Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • 20CRS

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
RazvanOpel a scris:..... o posibila concuzie la aceasta problema ar fi:
dupa ce am ajuns in service cu masina au facut toate testele la baterie, au desfacut si bujiile si au spus ca sunt ok (nu am vazut cum se prezentau bujiile sau daca au facut o curatare a lor sau le-au schimbat) nu imi mai face figuri la pornire a pornit chiar si la -12,5 Grade
am facut o singura schimbare ..... aveam pus casetofonul pe "direct" dar m-am gandit ca nu este bine pus si am revenit la cum recomanda opel sa fie conectat.
Cred ca se intampla ca acest casetofon sa "bruieze" sistemul electric si de aici sa se traga toate problemele.... o singura concluzie .... dupa ce am facut acesta schimbare nu am mai avut nici un "rateu" la pornire si de fiecare data cand porneste porneste la fel de repede.....
..... asta este ... daca se schimba ceva ... va anunt.............. Cool

...aceeasi problema o am si eu...cu pornirea, exact ca la tine face!
...motor de 1,6 benzina Z16SE...
acum am citit tot ce ai scris, inca nu am facut nimic sa verific relee sau altceva...dar ma gandeam, masina are radio-cd original pe ea, cum sa modific alimentarea la el? de unde stiu daca e alimentat corect sau nu, eu am cartea masinii dar e in germana si nu inteleg o boaba (Astra G 2003). La tester nu mi-a aratat decat probleme la EGR pe care le-am rezolvat.Ma poti ajuta?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,738
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste mesajul meu (primul de pe aceasta pagina) si trimiterea la derisbogdan.
  • 20CRS

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Citeste mesajul meu (primul de pe aceasta pagina) si trimiterea la derisbogdan.

...am citit mesajul si trimiterea inainte de a posta. Am avut EGR intepenit si l-am curatat asa cum m-ati invatat voi, am curatat si throttle body cu gaurica cu tot, numa nu am desfacut capacul la motorasul de la throttle body, e capsat si m-am gandit ca nu ar fi cazul sa-l desfac, gandindu-ma ca e suficient ce am curatat. Masina se manifesta exact ca cea a lui @razvanopel!
  • aalew

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sa incep cu inceputul. Ea opel astra F 94 1.6i superba Smile . Sa trec la subiect. In octombrie masina mergea brici nu dadea in nas, pornea la rece la sfert de cheie totul bine si frumos. Pana intr-o zi cand mergeam cu ea opresc la un magazin ... ma intorc dau cheie sa ma duc si nu porneste. No ma frate ce ai draga mea . Dau iara cheie nu vrea ... dau iara apas pe acceleratie si porneste. No ma gandeam ceva mizerie o prins nu-i bai. A doua zi dimineatza dau cheie nimik nu vrea. Tin sa precizez ca pornea la sfert de cheie la rece fara sa apas pe acceleratie. No sun mecanicu uite frate ce e ... hai la mine sa vedem ce are . No mecanicu se uita bolboreseste el acolo ... Ai schimbat filtre alea alea ma intreaba, io zic nu inca, no du-te cumpara sa le schimbam ca alea ii baiu. No ma duc sa cumpar ca doar el ii mecanic, io ce stiu ... filtru aer, filtru benzina, bujii, ulei Mobil 5W40 filtru ulei, filtru benzina, fise bujii bosch, garnitura capac culbutori. Ma duc inapoi la mecanic dupa ce am decartat 500 ron sa mi le puna . Le pune pe masina dau cheie , tot asa . Ei frate na . In gandu meu se coborau toti sfintii ... Se uita la masina vede ca e spart catalizatorul si toba zice ... no astea is baiu vezi nu respira bine motorul du-te cumpara catalizator si toba spate. Daca asa o zis mecanicu m-am dus si am decartat iar 500 ron la piese auto ... noroc ca catalizatorul a fost DOAR 350ron NOU. Ma duc inapoi la el le pune sudeaza pe masina (ii drept era varza catalizatorul gol pe dinauntru) dau cheie la motor nimik, invartea dar nu pornea, doar daca apasai pe acceleratie. Io deja disperat transpiratie dupa trasnpiratie ma luau "am bagat 1000 ron intr-o zis si nu porneste masina" Evil or Very Mad . Mecanicu incepu sa se precipite pai stai sa ne uitam si la injector zice el "ii bun". Da jos valva egr curata bun, clapeta acceleratie curata bun ... dau cheie NIMIK. Imi venea sa urlu in garaj.
Asta e ce sa fac plati la mecanic si ma duc acasa cu masina. A doua zi intru pe forum aici caut ca nebunu citesc mii de pagini cu relantiu valva egr clapete ... ziceam asta e ce sa fac is io mai ghinionist.
Pana ce nu am dat de un post cu benzina EFIX de la rompetrol ca ii buna ca asa si asa ... Si chiar in acea zi ma intalnesc cu un prieten si ii zic de baiurile mele ca m-o lasat lefter masina ca am bagat bani in ea si nu am rezolvat-o. Si imi zice el ma baga o sticla dinaia de FUEL INJECTOR CLEANER. Ma duc la rompetrol cumpar o sticla din aceea bag 30 de litri de benzina efix 95. Dau cheie s-o chinuit un pic o luat-o. Dupa 60km parcursi masina porneste la sfert de cheie nu mai am probleme la fluctuatii la relanti masina trage de rupe si consumu ii foarte mic.
Am scris aceasta povestioara pentru ca poate mai sunt forumisti aflati in situatia mea .
P S. Daca am scris ceva gresit sau nu l-am postat bine rog moderatorii sa-l puna .... sau sa-l stearga daca este nevoie.
  • 20CRS

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am aruncat o privire si la relee, sunt toate curate, m-am uitat la mufe, nu-s oxidate, am scos furtunase, e totul ok, nu e nimic infundat...
nush cum sa ajung la pompa de benzina sa verific acolo. maine dimineata o sa verific si presiunea in rampa de la injectoare. nu inteleg de unde vine chestia aia cu coboratul acelor la pornire, nu cred ca fura curent pe undeva, s-ar simti la turatia electromotorului, nu?!
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,438
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra X20XEV din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
OFF TOPIC dar nu ma pot abtine ... deci lol de lol, nu ma pot opri din ras, asa un stil de a povesti nu am intalnit in viata mea ... aalew esti tare frate, serios vb, imi place povestioara ta la nebunie, am citit-o de 5 ori ...

"Ei frate na. In gandul meu se coborau toti sfintii ... nu respira bine motorul" super tare Laughing Laughing Laughing
  • 20CRS

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am verificat si presiunea bezinei in rampa, are si dimineata, tasneste la tisplender...motorul porneste, nimic de zis, dar cateodata, asa cum povestea @razvanopel mai sus, coboara acul la benzina si temperatura, incet, tremurand si atunci porneste mai greu decat de obicei.ce sa mai verific?
sa scot radiocd sa vad daca face la fel si fara el?! VDO CDR 500 poate avea vreo influenta negativa asupra pornirii?
  • 20CRS

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am verificat iarasi presiunea benzinei la rampa injectoarelor si nu prea era, abia a curs putina benzina, fara sa pun contactul...
As vrea sa verific pompa de benzina, dar nu stiu cum.
Pompa intra in functiune cand se pune contactul sau cand se porneste motorul?
  • 20CRS

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Z16SE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
...azi am folosit o alta baterie la masina...si cred ca ea e de vina pentru tremuratul acelor si porniri ratate uneori dimineata, mai ales la frig...
cu toate ca bateria mea are ochiul verde verde, dar cred ca nu mai are amperajul necesar...
bateria pe care am folosit-o azi este de 75Ah si este mai noua (a mea cred ca are 4 ani, e cea originala)! o sa schimb si filtrul de benzina, cred ca e tot cel original (masina are acum 124k km)
  • claussoveja

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra c14nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sunt mai nou
am un opel astra f din 93
am si eu o problema .
de citeva zile sa racit vremea afara si tot de atunci nu reusesc sal pornesc
am incercat sal pornesc dar bateria fiind mai slaba moare
lampa din plafoniera scade din intensitate cind o chinuiesc sa o pornesc
motorul nu porneste,bujiile sunt umede leam incalzit;
am incercat sa o pornesc cu alta baterie dar moare si ea
dupa citeva incercari apare un miros de benzina
numai stiu ce sai fac?
Skip Ads 60 min (0/3)

  • dr

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Nov 2007

  • Mesaj Privat
As zice ca este inecata (la Dacie asa face - se umezesc bujiile si miroase a benzina). Acest fenomen apare deoarece se acumuleaza multa benzina in cilindrii. O metoda de pornire in astfel de cazuri (la Dacie cu soc manual si carburator) - se impinge socul, se apasa la maxim pe acceleratie si se da la demaror (trebuie sa ai baterie buna).

Daca nu porneste trebuiesc scoase bujiile, verificate, curatate sau inlocuite.

Mult succes!
  • state marius

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra y1.7dti din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2007

  • Mesaj Privat
[quote="claussoveja"]sunt mai nou
am un opel astra f din 93
am si eu o problema .
de citeva zile sa racit vremea afara si tot de atunci nu reusesc sal pornesc
am incercat sal pornesc dar bateria fiind mai slaba moare
lampa din plafoniera scade din intensitate cind o chinuiesc sa o pornesc
motorul nu porneste,bujiile sunt umede leam incalzit;
am incercat sa o pornesc cu alta baterie dar moare si ea Daca foloseai macar o singura data cratima{-},treceam cu vederea ca ai postat unde nu trebuie.Foloseste functia cautare.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca foloseai macar o singura data cratima{-},treceam cu vederea ca ai postat unde nu trebuie.Foloseste functia cautare.

Tinand cont de faptul ca unii useri locuiesc in zone in care limba romana nu este cea mai uzitata, cred ca putem trece cu vederea...
  • claussoveja

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra c14nz din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ms dr.
la restul care se cred destepti n-am de ce le multumi sunt mai destepti ca mine
si nu pot sa le multumesc
  • livake

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra z16se din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut.am un opel astra caravan 2001 motor 1,6 benzina.mi-0a facut de vreo 2 ori figuri la pornire..pornea...si mergea cateva secunde intrerupt si apoi o lua normal.s-a aprins becul d la pompa si a ramas aprins in timpul mersului.am oprit motorul si apoi nu a mai pornit deloc.am pus-o pe tester si a indicat k e bobina de inductie.am cumparat bobina noua care functioneaza si tot degeaba .nu porneste.pe tester indica acelasi lucru k nu da scanteie.deci ca tot bobina ar fii.ce ar putea fii?multumesc
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,738
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
livake avind in vedere ca esti membru superbebe te ajut eu https://www.clubopel.com/vie...bina&start=0.
Invata sa folosesti functia CAUTARE, mai era o discutie despre aceasta problema.
La tine se face o diagnoza, foarte posibil ECU. Nu mai merge prin Calarasi si mai stiu eu unde, citeste discutia si te prinzi.

Daca iti face figura ca nu porneste la cald sau dupa ce ai mers cu ea sa stii ce e de la throttle body (cauta singurel ca este scris cu poze cu tot Laughing ), ai acolo o gaura mica care merge la supapa purjare vapori benzina (ai si aici explicatii, cauta). Pe scurt aia fiind infundata tu ai depresiune in rezervor (se face vid poate intelegi asa) si pompa nu trage.
  • BC77JIM

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am o vectra A 1993 si nu porneste,pur si simplu sa oprit intro-dimineatza si nu a mai pornit deloc,scanteie are,benzina parca nu prea baga cu presiune,nu se mai aude pompa cand pun contactul,dar in fatza la injector ajunge benzina.ce sa ii fac?ce ar putea sa aiba?poate e de la relee ceva.electromotul invarte,iar motorul da sa porneasca si se opreste,mai da cate un mic rateu cateodata cand dau sa pornesc motorul.
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,872
  • Locatie:
  • Masina: Corsa C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
contactul de sub delco l-ai verificat ?
E o mufa acolo, in cele mai multe cazuri oxideaza.
  • florin66

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
chiar acum ma duc sa ma uit,scanteie am !
  • florin66

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Calibra x20xev din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
se pare ca nu e de acolo Sad e mufa chiar de la bobina de inductie?
Skip Ads 60 min (0/3)

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR