Ai uitat parola?


  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
P0170 este Fuel Trim Malfunction (Bank 1) adica sonda Lambda nr. 1 (cea dinainte de catalizator) nu poate aduce in parametri admisia de benzina.
Intr-un cuvant citeste amestec sarac.
Se verifica admisia sa nu traga aer fals, presiunea de benzina in capul rampei ( filtrul de benzina a fost schimbat? )
Si EGR blocat intredeschis poate saraci amestecul. Curata si testeaza-l. Ai tutorial excelent de la dancuciureanu la Z12XE .
La debitmetru a se vedea cantitatea de aer masurata la relanti cu Op-Com ...trebuie sa fie peste 9.21 kg/h...dar daca admisia trage aer fals pot aparea valori eronate la debitmetru.
  • Robotron

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
S-a verificat sonda lambda cu aparat de masura , emite valori normale itnre 4ohmi si 30ohmi , la mine la relanti era de 17.4-17.5 , inainte de asta mai aveam 0340 eroare si am rezolvat-o cu schimbarea senzorului ax came acum i-am dat un reset prin decuplare borna si mi-a ramas doar 0170...cand am desfacut sa curat clapeta de accelerare am desfacut si motorasul acela cu rotite ( banuiesc ca e EGR) si era curat luna , am desfacut acum debitmetrul de aer dar ma uit la el ca la cai verzi e un plastic si la mufa are 2 suruburi steluta asa...si asta e curat luna...dracu sa le ia ca mi s-a luat..am fost si la 2-3 service-uri...filtrele au fost schimbate acum 2 saptamani...ulei...a trecut si itp-ul...acum am pornit-o...pornea si murea si tremura foarte tare..de abia din a 4 pornire a inceput sa stea la relanti dupa care a functionat foarte bine pana s-a incalzit apa normal ..am dat o tura cu ea era ok...dar codul de eroare 0170 e acolo...daca e cineva prin bucuresti care se pricepe foarte bine fara sa mai schimb 1000 de piese as aprecia un sfat-test orice Smile...pana acum am bagat vreo 15 mil ( bobina..schimb ulei , senzor , manopera , etc etc ).
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Neaparat presiune de benzina verificata cu un manometru. Trebuie sa fie in jur de 3,8 bar
Cand ai curatat clapeta de acceleratie ai verificat si gaurica mica din ea pe unde vin vaporii de benzina de la recirculare?
Verifica si sistemul de recirculare vapori.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
S-a verificat sonda lambda cu aparat de masura , emite valori normale itnre 4ohmi si 30ohmi , la mine la relanti era de 17.4-17.5

Ma cam doare capul, sincer ca nu inteleg absolut nimic.
In B ai pe Marius si Eduard, vezi sectiunea publicitate la autoa si eds, garantat te rezolva !
  • Robotron

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
da...am montat inapoi debitmetru , am scos bobina (care este noua BOSCH) si am vrut sa vad bujiile in ce stare sunt ( care si astea sunt noi BERU) ..toate bujiile erau putin negre in capat- banuiesc ca asa e normal ..le-am smingeluit putin dupa care le-am montat la loc ( in tot acest timp ambele borne decuplate ) ...am pus contact 30 sec , luat contact , pornit , tinut la relanti pana la 90 grade ( a pornit si ventilatorul de racire ) ... am oprit motorul , efectuat test agrafa - masinuta cu cheita a licarit in continuu de peste 100 ori , luat contact pus din nou la fel...din ce am citit inseamna ca s-a sters codul de eroare care era 0170 , dar cand am pornit masina tot a mers in rateuri vreo 20-30 sec ( cu faruri aprinse , ventilatia pornita ) dupa care a stat normal la relanti...oricum banuiesc ca problema mea nu e rezolvata , sunt 99% ca daca merg un pic cu ea iar incepe sa faca la fel ,

ps: in testul efectuat pe laptop la service spunea ca sonda lambda trebuie sa emita valori intre 4 OHM si 30 OHM , cu aparatul de masura indica 17.4 - 17.5 ( mecanicul a testat si a spus ca este foarte ok sonda lambda).

Mai pe scurt daca face aceleasi probleme dupa ce s-au schimbat : Bujiile , Bobina de inductie , senzor ax came , curatat throttle body , egr desfacut arata impecabil , Debitmetru curatat mufa - in interior pana mea arata ca nou , schimbat filtre -ulei , benzina , aer + ULEI , baterie noua Bosch Silver S4

Ce mai pot face la ea?
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Bate campii si laptopul de la service si aparatu de masura si tot. E ca si cum vorbim de pere si tre sa vedem planeta Marte, da-o incolo de treaba.
  • marcu_andrei

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! si eu ma confrunt cu 0170, a aparut din senim, la un drum lung, Sibiu-Viena, in zona Budapesta am facut o pauza, am plecat si am condus cu o medie de 120-130km/h pana la Gyor acolo s-a aprins masinuta cu cheia! uitasem de test agrafa am deconectat bateria , am conectato la loc si am pornit, martor nimic, apoi, la un drum de 400 km din care 300km prin munti cu forjat dar fara sa depasesc 100km/h nimic, apoi ajung pe autostrada (100km pana in viena) cu aceeasi viteza 120-130km/h apare iar masinuta cu cheia, opresc, citesc codul si filmat sa am dovada, 0170! deci, eroarea a aparut in aceleasi conditii! tin sa precizez ca am facut cu opelasu peste 20 de drumuri Sibiu-Viena si retur! problema a aparut la ultimul drum! O corsa c din 2001, 1,2 model elegance. Revizii la fiecare 10.000 km schimbat toate consumabilele inafara de placute de frana care nu sunt prea uzate! Ma gandesc la racordul flexibil, probabil l-am lovit candva, canistra recuperare, sau galerie evacuare fisurata sau garnitura? sau galerie admisie gaurita sau garnitura? sau traseu debitmetru -clapeta acceleratie? sau cei care au eroare asta , ce ati schimbat si nu s-a rezolvat sau mai bine zis ce ati schimbat si s-a rezolvat! Poate ca sonda , habar nu am ! am sa fac un test cu op com, la rece , la relanti la cald la relanti, si apoi probabil am sa inregistrez un live data cat tine un drum de sibiu-viena! sa vad cum se comporta si ce nu ii convine! astept sugestii sau sfaturi , ca de verificat am verificat ochiometric si pare in regula! MASINA FUNCTIONEAZA NORMAL , NU AM SEZIZAT O MODIFICARE IN PUTERE , MERGE LEJER DE LA 2000 LA 4500 RPM IN A 5-CEA !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru P0170 exista pe forum cauze/solutii, care nu vrea sa caute imi este clar ... mergeti la un specialist ca altfel schimbati degeaba jumatate de motor.
  • marcu_andrei

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu doresc nimanui sa schimbe juma de motor! E clar ca pentru eroare asta sunt multe cauze , dar si multe solutii! Am cautat pe acest forum, dar si pe altele si nu am gasit o cauza comuna sa zic in proportie de 70-80% , fiecare membru din acest forum care a intampinat problema asta a descris/o din punctul lui de vedere! si tot odata , solutia, sau rezolvarea nu coincide cu rezolvarea celuilalt membru! Eu mi-am descris patania exact asa cum e scris mai sus! la alti , din ce am citit, sunt conditii diferite in care a aparut eroarea respectiva! Probabil din neatentie mi-a scapat detaliile la alte cauze comune! Oricum, daca e vreun doritor sa explice , modul de rezolvare a acestei erori! ar fi de mare ajutor si pentru ceilalti! Ma gandesc , dupa parerea mea ca ar fi mult mai eficient! ca de ex. am problema x si am rezolvato asa, am parcurs 5000-10.000km si nu s-a mai manifestat! E adevarat, ca sunt interesante si explicatiile de genu! , am schimbat x, y, z, dar problema inca persista! Poate fi un mod mult mai clar de expunere!Fac tot posibilul sa nu ajung la 10 mecanici, cu 10 solutii!
  • Robotron

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Curatat clapeta acceleratie
curatat EGR
Schimb ulei + filtre
inlocuit bobina inductie
inlocuit senzor ax came


Nu porneste din prima la rece ( porneste si moare instant , dupa a 2-3 incercare porneste)

merge bine vreo 2 zile..dupa care daca merg mai mult in trafic incepe si se ineaca...moare motorul...asta doar la cald..nu prea mai stiu ce sa-i mai fac , am cod eroare 0170 , am fost la service...mi-a dat erase la eroare ..mi-a verificat sonda lambda e ok ..nu prea situ ce sa mai fac cu masinuta asta ca deja s-au cheltuit niste bani..unu zice ca s-a schimbat debitmetru..altul i-a schimbat sonda..altul egr..nu stiu de ce mai sunt codurile astea de eroare daca nu se specifica exact ce are.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
1.Masoara presiunea benzinei in rampa de injectoare. P0170 nu inseamna ca sonda Lambda are neaparat ceva.... Ea citeste amestecul si raporteaza ca e sarac. Amestecul e format din benzina si aer in anumite cantitati. Daca pe tester ai cantitatea normala de aer atunci benzina nu e suficienta.
2.Daca presiunea benzinei e normala amestecul mai poate fi saracit de aer fals in admisie si de EGR blocat pe intredeschis. EGR l-ai curatat....dar l-ai si probat?
Daca nu e secret ce motor ai?
  • Robotron

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jul 2014

  • Garaj Mesaj Privat
am motor z12xe , corsa c 2001 , daca masina a mers ok 2 zile...i-am dat si blana si mers normal..astea cu curatatul cred ca sunt de forma..ceva am defect la masina asta ...nu stiu ca deocamdata am ramas si fara bani la cat m-a costat benzina si piesele de am tot mers cu ea sa vad daca mai face figuri...nu prea mai am idei. Cum naiba se testeaza EGR-ul ala..
  • marcu_andrei

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
marcu_andrei a scris:Salut! si eu ma confrunt cu 0170, a aparut din senim, la un drum lung, Sibiu-Viena, in zona Budapesta am facut o pauza, am plecat si am condus cu o medie de 120-130km/h pana la Gyor acolo s-a aprins masinuta cu cheia! uitasem de test agrafa am deconectat bateria , am conectato la loc si am pornit, martor nimic, apoi, la un drum de 400 km din care 300km prin munti cu forjat dar fara sa depasesc 100km/h nimic, apoi ajung pe autostrada (100km pana in viena) cu aceeasi viteza 120-130km/h apare iar masinuta cu cheia, opresc, citesc codul si filmat sa am dovada, 0170! deci, eroarea a aparut in aceleasi conditii! tin sa precizez ca am facut cu opelasu peste 20 de drumuri Sibiu-Viena si retur! problema a aparut la ultimul drum! O corsa c din 2001, 1,2 model elegance. Revizii la fiecare 10.000 km schimbat toate consumabilele inafara de placute de frana care nu sunt prea uzate! Ma gandesc la racordul flexibil, probabil l-am lovit candva, canistra recuperare, sau galerie evacuare fisurata sau garnitura? sau galerie admisie gaurita sau garnitura? sau traseu debitmetru -clapeta acceleratie? sau cei care au eroare asta , ce ati schimbat si nu s-a rezolvat sau mai bine zis ce ati schimbat si s-a rezolvat! Poate ca sonda , habar nu am ! am sa fac un test cu op com, la rece , la relanti la cald la relanti, si apoi probabil am sa inregistrez un live data cat tine un drum de sibiu-viena! sa vad cum se comporta si ce nu ii convine! astept sugestii sau sfaturi , ca de verificat am verificat ochiometric si pare in regula! MASINA FUNCTIONEAZA NORMAL , NU AM SEZIZAT O MODIFICARE IN PUTERE , MERGE LEJER DE LA 2000 LA 4500 RPM IN A 5-CEA !


Intr-un final, i-am dat de cap! yupiii! sa o iau cu inceputul!
- am schimbat bujiile vechi Beru cu NGK BKR5EK intrefier de 0,9mm facut cu lera de reglaj (m-am chinuit putin, dar a iesit ok) - ((tin sa precizez ca nu sunt forte multumit de aceste bujii)) - problema nerezolvata
- schimbat racord flexibil (putin sifonat) - problema nerezolvata
- inlocuit cele doua garnituri de la TB cea neagra si cea verde, curatat TB - problema nerezolvata
- curatat mufe sonde si la celelalte piese importante - problema nerezolvata
- diagnoza cu op-com monitorizat bebitmetru, facut test cu carton , fara carton, de juma ...in toate felurile si s-a schimbat umpic treaba , nu a mai aparut eroarea! - problema rezolvata partial!
- achizitionat debitmetru " no name " afterafteraftermarket sa zic asa ! foarte eftin, si problema cu eroarea P0170 a disparut!
- am facut aprozimativ 3000 km de atunci si beculetul minune nu s-a mai aprins! - dupa parerea mea cred ca problema e rezolvata,
- consum ok, si parca s-a schimbat putin mai bine comportamentul motorului! conduc foarte des aceasta masina si nu pot sa fac diferenta , daca comportamentul masini se schimba pe o perioada mai lunga de timp!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,427
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
diagnoza cu op-com monitorizat bebitmetru, facut test cu carton , fara carton, de juma ...in toate felurile si s-a schimbat umpic treaba

Deci ai facut diagnoza lu' peste.
  • marcu_andrei

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
-As putea sa vad cat de teapan e nemernicul de debitmetru , fara diagnoza/tester op com?, varianta aia eftina pentru nepriceputi! si nu mi rusine sa zic ca sunt nepriceput!
- ideea cu cartonul am aflat de pe forum. Eu decid daca fac improvizatii sau nu la masina! de aici culeg informatii! ca daca ceri sfaturi ajungi sa schimbi juma de motor!
- da stiu e diagnoza lui peste dar am aflat eu ca e teapan debitmetru! si incetul cu incetul poate mai invat alte si alte chestii!
- eu sunt convins ca ati inteles ce am zis in fraza respectiva! (pur si simplu m-am jucat cu acel debitmetru, nu e mare inginerie sa ii astupi gura cu ceva ) si am cautat si cautat si am gasit liste si tabele si multe informatii despre debitmetre in general; si ce reprezinta acea valoare de aer si in principal de factorii/variabilele implicatii/implicate in modificarea ei!
- toata joaca asta a costat 60 de euro! bujiile, garniturile, racordul si debtmetru! asta pentru cine e interesat!
  • raulito21

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alba
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
makay05 a scris:Buna ziua. am si eu un opel corsa c motor z10xe 973 cm.
Care este intrebarea mea?
Imi apare cocud 2107 CAN-Bus no Communication with Body. In mers se aprinde martorul bateriei si turometrul si kilometrajul stau la 0 cu motorul pornit. daca opresc motorul si pornesc din nou nu imi mai apare. un sfat va rog frumos.
Un mecanic mi-a spus ca este vinovat alternatorul (puntea de diode sau fulia). Inca un aspect de mentionat,bateria nu am schimbat-o de 4 ani de cand am masina dar nu am avut probleme cu ia la pornire nici iarna. Astept si un tel daca sunteti draguti (0729284288 sau mail petre_adi85@yahoo.com) multumesc frumos.


Exact la fel patesc si eu. Are cineva cunostinta de cauza despre ce este vorba?
  • gabiboldeanu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X18XE1 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,am o Corsa C 2001. De cand am luat-o am probleme cu ea. Are momente cand porneste la a3a cheie,rar la prima. Cand porneste greu,o ia in 2 pistoane si imi da fum alb care miroase a benzina. la prima cheie o poate lua si la sfert,dar si greu,atunci cand o ia greu da si fum. Si consuma si pe masura,sub 10 nu vrea sa scada.Plus ca are momente la relanti ca tremura toata masina.
Pe interfata,nu imi arata niciun cod.
Dupa ce am cumparat-o am iesit cu ea din oras dupa 20-50 check engine-ul putere are,trage,nu da semne de a se ineca. am citit codul: P0420 - Catalizator cu eficienþã scazut (00) - Prezent.
Sterg codul dupa cativa km 20-50-100,apare iarasi.
http://www.fileshare.ro/e31041476
http://www.fileshare.ro/e31041477
http://www.fileshare.ro/e31041479
http://www.fileshare.ro/e31041480
http://www.fileshare.ro/e31041481
http://www.fileshare.ro/e31041482
http://www.fileshare.ro/e31041483
http://www.fileshare.ro/e31041485
http://www.fileshare.ro/e31041502
http://www.fileshare.ro/e31041486
http://www.fileshare.ro/e31041504
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Sfatul meu....intra pe www.zamzar.com si converteste-le .xls sau .xslx ....asa cum sunt nu ti le citeste nimeni...
De ce sunt asa mici si multe?
  • gabiboldeanu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra X18XE1 din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Asa multe pt ca am dat inregistrare la fiecare bloc de valori. De lugi cat trebuie ca na.....
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,233
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Pai opcom inregistreaza TOTI parametrii, indiferent in ce pagina esti. Adica nici macar nu ai deschis inregistrarile sa vezi.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata