Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Da intr-adevar se poate circula cu masina asa dar e periculos. Au mai patit si altii-sa nu fie prea tirziu .....
Skip ads

  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Salut Andras,
As vrea sa te intreb daca ai observat si probleme de genu (lack of power). Intrebarea mea ar fii: s-a rezolvat problema de performanta a motorului dupa schimbarea garniturii ?
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Probleme de genu (power boost) n-am avut si sper sa nici nu am. Este recomandat in cazul in care schimbi garnitura sa schimbi simeringurile (care de fapt sunt oringuri) de la injectoare, respectiv garnitura "superioara". Dupa ce am schimbat garnitura am umblat vreo 1000 de km fara probleme. Apoi iara probleme. Rotorul respectiv periile de la electromotor. Ca fapt divers aceeasi probleme a avut si un vecin de al meu. El are un Astra Caravan din 2001 1,7 DTI. In aprilie probleme cu acumlatorul si la el si la mine.... La inceput de mai m-a sunat ca a schimbat garnitura de chiuloasa. Dupa cateva zile au aparut petele de ulei si la mine. Am schimbat si s-a rezolvat. Dupa aia cum am spus am umblat mult si bine, si intr-o dimineata vreau sa pornesc masina si nu porneste. S-a dus rotorul si periile. Dupa ce o scot de la reprezentanta, ma suna vecinul ca "nu stiu cineva care se pricepe la electromotoare ca are probleme" . In fine povestioara ti-am zis sa nu te miri daca o sa ai probleme cu electromotorul..... Reprezentanta Opel mi-a confirmat ca acesta este "sirul problemelor" la motoarele Y17DT.
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Intradevar am avut si eu probleme de genu:
-> la 80000 km am schimbat fulia motoare (a cazut garnitura interioara)
-> la 90000 am schimbat alternatorul
-> la 92000 am schimbat bateria
-> la 100000 am schimbat electromotorul pt ca n-am schimbat la timp periile
-> la 105000 observ ulei in vasul de expansiune + instant lack of power

Smile Ce va urma ?
Skip ads

  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu stiu ce urmeaza: o sa-l vand si cumpar una pe benzina (1,6 fara 16 v) pe care am testat-o deja si merge birci si nu sunt probleme de genu (acumlator, ulei in vasul de expansiune, no power boost)- nici dupa 130 m. de km. Intrebarea este de ce este toata lumea multumit de motoarele japoneze..... Rolling Eyes
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
x17dt sau y17dt nu mi-au placut de cand am aflat ca au distributia pe curea Cool
bine ca mi-am luat in x20dtl (cand am luat-o nu stiam nimic de motor, poate e mai bun un dth dar asta e...)
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu prefer un golf4, poate am mai mult noroc cu el. Nu stiu care sunt problemele tipice care apar la el, dar macar e OBD2 compliant.
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,

Sunt nou pe acest forum si ma bucur enorm ca am gasit un forum de Opel. M-am gindit sa postez aici deoarece detin un Opel Astra diesel la fel cu cel al creatorului acestui post si am avut si eu o problema de acest gen.
Cum s-a intimplat ?
Am adus masina din Germania, toamna trecuta, am fost la RAR si bolnavii aia de acolo au turat-o de a luat-o naiba... Sad
Dupa vreo citeva zile observ (accidental) la o verificare de rutina ca borcanul e plin de ulei si ulei in baie nexa....
Tot uleiul din baie l-a bagat in circuitul de apa.
Problema ?
Bolnavii de la RAR turind motorul (care a facut suprapresiune de ulei) mi-au fisurat radiatorul de ulei (racit de apa din circuitul normal de racire). Acesta este un radiator mic care se afla in spatele motorului. Presiunea de ulei fiind mult mai mare decit presiunea din circuitul de apa, tot uleiul din baie a fost pompat in circuitul de apa. Am cumparat un radiator nou (vreo 150 de euro Sad ) si l-am inlocuit. Am spalat circuitul de apa cu detergent automat (deoarece nu face spume) pe care l-am introdus in circuitul de racire. Am repetat chestia asta de vrreo 2 ori, apoi clatit si gata. Acum apa din circuit mai este putin uleioasa dar cineva mi-a zis ca nu e mare problema ("aluneca" mai bine...).
Acum totul e OK.
Cam asta a fost problema mea si sper sa nu aveti probleme dinastea.
Daca gasiti ulei mult in circuitul de racire acum stiti de la ce este. Garnitura de chiulasa la motorul asta este metalica (asa mi-a zis un mecanic, nu am verificat personal) deci nu prea are cum sa se arda/gaureasca prea usor.
In speranta ca v-am ajutat intr-un fel cu problema mea, toate cele bune si pe curind.

Catalin
Skip ads

  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Poate cineva sa dea un diagnostic ferm ? Ulei in vasul de expansiune inseamna chiulasa afectata ? sau termoflot ? sau what the hack ?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
iei frumusel tis si vezi pe unde se invarte lichidul de racire la masina ta si vezi pe un e posibil sa aiba contact cu uleiul.
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pe la termoflot (radiator de ulei) sau pe la garnitura de chiulasa Wink

Intrebarea era cum faci diferenta intre cele doua defectiuni avand in vedere faptul ca aparent simptomul este acelasi ?
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Intrebarea e buna, dar daca te gindesti logic.. sper sa dai seama. La fisura se poate spune ca intra o cantitate mare de ulei respecti tu ai zis ca in vasul tau apar numai pete de ulei ceea ce este cu totul altceva.
Skip ads

  • cmd
  • **
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am avut si eu numai ca la mine intra apa in ulei si facea spume pe capacul motorului. m-am speriat, ce-i drept dar am schimbat garnitura de chiuloasa si acum merge struna. cred ca si la tine e la fel. depinde unde s-a stricat garnitura. eu nu am radiator de racire ulei asa ca la mine nu s-a pus problema radiatorului. vezi daca nu cumva ai garnitura metalica - aia nu se fisureaza -> radiatorul de ulei e problema.
inclin insa spre garnitura de chiuloasa daca e din azbest (cred) stiindu-se ca asta este o boala tipica ptr opel. nu-i mare lucru s-o schimbi - pe mine m-a costat garnitura 300mii si manopera vre-o 5-600. si in plus de asta cand o schimba iti curata si motorul, supapele, galeriile prin care circula apa si uleiul. (la mine cateva erau infundate la apa - pe acolo a si crapat pe unde era infundat un canal de racire). daca nu se rezolva asa atunci sigur e radiatorul
  • cmd
  • **
  • 76 mesaje
  • din 08 Jun 2004
  • Meriva 2007 1.7cdti
  • Salaj
  • cmd

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Meriva 2007 1.7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2004

  • Mesaj Privat
si inca ceva - ptr cei care zic ca opel sucks. o am de mult timp astra sedan c14nz si e singura problema care am avut-o. in rest, nimic. si nu m-a lasat niciodata in drum. niciodata. sper sa nu cobesc Smile
  • _y0d4_

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am garnitura metalica. Daca ai fii sigur pe Opel ai fii renuntat la " sper sa nu cobesc Smile"
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ca fapt divers: in weekend am fost in Cluj la Piata de masini. Din curiozitate am deschis capacul de la vasul de expansiune - la trei opeluri (toate 1,7 DTI aduse recent din 2000-1) si ghici ce am gasit in ele. Turmix de ulei cu antigel............ Shocked
  • florin

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 B X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Salutare. sunt nou pe aici, deci...rabdare.
Am observat zilele trecute in vasul de antigel un fel de mazga, care se depune pe pereti. Care din service-urile din buc poate sa imi dea si mie un verdict. Este ulei sau nu. Precizez ca masina o am din 99 si nu am schimbat niciodata antigelul.
Multumesc.
  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
....Din cauza depunerii sa nu-ti faci griji, numai cand apar pete de ulei in vas, atunci incep problemele....Daca te duci la reprezentanta e mult mai sigur ca iti recomanda sa-l schimbi garnitura de chiuloasa...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
uite ce scrie in tis


  • Lang Andras

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
...in fine nici o problema...!!!...dar stie cineva de ce sunt garniturile de chiuloasa asa de slabe la motoarele Isuzu (in plus sunt si din metal)....La motoare mari mari nu apar probleme de genu...(ca-s nemtesti...) Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR