i-au dat impulsuri.Mergea.
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
throttle body-ul da-l jos complet de pe motor,grija mare,citeste si documenteaza-te bine inainte (eventual scoate la imprimanta de pe forum CURATARE EGR AGILA 1.0 de Dan Cuciureanu).da jos de pe el motorasul , senzorul clapetei si tot ce-i plastic. ,baga-l in DECARBUSOLV sa se inmoaie bine iar apoi il iei la carpa pensula etc FARA SURUBELNITA sau altceva sa nu-l zgarii.habar nu am avut nici eu si l-am curatat dupa tutorialul facut de Dan.cu un pic de indemanare se poate .nu umbla la motoras(IAC) ca-i din plastic.
  • geimsbond

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Simplu de zis dar nu la fel si in cazul practicii. Confused
Daca eu is habarnist,imi explica cineva,va rog,care-i throttle body in pozele de mai jos?
Pe acolo sunt si niste furtunase cu antigel din care unul intra prin stanga motorului si celalalt in corpul atasat...


Si totusi....ciudat e codul de eroare de mai sus si simptomele prezentate +ca codul il stergeam si imediat aparea deci... Rolling Eyes
Ce am mai remarcat,mirosul fumului de esapament aduce a benzina...
D-nul Cuciureanu,o parere va rog?
  • Alex-Carol

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1998 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Clar!cauta-ti un prieten care mai stie cate ceva(fara suparare)trebe musai si ceva scule nu? th.body-ul ii ala de sub capacul negru ce vine de la filtrul de aer,darã la-i pozat.legat de EGR ,cred ca nu-ti functioneaza .asta-i th.body
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR