Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Laughing iti mai trebuie un senzor de temp ext. (pe asta cred ca il ai) si altul pt temp interioara (pe asta nu il ai). Si poate mai e un ecu sau macar niste relee Razz (ceva care sa colecteze datele si sa le proceseze)
Skip ads

  • solver

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Bistrita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Nu prea cred ca poti sa le schimbi. Din cite vad eu primele reglaje sunt manuale iar celelalte sunt digitale (cu + si -). La cele manuale actionezi niste supape cu cabluri (sau alte sisteme pur mecanice) iar la cele digitale ar trebui sa ai niste motorase care sa preia comanda de la panou si sa faca ele treaba mecanica. Eventual daca ai posibilitatea sa vezi tot sistemul si sa compari cu al tau sa vezi daca se poate adapta. Very Happy

Later edit: Banuiesc totusi ca ai sistem mecanic cu cabluri dar poate ma insel si ai potentiomentre si atunci exista sanse sa mearga schimbul. Daca ai sistem mecanic simti la butoane ca merg un pic mai greu daca ai potentiomentre trebuie sa mearga foarte fin. Very Happy
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Am invartit putin de ele si se misca destul de usor. cand dai de la rece la cald se misca in trepte marunte cred ca sunt potentiometre. am sa le desfac sa vad exact. Deci, sa inteleg ca daca ar fi potentiometre ar merge.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Spuneti-mi si mie la ce foloseste acest buton (pentru ce este):

Skip ads

  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Este ceva legat de antifurt. Din pacate eu nu am aceleasi butoane, deci nu pot sa iti spun exact. Apropos, ce este cu butonul "ECO"? Eu nici pe asta nu il am...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nici eu( astea sunt poze de pe net similare cu ce am eu, bineantzeles cu mici exceptii ). in locul ala unde scrie eco am butonul pt. ac
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Deci...


si....


voila Laughing Wink
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
thx.
Skip ads

  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Si alata data Wink
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa va plictisesc si eu cu cateva probleme>

1. Geamul stanga fata (electric) imi face figuri. Uneori nu coboara complet decat daca tin butonul apasat continuu (in modul normal de functionare la o apasare prelungita geamul culiseaza pana la capat sau pana la urmatoarea apasare). Banuiesc ca o fi vreun releu, dar nu stiu sa il localizez. Acealsi geam face uneori alta figura - odata coborat (complet sau nu) nu mai vrea sa se inchida. Si atunci trebuie sa opresc motorul, deschid usa, o inchid (astfel butoanele devin inactive) pun din nou contactul si SURPRIZA - merge. Banuiesc tot un releu, dar unde se afla?

2. Farul din dreapta nu se regleaza pe inaltime. Banuiesc ca are un motoras, dar am auzit ca ar fi unele masini la care reglarea se face cu ajutorul vacuumului produs de motor. Imi poate spune cineva unde sa sap?

3. Ventilatorul are 4 pozitii, din care doar primele 3 functioneaza. Cand comut pe viteza 4 pur si simplu se opreste.

4. La parasolarul de la luneta (electric) am o problema mecanica. Trebuie sa il dau jos. Am desfacut tot conform unui pasaj din TIS, dar totusi placa din spatele banchetei (care il mascheaza) nu se lasa scoasa. Oare trebuie desfacut si plasticul de pe stalpi?

5. Facand curatenie sub bancheta, am descoperit un cablu cu o mufa dreptunghiulara cu patru picioruse (toate pe o linie). Acesta vine din lateral, din partea stanga si ajunge aproape de mijloc, sub bancheta. Aveti idee pentru ce este?

Pentru cine mai are rabdare, incerc sa mai gasesc Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
kapix a scris:

2. Farul din dreapta nu se regleaza pe inaltime. Banuiesc ca are un motoras, dar am auzit ca ar fi unele masini la care reglarea se face cu ajutorul vacuumului produs de motor. Imi poate spune cineva unde sa sap?


La mine (Astra F), reglaj pe verticala nu are decat la farul din stanga. Pentru farul din dreapta nu are motoras Sad. Cauta motorasul in dreapta, daca nu il are, atunci asta e...

kapix a scris:3. Ventilatorul are 4 pozitii, din care doar primele 3 functioneaza. Cand comut pe viteza 4 pur si simplu se opreste.


Problema similara am avut si eu numai ca la mine ventilatorul are numai trei trepte, din care mergea numai treapta a treia. La mine problema era in compartimentul ventilatorului si a constat in arderea unei protectii de temperatura (un fel de siguranta). Ei, protectia asta (sper sa) o gasesti in compartimentul ventilatorului sub mufa care il alimenteaza. De fapt, cand demontezi mufa respectiva o sa iasa tot modulul de reglare a turatiei ventilatorului care este facut din mai multe rezistente (pentru turatia cea mai mica, rezistenta cea mai mare si tot asa, tu cand invarti de buton, se comuta de pe o rezistenta pe alta). Ciudat ca la tine nu merge ultima treapta de turatie..
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Sa nu aiba si la farul din dreapta??? Shocked Shocked Shocked Mi se pare o chestie stupida. Pana si o amarata de Dacie are asta pe ambele faruri, chiar daca fara motoras... Am mai condus noaptea un Cielo de la firma, si se miscau ambele faruri... M-am suparat rau de tot... Nu cumparati un Omega??? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

In ce priveste ventilatorul, asta mi se pare si mie ciudat, ca merg vitezele mai mici. Nu prea le am eu cu astea, dar din cate stiu asa estee, motorasul are o singura viteza, dar niste rezistente ii iau din curent si se invarte mai incet. Trebuie sa vad cum se desfac butoanele de comanda, poate o fi de acolo... Dar nu prea am chef, ma ard altele si oricum folosesc rar si viteza 3, fiindca nu suport zgomotul.
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pentru atata vrei sa o vinzi? uite promit ca maine ma uit daca am la farul din dreapta acel reglaj. la calibra exista la ambele tin minte asta pentru ca am schimbat farurile si le-am pus cu mana mea.Mi se pare absurd sa poti regla doar un far
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
In legatura cu geamul sar putea sa ai vreun contact nasol chiar la mufa care intra in motoras (aia din usa) sau , mai nasol sa se fi dezizolat firele la trecerea din stalp in usa.
Ca sa vezi daca ai reglaj la faruri uitete si tu acolo: in cazul motorasului : se vede din prima daca e sau nu e sau daca mai ai o mufa cu 3 fire pe acolo libera (in afara de cele 3 pt bec far, pozitie si semnal). Daca e pe vacuum ar trebui sa aiba niste conducte din cauciuc care sa duca la ambele faruri.

@horheus: daca nu are reglaj unul din faruri inseamna ca masina a fost troznita si cel care a reparato nu sa mai sinchisit sai puna motoras. Vezi daca ai vro mufa libere cu trei fire pe acolo; daca da inseamna ca am dreptate, daca nu se pare ca na avut, ceea ce mi se pare putin ciudat dat fiind ca nam vazut nici o astra sa nu aiba asa ceva pe ambele faruri
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate, ca eu am pe bara o zgarietura urata rau...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Instalatia pentru faruri electrice include ambele faruri (am desfacut si Kadett si Astra F)
La Calibra releul pentru inchidere/deschidere pana la capat a geamului este incorporat cu mortorasul geamului electric.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
exista la ambele. m-am uitat azi
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Asa si banuiam. Poti sa imi spui insa cum sa il localizez? Eu mi-am bagat ochii putin pe acolo, dar nu am insistat prea mult Embarassed Nu stiu ce are al meu, ca nu ma trage de maneca sa imi spuna unde este... M-am uitat si la ala din stanga, dar nu mi-am dat seama care este (vorba lu' Vanghelie)
  • toncev

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
dopul de pe masca e sigur de la rezervorul cu lichid pentru parbriz
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR