Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am zis din mers in ideea ca daca ai doua masini de peste 150 de cai pe tractiune fata nu conteaza cati cai au fiecare la treapta 1 pentru ca ambele motoare sunt "capabile" sa invarta rotile. Poti sa ai una de 150 de cai si una de 1000 de cai, vor pleca la fel de pe loc cu treapta 1 daca au ambele tractiune fata (si celelalte la fel, cauciucuri etc). De aceea nu prea conteaza pe treapta 1 ce putere ai pe masina ci tractiunea fata/spate jante si cauciucuri..
De la a 2-a in sus motorul turbo este inca "capabil" sa invarta rotile pe cand cel de 2.2 nu mai este deci cel turbo se detaseaza. De la a 3-a in sus nu are rost comparatia.

Nu plec de pe loc cu TC off si la maxim pentru ca nu vreau sa schimb cauciucurile la 3 luni si nici sa stresez cutia/ambreiajul si altele inutil. Nu mai stric benzina decat cu cine merita de la a 3-a in sus din motivele mentionate mai sus.
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
eu cu bertone de 1.8 m-am dat odata in bran cu altul de 2.2 . Vreau s ava spun ca pana-n 100 nu cred ca luase avans mai mult de 7 metri , ceea ce mi s-a parut ciudat ... bine diferenta dintre ele la demaraj este de 0,5 sec pana la 100 de km/h .
In tot cazul , cert este ca omul nu a menajat-o , martor fiind mirosul de catran ( era in fata mea ) care venea de la catalizatorul lui . Probabil ca a contat si faptul ca motorul meu avea doar 20.000 de km si al lui cine stie cat
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Exact ce spuneam.. diferenta de putere se vede clar de la 100 in sus (de la a 3-a in sus). Pana acolo orice kadett gsi sta aproape de tine sau vreuna mai usurica.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Una peste alta Slick mie personal , mi s-a parut groaznic cu 1,3 to si 200 de CP pe fata .. cel putin iarna cand tot timpul soseaua este umeda si nu neaparat de la zapada cat de la ceata , masina mi s-a parut inutila ! Banuiesc ca aceeasi putere si pe spate e la fel de inutila in atare conditii . E prea violent demarajul cu atata putere pe fata si senzatiile sunt amplificate de micile denivelari ale soselei , de starea de umezeala , nu mai zic de o ploaie torentiala cand te chinui sa depasesti un tir cu motorul subturat , asta ca sa nu-ti plece fata de nebuna .

Drept care m-ar coafa un Forester turbo 4X4 all time Laughing - 5,9 sec 0-100 km/h ...beautifulllllll

P.S. : Experimentul a fost facut la Seciu , pana sus pe serpentine si sosea umeda , fara sa apas IDS-ul si am avut niste curbe cand masina pierdea aderenta , rotile invarteau de nebune si ea mergea in fata , in loc sa ia curba.... a doua zi m-am dus si mi-am cumparat niste Toyo , care mi s-au parut cauciucuri , nu pistol cu apa
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Astra turbo nu este masina gandita pentru curse pe serpentine umede. Mai ales daca si accelerezi in curba. Nu stiu ce facea esp-ul tau insa am testat si eu in conditii similare si mie imi lua curba bine. Motorul nu se mai tura desi eram cu acceleratia apasata. S-a comportat foarte OK. TC-ul si-a facut treaba, ESP-ul si-a facut treaba.

Nu comparam forester (padurar facut sa alerge pe noroi) cu astra turbo.. ca asa comparam si tico cu Q7.

Una peste alta mie personal mi se pare o masina foarte OK. Ce am vrut de la ea aia mi-a dat. Arata bine, trage foarte bine, intretinere relativ ieftina, 4 locuri, loc in portbagaj, dotari mai mult decat suficiente. Nu gasesc alta masina sa o concureze la optimul cautat de mine la pretul de sub 20.000 ( 1. cabrio, 2. puternica (turbo), 3. aspect ok ext/int 4. dotari 5. patru locuri ). Exista BMW vechi (2001-02) la care 2 si 3 sunt mai slabe. Exista Merc si mai vechi la care 2 si 3 sunt si mai slabe. Exista audi la care 2 e mai slab (daca nu s-or mai fi ieftinit cele 2.0 T) insa 3 si 4 sunt mai bune ca astra (dar e si mult mai scumpa).
  • Mircea KDT

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Slick a scris:
DJ34KLA a scris:
starter666 a scris:DJ34KLA .. gabi_bertone are turbo .. nu 2.2 .. si oricum .. chiar si cu 2.2 .. stai in spate...

de unde stii?


Iti spun eu... motorul de 2.2 este mult sub cel 2.0 turbo (la intrecere) si eu iti spun din experienta. 2.2-ul a ramas in spate cu 3 masini numai din treapa a 2-a.. daca o apucam pe-a 3-a dispaream in orizont.
Daca vrei iti demonstrez oricand (daca imi platesti tu benzina pana acolo si inapoi in cazul in care castig).
Stiu, acum imi vei spune ca a mea e modificata insa am facut comparatie cu 2.2 si cand eram stock si nu exista comparatie.

Ieri m-am jucat pe DN1 cu un BMW 330CI nou... Aspiratele nu se vor compara niciodata cu motoarele turbo la intrecere.. mai ales odata puse in miscare.


ma faci sa rad!
BMW 330CI nou are 258CP, tractiune spate. ori nu s-a pus ala la mintea ta ori era vreun 316 cu 122CP.
Bertone este o masina frumoasa dar cu performante slabute, daca e sa o comparam modele omoloage de la BMW sau Audi......
Opel nu face masini de viteza si nu exceleaza la capitolul asta asa ca sa pastram proportiile. un motor de 2.2l din care s-au scos 147CP nu e mare smecherie cu el. motorul turbo de 2.0l, din care s-au scos 200CP, e un motor mai nou si asta sta pe acceeasi treapta cu Golf GTI care are si el tot 200CP.
sa lasam totusi BMW in pace ca sunt din alta divizie, mai ales 330CI.
bafta si atentie la drum!
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Tu vorbesti de bertone ... care e altceva ...care e altceva si fata de calibra .
Hai sa dezvolt :
M-a dezamagit bertone fata de calibra , rau de tot !
Dupa care am luat Astra H de 200 de CP , aparent cuminte , cu tot ce se putea pe ea ..IDS+ care il ridica lumea in slavi si absolut tot ce se putea de la oglinda electrocromatica la DVD .
Si am apasat si eu IDS-ul si am observat ca din cacat nu faci bici si sa si trasneasca !
E marfa senzatia , trage de rupe , se intaresc toate alea , xenoanele merg dupa curba , nebunie frate ! Insa cand te astepti mai putin , apuci si transpiri ca o ia fata aiurea , cand tocmai nu te astepti ! Nu in vreo curba fortata la maxim ...ci aiurea . Si astepti ca ESP-ul sa-si faca treaba si isi face cam cand are el chef de transpiri tot .

Dupa care m-am suit intr-o barca urata cu 160.000 de km , numita BMW E60 , pe motorina de 3000 si am onservat cu stupoare ca pe ultimul drum accidentat fasaie . Dupa care in aceeasi curba pe care am luat-o cu mareata Astra cu pedale sport ( nu e vb de TT aici ) cu 140 de km/h de mi se parea mare smecherie , acelasi E60 care statea barcuta pe gropi se comporta extraordinar ! Ziceai ca n-ai 140 sau ppoate nu arata vitezometrul bine , cine stie ..
Nu ridic in slavi BMW-ul , insa la banii care-i dai pe un Opel dotat si plin de smecherii si briz brizuri , mai bine mai stai si te gandesti putin .

Una peste alta ce e ciudat este ca TT-ul cu un portbagaj de carat in spate si 300 de kg in plus se comporta mull mai onorabil ca Astra H hatch back cu tot cu IDS-ul ei si asta in conditiile in care un amortizir cu IDS costa ...1400 de lei .
Ti se pare o masina ieftina ?

ON TOPIC :
Ca sa revin la titlul discutiei , mi-a placut rau de tot bertonele meu auriu ..perlat ! Facea lumea poze cu el cand l-am luat , insa am avut surprinderea sa ma sui intr0un Hyundai coupe si sa observ ca sta net mai bine pe curbe decat bertonele . Adevarat este ca al meu n-avea sasiu sport , insa nici Hyundaiul nu era modelul de top de 170 de cp , ci era ala de 140 .
Tot adevarat este ca pielicica aia de cacat de la Hyundai se agata cu capsele de la blugi....zici ca-i manusa ...
Sunt avantaje si dezavantaje la fiecare masina .
Poate alt concurent serios la bertone ar fi seat fr de 180 de cp , insa eu personal care sunt subiectiv nu inghit bordul si interiorul low price al acelei masini .
Nu stiu ce sa zic...depinde de fiecare , insa de multe ori am zis ca bertone e o masina frumoasa ! Si daca ai si un auriu sau un albastru si eventual e si linea rosa sau blue , poate nu mai conteaza micile amanunte .
  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,277
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
bertonele lui slick are 285-300cai!deci nu are doar 200 stock.iar la viteze de peste 120km pe ora in linie dreapta cum e dn1 crezi ca mai conteaza tractiunea fata sau cea spate?
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Mircea KDT a scris:
ma faci sa rad!
BMW 330CI nou are 258CP, tractiune spate. ori nu s-a pus ala la mintea ta ori era vreun 316 cu 122CP.
Bertone este o masina frumoasa dar cu performante slabute, daca e sa o comparam modele omoloage de la BMW sau Audi......
Opel nu face masini de viteza si nu exceleaza la capitolul asta asa ca sa pastram proportiile. un motor de 2.2l din care s-au scos 147CP nu e mare smecherie cu el. motorul turbo de 2.0l, din care s-au scos 200CP, e un motor mai nou si asta sta pe acceeasi treapta cu Golf GTI care are si el tot 200CP.
sa lasam totusi BMW in pace ca sunt din alta divizie, mai ales 330CI.
bafta si atentie la drum!


Nenumarate BMW si vechi si noi au fost intrecute de un "amarat de opel". Dupa cum zicea si costin a mea are intre 285 si 300 cai turbo.
Nu stau sa contrazic pe toti... Cine nu ma crede e invitat sa vina sa testam. O masina turbo nu se compara cu o masina aspirata.. Pur si simplu l-am mucificat.
Asta ma si asteptam de la populatia care nu a avut contact cu ambele masini. Toti zic.. domne BMW-u e BMW... BMW-ul e un MARE FAS la motorizari. S-au tinut batosi sa scoata masini aspirate. Da, ca si aspirate sunt bune insa pune-le langa un turbo si ai sa observi cum marele BMW ramane in urma lejer.. fie el si 330. Nu neg ca de pe loc pana la 100 cel mai probabil ma intrece (tractiune spate) insa peste nu are nici cea mai mica sansa...
Ma faci tu sa rad... Am masina asta de aproape 1 an si ca si in cazul tau am vazut multe fete mirate de conducatori de BMW si Merc si altele cand au fost intrecuti de "un amarat de opel".
  • nairolf1982

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ma ajut si pe mine cineva in legatura cu motorizarile de pe Bertone?

Respect
  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Offf .. as avea asa de multe de scris, dar nu pre pot findca am mainile varza de la sala de forta .. Sad Chiar foarte multe de zis .... dar promit ca am sa tin retina pe threadul asta. ...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Hai ca il ajut eu pe Sabothor:
Z16XE - motor de 1.6, pus pe cabriolete predominant, un motor lejer, 100 de cai, fara pretentii de spotiv indiferent de caroserie, nu scoate nici viteza buna (desi ajunge la 200) nici consum bun (scoate cam 1.8 sau peste daca e alergat - caroserie grea)
Z18XE - motorul cel mai bun din toate punctele de vedere. are putere suficienta (125 de cai), consum acceptabil spre bun, cutia este schimbata fata de G si se duce peste 200, consum bun comparabil cu puterea. din punctul meu de vedere, daca vrei DOAR caroseria de bertone, il recomand.
Z20LET - monstrul. consum si putere in aceasi configuratie. stock 192 de cai, cu chip si diferite kkturi ajungi la 240-250 de cai. de fugit la 250 de cai cam cat am eu fuge grav, am maturat un 645 pe autostrada, un 350Z in oras si alte cate si mai cate BMW-uri si Golf - uri (eroii soselelor). consumul mediu acum in bord este de 13 mers 1700 de km din care cam 500 in afara (mediu 10). in forja ia undeva la 16-17-18, mers normal in bucuresti 13.5-14, in weekend poate sa ajunga si la 12 daca e liber.afara scoate si 8 la 110, 10.5 la 140 11 la 160. de asemenea este cel mai nefiabil motor dintre toate, fiind turbo sunt mult mai multe piese, senzori etc. cele alergate sunt toate muci si din cele care sunt la noi, daca mai sunt jumatate care sa traga de caii pe care ii au. in rest, daca ingrijesti turbina, nu dai in ea cand e rece, o lasi sa se raceasca dupa ce ai ajuns acasa si ii pui un ulei bun in motor poate tine destul de mult.
Z22SE - este un "fas" sa zicem. capacitate foarte mare, consuma apropriat de turbo, putere ioc (147 de cai fata de 125 ai 1.8 ). la o liniuta fata de 1.8 daca reuseste distantarea la o masina. in rest, este poate cel mai fiabil, pretabil la drumuri lungi. fara debitmetru, distributie pe lant, cuplu destul de bun, consum bun la viteze rezonabile.
Y22DTH - pacaliciul. personal nu am inteles de ce au pus un diesel pe bertone dar fie. are 125 de cai la fel ca 1.8, trage acceptabil pentru un diesel, neaparat remap daca vrei sa il iei. consumul este comparativ poate cu 1.6 ( in oras peste 10, in afara sub 8, poate si 6 la mers incet). se gaseste destul de greu si la fel ca orice diesel, este destul de fiabil.
Ce alegi este treaba ta, tu stii ce anume vrei de la masina sau unde vrei sa te duci cu ea. Orice motor de aici are bubele lui,insa intretinut orice motor poate fi foarte ok (ex meu care de 6 luni nu am bagat decat ulei si benzina in Z20LET).
Bafta in alegerea facuta si daca te mai pot ajuta cu ceva posteaza aici Wink
Skip ads

  • sabothor

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Hai ca il ajut eu pe Sabothor:
Z16XE - motor de 1.6, pus pe cabriolete predominant, un motor lejer, 100 de cai, fara pretentii de spotiv indiferent de caroserie, nu scoate nici viteza buna (desi ajunge la 200) nici consum bun (scoate cam 1.8 sau peste daca e alergat - caroserie grea)
Z18XE - motorul cel mai bun din toate punctele de vedere. are putere suficienta (125 de cai), consum acceptabil spre bun, cutia este schimbata fata de G si se duce peste 200, consum bun comparabil cu puterea. din punctul meu de vedere, daca vrei DOAR caroseria de bertone, il recomand.
Z20LET - monstrul. consum si putere in aceasi configuratie. stock 192 de cai, cu chip si diferite kkturi ajungi la 240-250 de cai. de fugit la 250 de cai cam cat am eu fuge grav, am maturat un 645 pe autostrada, un 350Z in oras si alte cate si mai cate BMW-uri si Golf - uri (eroii soselelor). consumul mediu acum in bord este de 13 mers 1700 de km din care cam 500 in afara (mediu 10). in forja ia undeva la 16-17-18, mers normal in bucuresti 13.5-14, in weekend poate sa ajunga si la 12 daca e liber.afara scoate si 8 la 110, 10.5 la 140 11 la 160. de asemenea este cel mai nefiabil motor dintre toate, fiind turbo sunt mult mai multe piese, senzori etc. cele alergate sunt toate muci si din cele care sunt la noi, daca mai sunt jumatate care sa traga de caii pe care ii au. in rest, daca ingrijesti turbina, nu dai in ea cand e rece, o lasi sa se raceasca dupa ce ai ajuns acasa si ii pui un ulei bun in motor poate tine destul de mult.
Z22SE - este un "fas" sa zicem. capacitate foarte mare, consuma apropriat de turbo, putere ioc (147 de cai fata de 125 ai 1.8 ). la o liniuta fata de 1.8 daca reuseste distantarea la o masina. in rest, este poate cel mai fiabil, pretabil la drumuri lungi. fara debitmetru, distributie pe lant, cuplu destul de bun, consum bun la viteze rezonabile.
Y22DTH - pacaliciul. personal nu am inteles de ce au pus un diesel pe bertone dar fie. are 125 de cai la fel ca 1.8, trage acceptabil pentru un diesel, neaparat remap daca vrei sa il iei. consumul este comparativ poate cu 1.6 ( in oras peste 10, in afara sub 8, poate si 6 la mers incet). se gaseste destul de greu si la fel ca orice diesel, este destul de fiabil.
Ce alegi este treaba ta, tu stii ce anume vrei de la masina sau unde vrei sa te duci cu ea. Orice motor de aici are bubele lui,insa intretinut orice motor poate fi foarte ok (ex meu care de 6 luni nu am bagat decat ulei si benzina in Z20LET).
Bafta in alegerea facuta si daca te mai pot ajuta cu ceva posteaza aici Wink


Mare om, mare caracter, multa dreptate Very Happy Mersi de ajutor!
  • cashu21

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1.7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2008

  • Mesaj Privat
acelasi "monstrul",20LET imi doresc si eu, numai ca dispun(prin speranta vanzarii masinii actuale)de vreo 8000 euro...ma aleg cu un turbo bunicel sau cu ultimele cazaturi? de preferat sa-l iau de aici sau un drum pana la germanica?salut si numai bine
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sa nu uitam motorul x18xe1 de pe bertone
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Este euro 2. Am enumerat doar E3 si E4 din cauze financiare.
In 8000 iei un LET bunicel stock, doar din afara.Ma refer aici doar la masina, restul de acte si drumurile te mai costa. Nu stiu daca gasesti vreunul neterfelit la noi, sau fara sa fi fost masina rasturnata doar 1 odata;)
  • Matzok

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut...am si eu o intrebare...si v-as fi recunoscator daca m-ati ajuta pt k nu ma pricep cine stie ce...doresc sa imi achizitionez un bertone...acum vine problema...dispun decat de vreo 7-8000 si m-ar interesa un consum in oras (cluj) de max 8.5...e posibil?stiu ca aceasta masina nu o iei ca sa ai consum mic dar...ma intelegeti...imi doresc si eu si poate fac cumva...apoi...e mai bine sa ma duc afara?dar mi-e frica k poate nu gasesc...si cam ce probleme apar la bertone...am un astra 1.4 din 2004 si nu am avut probleme cu el...va rog sa ma ajutati si pemine...consum+probleme...va multumesc...
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
8,5 % in cluj? Cu bertone? Fi serios... Rolling Eyes Am vazut un bertone auriu in oser, arata f bine, de lovit nu a fost lovit dar nu stiu cu km cum statea. Daca mergi afara gasesti o masina mai buna decat aici DAR platesti mai mult. Embarassed
  • Matzok

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
faza e k am sunat pe unu care vindea un bertone 1.8..mi-a zis k are cam 8 in oras...ceea ce e cam greu in bucuresti..pt elegance...daca am apartament in floresti u ce zici sa ajung mai repede la ISE? prin manastur sau grigo pe str bucuresti?si cam ce consum as avea?
  • Matzok

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2008

  • Mesaj Privat
scuze pt mesajul de mai sus:))ma descurc eu cu traseul:))am mai intrebat dar intreb si aici:e mai avantajos din germania sau austria sau franta sa iti iei un bertone?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR