Ai uitat parola?


  • aaron

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva Z16SE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ca si o completare: cu motorul rece NU face figuri, nu intra in Limp Mode
  • Ficus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa cum ti-am zis mai sus problema nu e la ECU. Defectiunea este efectul, nu cauza, si va reaparea pana se va elimina cauza. Mie imi spune "meserica" ala care-mi lipeste firele din ecu pe 50 de lei, asa: "Ecu este pus prost pe carcasa motorului si de la caldura degajata se topesc firele si trebuie relipite". Vax albina! Temperatura de topire a fludorului este de 320 de grade. Motorul nu ajunge niciodata nici macar la jumatate. Si daca ar fi cum spune el ar trebui sa se topeasca toate strapurile adica zeci... Problema sta in altceva. E undeva la instalatia electrica a masinii. Ecu primeste mai mult curent pe una din rezistente si atunci topeste fludorul. La mine banuiesc de unde este. De cate ori ma dau jos din masina si opresc motorul ma "curentez" cand ating usa. Deci s-ar putea sa fie impamantarea masinii. Eu m-am prins de asta cu mai mult curent cand stateam la semafor, s-a dat verde, mi-a murit motorul ca am uitat sa apas pe acceleratie si am zis sa nu mai pornesc motorul asteptand sa se stinga toti martorii ci direct prin rasucirea cheii. Atunci a pornit motorul si a reaparut problema. Nestingadu-se toti martorii si neavand timp sa se normalizeze curentii care se duc pe voltaje fiecare unde este nevoie (ca la sursa de calculator) a intrat voltaj mai mare si s-a topit unde este vulnerabil, Trebuie sa te duci la un electrician competent sa verifici instalatia masinii si dupa ce elimini asta atunci sa cauti cauza in alta parte. Adica citeste postarea mea anterioara fara sa iei in considerare temperatura de topire a fludorului care e gresita acolo, cred... Acum mai poate fi si de la calitatea fludorului folosit la lipire:
link forum: https://forum.softpedia.com/topic/490434-fludor/
Oricum ar fi e ca naiba!
Cea mai mare problema este gasirea unor meseriasi buni electricieni, electronisti etc. Eu vreau sa elimin problema cu impamantarea masinii in primul rand pentru ca nu e ok sa te curentezi...
Tine-ma la "curent" cu progresele pe care le faci in reparare.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva Z16SE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ficus, repararea este in curs, am sa revin dupa ce s-a rezolvat.
Nu vreau sa comentez opinia si argumentele tale despre defectarea ECU. Dar cele descrise de tine nu cred ca sunt ok. Masina asta este deja cel putin al 15-lea (cred ca) , ce am folosit in 20 ani conducand peste 500.000 km. La nici una nu am avut probleme de ECU. Bineinteles la toate masinile dureaza 1-2 secunde sa verifice sistemele si sa stinga martorii la bord. La astea constructia este gresita si sufera ECU si proprietarii.

Insa treaba ca te curentezi de la usa NU are nici o legatura cu instalatia electrica al masinii, iar masina NU se leaga la impamantare ! Nu este masina de spalat. Cum l-ai gandit impamantarea, vrei sa tragi un cablu dupa tine sau mergi numai pe linia de tranvai ?
Eu iti propun sa nu mergi cu asa ceva la nici un meserias, chiar si cel mai prost stie mai mult de atat, si poate te trimite dupa o galeata de curent....

Te curentezi din cauza incarcarii electrostatice care depinde de multe ( conditii atmosferice, umiditatea aerului, tricou fain / slapi de la chinezi, etc...).
  • Ficus

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ilogic e ca se topeste fludorul doar la contactele alea. Nu la toate. Deci ceva (cauza) face ca numai contactele alea sa fie cu probleme. Partea cu ecu pus pe motor care din cauza aia da problemele e minciuna. Referitor la partea cu curentatul. MASINILE AU IMPAMANTARE! Citeste aici!Sad https://www.antistatica.ro/2...e-au-impamantare/ )
Eu conduc mai multe masini 3 la serviciu, mai am una acasa si ocazional ma urc in mai multe. La niciuna nu mi se intampla, niciodata. E singura masina la care patesc asa ceva. Si ma imbrac numai cu haine de calitate, nu chinezarii...
  • costel42kos

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am onoarea sa va salut. Iata ca dupa atatia ani am revenit. Cu datele si sfaturile dvs până acum nu am mai avut probleme cu masina, dar acum au apărut altele. Am rămas cu masina in drum, sa oprit. Dupa toate verificările făcute am ajuns la verificarea bobinei si E CU. Încă continui să scotocesc si sa verific. Codurile de eroare sunt urmatoarele : P1122 (02), P1550 (0A), P0230 (04), P1120 (0Cool, P1150 (0c), P0351, P0352, P0353, P0354 acestea cu (00), P0400 (0c). Modificarile din 2012 au rămas aceleași, la pedala 5 volti adusi din alimentare externă, fir masa la releul de alimentare cu benzina , direct pe masa masinii. Vreau sa o readuc la viata, cu respect va rog sa ma ajutati daca a-ți trecut si dvs.prin aceste probleme. Am sa revin cu alte detalii si rezolvări pe parcurs. Cu respect Costel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
''va rog sa ma ajutati daca a-ți trecut si dvs.prin aceste probleme.'' Chiar voiam sa ma implic,dar cum n-am trecut prin aceste probleme...,mai astept!
  • costel42kos

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z16xe din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Te salut respectuos, big_electro61, nu am fost, nu sunt si nu voi fi supărat. Dar nu am inteles nimic din ce ai vrut să-mi comunici. Cu ce te-am suparat ?
  • Andrei 40

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Y16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Asta mi se intampla si mie si nu stiu ce sa ii mai fac am curatat si valva egr, clapeta de acceleratie si senzorul de la pedala cad motorul este rece merge bine cum se incalzeste apare cheia service si prima parte din pedaua de acceleratie nu mai o citeste si cad vrei sa pleci de pe loc cu scart se pune in nas si tocmai dupaceea incepe si isi ia viteza cad am fos sa cumpar peda ca asa mi-a dat pe tester acolo mi sa spus ca nu are cum sa fie pedaua deorece facea si la rece si ei zic ca defat este de la calculatorul de pe motor cei care au motor 1.6 8v
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 463
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Dec 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Ficus a scris:Ilogic e ca se topeste fludorul doar la contactele alea. Nu la toate. Deci ceva (cauza) face ca numai contactele alea sa fie cu probleme. Partea cu ecu pus pe motor care din cauza aia da problemele e minciuna. Referitor la partea cu curentatul. MASINILE AU IMPAMANTARE! Citeste aici!Sad https://www.antistatica.ro/2...e-au-impamantare/ )
Eu conduc mai multe masini 3 la serviciu, mai am una acasa si ocazional ma urc in mai multe. La niciuna nu mi se intampla, niciodata. E singura masina la care patesc asa ceva. Si ma imbrac numai cu haine de calitate, nu chinezarii...


Te-ai impuscat singur in picior cu articolul din legatura.. chiar daca scrie cuvantul "masini", nu se refera la automobile! Cred ca nici nu ai citit articolul, ai cautat pe Google si primul gasit cu "impamantare" si "masini" l-ai postat aici.
Automobilele NU AU IMPAMANTARE! Urmeaza sa spui ca au si paratraznet si sa-mi pui o legatura?

PS: La ECU se "dezlipesc" de obicei "strapurile" care fac legaturi intre carcasa si alte circuite, iar alea nu sunt lipite cu fludor sunt "lipituri reci" care se desfac din cauza vibratiilor nu neaparat din cauza caldurii. Reparatorul adauga fludor pentru lipire pentru ca e cea mai convenabila si la indemana procedura.
'telesesi?
  • Ionica M

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara
O problemă cu care mă confrunt doar cand motorul este rece ( martor aprins în bord cu masina si cheia).
După câteva minute de mers dacă opresc și pornesc din nou dispare martorul aprins din bord și motorul trage bine.
Coduri de eroare 1120 și 1550
Am curatat GER, clapeta acceleratie.
Apare eroarea doar cand afară este mai rece
  • Ionica M

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra Z16XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Nov 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Motorul este astra g z16xe
  • deleted-89436

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!
La cine pot apela pentru reparatia unui ECU de Z16XE? Cineva de incredere, care cu asta se ocupa si ofera si garantie?
Are cineva vreun ECU de vanzare? Nu ar strica sa am unul de rezerva...
Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ce coduri eroare ai ?
  • nike03

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Bună ziua! Am și eu o problemă cu o astra g motor z16xe 1.6 16V, am ajuns cu ea in concediu la Călimănești și am oprit motorul. Înainte să-l opresc mi se aprinsese mașina cu cheița. Când am vrut să mut mașina nu se mai accelerează. Aveam codurile următoare P1571, P1122 și P2028. După ce am scos borna bateria și conectorul de la pedala de accelerație, am pornit mașina și s-a accelerat de càteva ori, apoi iar nu s-a mai accelerat. Acum arată P1571, P1122 și P2008. Nu știu ce să-i mai fac, cred că mi-am stricat concediul. Am rămas cu mașina în Vâlcea. Poate îmi puteți da un pic de ajutor. Mulțumesc anticipat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
P1122 ecu defect, se repara, satul cate am facut, se accelereaza dar greu tareee, 1500 ture mai vezi greu, un 3000 cand albesti de nervi si asta cu pedala la podea.
P1571 este sw pedala frana, incearca curatare chiar daca pozitia este foarte incomoda, aparat de masura sau bec+fire ca baterie ai pe masina. Daca ecu sesizeaza incorect frana calcata intra pe frana de motor, adica injectie zero in mers DAR o lasa la ralanti cu injectie minima cat sa nu se opreasca motorul la ralanti si sa faca vacum pentru servofrana si directie.
  • nike03

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc pentru indicații! De sw de frână știam că mai dă rateu, dar niciodată nu mi-a afectat accelerația! De acclererat nu se accelera nici la 1500, practuc nu simte că apăs accelerația. Dacă am lăsat-o să se mai răcească, pare că și-a revenit, răspunde accelerația, dar mi-e frică să mai o mișc din loc să nu rămân pe undeva cu ea. Cei drept am venit fără nicio pauză până la Călimănești, s-o fi încins prea tare? Și din cauza asta, ECU să aibe vreo lipitură care să facă figuri când se încinge prea tare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Atunci sigur ecu defect si cumulat cu sw frana nu trece de 1500.
Ma suni si gasim solutie, gasesti nr mele de tel la publicitate.
  • nike03

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc din suflet! O să încerc totuși mâine s-o mișc un pic din loc să văd cum se prezintă
  • deleted-89436

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:P1122 ecu defect, se repara, satul cate am facut, se accelereaza dar greu tareee, 1500 ture mai vezi greu, un 3000 cand albesti de nervi si asta cu pedala la podea.
P1571 este sw pedala frana, incearca curatare chiar daca pozitia este foarte incomoda, aparat de masura sau bec+fire ca baterie ai pe masina. Daca ecu sesizeaza incorect frana calcata intra pe frana de motor, adica injectie zero in mers DAR o lasa la ralanti cu injectie minima cat sa nu se opreasca motorul la ralanti si sa faca vacum pentru servofrana si directie.


Va salut!
Imi pare rau ca fac asta, dar trebuie sa stiti in ce va bagati daca vreti sa lucrati cu dnul Cuciureanu. Nu stiu ce varsta are dnul dar nici eu nu sunt la prima tinerete, vorbind aici de seriozitate si respect.
Eu i-am trimis un ecu pentru Z16XE in luna aprilie si dupa multe telefoane, date de mine, a reusit sa-l trimita in luna iulie. ECU-ul nu e acelasi pe care l-am trimis si bineinteles tot defect. A spus ca nu a avut ce sa-i faca si asta e...fara nicio scuza sau altceva.
Cand l-am contactat, a spus ca-l rezolva in max 1 saptamana si pe langa aceasta i-am trimis si poze pe whatsapp cu ecu-ul desfacut, ca sa confirme daca se poate repara sau nu. Am desfacut si pedala de acceleratie si i-am trimis-o, impreuna cu ecu, la solicitarea dumnealui. Nu a dat nici macar un telefon sa spuna in ce stadiu este cu lucrarea. Am sunat eu dupa vreo 2 saptamani si mi-a spus ca-l are in teste si tot asa vreo 2 luni...ca in final sa spuna ca-l trimite, ca nu poate fi reparat, fara nicio explicatie.
Dupa o luna nu am mai rezistat si a trebuit sa cumpar alta pedala si ecu. Nu puteam sta cu masina in parcare.

Toate acestea m-au costat: curier-50lei, alta pedala(caci cea de pe masina era la dnul) si alt ecu-500 lei.

Atat voiam sa aflati. Mult succes in ceea ce faceti pe acest forum si poate unii membri nu mai vorbesc fara ei si poate nu se vor mai lauda ca gasesc ei solutii...
Respect pentru cei care isi fac treaba, nu pentru cei care se lauda ca lipesc 3 fire pe o placa ceramica cu niste contacte...
O zi buna sa aveti!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze ca l-am trimis inapoi cu intarziere, efectiv am uitat de el.
Fiti sigur ca cel trimis de mine este al dumneavoastra, verificati dupa poze daca le aveti, daca nu eu le am pe WA si vi le trimit inapoi sa comparati.
Firele sunt din material care nu se lipesc, cine a umblat inainte nici asta nu stie.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata