
mihaiLopp
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat

- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,452 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,452
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Amilo2727 - eu prefer unul SH neumblat in el imperecheat si setat etc... , unul reparat nu cred ca te duce mai mult
de 6-12 luni si poc pica alt pin. (stiu si la acestea exista riscul sa crape si el a stat pe un motor Z16XE care ia tunat capul cu vibratii + caldura 😂 ) - macar nu arunc bani aiurea prin service piese etc.
Numai ca trebuie sa fi sigur daca este ECU - asta cred ca numai o proba cu altul te lamureste.
Sau il trimiti la Dl.Dan sa ti-l repare. - bine daca nu a umbat altcineva in el.
mihaiLopp
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,452 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,452
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Bine eram la inceput prima masina - ECU nu stiam cu ce se manca credeam ca el stocheaza km etc... prosti de incepator
Oricum la Z16XE ECU este cea mai mare belea - m-am lecuit cu el.
Prefer sa fie EGR-ul defect decat ECU.
Asa ca prefere pe cele SH sau macar unul reconditionat complet schimbat toate legaturile de la toti pini.
in unele cazuri poate sa nu fie doar de la pini - aici este cu cantec Dl.Dan stie mai bine doar el le reapara.
Este prin Iasi ceva dar trebuie sa vad cu ochi mei ca nu este doar vrajala - cat de buni sunt ce aparatura au... pe net vad doar SF-uri copy/paste si un nr. de Tel.
Cand am sunat spuneau 700 RON reconditionarea la toti pini.
- Amilo2727
- **
- 184 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Amilo2727
- Mesaje scrise: 184
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
Acum sa vedem câta viața are ecu de la el...
bullnyk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2015
- Mesaj Privat
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2, Voltage too low, Permanent;
- P1550 - control electronic acceleratie, revenire lenta pozitie, Limited Performance, Permanent;
- P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2, Correlation, Intermitent;
- P0443 - solenoid valva, ventilatie rezervor, Voltage too low, Intermitent.
Am sters codurile si primele 2 au reaparut:( Am incercat pe la dezmembrarile locale sa imprumut o clapeta de acceleratie si nu gasesc. Vreau sa elimin posibilitatile sa fie de la clapeta si de la pedala inainte sa ma iau de ECU.
Daca este vreo persoana din galati sau braila cu acelasi motor, care ar putea sa-mi imprumute clapeta pentru putin timp ....fac o cinste. nu as da banii aiurea pe o clapeta noua fara sa stiu sigur ca acolo e problema. sau daca aveti idee cum se decapseaza partea electronica de la clapeta, s-o pot curata .....un filmulet sau mai multe detalii. nr meu: 0771636831 . va multumesc!
scrob- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,917 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,917
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2, Voltage too low, Permanent;
- P1550 - control electronic acceleratie, revenire lenta pozitie, Limited Performance, Permanent;
- P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2, Correlation, Intermitent;
- P0443 - solenoid valva, ventilatie rezervor, Voltage too low, Intermitent.
Am sters codurile si primele 2 au reaparut:( Am incercat pe la dezmembrarile locale sa imprumut o clapeta de acceleratie si nu gasesc. Vreau sa elimin posibilitatile sa fie de la clapeta si de la pedala inainte sa ma iau de ECU.
Daca este vreo persoana din galati sau braila cu acelasi motor, care ar putea sa-mi imprumute clapeta pentru putin timp ....fac o cinste. nu as da banii aiurea pe o clapeta noua fara sa stiu sigur ca acolo e problema. sau daca aveti idee cum se decapseaza partea electronica de la clapeta, s-o pot curata .....un filmulet sau mai multe detalii. nr meu: 0771636831 . va multumesc!
Ai ECU defect ...are lipituri reci. Merge reconditionat cu succes
Ai PM cu detalii
bullnyk
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2015
- Mesaj Privat
PViorel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,456 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,456
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ILiviu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2017
- Mesaj Privat

mihaiLopp
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat
NMiron
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2018
- Mesaj Privat
Ficus
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2016
- Mesaj Privat
p1122 si p1550.
Ma duc la un baietas in Alexandria de unde sunt eu, prima data,acum 1,5 ani, imi ia 300 de lei, lipeste 2 pini si gata. Dupa 8 luni, iar muci. Culmea, cost 50 lei pentru aceeasi operatiune! Reparat, a tinut o luna...
Faza e in felul urmator. Am vorbit cu un electronist adevarat si mi-a zis in felul urmator: "Nu se topeste fludorul de la pinii aia din cauza caldurii motorului. Fludorul are temperatura de topire pe la vreo 180 de grade. Motorul tau nu se incinde niciodata atat de tare. Si daca s-ar incinde ar topi tot fludorul de pe toti pinii, nu numai de pe aia care dau erorile. E o rezistenta care limiteaza curentul catre pini si probabil aia e arsa si de aia topeste fludorul ca primeste prea mult curent" Mi-a zis sa ma duc la el cand se am iar probleme, sa bage ecu in sarcina sa vada care rezistenta este si s-o inlocuie. Sper sa o rezolv odata pentru totdeuna ca m-a exasperat problema asta...
Eu cred ca astia care "stiu sa repare ecu de astra" stiu treaba asta cu rezistenta si nu ti-o fac ca sa le dai periodic bani.
Va tin la curent!
aaron
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Covasna
- Masina: Meriva 2004 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2009
- Mesaj Privat
A inceput problema cu probleme la AC (nu se cupleaza compresorul), cu eroarea:
- P1530 - A/C Clutch Relay Voltage Low (Air Conditioning)
(04) - Not present
S-a verificat tot sistemul si concluzia este ca semnal intra in ECU dar nu da comanda de cuplare. (S-a incercat legat direct compresorul si merge perfect). Deasemenea nu pot fi activat nici din tester. Deci posibil problema ECU la AC.
Inca nici nu am ajuns sa-l verific ECU la un specialist si am alta eroare:
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Not present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present
Deja se aprinde si martorul de probleme la motor si intra in limp mode (nu mai trage motorul). La repornire se stinge martorul, dar dupa foarte putin revine. Am si sters complet de cateva ori eroarea cu OPCom-ul, dar revine.
Am citit de toate pe forum, si reparatii de succes si esecuri, cu reparatii repetitive. Cum stiti, in ce masura poate fi reparat si rog un pret aprox. Eventual si niste recomandari de specialisti.