Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
anca21 a scris:am rezolvat! am rezolvat-o singur dupa metoda lui bampi! ms bampi!

De atunci ai mai avut probleme cu butucul cheii de contact?Pana la urma o carpeala ramane tot o carpeala iar fiecare piese are un anume ciclu de viata.Nicio piesa auto nu tine o vesnicie.
Ieri, aflandu-ma in Ungaria, in momentul cand am dorit sa revin acasa, iarasi nu am putut porni autoturismul.Practic nu puteam invarti absolut deloc cheia in contact.Pana la urma, dupa circa 40 de minute de incercari, chin curat, am reusit sa delochez volanul.Exclud posibilitatea sa fi sarit vreo clema, surub sau altceva de acolo deoarece nu as fi reusit sa pornesc autoturismul.Mai degraba este uzata o componenta interioara care functioneaza deficitar.Un tip zicea ca este posibil ca una din cauze sa fie slabirea bateriei din cheie de contact.Voi schimba bateria maine, dupa mai bine de 2 ani desi inchiderea centralizata se face bine.Dupa ce am ajuns acasa, imediat dupa ce am oprit motorul am scos cheia din contact si am reintrodus-o in contact, insa am constatat ca din nou volanul este blocat.O sa vad ce se intampla dupa ce schimb bateria de la cheia de contact.Daca va fi cazul voi schimba butucul cu unul original.Nu cred ca este posibil sa inlocuiesti o componenta interioara a butucului, cu una originala, de calitate deoarece astea vin toate la pachet cu butucul.Carpeala tot carpeala ramane.Asta este buna doar pe termen scurt.Cine vrea sa pastreze un autoturism mai multa vreme, cand are posibilitatea nu recurge la carpeli.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Prima data vezi ce ai acolo si dupa aceea comanzi piesa.

Posibil sa ai problema lui @Bampi.
Tutorial demontare si reparare butuc cheie Astra G - by @Bampi.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618 - spor la citit.
Citeste paginile 01, 21 ----- 23. - sau tot...

De preferat cumperi un butuc SH la fel, care nu are probleme (cu panta aceea unde se blocheaza....)
Si muti lamelele din butucul tau in butucul cumparat si ramai pe cheia masini.... (au explicat colegi cum citeste)
Din ce am citit nu iti plac produsele SH, cui ii plac numai ca sunt cu mult mai ieftine si chiar bune ai de unde alege.

Sau aplici metoda lui @Bampi.

PS: Pana nu desfaci nu vei stii ce ai acolo.
Ca sa il da-i jos butucul iti trebuie:
- Torx T20 (surubelnita sau capete biti T20 etc..)
- surubelnita foarte subtire 2-3mm (pentru apasare clema blocare ca sa poti sa scoti butucul.)
- surubelnita dreapta potrivita
- Si timp liber.
Timp numai de dat jos butucul 10-15-20min infunctie de om.

De cat timp te vaiti, rezolvai problema, daca nu iti plac cele SH pune nou si Gata | Original Nou 300 RON - SH 100 RON
Scuza-ma dar esti foarte zgarcit,
Ai cui masina o faci pana la urma, a ta sau a lui vecinul.
Zgarcitule. Laughing

Felicitari @anca21 ai demonstrat ca se poate.
O poveste...
http://www.youtube.com/watch?v=U5sSUjPoqD4 - zici ca este vaca din poveste.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sa verifici si contactul electric, unde intra tija de la butuc sa nu fie uzata.
Posibil butucul original sa coste mai mult de cat am spus mai sus...

Prima data verifica unde este cauza OK. | ca sa nu cumperi piese degeaba.
Daca nu te pricepi mergi le un mecanic bun, ca te rezolva pe bani.


Ultima modificare facuta de T.ion la Dum 05 Jul, 2015 2:17 pm
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
dorin2005 a scris:buna ziua,
nu stiu daca aici ar fi trebuit sa postez , dar problema mea este urmatoarea:
bag cheia in contact, rotesc, se aprinde bordul si dupa un timp se stang unele becuri,
cand dau sa rotesc sa pornesc nu se intampla nimic, adica nu porneste.
am obsevat ca nu merge nici dezaburirea, si nici aerotema
vreo solutie?

http://www.youtube.com/watch?v=WCJ7yu6yf8o
http://www.youtube.com/watch?v=9PWG6Il_ZJI

- Posibil sa fi fost carbuni uzati din electromotor | niste teste sunt indicate, intre contact ai electromotor | depinde unde este cauza.
- sau baterie descarcata
- IMMO nu recunoaste cheia
Sau altceva... nici el nu a spus prea multe despre erori.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Prima data vezi ce ai acolo si dupa aceea comanzi piesa.


De cat timp te vaiti, rezolvai problema, daca nu iti plac cele SH pune nou si Gata | Original Nou 300 RON - SH 100 RON
Scuza-ma dar esti foarte zgarcit,
Ai cui masina o faci pana la urma, a ta sau a lui vecinul.
Zgarcitule. Laughing


Nu sunt zgarcit insa problema mi-a aparut martea trecuta, seara, iar miercuri dimineata am crezut ca ea tine de trecut, pan aseara, cand a reaparut.Acum imi dau autoturismul pe mana meseriasilor.La problemele tehnice sa fie rezolvate de profesionisti.Profanii doar strica si complica situatia.Prefer lucrurile noi din motivele enumerate de mine.Prefer un Opel mai putin frecat desi mai vechi decat o alta marca, chiar premium, mai noua, insa mult mai frecata ca si trasura mea.
Sincer, multumesc frumos pentru sfaturi.
Revin pe forum dupa ce se rezolva problema.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La mine a aparut problema brusc. Am iesit de la serv , masina parcata in soare , invart de cheie , motorul porneste , ok , si cand ajung acasa - ceata ! N-am mai putut invarti de cheie inapoi sa opresc motorul ! Nu stiam daca sa zambesc sau sa ma enervez. Dupa 30 minute de incercari care s-au lasat cu indoirea cheii , am reusit sa rasucesc cheia si sa opresc motorul. Apropo, ATENTIE - cea mai mare prostie posibila e sa decuplati bornele bateriei in speranta opririi motorului !
In fine , deschis forumul CO , gasit cauza si modul de rezolvare , demontat butucul , scos uzurile cu niste pile de manufactura , gresat , montat - au trecut de atunci vreo 3 ani si inca contactul merge STAS.
Carpeala , necarpeala - merge brici !

PS - apropo , chiar azi mi-am adus aminte de ,,carpeala,, asta. De dimineata masina parcata in plin soare si la ora 14 o pornesc , moment in care simt la invartirea cheii o usoara frecare. Pe display-ul din bord erau 42 grade si probabil in masina erau vreo 60-70 grade asa ca nu mi-am facut griji. In rest contactul functioneaza ,,ca uns,, ! Smile
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu azi mi-am dus masina la reprezentanta Opel.Urmeaza sa fie schimbat butucul cu unul original pentru care voi primi si o cheie de contact noua.Totul, inclusiv manopera, ma costa 560 lei.Pare mult insa nu am nevoie de surprize neplacute.Daca actualul butuc a rezistat 11 ani sper ca si asta sa reziste suficient pana cand, aproximativ 4-5 ani voi schimba autoturismul.Pana atunci voi sta linistit la acest capitol.
Un mecanic auto mi-a recomandat un tip care face chei pentru yale, sa apelez la el insa acest mod de a aborda problema, pur romanesc, nu mi-a suras asa ca am renuntat imediat la aceasta idee.
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Ce sa zic , nah , face fiecare cum crede. Daca ar fi fost vorba despre improvizatii , sarme , plasticuri si carpeli ,,romanesti,, , da , as fi fost primul pentru un alt contact dar sa dai 560 lei pentru un sanzulet , pentru o uzura banala care se scoate dintr-o pila mica in 15 minute , mie mi se pare mult.
La mine a durat mai mult demontarea/montarea butucului pe masina decat reparatia lui !
Oricum bafta ! si sa speram sa nu-ti faca vreo surpriza baietii de la reprezentanta ca ei se pricep si la astea ! Smile
  • 63ggd

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna seara oameni buni.

Vin si eu dupa mult timp cu o problema la contactul de la un opel astra g 1.6 16v

Vineri am vrut sa pornesc masina, am pus contactul si cand am dat sa pornesc sa invartit cheia in gol, astazi mi-am facut curaj sa dau jos contactul sa vad ce are si am depistat ca sa rupt tija incercuita in poza de mai jos.

Precizez ca cealalta bucata de tija a ramas in contact( in spatele volanului pe coloana, in lacasul ei..ce pot face?
  • ALucian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua, este cineva din București, Ploiesti sau împrejurimi care poate efectua reparația asta contracost?

Astept un mesaj, mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR