Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu se aude nici un „„clanc„„ de la electromotor?
Descdide capota si bate usurel in el ( electromotor ) cu ceva electroizolant (coada de ciocan...etc ). dar usor nu tare!
Apoi da iar la automat. Daca porneste s-au dus carbunii de la electromotor. Este kit de reparatie electromotor undeva la 120Ron.
Deasemenea poate fi si contactul electric din butucul cheii si chiar butucul cheii ( se mai rupe tija de legatura )
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cheia merge in gol...

Invarte sau nu ? Face doar clanc ?
  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
nu face nici clanc....de cand se aprind toti martorii in bord, de test, nu mai face nimic daca invart cheia...e foarte ciudat...
  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
cheia se comporta normal, merge pana la pozitia 2, dar cand dau pe pozitia 3(pentru aprindere) merge in gol...
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca cheia se comporta normal. (deci eliminam tija rupta)
Verifica si sigurantele F8 si F48 si releul acesta.

Poate scapi ieftin.
-------------------------------------------
Masori si bateria sa aibe intre 12.4-12.6v dupa aplici ce a spus @catastefan mai sus.
Posibil sa fie carbunii de la electromotor dusi incepe cu el - loveste usor in el si vezi.
Curata si bornele la baterie.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=737215#737215
https://www.clubopel.com/vie...p=1834375#1834375
  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am fost sa verific cum ai spus si totul este in regula. Ciudat este ca am vrut sa dau o cheie de proba si surpriza: S-a pornit.... nu mai inteleg nimic....sa fi fost bobina de inductie?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca isi revine cateodata poate fi releul sau carbuni din electromotor sau bateria masoara sa ai 12.4-12.6v altfel nu va porni | cred ca conteaza si vremea de afara.
http://www.youtube.com/resu..._query=Test+Relay
Sau mai are si altceva.... docamdata vezi pe acestea.
Verifica Releul si electromotor sau bateria - nu o lasa asa pe mine ma lasa electromotorul cand imi era lumea mai draga.
si eu tot ziceam ca este bateria cand colo erau carbuni din electromotor uzati si imi descarca si bateria 11.5v la cat am tot dat cheie cred ca electromotorul o descarca cum va - si acum ma tot gandesc cum o descarca.

Deci daca bateria este intre 12.4-12.6v, verifici Releul si electromotor.
Un coleg cu Corsa miscase numai de releu si sa revenit, daca isi revine schimbi releu.
Verifica tot ce am scris noi pana acum si vino si cu rezolvarea asa ne intindem doar in discutii fara nici o verificare amanuntita.
Deci nu te imbata cu apa rece ca sa revenit - o sa vezi ca nu este asa, masina nu se repara singura are nevoie de ajutor si de piese.

Cand nu porneste ce temperaturi sunt afara?
  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Am pus multimetru pe baterie si arata in paramentrii. O sa ma duc sa pun un tester profesional sa vad daca am erori. Multumesc de ajutor!
Skip ads

  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Pana sa ma duc la mecanic am zis sa o mai pornesc si sa vad cum se comporta. A pornit, am facut cativa km cu ea si apoi am oprit-o. Peste 30 minute cand am vrut sa o pornesc din nou, a facut acelasi lucru. M-am uitat la sigurante, am verificat bateria, chiar am scos bornele sa vad daca se reseteaza computerul de bord si face acelasi lucru, Am chemat un prieten si am impins-o, si a pornit dupa 2 metri. Imi poate spune cineva exact ce are? Farurile au aceeasi intensitate, casetofonul din masina la fel. Singura problema este atunci cand pun pe initializare scanteie din pozitia 2 la pozitia 3 a cheii, unde ar fi trebuit sa porneasca, merge in gol. Se aude cum pompa de benzina baga in carburator, dar nu vad scanteie. Aveti o idee? Poate a mai patit cineva aceasta probllema...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Scanteie nu o sa ai niciodata fara ca motorul sa se invarta....si nici nu ai sa o vezi decat daca demontezi bobina de inductie. Ceea ce nu iti recomand daca nu ai mai facut asta....te poti curenta serios....
Carburator nu ai.....
Partea electrica a contactului s-a verificat?
  • pritu anghel iulian

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2004 1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
salut am un ope vectra b 2 din 2002 facelift de ceva timp imi porneste foate greu fluctueaza motorul si nu trage de loc nici turatia pe loc nu pot sa o duc mai mult de 4000 de ture mentionez ca acelasi lucru faace si pe benzina si pe gpl chiaar mai rau pe gpl
  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat. A fost de vina electromotorul. L-am reconditionat si functioneaza perfect. Smile
Skip ads

  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
La mine se pare ca e ceva cu instalatia GPL. Cand merg pe gaz, am probleme la pornire. Cand merg pe benzina, porneste perfect. Banuiala mea este membrana de la "plosca", care am inteles ca se poate rupe si da simptomele astea. Veste buna e ca se schimba Smile Va tin la curent
  • dyass

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 zx18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salutare opelistilor.ajutati-ma cu un sfat 2 va rog.detin vectra b z18xe.mi-am pus gaz de curand si trebuie sa merg la rar.ideea e ca imi da defecta supapa rezervor supraplin sau cum s-o numi ea.am scos-o am testat iar ea deschide.care ar fi timpii de lucru deschide doar cand e presiune mare in rezervor sau tot timpul?
stima
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poate supapa e buna dar canistra de carbon e defecta.
Supapa merge aproape tot timpul...ECU o comanda/
  • dyass

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 zx18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si cum pot verifica acea canistra?am bagat furtunele putin pe direct si se auzea la canistra cum ar trage aer pe acolo.si inca ceva cum pot testa daca supapa primeste curent?
  • dyass

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 zx18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Daca vara cand puneam mai mult de 20 de litri si mergeam la urmatoarea alimentare cand desfac busonul ieseau vapori de carburant...poate fi infundat traseul sau ceva de genul?
  • danutFitiu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Dragi frati "Opel-isti", iarasi ma doare sufletul de ce-mi face Za(m)fira mea(Z18XE). Am dus-o la service pentru schimbat curea de distributie, role, intinzator, pompa de apa care ziceau ei ca era sparta, antigel etc. Ma suna patronul atelierului ca a fost lipici pe un suru si au spart pompa de ulei cand au demontat-o. Le-am dat in avans 800 de lei pentru piesele de la distributie, si pe langa astia trebuia sa mai dau 1100 de lei plus 100 de lei un furtun care l-au dibuit ei crapat. Cum la shrot nu au gasit sa cumpere o pompa de ulei potrivita pentru motorul meu, au cumparat ei una noua. Cand am mers dupa masina, zic sa imi arate pompa sparta. Intr-adevar, pompa era sparta, dar era sparta la intregul, nu pe la gaura surubului, cum mi-au explicat ei. Sa turb de nervi! Am platit piesa care au spart-o din neglijenta si/sau prostia lor. Ajung acasa greu acasa, si a doua zi, zic ia sa masor antigelul. Surpriza! Nu au montat furtunul care sta cu un capat in radiator si cu celalalt capat in filtrul de aer...
Problema e ca am adus masina mai stricata de cum era: furtunul flexibil care este pe teava de esapament undeva in zona rotii din dreapta fata acuma e distrus complet(inainte era putin rupt), iar mersul masini e de-a dreptul groaznic: motorul nu are putere, eu apas pedala de acceleratie pana in fund iar relantiul oscileaza, masina tremura din toate incheieturile la relanti, la prima pornire motorul se tureaza imediat singur la 2500rpm si apoi se opreste, daca dau imediat la automat nu mai porneste nici in ruptul capului(trebuie sa iau contactul si sa o pornesc din nou), daca nu porneste repede se aprind martorii de la ABS si ESP. Un mecanic de la atelierul de unde am dus initial masina mi-a spus ca e posibil sa fie senzorul de la pedala de acceleratie, debitmetrul si, posibil ar trebui reglata distanta la bujii. Un alt domn mecanic, care a venit si a pus testerul pe ea, mi-a spus ca: senzorul de detonatii ori nu e conectat, ori e defect; si in privinta mersului la relanti zicea ca trage aer fals pe undeva. A sters erorile si ce a aparut a fost P0170. Acuma, fiindca si eu, ca orice alt roman, ma pricep la toate, am luat o interfata de diagnoza, am cuplat-o cu telefonul mobil prin bluetooth, si folosind aplicatia Torque, am identificat asa: P0340 - Powertrain Camsahft sensor "A" Circuit(Bank1 or single sensor), P0335 - Powetrain Cranckshaft position Sensor A circuit, si P1555, la care am mai multe descrieri, in functie de marca, dar nici una nu era marca GM. In mers, mi se aprinde si martorul cu masinuta cu cheita. Camshaft sensor l-am schimbat eu(ca l-am deteriorat cand am demontat anul trecut alternatorul, am pus senzor de Delphi), cranckshaft sensor l-au schimbat baietii care m-au pagubit ca mi-au spart pompa de ulei, acu' vreo 4-5 luni. Sincer sa fiu, nu prea mai am incredere in mecanici, asa ca va rog, dati-mi idei cum as putea sa o impac pe Za(m)firuta mea Sad Am vazut cam ce inseamna fiecare cod de eroare in parte, dar conjunctura in care apar acestea trei, nu am intalnit-o. E posibil sa nu mai fie distributia la semn?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai bine o duci la Nicu in Arad sau OpelWest Oradea, de mecanici multimarca si nu stiu mai nimic mai bine lipsa.
  • djtyno

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua, Am un opel corsa c 1.2 16 V Z12xe. Am incercat sa pornesc masina de dimineata si nu am reusit deloc. Face ca pomul de Craciun. A venit cineva sa ma ajute cu 2 cabluri si sa imi dea curent de la masina lui si nici macar asa nu am reusit sa o pornesc. Daca apas pe butonul de avarie se aude un zgomot de la computerul de bord care persista pana cand scot borna de la baterie, Cat timp zgomotul persista nu se mai aprinde nimic orice as face. Ce ar putea sa fie? Va rog sa ma ajutati.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR