- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
masinuta pe care ai luat-o are cam 7 ani vechime, timp in care nu stii cum a fost exploatata... zici ca a schimbat ceva pe la calculator sau chiar calculatorul.... Pentru acest tip de cutie calculatorul este ff scump deci exclus sa-l fi schimbat.
posibil sa ai bateria dusa si de aceea sa sara din viteze... imprumuta de la cineva o baterie buna si reia testele de franare....
daca ai coduri stocate poti sa le citesti cu "pseudo-agrafa" adica apesi ambele pedale pana la fund si pui contact. beculetul cu cheita incepe sa clipeasca si incepi sa numeri... daca clipeste continuu atunci nu ai cod stocat.
la partea cu schimbatul vitezelor merg ambele variante 1- tinand apasat constant pe acceleratie si cand atinge turatia necesara (2500-3000) schimba automat, ori 2 - cand ajunge la o turatie acceptabila sa ridici usor piciorul de pe acceleratie. (eu le folosesc pe ambele)
eu nu am ABS asa ca nu te pot ajuta la partea cu franat-ul si "F" - ul... posibil sa aiba contacte oxidate...
cand ai luato te-ai uitat un pic si sub capota sa vezi cum se prezinta? uleiul este negru? cati km-are? a mai avut alti proprietari inainte de cel care ti-o vinde? este adusa de afara?
posibil sa ai bateria dusa si de aceea sa sara din viteze... imprumuta de la cineva o baterie buna si reia testele de franare....
daca ai coduri stocate poti sa le citesti cu "pseudo-agrafa" adica apesi ambele pedale pana la fund si pui contact. beculetul cu cheita incepe sa clipeasca si incepi sa numeri... daca clipeste continuu atunci nu ai cod stocat.
la partea cu schimbatul vitezelor merg ambele variante 1- tinand apasat constant pe acceleratie si cand atinge turatia necesara (2500-3000) schimba automat, ori 2 - cand ajunge la o turatie acceptabila sa ridici usor piciorul de pe acceleratie. (eu le folosesc pe ambele)
eu nu am ABS asa ca nu te pot ajuta la partea cu franat-ul si "F" - ul... posibil sa aiba contacte oxidate...
cand ai luato te-ai uitat un pic si sub capota sa vezi cum se prezinta? uleiul este negru? cati km-are? a mai avut alti proprietari inainte de cel care ti-o vinde? este adusa de afara?
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
fratilor, intelegeti ceva.. cutia easytronic este o balarie. am avut 2 ani corsa, dintre care 1 an m-am tot chinuit sa o fac. aceleasi probleme cu F-ul, la fel a inceput si la mine. am facut-o si am vandut-o, nu am mai vrut sa am iar probleme cu ea.
iasicatred : cutia ta (ambreajul) este pe duca. scapa de ea cat mai poti. o sa regreti mai tarziu, crede-ma !
spuneti NU easytronic !
iasicatred : cutia ta (ambreajul) este pe duca. scapa de ea cat mai poti. o sa regreti mai tarziu, crede-ma !
spuneti NU easytronic !
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
ro_johnny a scris:fratilor, intelegeti ceva.. cutia easytronic este o balarie. am avut 2 ani corsa, dintre care 1 an m-am tot chinuit sa o fac. aceleasi probleme cu F-ul, la fel a inceput si la mine. ....
iasicatred : cutia ta (ambreajul) este pe duca. scapa de ea cat mai poti. o sa regreti mai tarziu, crede-ma !
spuneti NU easytronic !
iasicatred : cutia ta (ambreajul) este pe duca. scapa de ea cat mai poti. o sa regreti mai tarziu, crede-ma !
spuneti NU easytronic !
Salut Johnny,
eu pot sa spun ca inca nu am regretat ... masina este din 2001 iar in posesia mea din 2005. am cumparato din Romania de la unicul proprietar pe care l-a avut, care a intretinut-o ca la carte. Acest tip de cutii (merg pe acelasi principiu tip-tronic) sunt montate si pe alte masini (ex. audi)...
pana acum (98.000 km)nu am avut surprize cu ea decat la arderea becului de la stop si probabil pentru siguranta soferului (sa nu te pupe altu din spate ca nu vede stopu') au programato asa nemtzi...
Cand unii schimba ambreiajele la 30-40000 km eu pot sa zic ca inca sunt norocos.
la tine sa nu fii fost mai multe succesiuni de "coincidentze" care au condus la arderea motorasului... (nu ma intelege gresit nu vreau sa intru in polemica - daca e continuam pe privat)
Probabil la noi inca nu este know-how pe aceste cutii si foarte scump echipamentul de diagnostic, dar mergem mai departe.
greseala lui iasicatred a fost ca nu a verificat un pic masina inainte de a cumpara-o... dar poate ca o scoate la capat. daca nu mai bine o duce inapoi si vede ce mai recupereaza din investitie.
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
probabil e vorba si de noroc, dar in continuare imi sustin parerea, pentru ca sunt prea multe probleme aparute la cutia asta. la alte masini (audi cum spui tu) nu am auzit atatea probleme. probabil, opel fiind mai ieftin, nu s-au folosit componente de calitate.
si ce-i mai scarbos la cutia asta ca din orice "rahat" nu mai poti pleca de pe loc cu ea. gandeste-te cum ar fi sa te lase in mijlocul intersectiei, sau cand fugi pe autostrada cu 140 km/h sa-ti smuceasca, ca iese din viteza aiurea din cauza sistemului de ambreaj. mi se pare penibil. in continuare, NU easytronic.
daca o cumperi noua, poate e ok, dar sh, nu!
toate cele bune
si ce-i mai scarbos la cutia asta ca din orice "rahat" nu mai poti pleca de pe loc cu ea. gandeste-te cum ar fi sa te lase in mijlocul intersectiei, sau cand fugi pe autostrada cu 140 km/h sa-ti smuceasca, ca iese din viteza aiurea din cauza sistemului de ambreaj. mi se pare penibil. in continuare, NU easytronic.
daca o cumperi noua, poate e ok, dar sh, nu!
toate cele bune
- iasicatred
- *
- 12 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Corsa 2002
- Vaslui
iasicatred
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
- vicogeo
- **
- 130 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Corsa 2001 Z12XE
- Bucuresti
vicogeo
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
stanstan a scris:Daca o opresti in viteza ramane in viteza.Citeste cartea inainte sa postezi informatii false.
scuze de informatii gresite. cat traiesti inveti. dar asta nu inseamna ca trebuie sa arunci cu pietre!
eu am luat-o SH si sigurul manual pe care l-a avut anteriorul a fost in germana... l-am luat si pe cel in engleza de pe net, dar nu am insistat prea mult pe el.
pot doar sa zic ca din experienta intro seara am oprit masina in viteza si cand am vrut sa o pornesc am avut surpriza sa vad ca imi clipeste indicatorul A si nu vroia sa plece.. evident am inceput sa ma panichez... pana am descoperit ca nu era pe N... asa ca decat sa o lasi in viteza si sa nu mai stii de ce nu porneste, mai bine o opresti "ca la carte" si o aduci la pctul N.
din curiozitate - tu ce masina ai? (am vazut ca nu ai completat nimic la profilul tau)
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- iasicatred
- *
- 12 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Corsa 2002
- Vaslui
iasicatred
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- ro_johnny
- **
- 210 mesaje
- din 09 Feb 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Constanta
ro_johnny
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2008
- Mesaj Privat
- deleted-29701
- **
- 133 mesaje
- din 11 Feb 2009
deleted-29701
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2009
- Mesaj Privat
- iasicatred
- *
- 12 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Corsa 2002
- Vaslui
iasicatred
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
care este rolul butonului cu fulg de nea de langa schimbator?
stiu, o sa imi spuneti ca se foloseste pe timp de iarna.
in cartea tehnica ni se spune ca daca apesi acel buton (doar in modul automat) masina va pleca de pe loc in viteza a doua. De ce? eu nu stiu...
Insa doar acesta e singurul rol al respectivului buton? doar ca sa plece cu a doua de pe loc? cu ace ajuta aceasta pe timp de iarna?
Mai are vreun alt rol in ceea ce rpiveste drumul alunecos?
Cum functioneaza? ca daca e doar pt. ca sa plecew cu a doua, cred ca e degeaba... doar asa, ca sa fie un buton pt. timp de iarna.
Eu l-am apasat si, inafara ca a plecat cu a doua de pe loc, nu am sesizat nici o imbunatatire pe drum cu zapada.
Va multumesc de raspunsuri
stiu, o sa imi spuneti ca se foloseste pe timp de iarna.
in cartea tehnica ni se spune ca daca apesi acel buton (doar in modul automat) masina va pleca de pe loc in viteza a doua. De ce? eu nu stiu...
Insa doar acesta e singurul rol al respectivului buton? doar ca sa plece cu a doua de pe loc? cu ace ajuta aceasta pe timp de iarna?
Mai are vreun alt rol in ceea ce rpiveste drumul alunecos?
Cum functioneaza? ca daca e doar pt. ca sa plecew cu a doua, cred ca e degeaba... doar asa, ca sa fie un buton pt. timp de iarna.
Eu l-am apasat si, inafara ca a plecat cu a doua de pe loc, nu am sesizat nici o imbunatatire pe drum cu zapada.
Va multumesc de raspunsuri
- deleted-29701
- **
- 133 mesaje
- din 11 Feb 2009
deleted-29701
- Mesaje scrise: 133
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2009
- Mesaj Privat
pai... sa stii ca doar atata face. si nu e doar asa, sa fie un buton. este indicat sa pleci cu a doua cand e soseaua e uda, sau acoperita cu zapada / gheata, pentru ca nu se mai invart rotile in gol (cum se intampla daca incerci sa pleci cu viteza intai, pe zapada), si astfel pastreaza aderenta. este foarte important sa tii masina in cuplu, sa nu o turezi prea tare, pentru ca in afara de turatia motorului nu se intampla nimic, viteza poate chiar sa scada, iar despre aderenta nu mai are rost sa vorbim. din pacate, corsa nu face parte din parcul auto al lui james bond, asa ca acel buton nu mai face si altceva
- adydelabv
- ***
- 804 mesaje
- din 20 Nov 2007
- Astra 2011 a17dtr
- Brasov
adydelabv
- Mesaje scrise: 804
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2011 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
jepnaru
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
nicolae788 a scris:Salut,
As avea nevoie daca are cineva sau daca poate sa ma ajute un fiser bin pentru computer-ul transmsiei. Cineva a incercat sa rescrie softul si nu se stie de ce nu a terminat. Pe integrat se mai afla doar infrmatia de preprogramare.
Ar fi extraordinar daca ma poate ajuta cineva. Un site sau orice unde se poate gasi un fisier de acest fel.
Automobilul este un Opel Corsa C 2001 motor Z12XE si transmisie Easytronic. Daca mai este nevoie si de alte date le pot citi cu scanner-ul si vi le comunic.
Codul de eroare prezent este P1735 si este un cod hard
Multumesc.
Alexandru
As avea nevoie daca are cineva sau daca poate sa ma ajute un fiser bin pentru computer-ul transmsiei. Cineva a incercat sa rescrie softul si nu se stie de ce nu a terminat. Pe integrat se mai afla doar infrmatia de preprogramare.
Ar fi extraordinar daca ma poate ajuta cineva. Un site sau orice unde se poate gasi un fisier de acest fel.
Automobilul este un Opel Corsa C 2001 motor Z12XE si transmisie Easytronic. Daca mai este nevoie si de alte date le pot citi cu scanner-ul si vi le comunic.
Codul de eroare prezent este P1735 si este un cod hard
Multumesc.
Alexandru
Ai rezolvat cu fisierul BIN pt ca am si eu o problema asemanatoare si vreu sa stiu daca ai rezolvat
Stie cineva un service sau pe cineva care poate sa resofteze calculatorul cutiei de viteze (Opel corsa 1.4i hidramata )
multumesc
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
jepnaru
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Din 31 Aug, 2007 a disparut subit nicolae788.
Si daca ai avea fisierul bin ce faci cu el, il pui tu...cum? Care ar avea cu ce are si fisier sau are de unde face rost.
La toti la care am vazut porcaria asta de cutie am avut doar un sfat: vinde!
Si daca ai avea fisierul bin ce faci cu el, il pui tu...cum? Care ar avea cu ce are si fisier sau are de unde face rost.
La toti la care am vazut porcaria asta de cutie am avut doar un sfat: vinde!
pai daca o vand nu prea are ca sa imi dea pe ea ca defapt la mine este numai treaba de resfotare ... adica tre sa imi regelze parametrii pentru ca imi schimba brusc vitezele .
Am gasit pe cineva care poate sa treaca masina de la cutie automata la cutie normala (SH) cu 10 mil ce ziceti se merita sau nu ?
- iasicatred
- *
- 12 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Corsa 2002
- Vaslui
iasicatred
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
fratilor, vi s-a intamplat ca acest fel de cutie sa va faca necazuri si mai mari atunci cand e frig?
dimineatza am facut un drum de vreo 50 km si m-a disperat cu saritul din viteze, afara fiind -10 -12 grade.
la pranz la intoarcere nu a mai sarit niciodata.
am mai auzit ca mai face probleme atunci cand nu mergi o perioada de timp cu ea. azi e joi si eu nu am mai mers de luni, cand iar functiona bine.
ce spuneti? e de la frig sau de la cele 2-3 zilede stationare?
sau poate e altceva?
dimineatza am facut un drum de vreo 50 km si m-a disperat cu saritul din viteze, afara fiind -10 -12 grade.
la pranz la intoarcere nu a mai sarit niciodata.
am mai auzit ca mai face probleme atunci cand nu mergi o perioada de timp cu ea. azi e joi si eu nu am mai mers de luni, cand iar functiona bine.
ce spuneti? e de la frig sau de la cele 2-3 zilede stationare?
sau poate e altceva?
- iasicatred
- *
- 12 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Corsa 2002
- Vaslui
iasicatred
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat