Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:In momentul de fata motorul meu porneste ca unul pe benzina, bateria are 2 ani, bujiile sunt cele originale ale masinii (9ani)


Pornire de succes de dimineata la ora 6, -10 grade in Bucuresti, 2 contacte puse -spirala sta 10-15 secunde , pornire la sfert- motorul tzacane de zici ca rontaie suruburi[/quote]
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Acum ca a venit gerul daca o bujie, doua, trei Laughing nu functioneaza masina va porni foarte greu sau deloc (depinde de compresie). Filmuletul lui msv_64 e edificator.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:
Drogas a scris:In momentul de fata motorul meu porneste ca unul pe benzina, bateria are 2 ani, bujiile sunt cele originale ale masinii (9ani)


Pornire de succes de dimineata la ora 6, -10 grade in Bucuresti, 2 contacte puse -spirala sta 10-15 secunde , pornire la sfert- motorul tzacane de zici ca rontaie suruburi
[/quote]

idem .
aceeasi crontaiala tipic disaloi.
@drogas a mea merge mai frumos ca a ta. Very Happy
Very Happy
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu este necesar sa puneti contactul de mai multe ori, bujiile sunt alimentate chiar si dupa ce a pornit motorul.
Skip ads

  • florentyndan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2009

  • Mesaj Privat
deci furtunasele ar putea fi
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
florentyndan a scris:deci furtunasele ar putea fi


sunt multe cauze Florentyn , incepi cu baterie,bujii, filtru motorina..........,vezi ca s-a ultradiscutat aceasta problema a dieselului in general.
un lucru e sigur: ia-le prin eliminare si numai dupa ce esti ferm convins ca ce ai remediat a fost facut si bine.

@Maiandrei, asa este corect cum zici tu, dar ....obisnunita....
pana nu le las de cel putin trei ori, nu ma simt bine.
i-mi da impresia ca as ajuta mai mult motorul.
  • florentyndan

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2009

  • Mesaj Privat
merci pentru sfaturi
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
revin... din pacate... am dat de o belea... am maipostat de pornirea dieselului meu (y22dth) insa nu am reusit sa identific de ce anume nu porneste, nici macar trasa... am pornit acu 2 zile la -12 grC imi arat bordu, la sfert ! cum nu a mai pornit ea niciodata, ajuns la servici la 7.30 dim, ok. opresc, la ora 15 sa ii dau o cheie... nimic ! am omorat bateria, nimic, azi dimineata am tras.o de la unirii pana in colentina.. nimic ! coduri eroare... Crying or Very sad in ordinea asta au aparut- P1345( ma ingrijoreaza), P1220,P0400,P1590,P0115... ok 0220-cant. de mot,deci sezamorsat,0115-senzor temp(era scos sa tina bujiile mai mult timp),01590-bateria...( era lesinata ),0400-egr...? dar de ce > si 1345-fuel pump position sensor.... ve rog sa.mi spuneti cine s.a intalnit cu codul acesta 1345, ce a fost ? poate aparea si de la dop de gheata, desi mot numai de 4 lei direct de la pompa...petrm si omw ! si de ce apare si egr..0400? va multumesc, am incercat sa caut ceva despre codul 1345 pe forum dar se vb de alte tipuri de masini, aici 20dth idem cu 22dth. Va multumesc ! astept raspunsuri k sa nu ma bag sub ea sa desfac pompa ca e jale unde umblu eu... adica e greu unde bagata... daca am grsit cu ceva in post rog sa se stearga ori sa se mute. Va salut !
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cred ca P 1220 e eroare de pompa dupa cum am mai citit pe aici, aia ar trebui sa te sperie, parerea mea e sa mergi la service de pompe de injectie- Cutitul de Argint la Taci, Total diesel service in Pantelimon, eu am fost la un service care lucreaza in corespondenta cu RUNE
www.rune.ro

Oricum ai o herghelie de erori, cred ca s-au adunat o multime de probleme la tine, si pe frigul asta mare lucru nu ii poti face tu
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ce am mai observat la mea.....Am oprit-o la ora 19,motorul era la 90*C,afara cam -14*CLa 00:00 i-am mai dat cheie si a luat-o la sfert,temperatura afara sub -16*C.In timpul asta cred ca motorul se racise suficient ca sa porneasca greu,ca in toate diminetile,dar nu a fost asa.Parerea mea e ca am problema la alimentare,pompa nu mai ramana amorsata,dar pana o bag pe tech,care cel mai probabil nu imi spune exact de unde e problema, incerc sa o iau babeste. Neutral
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@otomega e posibil sa se mai stearga din erori.
adica sa nu ramai chiar cu toate stocate.
oricum p1220 e o problema de cel putin 500-600euro. [ pompa injectie 100%].
incearca si sterge erorile [ ce se mai poate] si rezolva problemele mici.
are dreptate @drogas privind hergelia , o tona frate.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am inteles cu erorile , insa unele erau si din cauza ca am scos senzoru de temp, k sa.mi intre bujiile mai mult, cat despre serviceul de la filaret unde lucreaza turcul ala nu ma duc acolo nici sa ma bati, Mari Jepcari ! patit eu ! cat despre aceea cu P1220 apare si daca ai pompa dezamorsata, dar ma nelinisteste si P1345... am mai citit pe aici dar nu m.am lamurit k lumea si nici ce si unde a fost... mai caut.. sper sa fie un dop de gheata... se poate k sa faca condens in rezervor si sa plece pe traseu...? mi.a trecut un zvon pe la ureche de chestia asta... sofer de 30 de ani...
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
p1345 este vorba de un senzor de la pompa de injectie.
nu cunosc in detaliu acest fel de probleme[ n-am avut], dar pune manuta si verifica daca contactul de pe pompa este pus ca lumea.
are o mufa cu niste clapeti.
daca-i ` bagi` o CAUTARE putin mai sus ai sa te edifici mai bine.
pe mine 1220 ma ingrijoreaza mai mult , posibil pistonas avans blocat in pompa.
tot la un diesel service ajungi.
iar daca ai scos mufa de la senzorul de bujii , i-o si pui la loc , sa nu-ti mai apara.
daca am mai gresit vizavi de exprimare , rog adevaratii cunoscatori sa ma scuze.
ia-le prin eliminare si scapa de cele mai usoare.

eu nu cred ca p1220 apare daca ai pompa dezmorsata , sau condens ......etc etc.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
maine ma bag sub ea si o sa verific ce e de verificat , insa se poate sa fie vre.un dop de gheata pe traseu ori la pompa... a mai auzit asa ceva...? deci tot la servie ajung... dar cum vin sarbatorile si bani nu am... La anu si La multi ani... Sad
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
@ ototomega25 astea cu dopuri de gheata si condensuri pe trasee nu prea le inghit eu.
mie i-mi place de tine ca doresti si speri sa ai ceva mai usor de reparat.[ i-ti doresc mult sa nu ai pompa paraginita]
din ce mi-aduc aminte , te-a mai tras un coleg si ai pornit-o nu?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
da, data trecuta cand am schimbat furunaselel de retur m-a tractat @iulian1970, insa revenind la coduri... azi.. acum 2 ore am pus bateria pe masina.... si surpriza.... nu a pornit, insa nu se mai aprindea becul de check engine ! adica bagam cheia, intorceam lasam martorii se stingeau toti, inclusiv check engine dar nu pornea... deci s.a dezamorsat.. cum de nu se mai aprinde martorul de la bord ? inseamna ca erorile s.au sters si problemele semnalate anterior nu mai sunt valabile... ma surprinde...
  • Mays

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Azi dimineata -17.5 pe bord, pus contact, martoru ala de la incalzitor nu se mai stingea s-a stins dupa 10 secunde, dat la cheie, car car car vre-o 5 secunde nimic, am deschis capota sa verific sa nu fie ceva vreun furtun ... nimic, dat iar dupa ce s-a stins martoru car car car 10 secunde nimic, a treia oara stins martor - car car car vre-o 20 secunde dupa care da semne de pornire si o ia pana la urma cu un fum de toata frumusetea, asa imi facea si un motostivuitor cu motor de tractor dimineata Very Happy Very Happy Very Happy :, la - 5 grade o ia la sfer, oricum i am facut loc in garaj ca iar se anunta ger greu.

Facea exact ca aici dar mult mai lung car car car ... oricum aici vad ca erau doar -2 grade


  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Minunatele mele erori sunt P0380-Glow Device Circuit Low Voltage si
c1531-Steering Angle Sensor System Voltage Circuit Low Voltage
Asta ma duce la gandul ca e bateria.
Pareri?
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
msv_64, P0380 - bujie arsa sau releu defect.
Oricum, din 2 coduri de eroare nu poti sa determini mare lucru. Bateria se verifica altfel, nu pe baza a doua coduri ce contin "Low Voltage".
"dar pana o bag pe tech,care cel mai probabil nu imi spune exact de unde e problema..." poate ca techul nu iti spune exact unde e problema, dar cel ce il foloseste iti poate transmite mai mult decat codurile de eroare...

Mays, de fiecare data tre sa astepti stingerea martorilor inainte de a da la automat! Mai ales cand ai becul de bujii aprins!
In filmulet se mai observa:
- eroare prezenta (posibil chiar cea de mai sus). La cat de rau porneste, cel putin 2 bujii duse sau releu defect sau...
- electromotorul invarte foarte greu - baterie obosita sau chiar electromotor pe duca.
Bateria trebuie sa aiba 12.4 - 12.6 V fara consumatori si sa nu scada sub 10.5V cand dai la automat. Se verifica pe ecranul ascuns sau cu un multimetru.
Daca bateria e buna, electromotorul trebuie sa invarta cu ~300 rpm, minim acceptabil 250 rpm. Se verifica pe tester taind injectia.

Otomega25, daca ai schimbat deja furtunasele de retur si preincalzirea functioneaza corect, cred ca urmeaza simeringurile si o-ringurile injectoarelor. Erorile s-au sters cand ai scos bateria, de aceea nu ai mai avut martorul aprins.
Dezamorsarea nu e semnalata de nicio eroare.
Si aveai cam multe erori legate de pompa, sper si eu alaturi de victor_soare sa nu fie ea de vina.
Daca totusi e, ia legatura cu Mihai-ECU, le repara bine la costuri rezonabile.
  • msv_64

  • Mesaje scrise: 862
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc Maiandrei pentru interventie.M-ai luminat cu problema asta care devine din ce in ce mai stresanta.Am sa verific intai bateria in meniul ascuns si daca nu e de aici trec la urmatoarele.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR