Ai uitat parola?


  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Astazi masina a stat in parcare, am conectat bateria pt ca initial a fost decuplata, nu am circulat cu ea, erorile au aparut imediat dupa ce s-a incalzit putin motorul, P0120 ( 8 ) P0220 (1) P0340 (0) P1550 (A). momentan astea au fost. De deplasat cu masina e cam dificil mai ales pe distante lungi....


  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
ECU defect,dacă mai circuli cu masina în starea asta ecu no sa mai poată fi reparat.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Eu cred ca ar trebui verificata existenta unei mase corecte,atit la senzorul de pozitie clapeta,cit si la senzorul de pozitie ax cu came...,deoarece masa este comuna la ambii senzori si e prea mare coincidenta...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
indeparteaza ECU + masa pe carcasa lui si vezi mai apar erorile

Amilo2727 - eu prefer unul SH neumblat in el imperecheat si setat etc... , unul reparat nu cred ca te duce mai mult
de 6-12 luni si poc pica alt pin. (stiu si la acestea exista riscul sa crape si el a stat pe un motor Z16XE care ia tunat capul cu vibratii + caldura Laughing ) - macar nu arunc bani aiurea prin service piese etc.

Numai ca trebuie sa fi sigur daca este ECU - asta cred ca numai o proba cu altul te lamureste.

Sau il trimiti la Dl.Dan sa ti-l repare. - bine daca nu a umbat altcineva in el.
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de informatii, o sa tin cont.
Revin cu detalii de indata ce se rezolva.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cum am spus,la colegul mihaiLopp este ECU problema.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
T.ion cât despre unu reparat este loterie întradevar însă poate am noroc sa fie reparat pentru prima data (tipul de unde am luat ecu mi-a spus ca este pt prima data reparat)
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,432
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Pe primul l-am reparat si ma dus 6 luni - reparatia a costat cat unul SH ( cu tot tacamul ECU + IMMO + 2 cipuri)
Bine eram la inceput prima masina - ECU nu stiam cu ce se manca credeam ca el stocheaza km etc... prosti de incepator
Oricum la Z16XE ECU este cea mai mare belea - m-am lecuit cu el.
Prefer sa fie EGR-ul defect decat ECU.

Asa ca prefere pe cele SH sau macar unul reconditionat complet schimbat toate legaturile de la toti pini.
in unele cazuri poate sa nu fie doar de la pini - aici este cu cantec Dl.Dan stie mai bine doar el le reapara.

Este prin Iasi ceva dar trebuie sa vad cu ochi mei ca nu este doar vrajala - cat de buni sunt ce aparatura au... pe net vad doar SF-uri copy/paste si un nr. de Tel.
Cand am sunat spuneau 700 RON reconditionarea la toti pini.
  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Îți spuneau sf-uri,costul este prea piperat.Mai bine dail lui Dan Ciucureanu,si cel de la care am luat eu ecu,eream cât pe aci sa sau 1000 ron din alta parte(ECU+imo+ chip cu cheie) și tipul ăsta mia spus așa, dacă vrei sa arunci cu banii nu ai decat prețul meu doar pentru ecu este de 750 ron,eu iți pot programa ecu cu soft original pe mașina ta și fără imo + chip și întradevar așa a și fost,a lucrat pe site gm/opel cu ușer și pass, cu tot ce este nevoie pentru noul transplant sh.Eu unul nu am mai avut deaface cu el, dar am rămas impresionat.Înaintea mea ereu 2 clienți și ne-am dat la vorba și unul avea ecu pe mașină z16se de aproape 2 ani fără a avea probleme și celălalt de aproape 2 ani și jumate însă nu-mi mai aduc aminte modelul de motor, am reținut doar z16se, he he... același motor am si eu.
Acum sa vedem câta viața are ecu de la el...
  • bullnyk

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua, am si eu aceeasi problema cu opelul meu, motor z16se, 1,6 8v din 2001. cateodata merg 100km fara probleme, alta data nu merg nici 5. se aprinde martorul cu masina si cheia in bord si-i taie acceleratia, abia ajung la 100 km/h. in schimb nu am probleme sa se tureze aiurea, singura. i-am curatat clapeta(fara sa decapsez partea electronica pentru ca mi-e frica), i-am curatat senzorul de la pedala.....nimic. in treapta a 2-a si a 3-a simt cum ii da in nas relativ usor, n-am suturi puternice. i-am bagat tester-ul( am tester DELPHI pentru doritorii din galati) si mi-a dat urmatoarele coduri:
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2, Voltage too low, Permanent;
- P1550 - control electronic acceleratie, revenire lenta pozitie, Limited Performance, Permanent;
- P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2, Correlation, Intermitent;
- P0443 - solenoid valva, ventilatie rezervor, Voltage too low, Intermitent.
Am sters codurile si primele 2 au reaparut:( Am incercat pe la dezmembrarile locale sa imprumut o clapeta de acceleratie si nu gasesc. Vreau sa elimin posibilitatile sa fie de la clapeta si de la pedala inainte sa ma iau de ECU.
Daca este vreo persoana din galati sau braila cu acelasi motor, care ar putea sa-mi imprumute clapeta pentru putin timp ....fac o cinste. nu as da banii aiurea pe o clapeta noua fara sa stiu sigur ca acolo e problema. sau daca aveti idee cum se decapseaza partea electronica de la clapeta, s-o pot curata .....un filmulet sau mai multe detalii. nr meu: 0771636831 . va multumesc!
  • scrob

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
[interzis]
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
bullnyk a scris:buna ziua, am si eu aceeasi problema cu opelul meu, motor z16se, 1,6 8v din 2001. cateodata merg 100km fara probleme, alta data nu merg nici 5. se aprinde martorul cu masina si cheia in bord si-i taie acceleratia, abia ajung la 100 km/h. in schimb nu am probleme sa se tureze aiurea, singura. i-am curatat clapeta(fara sa decapsez partea electronica pentru ca mi-e frica), i-am curatat senzorul de la pedala.....nimic. in treapta a 2-a si a 3-a simt cum ii da in nas relativ usor, n-am suturi puternice. i-am bagat tester-ul( am tester DELPHI pentru doritorii din galati) si mi-a dat urmatoarele coduri:
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2, Voltage too low, Permanent;
- P1550 - control electronic acceleratie, revenire lenta pozitie, Limited Performance, Permanent;
- P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2, Correlation, Intermitent;
- P0443 - solenoid valva, ventilatie rezervor, Voltage too low, Intermitent.
Am sters codurile si primele 2 au reaparut:( Am incercat pe la dezmembrarile locale sa imprumut o clapeta de acceleratie si nu gasesc. Vreau sa elimin posibilitatile sa fie de la clapeta si de la pedala inainte sa ma iau de ECU.
Daca este vreo persoana din galati sau braila cu acelasi motor, care ar putea sa-mi imprumute clapeta pentru putin timp ....fac o cinste. nu as da banii aiurea pe o clapeta noua fara sa stiu sigur ca acolo e problema. sau daca aveti idee cum se decapseaza partea electronica de la clapeta, s-o pot curata .....un filmulet sau mai multe detalii. nr meu: 0771636831 . va multumesc!


Ai ECU defect ...are lipituri reci. Merge reconditionat cu succes
Ai PM cu detalii
  • bullnyk

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2015

  • Garaj Mesaj Privat
...catastefan, n-am primit niciun mesaj de la tine. mai bine imi dai un bip sau un mesaj pe tel. merci
  • PViorel

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna baieti, am si eu un opel astra g z16se si o problema la ECU 2 condensatori prajiti si nu stiu exact de cat sunt . Daca ar putea cine va sa ma ajute cu o poza sau ceva
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
ECU a fost alimentat la peste 19V, probabil decuplata bateria sau borne nestranse.
Este bun de aruncat ECU, daca vrei sa te joci condensatorii sunt 153 35V, adica 15uF/35V
  • ILiviu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am un opel vectra b2 ! Aceeași problemă ca a ta ! La fel facea doar ca la mine daca ii luam contactul in mers si o porneam la loc își revenea 1 min apoi iar făcea! ECU meu ă fost facut in Germania si nu am dat vina pe el ! În schimb la pedala ce accelerație era problema cea mare ! Senzorii aia sunt formați din niste sarmumtite foarte subtiri, acelea s-au încălecat și nu mai dădeau valori corecte ! Le-am îndreptat cate de cat cu un bold subțire spray de contact , apoi diagnoza sa stergi eroarea si masina merge fara probleme !
  • mihaiLopp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Mai 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit cu cateva detalii. ECU a fost trimis la verificat inca o data la altcineva bineinteles si era defect cum era de asteptat. Nu am avut timp sa testez masina prea mult dupa reparatie dar la prima vedere problemele au disparut, nu mai am nici o eroare in bord si totul merge bine, se tureaza ok etc. Multumesc pentru sfaturi tuturor.
  • NMiron

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Mar 2018

  • Garaj Mesaj Privat
imi aparea si mie mașinuță in bord si dupa ce am citit tot ce au scris pe acest forum mi-am dat seama ca ECU e defect .
am schimbat pedala si degeaba. si am incercat improvizația la mufa de la pedala si vad ca numai apare mașinuță in bord.
  • Ficus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu aceeasi problema cu ecu la astra g z16xe, 1.6 16 v, 2002.E a 3-a oara cand mi se intampla intr-un an jumate de cand am luat masina.
p1122 si p1550.
Ma duc la un baietas in Alexandria de unde sunt eu, prima data,acum 1,5 ani, imi ia 300 de lei, lipeste 2 pini si gata. Dupa 8 luni, iar muci. Culmea, cost 50 lei pentru aceeasi operatiune! Reparat, a tinut o luna...
Faza e in felul urmator. Am vorbit cu un electronist adevarat si mi-a zis in felul urmator: "Nu se topeste fludorul de la pinii aia din cauza caldurii motorului. Fludorul are temperatura de topire pe la vreo 180 de grade. Motorul tau nu se incinde niciodata atat de tare. Si daca s-ar incinde ar topi tot fludorul de pe toti pinii, nu numai de pe aia care dau erorile. E o rezistenta care limiteaza curentul catre pini si probabil aia e arsa si de aia topeste fludorul ca primeste prea mult curent" Mi-a zis sa ma duc la el cand se am iar probleme, sa bage ecu in sarcina sa vada care rezistenta este si s-o inlocuie. Sper sa o rezolv odata pentru totdeuna ca m-a exasperat problema asta...
Eu cred ca astia care "stiu sa repare ecu de astra" stiu treaba asta cu rezistenta si nu ti-o fac ca sa le dai periodic bani.
Va tin la curent!
  • aaron

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva Z16SE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Buna. Am mare banuiala ca am si eu problema la ECU la Meriva A cu motor de Z16SE.

A inceput problema cu probleme la AC (nu se cupleaza compresorul), cu eroarea:
- P1530 - A/C Clutch Relay Voltage Low (Air Conditioning)
(04) - Not present

S-a verificat tot sistemul si concluzia este ca semnal intra in ECU dar nu da comanda de cuplare. (S-a incercat legat direct compresorul si merge perfect). Deasemenea nu pot fi activat nici din tester. Deci posibil problema ECU la AC.

Inca nici nu am ajuns sa-l verific ECU la un specialist si am alta eroare:

P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Not present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Not present

Deja se aprinde si martorul de probleme la motor si intra in limp mode (nu mai trage motorul). La repornire se stinge martorul, dar dupa foarte putin revine. Am si sters complet de cateva ori eroarea cu OPCom-ul, dar revine.

Am citit de toate pe forum, si reparatii de succes si esecuri, cu reparatii repetitive. Cum stiti, in ce masura poate fi reparat si rog un pret aprox. Eventual si niste recomandari de specialisti.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata