Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • VRM

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu am de la opel originale Michelin Energy
"Michelin Energy este cea mai economica anvelopa: reduce consumul de carburant si are o durata de viata cu 25% mai lunga!"


Si scuze daca deviez de la subiect Very Happy
Skip ads

  • djkoss

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2009

  • Mesaj Privat
eu am avut Michelin Energy Saver si sunt foarte zgomotoase,s-au tocit dupa 25.000 km..parerea mea e ca platesti doar firma la cauciucurile astea...acum mi-am pus nankang NS2 88 v pe 205 pe o astra g sedan...parca e alta masina!
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
eu cred ca anvelopele Dunlop si Pirrelli merg cel mai bine pe Opel si pe drumurile noastre,
Good Year sunt bune dar se uzeaza repede,
Continental sunt bune dar nu merg pe soselele noastre, se distrug repede de la gropi,
iar Debica sunt cele mai proaste anvelope de pe piata, sa nu va riscati cu ele (eu am luat 4 buc) iar dupa 6 luni s-au ovalizat de noi, au inceput sa bata si se auzea in masina de parca aveam rotile patrate.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Ca in orice in viata asta, si aici e vorba de compromis.

Vrei anvelope care sa te tina mult? Iei anvelope cu compozitie tare. Evident, mai tari inseamna mai putin confortabile, distanta mai mare de franare si comportament mai slab pe suprafata uda. Dar asta nu ar trebui sa fie o problema pentru un condus de tip "safe".

Iti place sa o calci si vrei sa o faci in siguranta? Iti iei anvelope cu compozitie mai moale. Distanta de franare va fi mai mica si randamentul pe ploaie va fi mai mare. Minusul e clar, se vor consuma mult mai repede.

Acum, sunt solutii pentru a atinge un numar mai mare de km chiar si cu anvelope mai performante. O data la 5000km ar trebui sa se faca schimbarea anvelopelor de pe fata pe spate si invers, pentru a echilibra uzura totala a anvelopelor. In Romania unghiurile se modifica des, din cauza gropilor, deci trebuie verificata geometria o data la 5000km, pentru a evita uzura din unghiuri. De asemenea, se recomanda a nu se frana pana intra ABS-ul, pentru a nu roade suprafata anvelopelor. Un alt fapt sarit cu vederea este presiunea in roti, care nu trebuie sa coboare sub ceea ce recomanda producatorul. La noi se intampla des. Din cauza drumurilor proaste, romanul isi face presunea la maxim 2 bari, ceea ce e sub orice recomandare.


Nu exista solutie pentru "vreau sa conduc sportiv si sa ma tina anvelopele 50mii km". Pe mine nu ma tine nici un set de anvelope mai mult de 30mii km, dar nici nu am pretentia. Siguranta e pe primul loc si abia apoi e costul. Daca costul e prea mare, inseamna ca nu imi permit masina si trebuie sa merg cu transportul in comun.
Skip ads

  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu dupa ce am luat masina care nu mai stiu ce gume avea ,am luat un set de cauciucuri sava intensa de vara cu profil in v si am facut aproximativ 25000km si inca mai merg ,dar dupa cum a spus si dodo-13 am facut schimbul fata spate regulat ,ca uzura sa fie uniforma pe toate cele 4 ,pe timpul ierni am avut roti de iarna pe fata si pe spate am ramas cu astea de vara si nu sunt bune de nimic pe zapada ,iti fuge fundul rau de tot ,in schimb vara si pe carosabil umed erau bune
acum sa revin la topic cred ca as alege yokohama c drive,pentru ca de multe ori la firmele mari producatoare de cauciucuri cumperi brandul calitatea lasand loc de interpretari,
deci am votat yokohama
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@dodo>
Aici mare dreptate ai... Wink
Totul este o problema de optimizare de costuri, de altfel se gasesc pe net situri care fac un "recensamant" exhaustiv al cauciucurilor (in general, trebuie sa intelegi germana...)
Oricum, comparatia Michelin vs. xyzkook si alte marci de mana a doua mi se pare exagerata... Din experienta proprie, am cumparat un Corsa A GT la 120k, l-am vandut la 245k, pe spate avea aceleasi Michelin, pe fata am schimbat vreo 3 seturi. (nu am facut permutare, modelul respectiv fiind "ingust"). Ah, ce masina Corsa A GT... Cool
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
@sorin
Ce sa spun, sunt un clasic in viata. Rolling Eyes

@all
Asta e un sait care poate raspunde intrebarii:
http://www.tyretest.com/pkw...reifen/index.html
  • cristisonu

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
yokohama sunt cele mai tari in lume,drifterii folosesc numai de astea ,nu porcarii .
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,542
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cristisonu a scris:yokohama sunt cele mai tari in lume,drifterii folosesc numai de astea ,nu porcarii .


Pai le folosesc pt ca pot rupe usor aderenta..si sunt ieftine. Iti dai seama ca dupa o partida de drift cauciucurile sunt varza. Smile..eventula fac si fum mai dens..mai mult cand sunt incinse pe asfalt.
On topic...faci comparatii irelevante..aici se vorbeste despre cauciucuri pt rulaj normal, nu pentru drift.
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
am Dunlop FastResponse de vreo 6000km. Sunt super multumit de comportamentul lor. De cand le-am pus nu prea am mai simtit ABS-ul. Nu am remarcat uzura la ele (doar in limite normale).
am gasit la dimensiunea de 196/60/R15 cu 240 RON/bucata.
Daca gasesti la un pret rezonabil ia Dunlop (adica daca Dunlop si Yokohama ar fi la acelasi pret, as lua Dunlop, daca gasesti Yokohama is mai ieftine, atunci poti sa iei Yokohama). Nu cred ca le vei folosi la limita in condusul de zi cu zi, asa incat orice mica diferenta sa conteze.
  • lica 18

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am cumparat un opel astra acum un an jumate cu cauciucuri michelin fata-spate,225/45/17R,am parcurs25miikm,am facut conversia fata spate la inceputul anului la o vulcanizare michelin in firenze italia si m-iau spus ca pot circula in siguranta cu un stil de condus normal,inca cel putin 10 mii km.azi am fost din nou ptru presiunea in roti si le-am controlat.m-au asigurat ca pot pleca acasa linistit si in siguranta.am controlat si eu si pina la semnul care i-ti spune ca tre sa le skimbi mai e destul cauciuc de uzat.dar ptru siguranta cind ajung in rom le skimb.
am avut pe cealalta astra ,cauciucuri pirrelli si am schimbat fata la circa25mii si spatele la diferenta relativ mica 4-5 mii km.
inca nu stiu cum se prezinta pe zapada...
parerea mea,michelin for ever...
P.S.masina afost rulata doar in italia.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Chestionar

Care din cele 2 modele este mai performant?!
Yokohama c. drive 63%
Dunlop SP Sport Fast Response 36%
19 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR