Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • laur1226

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Acum cateva zile mi s-a rupt boltul acela pe care sta arcul contactului. Din cate am inteles nu se poate repara, trebuie schimbat. Marea mea problema este ca nu pot scoate butucul contactului in niciun fel. Degeaba apas cu ceva in acea gaura ca nu iese, plus ca nu simt clema care tine contactul acolo. E ca si cum as apasa direct pe cheie. Dati-mi un sfat vad rog! Multumesc!
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@laur,roteste cheia in contact pe pozitia 2 apoi apasa cu ceva in gaura ca trebuie s iasa.se pare ca tu inainte sa incerci sa-l scoti nu ai pozitionat cheia bine
  • Vergy

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
coaca a scris:Pana la urma pot sa renunt la limba din contact sau nu?
Daca renunt la ea, care ar fi inconvenientul?

Merci

La revenirea cheii pe pozitia 0 sare contactul,ca si cum ai avea cheia scoasa
  • opter

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema la un opel vectra b dth 2000 an 2002 . Aceasta se manifesta in urmatorul fel . cand plec dupa loc si invart de volan se aude un ticait deranjant . azi dupa ce am facut cateva manevre in parcare am realizat ca nu mai puteam vira dreapta.Am dat la maxim de volan stanga apoi iar dreapta si isi revenise. Dar imi e frica sa nu patesc asta si in mers la viteze mai mari. cum pot rezolva?Sad
Skip ads

  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@opter,ce ai postat tu ici nu are legatura cu topicul.da o cautare simpla
  • cismilianu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cenzurat, reclama
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Va salut baieti!

La inlocuirea butucul de la contact (ASTRA G Y20DTH),exista vreo "chichitza" sau ceva de luat in calcul si pe care sa fi trecut
eu cu vederea?M-am chinuit sa-l inlocuiesc cateva ore si pana la urma s-a rupt pintenul ala opritor al lui..alt butuc,alta cheie,etc...Ca si simtoma permanenta,butucul nu ramanea fixat in locasul lui ca sa isi faca treaba si iesea afara;cred ca totodata,din cauza asta,nici nu-mi debloca volanul.Daca le puneam pe direct(partea electrica infipta in butuc+IMMO)pornea..cum incercam sa-l montez in locasul lui,imi facea probleme..
Daca este cineva sa ma poata ajuta cu un sfat,sugestie,etc

Multumesc anticipat!
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Uitati aici un tutorial excelent, merita toate laudele

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=29618
Skip ads

  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pt interventie!E bun tutorialul intr-adevar,dar l-am vazut abia acum;partea cea mai buna este ca am reusit pana la urma sa schimb butucul cu unul sh ORIGINAL!
Nu stiu cat de mult ajuta,dar daca ar fi sa dau un sfat in problema asta,as spune sa faceti rost musai de butuc original,chiar daca e un pic mai scump!
EXISTA DIFERENTE(notabile) INTRE BUTUCUL DE FABRICATIE ORIGINALA(GM) SI CEL AFTERMARKET!Cu toate ca,acesta fusese comandat dupa datele din talon,serie,etc

Va doresc tuturor,multa sanatate,fericire si bineinteles..CRACIUN FERICIT! Wink
  • cismilianu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Florrrentin a scris:Va salut baieti!

La inlocuirea butucul de la contact (ASTRA G Y20DTH),exista vreo "chichitza" sau ceva de luat in calcul si pe care sa fi trecut
eu cu vederea?M-am chinuit sa-l inlocuiesc cateva ore si pana la urma s-a rupt pintenul ala opritor al lui..alt butuc,alta cheie,etc...Ca si simtoma permanenta,butucul nu ramanea fixat in locasul lui ca sa isi faca treaba si iesea afara;cred ca totodata,din cauza asta,nici nu-mi debloca volanul.Daca le puneam pe direct(partea electrica infipta in butuc+IMMO)pornea..cum incercam sa-l montez in locasul lui,imi facea probleme..
Daca este cineva sa ma poata ajuta cu un sfat,sugestie,etc

Multumesc anticipat!



Daca doriti si sunteti din bucuresti sunt dispus sa va ajut sa va rezolvati problema.
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru ajutor cismilianu,dar intre timp am rezolvat problema..am schimbat butucul cu unul original sh..oricum
apreciez!
Toate cele bune tuturor!


Ultima modificare facuta de Florrrentin la Vin 28 Dec, 2012 9:47 am
  • Florrrentin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cismilianu a scris:
Florrrentin a scris:Va salut baieti!

La inlocuirea butucul de la contact (ASTRA G Y20DTH),exista vreo "chichitza" sau ceva de luat in calcul si pe care sa fi trecut
eu cu vederea?M-am chinuit sa-l inlocuiesc cateva ore si pana la urma s-a rupt pintenul ala opritor al lui..alt butuc,alta cheie,etc...Ca si simtoma permanenta,butucul nu ramanea fixat in locasul lui ca sa isi faca treaba si iesea afara;cred ca totodata,din cauza asta,nici nu-mi debloca volanul.Daca le puneam pe direct(partea electrica infipta in butuc+IMMO)pornea..cum incercam sa-l montez in locasul lui,imi facea probleme..
Daca este cineva sa ma poata ajuta cu un sfat,sugestie,etc

Multumesc anticipat!



Daca doriti si sunteti din bucuresti sunt dispus sa va ajut sa va rezolvati problema.



Multumesc pentru ajutor cismilianu,dar intre timp am rezolvat problema..am schimbat butucul cu unul original sh..oricum
apreciez!
Toate cele bune tuturor!
Skip ads

  • ndacio

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua.
Am o problema cu contactul (cred eu) si as vrea unele sfaturi. Multumesc anticipat!
Sa va povestesc: azi dimineata bag cheia in contact si dau sa pornesc masina, se invarte motorul o fractiune de secunda dupa care se opreste si se stinge bordul ca si cum as fi oprit eu motorul cand scot cheia din contact.
Dupa care scot cheia din contact o introduc la loc si pun contactul dar nu se intampla nimic, am observat ca cheia se invarteste, in contact, usor nu ca inainte cand contactul opunea ceva rezistenta. Am incercat asa de vreo 5 ori dar fara rezultat.
In concluzie bag cheia in contact - invart sa pornesc dar nu se intampla nimic cu mentiunea ca cheia se invarte in butuc foarte usor.
Astept sfaturi foarte urgent deoarece stau la sat si depind de masina.
Sunt de langa Timisoara.
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
eu cred ca la tine e alta problema.adica chipul si imobilizatorul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ciar daca are probleme de imo sau cip tot ar trebui sa invarta electromotorul, doar la cele noi este prin releu
  • ndacio

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am aflat cauza: contactul mecanic are o tija care intra in partea electronica, acea tija sa rupt si de aceia se rotea contactul usor.
Imi trebuie un butuc contact mecanic ca sa il inlocuiesc. Aveti de vanzare?
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,556
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@ndacio ai pm!
  • leorot

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o mare problema: nu stiu cum sa scot partea electrica de la contact ! Mai precis modulul din stanga, cel cu firele, se infige intr-o bucata de plastic inauntrul careia este locasul in care se invarte partea mecanica a butucului. Nu stiu cum sa scot bucata asta de plastic cu multe lamele metalice.... trebuie sa scot butucul intai, sau cum se procedeaza ? nu vreau sa fortez ca mi-e ca rup ceva inauntru....
  • valentin_vectra

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2013

  • Mesaj Privat
salut,am si eu o intrebare,din ce material este tija lunga a contactului care intra in partea electrica de plastic.mentionez k a mea e uzata si vreau sa o incarc cu sudura,stima
  • Marius Catalin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2013

  • Mesaj Privat
am incercat dar nu am reusit sa fac cum spuneti voi nu imi da voie sa rasucesc cheia sa o duc in pozitia de scoaterea a butucului este blokat complet ce sa mai fac? sa ii dau gaura cu un spiral ceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR