Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ai schimbat cu sonda universala sau sonda pentru modelul tau?
Skip ads

  • monica

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Da , am schimbat cu o sonda universala , nu am gasit pentru modelul meu
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Pai treaba e simpla: te duci acolo unde ai schimbat sonda, le explici problema, sa fac un test sa vada ce cod de eroare este, sa-ti zica si tie codul, ca de aia ai dat bani.
Apoi se poate vizualiza cum lucreaza sonda noua, daca are curba sinusoidala. Daca nu are inseamna ca poti sa le reclami banii si gata.
Probleme cu sonda pot fi si de la trasee de aer sparte (in sensul ca trage aer fals prin motor, depinde de la masina la masina).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
monica ce cauti tu cu problema asta la Tehnice cind tu ai agilisti de baza ?
In primul rind ar fi bine sa ne spui din ce oras esti, eventual codurile citite.
Sonda de oxigen se schimba la peste 150,000km, ai aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10978
Si altii au avut diagnosticul asta si nu au muscat "momeala", poate fi de la debitmetru https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556. Ai protectia asta ? : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10320
Codurile de eroare le ai aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Vezi ca in citeva zile voi lipi discutia ta, inceputa aici, undeva la Agila. Ca sa o gasesti intri pe Mesajele proprii home page in stinga sus.
Da mai multe detalii,
Dan
Skip ads

  • deleted-4904

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am mai postat la o discutie despre injectoare dar nu mi-a raspuns nimeni si am gasit aici niste simptome aproximative cu cele pe care noua mea achizitie mi le face ......si anume .......in primul rand trebuie sa specific ca este vb despre vectra b motor 2.5 v6. relanti-ul este stabil dar in toba se aud niste detonatii si merge aproximativ ca un motor de olcit . am crezut ca e vb de injectoare dar cred mai de graba ca este vb despre sonda lambda ......voi ce credeti?????
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cum sa mai spus sonda lambda daca nu functioneaza ecu intra in regim de avarie!(daca nu da nici un semn de viata....adica da eroare de lipsa de tensiune...amestecul este prea bogat...sarac,ambele deodata)...in asemena cauza motorul functioneaza bine daor mananca mult in oras!

daca este busit ...in scurt(de la sonda) sau firul este cazut pe masa sau belit si atige masa.
fa un test si posteaza rezultatele.
ai verificat bujiile?sau cablurile de pe ele,delcoul.
poate ti dereglat unghiul de aprindere(daca vb de detonati)
mufa de benzina in ce pozitie este si ce benzina folosesti?
daca motorul merge ca un olcit atunci cum poti vb ca merge stabil?
  • deleted-4904

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
in primul rand cred ca ar fi trebuit sa se aprinda un bec in bord ....lucru care nu se intampla ...ce ar mai fi trebuit sa spun este ca de curand (aprox o sapt am schimbat la sfatul unor "specialisti" fisele si bujiile ceea ce nu a fost rau pt ca erau deteriorate ) . cand am luat masina (acum 2 luni) mergea cum trebuie insa dupa ce am bagat benzina cu cifra oct 95 a inceput sa mearga asa prost si nu si-a mai revenit , nu stiu daca mananca mult sau putin ca nu stiu cat ar trebui sa manance in mod normal acum cam 12%. cat despre motor se aude ca un olcit si nu prea mai are putere si are un moment de intarziere la accelerare .multumesc mult pt informatii adam
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dupa carte ce benzina iti cere?
nu stiu daca vectra b se poate regla tipul de benzina(adica unghul de aprindere).
fa rost de un manual.
becu merge?cand pui contactul se aprinde?
Skip ads

  • deleted-4904

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nu am carte ....becul merge .....as vrea sa fac rost de o carte de vectra b dar nu stiu daca am de unde ......nu stiu unde se stocheaza toate erorile si unde as putea sa merg caci m-am saturat de toti priceputii....noroc cu forumul caci mai afli unele chestii .....apropos nu a exista intalniri ???
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
incearca in sectiunea vectra vei gasi acolo sau da o cautare sigur vei gasi,eu am ceva manuale dar vectra b nu.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Legat de defectarea sondei lambda, si implicit schimbarea ei:
poate sa faca cineva un clasament al producatorilor? la bujii de exemplu lumea pe aici recomanda NGK, Denso, Beru, Bosch.
Adica na, daca mergi la un magazin de piese auto, sa nu te trezesti ca iei ceva tzin-tzin, born in USA, made in China (ca prima mea placa de baza... ca asa scria pe cutie)
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
da ar fi bine venit...
am auzit pe mai multi,chiar pe acest forum ca au cumparat sonde noi si sa dus ...... ceva contrafabricat! am inteles ca cel original este bosch.
si eu trebuie sa il schimb ca nu mai face fata si ii batran..
Skip ads

  • deleted-4904

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
ma simteam dator sa va spun ca am rezolvat problema cu vectra care mergea cam prost astfel : am fost frumos la di bas pe fundeni si am facut diagnosticare a motorului ocazie cu care am descoperit ca unul din cele 6 pistoane nu binevoia sa mearga din cauza bobinei de inductie . asta am vrut sa va spun poate mai ajuta pe cineva multumesc pt ajutor
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ANDREI_BAI - recomandarea mea este sa te duci cu ea pe tester (daca nu ai fost pana acum) si sa incerci sa faci o diagnosticare full. Ai decuplat cumva ceva senzori in ultima vreme ? Este posibil ca si calculatorul sa contina erori si sa necesite un reset care sa stearga erorile. O chestie de acest gen a patit un amic de al meu cu un Audi A6, solutia a venit de la resetarea calculatorului si implicit stergerea erorilor care le avea la setarea ECU.

Succes !

Cu respect,
Mircea !
  • Mocanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai fratilor.acum 3 saptamani mi s-a aprins CHECK ENGINE si am fost la diagnoza.......spndele lambda amandoua duse.le-am schimbat. nu am facut nici 1000 de km si mi s-a aprins iar..am fost iar la diagnoza ca aveam garantie si cica da eroare iar la aia de jos.mecanicu ala s-a uitat aproximativ 5 minute si a zis ca "o fi" intrerupt firul sau (sa vedeti) s-a bulit calculatorul.ajutati-ma cu niste raspunsuri va rog .m-am uitat pe cursul firului si par tzapene.s-o fi bulit calculatorul?mie mi-e greu sa cred asta.astepr raspunsurile voastre
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si ce legatura are asta cu sugestii pentru clubopel?
Inteleg ca esti suparat ca ai probleme cu masina, dar asta nu e un motiv sa nu respecti regulamentul, sa postezi aiurea...
  • Mocanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dar cu ce am gresit ca am intrebat?
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
nu ai gresit cu nimic doar ca ai postat in alta rubrica......acum vad ca sa rezolvat
  • Mocanu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2002 1.0
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci..ma puteti ajuta cu un raspuns?va rog.nu stiu ce sa-i mai fac.am bagat vreo 350 euro in masina si tot se aprinde becul ala infect(check engine).
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@Mocanu nu ai specificat ce 'bolid' ai!
daca mecanicul a sugerat cai intrerupt firul de ce nu lai pus sal verifice!
foarte usor,dai jos mufa de la ecu si masori intre pinul ce corespunde pt sonda si mufa de la sonda,daca nu are continuitate atunci ii bulit firul!
dar ce eroare tia dat?lipsa tensiune pe sonda sau tensiune prea mica/mare pe ea?
nu reprezinta nici o garantie ca noua sonda nu se duce!au mai patito si alti cu sonde aduse de prin china ca sau dus dupa cativa km.nu cumva 'mesterii' tiau rupt,fisurat sonda?
cand ti se aprinde martorul?ii turat motorul, subturat, sarcina ...ceva mai detaliat sa dai, ca asa nu poate sa te ajute nimeni!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR