Ai uitat parola?


  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Cand nu mai creste viteza turatia creste?
  • proca.nicolae

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa p.3;0001 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
revin cu detali,, la panta in viteza 3 cu acceleratia la blana se duce la 2500 ture schimb a 4 cu acceleratia tot la blana scade la 2000 ture ,,daca turez motorul pe liber ,,in ,,n ,,se duce la 6500 ,chiar la maxim
  • proca.nicolae

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa p.3;0001 din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jul 2012

  • Garaj Mesaj Privat
revin cu un raspuns ,,amschimbat filtru benzina extrem de murdar,, dar din pacate am alt necaz cu maneta in r,,si afisat r la bord masina se tureaza dar nu se misca ,,dupa 3...4 manevre cu maneta pe a,, neutru si iara in r masina se misca normal ,,ma poate sfatuii cineva ,,ce poate fi,, multumesc anticipat
  • xDragosx

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut.
Am un opel astra j 1.4 A14XER benzina , Dupa ce am schimbat clapeta de acceleratie pentru ca murise partea electrica , pe perioada verii dupa ce sta cateva ore masina oprita, cand incerc sa o pornesc la prima cheie si o las la relanti, atunci incepe si trepideaza si apoi scad turatiile si moare motorul asta se intampla doar vara cand e cald afara, daca ii iau contactul si pornesc iar motorul merge perfect fara probleme. Iarna nu am aceasta problema.

Multumesc,
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema cu aprinderea, ma puteti îndruma spre un mecanic bun in bucurești?
Mașină este 1,2 benzina corsa d din 2007
Problema este asa, pe tester imi arata pe bujia 3 o întrerupere. I am schimbat bujiile ca atat m am priceput. La fel face. Dimineata la prima cheie pornește doua secunde pe urma moare motorul balbait. La a doua cheie pornește, mai balbaie 6 7 8 secunde apoi se stabilizează ok zic eu, merge normal. Dacă merg cu ea si o opresc deci cand e relativ calda, cand ii dau sa o pornesc iar merge in 3 pistoane cam 7 8 secunde pana isi revine. Si iar merge ok. Dacă este vreun mecanic sa i fac o vizită de lucru recomandat as aprecia. Multumesc
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
. Multumesc
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Ma ajutati si pe mine cu un mecanic ok?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
PDoruLaurentiu, vezi bobina inductie daca nu are izolatorii caiciuc crapati su fisurati, strangi putin intre doua degeta.
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
O sa i dau jos bobina sa o studiez atent, ma gandeam ca poate ma duc țintă spre piesa defectă. Ce am observat asa la vedere e ca are un pic de ulei prin jurul tubulaturii unde intra tubul acela care vine de la filtrul de aer si intra in clapeta de accelerație. Im jurul colierului acela e ulei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Curata clapeta si garnituri noi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc, am un prieten mecanic. O sa stau pe capul lui. Trebuie sa fiu pregătit cu o garnitură?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,423
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Succes cu el dar eu nu dau indrumari la mecanici mioritici, aviz sa nu imi mai ceri pareri.
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Mi e prieten. N am scule ca ma bagam singur. Da nu vreau sa stric ceva mai rau
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Cand vrei ceva,gasesti solutii...,cand nu vrei,gasesti scuze!
  • PDoruLaurentiu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.2 din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna asta:))
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna,
Cred ca ne ajuta mai mult codul erorii. Nu doar "eroare pe bujia 3". Cand mergi la nenea mecanicosu' sa puna Delphi-ul pe masina, fa o poza la erori, nu te uita in gura lui ca ai "buba la bujie", ca pana la bujie mai sunt si altele de verificat. Adevarat, Corsele au nevoie de bujii bune.
Acum, sa iti spun si de ce:
Eroare pe cilindrul 3, eroarea p0303, insotita automat de p0300(un fel de eroare generala pe cilindri) are o cazuistica si simptomatica vasta.
Daca ai eroare p0203, e din injector.
Daca ai eroare p0353, e din bobina.
La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta), supape indoite sau sparte, distributia sarita un dinte etc, daca stau sa mai caut, catalizator infundat, pompa de benzina obosita, filtru benzina imbacsit, multe...
Daca spui ca face asta la pornire, si pleaca direct p0303, fa un test de presiune in rampa de benzina, sa vezi daca sare de 3.2 - 3.8bari. incearca sa pornesti si AC-ul si vezi cum se balbaie... Sigur ai o problema pe alimentarea cu carburant. Motorasul pompei este banuiala mea...
Oricum, nu uita sa revii cu ce ai rezolvat, ne ajuta si pe noi, pe aici!
Succes!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
"La aparitia p0303 am intalnit probleme pe amestec(vacuum, maf, map, clapeta), supape indoite sau sparte, distributia sarita un dinte etc, daca stau sa mai caut, catalizator infundat, pompa de benzina obosita, filtru benzina imbacsit, multe... " P0303,este cod ce face referire doar la problemele de aprindere defectuoasa,doar pe cilindrul 3.Problemele de aprindere defectuoasa pe toti cilindri sunt puse in evidenta prin P0300.Problemele de alimentare cu aer si combustibil,sunt cele ce afecteaza toti cilindri...!
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Constatarea este adevarata. Eu m-am referit la codurile strict pentru cilindrul 3, pe care are acest om problema... la fel putea aparea p0301,2,3,4... Cumva am gresit? Nu cred. Si poti confirma ca un cod de eroare pe un cilindru (ex. P0303) intotdeauna vine pachet cu p0300.
La fel cum si o eroare de tipul p1220 vine insotita de p1550... Asa le afiseaza ecu in momentul in care detecteaza o problema... ce voiai sa specifici, de fapt? P0300 nu o sa apara ca eroare singulara niciodata.
Spre a-ti face un contracomentariu, adaug:
Acest "multiple cylinder missfire detected" error este prezent in asociere cu erorile pe oricare din cei 4 cilindri. Considera-l un cod de eroare generala asociata unei probleme pe oricare din cilindri, pur informativa. Pt ca odata cu eroarea asta p0300 generalista, vei avea si un cod cu dedicatie de genul p0301,2,3,4/p0351,2,3,4 etc, care vine ca eroare specifica... Ma rog, nu mai conteaza, sper sa se faca inteleasa ideea...
  • deleted-113970

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In topic, cazuistica:

Astra G 2005 z16xep.
Service-ul face trimitere la ecu. Eroarea este P0301, p0300. Masina uneori nu porneste. Se verifica ecu pe alta masina, totul perfect.
Pt confirmare, se monteaza pe masina in cauza un alt ecu din dezmembrari. Aceeasi problema. Stearsa eroarea, revine doar cand da la automat, masina uneori se balbaie si porneste, apoi moare.
Se scarpina in cap, se inlocuiesc, evident, degeaba egr, debitmetru, senzor rpm si senzor axa...
Vine unul mai destept si face test de presiune combustibil. 2.1 bari.
Se demonteaza pompa de sub bancheta din spate. Din sistemul de pompare (motoras-regulator-stut tur)se observa cum benzina este aruncata inapoi, in corpul pompei, iar regulatorul de presiune nu poate tine peste 3.5 bari in rampa de injectoare.
De vina era o garnitura de etansare dintre stutul regulatorului de presiune si conducta de tur, care iesea din corpul pompei.

Corsa C 2003 z10xe.
Problema aleatorie pe cilindri p0300 cu p0302, uneori cu p0300 si p0301.
La fel, masina porneste greu, merge balbait, uneori se opreste de la sine, alteori cand o accelerezi. Trebuie accelerata usor, ca sa te poti deplasa cu ea... Da sa moara cand o lasi pe liber si atunci cand vrei sa schimbi viteza si sa pleci de pe loc, trebuie accelerata incet si tinuta din ambreaj...
Daca porneste ac-ul, apare o sarcina in plus si masina moare, chiar si la ralanti.
Defect a fost motorasul pompei de benzina. Omul a recunoscut ca niciodata nu a avut bani prea multi la el si baga benzina de 50lei in rezervor.
Concluzia: motorasul pompei nu isi facea racirea (in mod natural, cu benzina, ca era mereu prea putina), motiv pentru care motorasul a cedat.


De luat in considerare!
Motorasul pompei de benzina:

Astra G z16xe. Masina nu mai benzineste, se aduce cu platforma. Se stie cauza, se constata caotorasul nu mai lucreaza.
Clientul vrea piesa noua, se da comanda de motoras pompa opel/vauxhall, pe seria de sasiu.
Se monteaza motorasul, masina nu porneste, sau are icniri cum ca porneste si moare. Presiunea in rampa sub 1.4-1.5bari.
Se sufla conducta de tur si se inlocuieste filtrul de benzina, ae verifica sorbul din pompa, toate bune. Se asambleaza, la fel, neschimbat.
Se ia pompa sh din dezmembrari, cu tot cu corpul pompei, se monteaza, masina porneste. Voila!

Concluzia: pe motorasul nou era un cod OEM, ce e adevarat, insa era pentru motor astra G 1.2 sau, probabil era perfect si pentru Corsa 1.2...

Experientia docent, exemplia trahunt.
  • PLucian21

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara! Am si eu un Opel Meriva 1,6 16V care pornește foarte greu. Am schimbat bujiile si tot asa face. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, va rog frumos!?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata