- VTarcovnicu
- *
- 2 mesaje
- din 07 Mar 2018
VTarcovnicu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2018
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
SCornel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2018
- Mesaj Privat
Simptome: Salutare tuturor , am achizitionat recent un Opel Vectra din 2009 18 benzina cutie easytronic , am o problema cu vestita cutie: in mers cam peste 60 km/h îmi sminteste când schimb vitezele si îmi apare F in bord câteva secunde , dacã o las in frâna de motor apare aceeasi problema , dupã câteva secunde dispare si pot merge in continuare , am fost la service si mi-a schimbat cãrbunii de la motorase si lichidul de frâna , nu mai stiu de ce anume sa ma leg având in vedere ca la reprezentanta Opel galati mi-au spus ca nu repara asa ceva , nici nu au fost de acord sa demonteze cutia mãcar... dar in fine ... trebuie sa o repar si apelez la toti posesorii de Opel sa ma ajute! Multumesc
Pe tester am urmãtoarele coduri de eroare
Cod(uri) eroare: P1710,P1711,P1712
Pe tester am urmãtoarele coduri de eroare
Cod(uri) eroare: P1710,P1711,P1712
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
SCornel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2018
- Mesaj Privat
semnalul pe tester al senzorilor de ABS e perfect ( pe ABS nici o eroare) mufele și firele sunt verificate de electrician, rotile sunt ceea ce scrie și pe caroserie, nu am idee cum pot verifica dacã patineaza ambreiajul fiind automata, vreau sa completez ca la plecarea de pe loc tremura mașina ca și când , la manuala , ai da drumul la ambreiaj fãrã acceleratie, iar când schimba treapta smucește , mulțumesc !
- Valipufosul76
- *
- 11 mesaje
- din 14 Apr 2017
- Vectra 2009 Z18xer
- Bucuresti
Valipufosul76
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2009 Z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salut am o vectra din 2008 cu cutie esytronic si am o intrebare in momentul in care franez n-ar trebui sa iasa din viteza ? si alta problema stau cu piciorul pe frana ea fiind in A vrea sa plece tremura un pic isi revine si la interval de circa 10-15 secunde iar o apuca tremuratul daca trag frana de mana ea fiind tot in A se linisteste . Am fost la un tester si mi-a zis ca nu stie in ce viteza se afla nu a aparut F in bord si masina o am de un an multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
In momentul cand franezi...in functie de ce viteza ai ea va retrograda in viteza corespunzatoare....cand te vei opri pe loc va ramane in viteza 1
Cand stai cu piciorul pe frana.....regula este sa pui pe liber N....altfel adio ambreiaj in scurt timp. De fapt la orice oprire se pune pe liber.
Domnul cu testerul ti-a spus si el prima minciuna care i-a venit in minte. De fapt il interesau doar banii tai.
Daca totusi doresti sa faci ceva cauta pe cineva priceput sa iti faca o adaptare a punctului de contact ambreiaj
Cand stai cu piciorul pe frana.....regula este sa pui pe liber N....altfel adio ambreiaj in scurt timp. De fapt la orice oprire se pune pe liber.
Domnul cu testerul ti-a spus si el prima minciuna care i-a venit in minte. De fapt il interesau doar banii tai.
Daca totusi doresti sa faci ceva cauta pe cineva priceput sa iti faca o adaptare a punctului de contact ambreiaj
CD.Tufis
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Corsa D din 2008, nu a mai pornit. Am dus-o la service la Rãdãcini, unde am fost cu ea mereu de când o am și mi-au spus cã trebuie sã îi schimb actuatorul de ambreiaj (7700 lei doar piesa).
Aveți idee de o soluție alternativã? Merge reparat? A mai avut cineva probleme similare și ați gãsit altã soluție? Parcã nu îmi vine sã bag 2000 de euro într-o mașinã de zece ani.
Mulțumesc pentru orice sugestie.
Corsa D din 2008, nu a mai pornit. Am dus-o la service la Rãdãcini, unde am fost cu ea mereu de când o am și mi-au spus cã trebuie sã îi schimb actuatorul de ambreiaj (7700 lei doar piesa).
Aveți idee de o soluție alternativã? Merge reparat? A mai avut cineva probleme similare și ați gãsit altã soluție? Parcã nu îmi vine sã bag 2000 de euro într-o mașinã de zece ani.
Mulțumesc pentru orice sugestie.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
CD.Tufis
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
CD.Tufis
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2018
- Mesaj Privat
- Valipufosul76
- *
- 11 mesaje
- din 14 Apr 2017
- Vectra 2009 Z18xer
- Bucuresti
Valipufosul76
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2009 Z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2017
- Mesaj Privat
Ursy
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
Salut dragi forumisti! Detin o Corsa C cu cutie Easytronic si ma cam supara de la o vreme. Dupa 30 minute de mers bara la bara prin oras incepe sa plece de pe loc sacadat, sau chiar sa bruscheze cand cupleaza ambreiajul. Am schimbat lichidul de frana, am aerisit instalatia prin metoda presiune prin borcanas si prin N-A, am refacut atat touching pointul cat si aditional touching pointul, dar se pare ca fara succes. Precizez si valorile regasite la adaptare, poate cineva imi poate da vreun "hint".
Shift Position Request : 11.66 mm
Shift Position Actual : 11,50 mm
Select Position Request : -8.30 mm
Select Position Actual: -8.31 mm
Apreciez sfaturile.
Shift Position Request : 11.66 mm
Shift Position Actual : 11,50 mm
Select Position Request : -8.30 mm
Select Position Actual: -8.31 mm
Apreciez sfaturile.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ursy
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat am sa fac testul la bordura si o sa verific si Clutch Slip, dar lamureste-ma de ce zici ca Touching Pointul nu are nici o treaba cu Shift si Select. Eu nu am reinvatat treptele ci doar Touching Pointul . In bord 95000 km, real nu stiu cat are. Dupa ce merg mai mult cu ea mi se pare ca miroase a ambreiaj incins sau poate mirosul provine de la frane. Adaptarea se face la rece sau la cald?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ursy
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
Am aerisit iarãși ambreiajul (am mai scos vreo 50 ml), am calibrat din nou touching pointul. Asa dupa 2 zile, am putut observa ca scutura doar la rece (primele 5 minute). Dupa o plimbare de 15-20 min prin oras ambreiajul a ajuns la aproximativ 200 grade C, alunecare mare nu prea am sesizat (maxim 20 rpm la acceleratii mai bruste). Testul cu bordura din dimineața aceasta a fost in regula, adica a putut urca bordura fara prea mult efort. Ma mai gandesc la placa de presiune. Cam care este cantitatea maxima de lichid de frana din instalatie? Sunt probleme de compatibilitatea intre branduri diferite la zeama DOT 4?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Ce valori are pozitia ambreiaj pe tester? Cati mm ? Se vede usor la `Clutch Test
200 de grade este cam mult....parerea mea e ca... patineaza nitel.... la 300 de grade deja ai eroare de temperatura ambreiaj
Urmareste tot pe tester viteza ambelor roti de pe fata ....daca sunt diferente notabile intre ele
Cantitatea de lichid din instalatia rulmentului nu o stiu exact....ceva la 100-200 ml
Lichidele de frana DOT4 ar trebui sa fie compatibile fara probleme
200 de grade este cam mult....parerea mea e ca... patineaza nitel.... la 300 de grade deja ai eroare de temperatura ambreiaj
Urmareste tot pe tester viteza ambelor roti de pe fata ....daca sunt diferente notabile intre ele
Cantitatea de lichid din instalatia rulmentului nu o stiu exact....ceva la 100-200 ml
Lichidele de frana DOT4 ar trebui sa fie compatibile fara probleme
Ursy
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2005 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
La Clutch Test am gasit 15.96 mm pe Cluctch OFF si 0.6mm pe Clutch ON (binenteles pe loc). Deocamdata nu si-a schimbat mersul (fata de postarea anterioara), ma gandesc sa ii mai dau o aerisire si o calibrare, poate ma apropii de de rezultatul scontat. Am mai observat ca atunci cand se incinge si merg bara la bara, in momentul cand i-au piciorul de pe frana si masina inca ruleaza cu viteza redusa (<5 km/h) ambreiajul cupleaza-decupleaza violent de vreo 2-3 ori, pana sa ramana cuplat. Nu e prea hotarat ce sa faca. Doar a mea face asa sau e comportament general?