Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mobil aveam si eu,dar de 1000 km am bagat gm,si consumul de ulei a scazut la jumate,iar gazele nu mai miros asa urat si toba parca nu mai e asa neagra
Skip ads

  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu degeaba e recomandat gm,dar stau si ma intreb oare este acelasi gm ca si la nemti Question
  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu dar al meu e adus la comanda din ungaria.oricum mai din vest ,nu turcia cum e mobil-a se vedea sub eticheta
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut.am o vectra b 1,6 16v bezina 98 si din cand in cand scoate fum alb.la bord nu am nici un bec aprins iar masina merge ok.Aveti vreo ideee?
Multam
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
florin_darabut a scris:Salut.am o vectra b 1,6 16v bezina 98 si din cand in cand scoate fum alb.la bord nu am nici un bec aprins iar masina merge ok.Aveti vreo ideee?
Multam

*
nivelul apei din circuitul de racire nu scade la faza asta Question
  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
fumul alb cred ca e de la ulei iar fumul negru de la be zina -amestec necorespuzator .asa cred .
  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
apa nu stiu sigur daca scade ca nu mam uitat.faza cu ulei nu prea am inteles-o.
daca scade apa atunci ce trebuie facut?
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cumparata o garnitura de chiulasa, nu zic ca asta este, dar caut sa elimin cauzele multiple...
Skip ads

  • florin_darabut

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Arad
  • Masina: Frontera 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mam uitat la apa si din cate imi aduc aminte asa era si ultima data cand mam uitat si mam uitat si la ulei si se pare ca ai la minim.cand am luat masina mam uitat si era la normal de atunci am facut cam 1500km.Este normal sa scada atata?
  • deleted-15207

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2008

  • Mesaj Privat
cum am mai spus,cred ca si a ta are aceeasi boala-papa ulei.cam asta e problema la tipul asta de motoare .sa ai grija sa nu ramai fara ulei.daca mai cauti pe form o sa vezi mai multe chestii
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Gm apartine lui mobil asa ca e cam accelasi ulei,este cunoscuta problema uleiului mobil ,este papat mai repede de motor
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fum negru (=funingine) =exces de combustibil (mai frecvent la Diesel); apare mai ales la accelerare cu atat mai mult cu cat accelerarea e mai energica. Pana la o anumita limita e normal, dar nu gros sa nu te vezi prin el sau prelung (mai mult de 1-2 secunde)
Fum albastrui+miros specific de ulei ars (va mai amintiti de Trabant?) = uzura mare la grupul segmenti-camasa cilindru (eventual si ghid supapa-coada supapa) = consum mare de ulei prin ardere
Fum albicios (mai ales in anotimpul rece si/sau cu motorul rece) = condens in esapamentul rece (unul din produsii arderii e apa!)

Consumul de ulei e un fenomen normal: ce trece printre segmenti si piston sau camasa de cilindru, precum si pe la cozile supapelor (toate aceste spatii trebuiesc unse!) ajunge in camera de ardere sau in galeria de evacuare si se arde sau se pierde. Chestia e cat se consuma astfel. Pentru a parcurge 1000 km, un motor ar trebui sa functioneze 20 de ore, la o viteza medie de 50 km/h - sa nu vi se para o viteza mica! - arderea a 0,6 sau chiar 1 litru de ulei in acest timp nu produce fum vizibil...

S-a mentionat cu vreo 2 pagini inainte aditivarea cu bisulfura de molibden. Eu am intalnit mentiunea de "lubrifiant solid" si efectul de protectie a suprafetelor care se ung in functionarea normala, cu uleiul sub presiune, si care ar functiona "pe uscat" 1-2 sau poate chiar mai multe secunde. (Uleiul cald, la incetarea pomparii, se scurge aproape complet in baie!)
Personal am folosit-o, din pacate protectia este maxima la nivelul lagarelor arborelui cotit, uzura camasilor de cilindru fiind datorata coroziunii in perioada cat motorul e rece imediat dupa pornire si condensarii pe ele a unor produsi foarte agresivi, mai ales acizi din urmele de sulf din orice produs petrolier.
Am presiune maxima la rampa de ungere, dar motorul de vreo 80k km (nu e Opel) a inceput sa piarda gaze in carter. La un motor de calitate cum sunt cele de Opel, m-as astepta la rezultate mai bune (evident, dupa expirarea garantiei...)
Bafta si fara probleme la o marca BUNA! (Adica Opel!)
Skip ads

  • gaciu florin

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sunt de curand posesor astra g 1,6 z16se si consuma ulei 0,5l/1000km am schimbat ulei la cumparare castrol magnatec10w40 nu se vad pete ulei pe motor si teava esapament cam afumata
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut,
Daca vrei sa consume cat mai putin pe castrol bagai 10w60 sau incearca Gm, eu asa am si sunt super multumit,10w40 si ca o recomandare asta ca stiu ca la tine in zona nu prea gasesti GM si daca gasesti gasesti scump cand vii in bucale pe Ramnicu Sarat(zona dristor) este un magazinas mic la parterul blocului GM 10w40 la 70 ron 5l,super oferta.
Numai bine si nu umbla la motor!
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat toate garniturile care trebuiau schimbate si am descoperit ca pierd/consum 1,5l la 1.000 de km
Deci din cate am citit eu pe aici sa inteleg ca trebuie sa imi schimb uleiul si sa ou GM 10w40? Si apoi sa vad ce se intampla.
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am pus si eu ulei GM dar se pare ca nu e rezolvata problema ce fac?
  • cristiandvd

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu Opel recomanda asa. Pana in 120 130.000 km 5w-40 peste km astia 10w-40 (hi mileage oil) Sper sa nu va induc in eroare dar luati in considerare ca nu puteti verifica km reali ai masinii si se poate sa aveti surpriza ca masina care apare ca ar avea 100.000 km iar de fapt are dublu sa zicem ii puneti ulei mai subtire "30" si e normal sa-l pape.
Incercati cu un ulei mai gros chiar daca e frig afara si vedeti daca consuma la fel
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dar care sunt practic dezavantajele unui ulei mai gros?
  • lehel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1994 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2008

  • Mesaj Privat
va salut am un opel astra din 94 mot x16xel am un cnsum de ulei enorm ma poate ajuta cineva?
am schimbat egr am reconditionat chiuloasa complet nu am uzura in cilindrii nu am scapari de ulei mot e curet apa din vas e curat adresa mea de e mail lehel_cristian@yahoo.com va rog ajutatima mot are 150000 km
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Lasa-ma sa ghicesc ai un consum de 1L la 1.000 de km. Este un consum normal pt aceste motoare,
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR