Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Azi dimi cand m-am trezit mi-am luat nevasta adik masina si am iesit sa facem TIP-ul doarece expira in 13 martie. Azis si facut am mers cu ea la un service ce se ocupa de itp ... nu la RAR si asteptam sincer sa pic noxele deoarece catalizatorul e scos si in locul lui e o teava. Bieninteles egzista o cutie de catalizator sa unu se obeserve lipsa lui. Am toba finala o remus cu doua evacuari din inox. Pune masina la testul de noxe si ciudat masina nu scotea peste limita ba chgiar putin sub. Se uitra al aurat stramba din nas pune o carpa intruna din tevi si la fel gazele okei. Bineinteles am primit itpul pana in 2010.Acu nush cat a contat faptul ca am dat blana masinii vro 10 km pe centura oorasului inainte de a merge cu ea in service si cat nu. CErt e c se poate lua itp fara spaga si catalizator.
Daca credeti ca nu emrita postul il puteti sterge dar cred ca merita trucul cu incalzirea motorului pentru cei care nu-si permit un catalizator si recomand benzina de la petrom 95 fara plumb. Am dat o mcia atentie de 20 de lei unia care trebuia sa ma primeasca acolo doar cu programare acea atentie de 20 de lei a fost sa nu ma amane pe maine sa ma faca azi.
Skip ads

  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Deci se poate si fara catalizator.
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
bravo domne, cati km ai cu motorul? cand ai schimbat ultima oara bujiile, fisele, ai facut amestecul aer/combustibil inainte? mai da niste detalii.
Trebuie sa-i fac si eu ITP-ul in aprilie si sunt inebunit ca nu gasesc pe cineva sa-mi regleze amestecul.
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
mai kilometri cu ea am factu vro 200 am carnet de o luna.Mai egzact o luna si 3 zile :"> . Nu am schimbat decant am luato la ea decat toba ca era de dacie. Ma refer la toba finala ... i-am pus o toba remus cu doua iesiri https://www.postimage.org/aVqNeXr.jpg ceva in genul asteia dar lauta SH de la un ip de pe alt forum. Bujiile nu le-am schimbat nici ulei asta va urma benzina bag doar de la Rompetrol 95 fara plumb. Inainte de a merge la test va recomand si voua sa faceti o mica chestie. Eo am ajuns acolo l-a ora noua tipu mi-a zis ca nu se paote decat cu rogramare (aici am replciat cu 20 de lei) si a zis sa revin in 30 de minute. Alea 30 de minute a insemnat 4 ture de centura orasului cu motorul calcat bine aproape la blana adik schimbat viteze la 4000 de rotatii (la mine rosu e pe 7 mii) si mers cu motorul cald la ei. Apoi acolo mi sa parul comic faptul ca ihi dadea el blana la 6000 si peste si se uita urat la celalalt ca ceva nu e in regula. Apoi sa uitat la toba si a infundat o iesire si ma certa ca posibil eo calc furtunul lor de la sonda desi nu il calcam. Problema a fost ca nu i-am dat nimica dar na asta e n-a avut ce comenta a plecat inauntru apoi a venit altu a facut testul de frane totul okei, si a zis sa astept. A revenit dupa 15 minute cu abtibildul de pus pe numar l-a lipit a pozat masina apoi mi-a cerut 100 de lei care era facturata m-a pus sa semnez intr-un caiet si a zis dommmle aveti verificarea pana in 2010. Eo credeam ca visez sincer asteptam sa primesc doar prelungirea cu 30 de zile sa pot sa-i cumpar un catalizator. Oricum o sa pun unul sa nu am emotii prin 2010 pentru ca intentionez sa tin masina cel putin pana atunci Razz ... deci baietii datii talpaaaaaaaa
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
vectra a 2000 tip motor c20ne e non euro.
injectie multipunct non euro sau cel mult euro 1.ies gazele fara probleme si fara catalizator.
conteaza ff mult intradevar sa fie motorul la temp optima de lucru.
de fapt la itp ar trebui sa iti ceara asta.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:vectra a 2000 tip motor c20ne e non euro.
injectie multipunct non euro sau cel mult euro 1.


sau euro 2 cum am eu Smile
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:vectra a 2000 tip motor c20ne e non euro.
injectie multipunct non euro sau cel mult euro 1.ies gazele fara probleme si fara catalizator.
conteaza ff mult intradevar sa fie motorul la temp optima de lucru.
de fapt la itp ar trebui sa iti ceara asta.

esti sigur de ce spui sau doar iti place sa tastezi?toate codurile care incep cu c sunt euro 2!in luna 9 din 94 s-a facut un fel de upgradare
(sa indeplineasca norma UE din 96) si s-a trecut la cod cu litera x und D3.dar care tot euro 2 sunt!
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
fratilor a mea are garantat euro doi ... adik in acte Very Happy
Skip ads

  • octav_bz

  • Mesaje scrise: 1,048
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2009 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu am C20NE si este Euro 2!Are catalizator.
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
octav_bz a scris:Eu am C20NE si este Euro 2!Are catalizator.


si a mea a avut catalizator ... aici era specificat ca nu mai are ca sa se observe ca se paote lua itp si fara sa ai catalizatorul cu el scos si cu o incalzire prealabila a masinii si o curatare a tobei datorata acestei incalziri Razz
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
naniacostin a scris:
marian_sro a scris:vectra a 2000 tip motor c20ne e non euro.
injectie multipunct non euro sau cel mult euro 1.ies gazele fara probleme si fara catalizator.
conteaza ff mult intradevar sa fie motorul la temp optima de lucru.
de fapt la itp ar trebui sa iti ceara asta.

esti sigur de ce spui sau doar iti place sa tastezi?toate codurile care incep cu c sunt euro 2!in luna 9 din 94 s-a facut un fel de upgradare
(sa indeplineasca norma UE din 96) si s-a trecut la cod cu litera x und D3.dar care tot euro 2 sunt!



normal ca sunt sigur ce spun.daca vezi semnatura mea afli si ce masina am,iar daca te uiti pe posturile mele ai sa vezi ca nu imi place sa tastez aiurea.
eu am vectra cu motor c20ne din 89 si e non euro.o fi euro 2 cea din 90.dar nu prea cred.
@hordy ce terminatie ai la nr de omologare din certificat.
eu vorbesc de romania.
acelasi motor c20ne dar din 92 e euro 2 trecut.al meu e non euro.
trebuie sa pun si scan dupa certificat?
numai bine!

le:m-am documentat:http://www.rarom.ro/RO/article--Stabilesc%20categoria%20de%20poluare%20in%20scopul%20achizitionarii%20rovignetei--116.html
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! marian_sro, vad ca ai si gpl....cum alternezi mersul cu gaz si cu benzina...aproximativ cat la suta mergi pe gaz si cat pe benzina? eu am un opel vectra A din `92 si are si gpl. faza-i ca merg doar cu gpl...si cand imi mai amintesc, mai merg cativa km si pe benzina...dar merge cam nasol pe benzina,adik trage mai bine, dar merge in suturi,...motorul se aude mai tare...
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
merg si eu rar pe benzina.dar merge bine.mai face figuri cateodata.acum i-am pus niste solutie de curatat injectoare si am dat o tura pe benzina.ideal ar fi sa faci macar un 20km pe saptamana pe benzina.
oricum eu de fiecare data pornesc pe benzina si la prima pornire pe zi o las sa mearga pe benzina macar 1 minut la relanti.
ideea e sa ai ceva benzina tot timpul in rezervor.la trecerea pe gaz la mine cel putin imi taie injectoarele,dar pompa de benzina lucreaza,daca ai benzina putina risti sa arzi pompa.

scuze de off topic
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
@marian_sro

W0L0000**L1050779
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ala e vin-ul.
eu intrebam de nr de omologare.scrie in certificat mai jos.
  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
acpe1a001215x2
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da...se pare ca eu am singura masina non euro cu motor c20ne.
observ ca are importanta anul de fabricatie.
m-am exprimat gresit in primul topic.
scuze!
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
sigur nu ai motor 20ne? fara c in fata?
20NE
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cmł): 1998
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5200, 85 / 5600 (Ascona C, Kadett E)
Drehmoment (Nm bei min-1): 175 / 2600, 175 / 3000 (Ascona C, Kadett E)
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5
Oktanzahlbedarf: 98v / 95, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: kein Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20)

diferenta intre un c20ne si un 20ne o face doar catalizC20NE
Bauform: R4
Steuerung: OHC
Anzahl der Ventile: 8
Bohrung (mm): 86,0
Hub (mm): 86,0
Volumen (cmł): 1998
Leistung (kW bei min-1): 85 / 5400, 85 / 5200 (Calibra, Frontera A, Omega A ab MJ91, Vectra A)
Drehmoment (Nm bei min-1): 170 / 2600, 170 / 3000 (Ascona C, Kadett E)
Verdichtung: 9,2 : 1
Motormanagement: Bosch Motronic ML 4.1, ab MJ90 Bosch Motronic M 1.5, Astra F Bosch Motronic M 1.5.2
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, keine Klopfregelung
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: geregelter Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Ascona C (F16WR/CR, THM 125), Astra F (F16WR/CR, F18WR/CR, AF20), Calibra (F16CR, F18CR, F18+CR, AF20), Frontera A (MSG 5E-T), Kadett E (F16WR/CR, THM 125), Omega A (R25, AW 03-71L, AR25), Vectra A (F16WR/CR, F18WR/CR, F18+CR, AF20atorul.in rest sunt identice
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@naniacostin sigur am c20ne si Sigur am catalizator.nu inteleg de ce ne contrazicem.eu am postat initial pt a ajuta membrii in relatia cu cei de la itp-uri,pt ca respectivii isi cam iau nasul la purtare cand vad masini mai vechi.
daca te uiti un pic in autodata ai sa vezi ca c20ne s-a pus si pe omega din 86.
acelasi motor din 86 pana in 97 pe calibra.
te rog informeaza-te si dupa mai vb.
si primul tau post a fost cam acid si nu am spus nimic.
stiu ce face diferenta intre c20ne si 20ne.mai exista si c20nef...74kw
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
dar de ce o iei ca pe o contrazicere?eu decat te-am intrebat daca nu cumva motorul tau e 20ne.si inca o intrebare am.motorul tau zici ca e non -euro nu?asadar cei de la itp ti-au luat gazele in conformitate cu faptul asta.dar daca cei cu euro 2 trecut in acte se duc la itp fara catalizator nu i se vor lua gazele conform euro 2?si atunci crezi ca vor mai lua testul noxelor?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR