Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:a deci se simte in pedala inteleg
oricum dupa cate am inteles bate destul de tare pe volanta!
dar totusi cum se duce asa repede un kit de ambreaj ?
la Corsa c 1.3 cdti din 2006 - 110.000 km
mai ales ca e cu masa dubla...

----------------------------------------------------------------------
Nu sunt sigur ca are numai 110.000 km. Asa arata in bord.
Am luat-o anul trecut la 60.000 adusa la mana a doua din Germania si am facut si eu restul de 50.000 aici in Romania.
Nu am desfacut inca motorul. S-ar putea sa nu fie volanta. Dar daca am avut acesta oportunitate sa iau pisele la jumate de pret fata de Romania, am luat tot chitul.
Tot desfac motorul. Nu vreau sa stau nustiucat cu masina bucati pana imi aduc ai nostri vreuna din piese si sa pun piesa noua pe piesa 50% uzata care nu stiu cat va mai tine.
Schimb tot.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
pai asa se face deobicei cand descfaci acolo e de munca..Very Happy
cam o zi..
  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Stiu. E mult de munca si e normal sa si coste.
Pe "vremuri" pentru o piesa de 25 lei (ceva la marsalier ) manopera era 3500. Dacia.
Munca este aceeasi. Aproape.
  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara![/quote]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fenomenul asta apare si la mine cand pleca ventilatorul. Cred ca o sa schimb elicea. E putin deformata si bate. Plastic.
La mine creste temperatura peste 90 grade doar cand stau bara la bara, nu e curent de aer in radiator si pleca ventilatorul..
Sau cind urci serpentine in viteza a doua in spatele unui TIR care trage sa moara si nu ai cum sa-l depasesti.
Sau cand stau mult pe loc vara cu motorul pornit.
Verifica.
Skip ads

  • godfather33

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Anuntane si pe noi cand ai schimbat kit-ul de ambreaj si spune-ne cum merge acum. Si mai ales as fii interesat sa stiu unde l-ai schimbat si cat te-a costat manopera.
  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
godfather33 a scris:Anuntane si pe noi cand ai schimbat kit-ul de ambreaj si spune-ne cum merge acum. Si mai ales as fii interesat sa stiu unde l-ai schimbat si cat te-a costat manopera.


--------------------------------------------------------------------------------------------
" Oamenii destepti invata din experienta (grselile) altora."
Revin cu detaliile aventurii.
Materiale: - Volanta dubla masa LuK (415 0232 10) De preferat cu suruburle noi originale +Loctite
- Kit (disc + placa de presiune) LuK (622 395 09)
- Rulment de presiune Valeo (804 509). Cu rulmentuk LuK (CSC 510 0073 10) am avut probleme pt. ca crapat la "pedala". Pe masina era GM identic cu Valeo.
- Ulei de cutie GM - 2 litri
- Lichid de frana DOT4 Ferodo FBX100 - 1 litru.
Manopera cam 6 ore - depinde de cat de usor se poate face demontatrea (suruburi blocate, ect.)
Oameni - cel putin 2 ( la montaj 3)
Neaparat : - elevator pentru ridicarea masinii
- traversa pentru suspendarea motorului.
- "pistol" cu aer comprimat cu soc pentru desfacere si strangere suruburi.
- chei si imbusuri
Rabdare, rabdare, rabdare.
De remarcat : Problema cea mai delicata este rulmentul si in special partea "hidraulica".
Primul a crapat la "pedala". Desfaci.
A doua oara a crapat cupla dintre rulment si furunul care vine de la pedala. Desfaci.
A treia oara -REUSITA.
Se decupleaza si cupleaza rulmentul de la tevusca si atat. La rest nu umblati.
Nasol este ca poti sa faci proba doar la faza "pedala" adica dupa un montaj aproape complet.
In caz de probleme se reia totul de la capat.
Valori: - Materiale (Piese + etc) - 3000 ron
- Manopera -700 ron - la MAIANDREI
Multumesc pe aceasta cale lui Marius (mecanic) pentru rabdare si constiinciozitate.
P.S. Piesa cea mai afectata era volanta. Restul uzura 50%.
Rulmentul Valeo e mai scump poate cu 25% dar 100% mai bine facut.
  • alin.farcas

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Apropos... cu intarziere va anunt ca era intr-adevar ambreiajul de vina. Mai exact discul de ambreiaj. Care era dus de tot. Am schimbat doar discul, in urma sfatului mecanicului si e ok. Nu zic ca e bine, pentru ca, de exemplu cand se forteaza foarte putin ambreiajul (cum ar fi la urcarea pe o bordura mai inalta) aud un zgomot destul de pronuntat din directia motorului, a ambreiajului, ca si cum ceva nu ar cupla bine pe altceva si, drept urmare, intre cele doua ceva-uri exista frictiune. Dar nu simt sa patineze ambreiajul, ca inainte. Va puteti da seama de la ce poate fi zgomotul respectiv? Merci anticipat!
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,095
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai eu ce ti-am zis mai sus. sa schimbi tot la ambreiaj. Cand mai umblii acolo? Ca e foarte greu. Ai pus disc nou, dar de unde stii ca rulmentul te mai tine mult?
Skip ads

  • alin.farcas

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariusgmg a scris:Pai eu ce ti-am zis mai sus. sa schimbi tot la ambreiaj. Cand mai umblii acolo? Ca e foarte greu. Ai pus disc nou, dar de unde stii ca rulmentul te mai tine mult?


Vezi tu Marius... si eu m-am gandit la fel, dar portofelul... "NU, ca nu se poate!" Ce puteam sa-i mai zic?! Very Happy
  • gcom61

  • Mesaje scrise: 935
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Meriva 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand nu se schimba si placa de presiune este recomandat ca atat placa veche cat si volanta sa fie frecate cu smirghel; acest lucru impiedica acea trepidatie ciudata la debraiere.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.
Am o Vectra C 2006 facelift 1.9cdti 120 cp.
Si mie mi-a cazut volanta si asta numai la 73000 km originali ( masina luata de noua ).
La Dibas Ploiesti numai volanta costa 3500 lei si am zis pass cand am auzit.
Pana la urma cu ajutorul lui Lucio de pe acest forum am reusit sa dau de Horatiu din Timisoara si am comandat toate piesele.
Volanta LUK 280 euro
Placa presiune+ disc ambreiaj( LUK ) + rulment presiune hidraulic (Sachs) 180 euro.

Piesele le-am primit personal de la Horatiu la mine in Ploiesti.Trecea spre mare cu familia.
Ii multumesc oricum ptr tot.Un baiat de cuvant.
Legat de nr. lui de telefon care era 0753888903 si a zis ca nu-l mai are, chiar azi am vorbit cu el pe celelat nr.0721903357 si mi-a spus ca se intorcea de la mare si era la Busteni. Se chinuie pe cat de mult poate sa recupereze nr. de telefon care era de la servici. Ca lumea p-ala il stie.
Vineri masina mea intra la reparat .Va mai tin la curent.
sper ca n-am plictisit pe nimeni.
  • dobrinro

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am luat piesele de la Horatiu.
Intrebare: Volanta a venit cu suruburi?
Asta pentru ca e recomandat sa se puna suruburi noi.
La mine nu a avut si le-am pus pe cele vechi cu Loctite. Sper sa nu am probleme.
P.S. Dupa 300 km masina merge OK. Rezolvat.
Skip ads

  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
dobrinro a scris:
Intrebare: Volanta a venit cu suruburi?
La mine nu a avut si le-am pus pe cele vechi cu Loctite. Sper sa nu am probleme


NU a venit cu suruburi. Oare cand cumperi din magazin vin cu suruburi? Sau trebuie sa le comanzi separat?
Si Loctite e vreun tub special pentru suruburi?(vreo pasta ceva?)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Suruburile nu vin cu placa, Loctite e pasta blocare.
  • Eko2001ro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Astept cu nerabdare tutorialul pentru reglarea ambreiajului.
  • laszlow19

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am un opel corsa C din 2003 si cred ca am o problema mica la amberiaj undeva. Cand schimb trepte se aude un "bag" ciudat undeva in fata parca pusca o petarda intr-o cutie sub capota iar cand pun piciorul pe pedala de ambeiaj se misca sus-jos un pic, foatre putin numai incat se simte ca se invarte acolo ceva. A mai avut cineva asemenea probleme? Sau o fi ceva normal la 130000kilometri?
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa va spun eu cum se regleaza ambreiajul hidraulic.Daca nu intra bine si agata ,bagati varful piciorului sub pedala ambreiajului si trageti usor. Se vor auzi niste clic-uri. Am invatat si eu de la un tip care a lucrat prin America si mi-a spus cum se face ,cu toate ca este un secret al meseriei.
Asa ca, trebuie sa faceti cinste. Very Happy
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut
tocmai am schimbat ambreaju dar cand apas pedala de ambreaj la jumatate imi scoate un sunet ciudat....plus ca are ceva trepidatii cand imi las piciorul pe ea...fara sa apas tare, doar cat o ating....
de la ce poate fi ?
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
GianyP a scris:Hai sa va spun eu cum se regleaza ambreiajul hidraulic.Daca nu intra bine si agata ,bagati varful piciorului sub pedala ambreiajului si trageti usor. Se vor auzi niste clic-uri. Am invatat si eu de la un tip care a lucrat prin America si mi-a spus cum se face ,cu toate ca este un secret al meseriei.
Asa ca, trebuie sa faceti cinste. Very Happy


Scuze ,era vb de ambreiajul pe cablu. Smile
  • respected

  • Mesaje scrise: 542
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut. Acum o luna mi-am schimbat kitul de ambreaj si rulmentul la masina mea, o astra H din 2005.
mecanicu mi-a zis ca volanta e ok. dupa montaj am realizat ca pedala imi trepideaza putin...
am mers 1 luna sa zicem si dis de dimineata am auzit un sunet ciudat...ca un fâshcâit... din cate am inteles trebuie sa reglez ambreaju, sau rulmentu atinge in placa de presiune...sau e vb de lichid? sau de volanta?
dati-mi sfaturi, ziceti-mi un service, mecanic ok care sa se uite... trebuie sa plec la jumatatea sapt care vine la drum lung si nu vreau sa raman cu ea in drum.

merci mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR