Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si eu am avut probleme, la C14NZ schimbam garnitura cam la 60-90 zile. Am incercat si cu silicon dar mi-am facut numai de lucru urmatoarea data cand am schimbat garnitura. A, si atunci cand am pus silicon a tinut mai mult cu vreo 30 zile... nu a meritat sa curat siliconul 15-20 minute doar pentru +30 zile.

Problema e ca garniturile ce se gasesc de cumparat sunt din pluta aia pacatoasa care nu e prea buna... Intr-o zi am plecat la vanatoare de garnitura, altfel ca cele cumparate pana acum. Am gasit la un magazin o garnitura usor diferita ca material desi tot inspre pluta dadea doar ca, parea mai inchegate particulele componente. Fiind doar 5 ron am luat-o si surpriza a fost ca dupa cele 90 zile inca nu erau urma de ulei la capac. Mi s-a spus ca garnitura e nemteasca dar oamenii spun multe... Bineinteles, suprafetele erau uscate si curate iar capacul nu e deformat. Nu am pus slicon iar suruburile le-am strans de la stanga la dreapta in zig-zag.

Pentru cei din Timisoara, garnitura cu pricina am cumparat-o de la Ciclop.
Skip ads

  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ovidiutm

Vad ca ai experienta la schimbat garnitura ... am si eu un astra g 1,7DTI si asi vrea sa stiu cam ce trebe desfacut de pe masina ca sa schimb garnitura ...sau daca ii cineva cu 1,7dti care a mai schimbat si poate detaila putin toata operatiunea
  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Rares, eu am avut motorul de 1.4 pe benzina de la Astra F. Daca te ajuta poza...



-sagetile galbene: desfa cele 2 furtunase,
-sagetile rosii: desfa suruburile, toate 8

Si... gata, garnitaura capac culbutor poate fi inlocuita!
  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ovidiutm mersi mult de informatie... se pare ca la tine este fff usor de schimbat, la 1,7dti se complica ceva mai mult treaba am inteles ca inclusiv capacu de la distributie si ECU trebe date jos Sad
Skip ads

  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie off-topic,dar ordinea de strangere a suruburilor la capacul culbutorilor este : DE LA EXTERIOR SPRE INTERIOR.Strangerea se face cu o cheie dinamometrica si dupa 10-15 zile se mai strang inca o data.
  • RaresSDT

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
CapellaCt a scris:Sper sa nu fie off-topic,dar ordinea de strangere a suruburilor la capacul culbutorilor este : DE LA EXTERIOR SPRE INTERIOR.Strangerea se face cu o cheie dinamometrica si dupa 10-15 zile se mai strang inca o data.


DA ii drept ce zici tu cu cheia dinamometrica numai sa o ai si sa sti la cati Nm trebe reglata ... si nu cred ca este necesar ca la acel capac sa revi cu o strangere dupa 10-15 zile ca nu ii ca la garnitura de chiuloasa.... sper sa nu ma insel

P.S. Cred ca ai vrut sa zici de la centru spere exterior .... sa vb despre asta inainte
  • raz3k

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 2000 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut,

Imi puteti spune va rog cu cati Nm trebuie stranse suruburile de la culbutori (cred ca am zis bine) sunt in numar de 4 cu torx invers (merge tubulara de 8 pe ele) sunt sub capacul de care se vorbea anterior, vizibili sub axa cu came in partea de sus, pentru un motor Y20DTH an 2001 ? Ca se pare ca dupa ce mi le-a strans cineva acum consuma 0,8 - 0,9 la relanti si parca e un usor zgomot acolo si as vrea sa ma duc la un service cu rugamintea sa mi le stranga `ca la carte`, dar nu stiu cat scrie ` in carte `.

Multumesc!
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu cateva garnituri...... fara silicon tine mai bine. suprafetele trebuiesc curatate la perfectie cu un solvent puternic si suruburile stranse la cuplu. nu neaparat cu dinamometrica se poate folosi si o "bormasina" ce strange/decupleaza in mod egal. nu trebuie exagerat cu stransul deoarece pluta se deformeaza usor.

siliconul ala rosu e egal cu 0 in cele mai multe cazuri. eu fara nici un fel de silicon schimbam garniturile astea la cca 12 luni.

la ultima "schimbare" am folosit insa un produs profesional de etansare si de atunci nu mai am probleme.
Skip ads

  • ovidiutm

  • Mesaje scrise: 3,502
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Tomix a scris:la ultima "schimbare" am folosit insa un produs profesional de etansare si de atunci nu mai am probleme.


Si... e secret?
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ovidiutm a scris:
Tomix a scris:la ultima "schimbare" am folosit insa un produs profesional de etansare si de atunci nu mai am probleme.


Si... e secret?


nici vorba sa fie secret Very Happy
produsul l-am cumparat din Italia. maine merg la garaj sa vad cum se numeste ca nu-mi aduc aminte. revin.
  • ursi

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2009

  • Mesaj Privat
(ai grija sa nu strangi prea tare ca strici filetul)
Un nene mecanic mi-a stricat filetul la un surub...asta am constat mai taryiu cand am vrut sa mai strang un pic suruburile pt ca pierdea ulei.
Se poate face un filet mai mai mare si sa inlocuiesc surubul respectiv?
Multumesc
  • CapellaCt

  • Mesaje scrise: 1,624
  • Locatie: Deutschland
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ursi a scris:
Se poate face un filet mai mai mare si sa inlocuiesc surubul respectiv?
Multumesc

Da,se extrage partea de surub care s-a rupt,se face filet mai mare cu un tarod si apoi se pune noul surub(prezon).
Este pe forum o discutie ²detaliata² legat de acest lucru,poti cauta.
Skip ads

  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Si ca sa lamurim odata, capacul se strange de la centru spre extremitati in spirala. Nu se strang suruburile la cuplu deodata ci in 2-3 pasi pe rand toate. Cuplul de strangere este de 8NM. Daca va hotarati sa puneti silicon va recomand sa ungeti cu degetul garnitura originala intr-un strat foarte subtire (si subliniez foarte subtire). Acest tip de strangere se preteaza si la baia de ulei si alte capace care au un numar relativ mare de suruburi sau prezoane pe o suprafata extinsa. Mentionez ca daca este un capac rotund se strange in pozitii diametral opuse.

Bafta.
  • sebyboy

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
o intrebare asi avea si eu! o schimbat la 17dt garnitura asta cineva?merita schimbat? reapare uleiul pe langa garnitura? va multumesc
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat 4 garnituri si tot imi da ulei pe la capac. Trei dintre garnituri au fost schimbate in service-uri autorizate. Nu mai stiu ce sa fac ptr ca ma dispera sa vad motorul plin de ulei. Un raspuns daca se poate....am inteles ca da ulei din cauza ca ar fi segmentii dusi...sau vreo supapa. Cine ma poate lamuri, astept raspuns. Sau mesaj pe mail la geosev37@yahoo.com. Va multumesc!
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat


salut !
reinvii subiectul garniturii capacului cu culbutori;
pierde ulei de motor printre acele spatii lasate de garnitura; nu se etanseaza capacul pe chiulasa ,....... este mult ulei pe cureaua de distributie, role, roti dintate, toate alea pe acolo. Sa dau cu spray de frane pe acolo sa se curete uleiul ala ? ( sa fi completat eu cu prea mult ulei de s-a ajuns la inundatia asta ? )
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba garnitura si curata cu ce vrei, ceva aer comprimat nu strica.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ma gandeam sa schimb curea de distributie deoarece avand ulei pe ea ,......risc sa se intinda iar o astfel de garnitura care sa etanseze complet capacul culbutori n-am gasit. Se vede in poza spatiul lasat intre axele cu came. Poti pune te rog o poza cu garnitura potrivita/cea buna ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poza nu am dar la voi nu exista un magazin mai serios ? Tu comanzi si ei aduc, ce mare lucru ?
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
asta ar fi garnitura, alt model pt. x16xel, n-am gasit Sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR