Ai uitat parola?


  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Treapta intai se foloseste la plecarea de pe loc, in rest cat timp masina se mai misca, bagi a doua, prima viteza va intra mai greu in cazul asta.
  • Chitu Razvan

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa Z12XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Oct 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare.Problema mea consta in faptul la uneori intra foarte greu in orice viteza si in marsalier caraie si intra fortat iar alteori(adica destul de des ca sa zicem asa) intra cu doua degete.Lichidul de frana este la nivel maxim (nu pierde) iar alte zgomote nu faca(nu zgomot metalic nu suierat ).Problema a aparut de curand si vreau sa o remediez.Ce ar putea fi?Masina este Opel Corsa C Z12XE.O zi buna tuturor
  • Bogdan I B

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o intrebare legata de ambreiaj. Am schimbat acum cateva zile Volanta si tot kit-ul de ambreiaj (disc, rulment, etc).
Acum masina nu mai are acea baia in cutie la relanti. Problema dupa schimbare este ca masina porneste foarte greu. Daca pana acum pornea "le sfert" cum se spune, acum trebuie sa ii dai cheie si sa chinui motorul pana sa porneasca. Se aude ca si cum invarte motorul insa nu porneste.

Tot kit-ul fost nou, cumparat de mine LUK, insa mecanicul mi-a spus cand mi-a dat masina ca a vazut de unde am luat kit-ul si ca ar mai fi avut probleme cu ambreiaje luate de la acea firma.

Acum va intreb cat de praf sa fieo volanta si un ambreiaj, incat imediat dupa montaj, masina sa plece atat de greu? Ce am mai obserat, motorul parca e mai zgomotos in mers.

Multumesc anticipat.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Pornirea greoaie nu are legatura cu volanta sau cu ambreiajul.
  • Bogdan I B

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc, o voi duce inapoi pentru investigatii si remedierea problemei.
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tutoror , am si eu o Corsa D - 90 cp , an 2007 , are cam 155000 km si sunt la al doilea kit ambreiaj cu volanta cu tot.Ca si prima oara nu ambreiajul a picat ci volanta , face zgomot rau de tot ( bate la rece ) Nu e ieftin de loc kit complet cu volanta dubla 3300 lei .Pe la 85k~90k l-am schimbat pe cel original , acum a picat si cel schimbat- LUK , numai 65 k ? cam putin . La service am primit o propunere de a schimba volanta cu masa dubla cu una simpla si un kit ambreiaj adaptat la volanta simpla . Intrebare o fi bine o fi rau ?Din ce am studiat pe net , avantaj ar fi costul , la volanta simpla se schimba numai kitul deci clar o economie de 2000 lei , dezavantaj cica riscul unor probleme la cutie , vibrochen , mers mai zgomotos , consum , .....
A schimbat cineva sistemul cu volanta dubla cu unul cu volanta simpla ? Cum este ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am trecut eu la masa simpla. Pana acum, dupa aproximativ 10k de km, nu ma plang nici de consum, nici de altele si sper ca viitorul sa fie bland cu mine...
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
La plecarea de pe loc , nu se simte ? Cum este fata de " dubla " nu e mai zgomotoasa ? vibratie .
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ceva vibratii or fi, dar nu le percep eu raman in arborele motor. Nu se pierde cuplu, deci nu ai treaba cu plecarea de pe loc. Zgomot de la ce, ca masa simpla are 4 arcuri in disc si cam atat restul sunt piese fixate in suruburi.
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns . Am hoarat sa raman pe varianta costructorului , volanta cu masa dubla . Am gasit un kit complet cu volanta cu tot la 22500 lei , Luk nou ,pe un site numai cu " ambreiaje " ( sper sa nu fie trucat , made in china volante-si-ambreiaje.ro) . Varianta cu convertor era cam 23500 lei , este adevarat ca la urmatorul era de schimbat numai ambreiajul si normal costul mult mai scazut . Multumesc
  • Bogdan I B

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut Corsa 101, cu cea mai mare caldura iti recomanda sa nu faci aceasta greseala de a cumpara aceasta volanta. Sau daca ai cumparat si nu e montata, fa retur cat mai repede.
Am cumparat si eu de pe un site cu sediu pe Iuliu Maniu in Bucuresti, la acelasi pret. Am montat piesa si apoi au inceput problemele. Masina nu pornea cum trebuie, nu ii da volanta avans cum trebuie. Apoi distractia a incept cand am vrut sa o dau spre garantie, au cerut tot felul de acte, apoi dupa ce au primit actele si volanta au mai cerut o constatare facuta cu calculatorul in care sa se vada valorile citite, etc. In cele din urma au trimis piesa dupa ce le-am explicat frumos si chiar eram in pragul de a intenta proces.
Mecanicul m-a intrebat de unde e luata si mi-a spus ca a avut numai probleme cu piesele de acolo, ori volanta, ori pica ambreiajul repede.

Dca ai montat si merge, atunci iti doresc sa te tina, dar e la ghici.
  • corsa101

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Jun 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Prea tarziu .Am mari emotii , deja la montaj a trebuit sa schimb rulmentul . Dupa ce au montat tot au aerisit si a inceput sa curga lichid . Au trebuit sa dea cutia din nou jos , se blocase rulmentul , o tija care culiseaza , cine a pus mana pe el intelege . Asta este sa speram ca o sa tina macar cateva zeci de mii .Ce ma supera deja este ca este foarte tare pedala , da tare rau , o sa se mai lase , e defect ceva ?
  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Va salut!

Eu nu ma preciep si vreau sa mai cer inca o parere. Masina Opel Corsa C ( z14xep 2004) folosita doar in oras, la schimbarea de distributie mi s-a zis ca pierde lichid de frana pe la rulementul de presiune ( se vede ca sub ea gasesc ceva pete si lichidul trebuie completat). Cand o las in parcare 1-2 zile. pana sa plec cu ea trebuie sa dau cateva pedale ca sa pot sa plec, uneori nu vrea sau intra mai greu in treapta 1 ( mai ales din mers incet). Astazi la semafor cand sa plec, nu a mai intrat in treapta 1, am dat 1-2 pedale si gata a intrat.
Am inteles ca trebuie sa schimb ambreiajul ( asa mi-au zis ceva de la service cand am fost cu distributia) insa sa fiu sincer as vrea sa mai cer o parere, tinand cont ca masina nu trepideaza, cupleaza mai jos, poate sa fie si alta cauza?
Trepideaza in conditii normale ( adica ca orice masina cand apesi ampreiajul si nu duci cursa la capat).
Astept parerile voastre sau daca vrea cineva sa faca o constatare contracost, ok.

O seara frumoasa!


Multumesc.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,566
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Feb 2012

  • Garaj Mesaj Privat
daca mergi in continuare asa ,cu pierderi de lichid la rulmentu de presiune,ar fi bine sa ai asigurare buna,daca ai ajuns sa faci cateva pedale ca sa poti baga in viteza
oricand poate ceda rulmentu si----urmarea este grava
  • alexandru.iulian

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu merg eu cu masina, decat maxim de 2 ori pe saptamana in oras drumuri scurte ( imi este sila de manuala acum). Glumind sa stii ca am RCA Smile). Poate sa iti rupa cutia de viteze? Bine, se completeaza nivelul de fiecare data cand se pleca cu ea, problema este ca nu avem timp de ea. Insa daca ai zis asta, o sa ramana in parcare.
Mai astept ceva pareri de bine sau nu.


Multumesc,
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, stie careva dimensiunile suruburilor la placa de presiune pentru Corsa C Z12XE cutie manuala F13?
Sunt doua feluri M7x22, dar nu stiu ce pas si clasa(asi putea cumpara clasa 10.9) si M8x? cu ce pas? Si cate bucati din fiecare? Saptamana viitoare schimb ambreiajul si nu pot umbla dupa suruburi dupa ce-l desfac.. Multumesc!
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,539
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Daca vrei caut vechile suruburi tot f13 cutia cu motor z13.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am desfăcut, am schimbat, șuruburile la placa de presiune sunt M7x23mm cu filet parțial 15mm pas de 1,00mm cap HEX 11mm clasa 8.8,dar cred ca au tratament special.
Ca info suplimentar set reparații LUK placa de 200mm disc 200mm deși în EPC îmi iasă pentru (Corsa C an 2001 Z12XE) de 190mm ambele(190 sunt și fizic dar am cerut oferte la mai multe magazine și mi-au ofertat de 200 toate, deci..) . Cele originale au uzura mica(maxim 40%) placa e Valeo , discul Sachs,rulment FTE cu marca GM. Eu l-am schimbat ca ma sacaia tacanitul arcurilor din disc(au prins joc), și pentru ca aveam de schimbat flanșe și rulmenți amortizoare + burdufe planetare. Era o prostie sa dau amortizoare și planetare jos și alta data pt ambreiaj.
Mulțumesc totuși pentru intenție.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,956
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am ramas fara ambreiaj azi. Pedala bleaga, lichid pe sub masina. Bine ca a fost in dreptul bancii Transilvania Laughing
Dupa zona de curgere, pare a fi rulmentul de presiune dus.


Asta asa ... ca tot strangem bani de alta masina Laughing
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,956
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am schimbat discul de ambreiaj, placa de presiune și rulmentul cu un kit Sachs. Amu' îmi cârâie urât când bag în manșalier și intra greu în viteza 1 iar câteodată și în a 2-a. Ar trebui un pic "aerisit"? Nu-mi pare să prindă pedala mai sus decât înainte ....

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata