Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am o problema din cand in cand motoru nu trece de 3000rpm in viteza a 4 si 5-a cu acceleratia la podea, dupa ce incerc sa trec de 3000rpm si opresc/repornesc motoru se aprinde check engine care nu se mai stinge dupa cateva secunde ci dupa ce-l pornesc iar motoru trage mai greu. Faza cu becu se rezolva dupa ce scot cele doua mufe de la calculator si le pun la loc. Am schimbat filtru motorina, motorina (am bagat euro5) nu am schimbat filtru de aer
Care sa fie problema?
Cumva ma lasa debimetru?
Skip ads

  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
true debitmetru
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
NiceGuy a scris:...
Cumva ma lasa debimetru?


Incearca sa vezi cum merge fara debitmetru (scoti mufa). Daca merge sensibil mai bine cu debitmetrul decuplat, inseamna ca trebuie sa-l schimbi (sau sa incerci sa-l cureti, cum am facut eu - vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556).

Adrian
  • deleted-763

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica si catalizatorul ... eu am patit asta si nu se mai tura peste 2k 3k rpm ...
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa te duci la un service sa iti puna masina pe tester si sa zica ce este defect.
E mai ieftin sa dai 500.000 pe testare decit sa arunci cu milioanele pe piese care s-ar putea sa fie bune.
Exista o multime de posibilitatii, iata citeva din ele.
-depuneri de pilitura pe senzorul de turatie, sau senzor cu probleme
-debitmetru
-catalizator
-sonda lambada
-EGR
-pompa vacum, racordurio vacum, supape electromagnetice,membrane de actionare..
-senzor turatie pompa injectie
-....
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am mers cu mufa scoasa la debimetru mergea mai bine in sensu ca are vlaga in el motoru(se infige), specific ca filtru de aer este foarte murdar si vreau sa-l schimb, am scos si eu debimetru din locas este ca al lui Adrian P. si era foarte curat.
Incerc sa schimb filtru aer sa vad daca se schimba ceva.
P.S. La faza cu testu nu mi-au gasit nici o problema si am fost cu ea in servis de doua ori.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Inseamna ca cei din serviceul acela nu se prea pricep.
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Azi am schimbat filtru de aer si se simte o diferenta de forta al motorului in special cand intra turbo.
Cand am mers cu mufa scoasa la debimetru impresia ca masina trage mai bine era din cauza ca turbo intra mai devreme(1300rpm fata de 1800rpm).
Acum sa ies la drum intins sa vad daca prece de 3000rpm in a V-a.
Skip ads

  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Turbo functioneaza permanent
Turbo are o supapa de scurcircuitare care incepe sa se deschida de la o anumita turatie(deobicei turatia de moment maxim) pentru a imiedica o supraalimentare excesiva a motorului la turatii ridicate.
Supralimentarea poate avea probleme doar daca supapa de scurtcircuitare (west gate) nu se inchide complet la turatii mici ale motorului sau nu lucreaza corect
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
problema sa rezolvat am schimbat filtru aer care era imbacsit si acum motoru are alta viata in el.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Destul de evident.
Aerul "prost" este principala cauza a lipsei de performanta a unui motor Wink
Am patit-o recent. Mi s-a fisurat un tub de la galeria de admisie.

Dupa ce am schimbat ... am pus in oglinda un A6.
Sau poate ca ala o zis ca ii nebunie sa mergi cu 120 pe ploaie in oras Smile
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Iar M probleme cu masina nu are viata in ea si de la 120Km/h abia ajunge la 140Km/h.
Am schimbat debitmetru si nu sa simtit nici o modificare in mersul motorului. Test facut la o firma bosh nu scos la iveala nici o eroare si debitmetru de pe masina functioneaza normal. Cel de la servis mia recomandat sa merg la un servis Opel pentru un control mai amauntit ptruca injectia nu e bosh ci e Nipon... Eu banuesc ca masina e limitata din calculator deoarece in germania a fost masina de scoala. Specific ca motorul merge rotund nu se balbaie, porneste usor dimineata si la -14grade a pornit repede doar ca nu trage la turati mici(adica e puturoasa) si o dacie pe carburatie ma face la semafor. Nu mai stiu ce sa mai fac. Ceva propuneri?
Masina din semnatura
Skip ads

  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Si mie mi se aprinde din cand in cand martorul acela cu motorash...am scos si eu mufa de la debitmetru dar vreau sa spun ca cu mufa scoasa, masina mergea mult mult mai prost decat cu ea pusa...masina merge ok..ajung cu ea si la 180km/h...nu sunt sesizabile probleme deloc...atat doar ca se aprinde martorul ala din cand in cand...nush ce are dar la mine cu sigurantza nu e debitmetrul (asa-i?)
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
NiceGuy, cand ti se aprinde martorul 'motoras' se memoreaza si un cod de eroare. Dar daca tu scoti mufele de la calculator stergi toate erorile stocate si la tester nu-ti va mai gasi nimic.
Dupa cele spuse de tine cred totusi ca debitmetrul e defect. Tu spui ca l-ai schimbat: l-ai schimbat cu unul nou sau cu unul de pe alta masina? Daca e nou, era original GM sau alta firma?
Mergi cu masina pana se aprinde din nou martorul si apoi du-te la un service sa-ti citeasca eroarea si sa-ti spuna ce e si ce sa faci (dar nu mai scoate mufa).

@danutzutm
Du-te la un service sa-ti citeasca eroarea sa vezi de la ce e. La motoarele de 2.0 se mai aprinde martorul respectiv daca e infundata valva EGR.
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
tclaudiu...si ar fi nasol daca ar fi infundata valva EGR ? adica masina merge super ok acuma si nu as vrea sa bag bani ca sa desfund o valva care nush ce face dar care nu imi face masina sa mearga mai bine sau mai rau...daca ma convingi ca e letala valva aia atunci o sa ma duc la reprezentantza..daca nu..no way! Smile)
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Daca se aprinde rar nu e o problema. Daca vrei sa stii ce e, dupa ce ti se aprinde odata da o fuga in zilele urmatoare la un service cu aparat sa-ti citeasca codul de eroare. Se poate ca debitmetrul sa fie bun dar sa inceapa sa-ti dea erori. Dar daca e rara treaba nu cred ca ar trebui sa-ti faci griji inca.
Eu totusi as citi codul erorii ca sa stau linistit Laughing
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Chestia e ca dupa ce am cumparat masina am fost cu ea la reprezentantza sa imi faca un test complet cum ar veni...si mi-au zis ca TOT este OK doar ca am putzin joc la bieleta dreapta fatza dar e foarte mic si nu are rost sa imi fac griji...si si pe atunci se aprindea acel martor...se aprinde destul de rar..nush, poate intr-o buna zi voi merge sa lamuresc problema Razz Multzam mult
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
claudiu cand am fost la service am fost cu eroarea in calc au zis ca arfi de la debitmetru si au resetat-o au schimbat cu un debit nou marca bosh cu acelasi cod si masina se comporta putin mai bine adica era mai sprintena la turati mici dar foarte usor sesizabil insa nu mai tragea de la 120 in colo si nu s-a mai aprins becu(becu nu se aprindea in timpul functionari motorului) am schimbat debit la loc si am inlocuit filtru de motorina care era murdar lafel nici o schimbare numai ca acum chiar daca o fortez la 120 nu se mai aprinde becu(silueta masinai cu o cheie de mecanic peste ea).
  • NiceGuy

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
gata am rezolvat-o am fost la di-bus pe fundeni am mai schimbat 3 debitmetre pana a mers unu. Acum e la fel ca inainte, trage la turati mici si trece de 3000 rpm in a V-a si se duce mai mult de 160km\h pana la 190km\h.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR