mi s-a mai intamplat si mie sa ma fure de spate .........si am toate bucsele spate ok pentru ca le-am schimbat pe cele ce au avut joc. Se pare ca cel putin la
vectra b nemtii nu au pus asa de mare accent pe stabilitate in curbe ci pe confort .....deaia au trecut de la punte la brate . Si au fost gandite pentru drumurile lor nu pentru craterele noastre, si de aici pleaca troncanelile pe spate. principalele
bucse care le produc sunt cele 4 oscilante de pe exterior(cele de pe interior se duc greu pentru ca au cauciuc destul de dur, putin si la gropi oscilatia e foarte mica) si cele de la bara stabilizatoare, pentru ca majoritatea nu sunt schimbate de cand sunt nascute si dealungul timpului cauciucul se uzeaza si se intareste la contactul cu bara stabilizatoare si acolo bate. Am mai intalnit pe cineva care a schimbat toate bucsile pe spate si amortizoarele si tot nu a scapat de batai si pana la urma avea rezervorul slabit din suporti.
Tot nu am scapat de batai definitiv, la denivelari scurte sau la gropi mici se simte cum se duce roata in fata si in spate ( lucru verificat in mers ca am stat cu capul sub masina
) . Vinovata de situatie eu zic ca e proiectarea gresita a bucsei de la capatul bratului de fonta care intra in caroserie, ea e jumatate plina si jumatate goala - cand e un soc mai puternic fiind goala pe dinauntru roata joaca puternic inainte-inapoi si produce niste bubuituri suparatoare. Am inatalnit pe o alta masina si o varianta imbunatatita a bucsei care are niste nervuri in plus ceea ce ma face sa cred ca nemtii si-au dat seama ca au gresit. La un priteten care a schimbat bucsele alea am indesat fortat cauciuc de camera in gaurile bucsei si pot spune ca nu mai bat . Verificarea lor se face simplu: bagati masina intro viteza ,lasati frana de mana si dati cu piciorul in roata ca in mingea de fotbal si o sa vedeti daca sunt uzate cum misca roata inainte-inapoi de parca ar fi rupta. Ideea de a umple gaurile mi-a venit ulterior dupa ce mi le-am schimbat pe ale mele si acum ma gandesc de a le umple cu un plastic elastic cum am vazut la unele
bucse la bmw .