Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • pratmin

  • Mesaje scrise: 401
  • Locatie: Comanesti
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Despre acel "clinck" - sunet metalic de cuplare la care cred ca te referi - este vorba de ceva normal pentru Agila; la mine se aude la fel (motor de 1.2) si cred ca are legatura cu pretensionarea ambreiajului; nu am mai multe amanunte, dar stiu ca la Agila exista o piesa la ambreiaj care il pretensioneaza, pentru a preveni uzura prematura; mai banuiesc faptul ca acesta s-a realizat datorita greutatii mari a masinii pentru aceste motoare.

In ceea ce priveste suieratul la vitezele 4-5, la mine acest zgomot de fond este prezent in viteza a 5-a; cred ca depinde de constructia cutiei de viteze si este normal si acest zgomot...

In rest, ma bucur ca nu ai si alte probleme despre care sa intrebi... studiaza celelalte topicuri la Opel Agila, pentru a preveni problemele ce pot apare...
O zi buna,
Florin
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si sper sa ma primiti si pe mine in club

Cum sa nu te primim ? Gata esti membru !
Referitor la :
singura chestie care ma deranjeaza este un pic pe fata se simte un pic de zdranganeala pe drumurile mai nasoale si cand se trece peste calea de tranvai.
mai intii verifici amortizoarele. Te apesi pe aripa si pe urma ii dai drumul, trebuie sa revina incet in sus fara "valuri". Busce are foarte putine, dai jos o roata (nu folosi cheia lor ca strici capul la surub, cumpara una adevarata!) si vezi daca nu ai probleme la vreuna, tragi si de pivot.
Referitor la ambreiaj la noi se regleaza ! , in cel mai scurt timp un mic post. poate de acolo auzi tu un click.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspunsuri. Parca stau mai linistit in scaun acum Smile. Suieratul despre care vb apare doar in viteza a 4-a l apeste 60 la ora. in a 5 nu se mai aude chiar asa. NU prea am avut timp sa ma ocup de ea asa mult pt ca a venit frigul si putinele zilele frumoase care au fost am avut treaba. Dar intr-un viitor fff apropiat desfac si eu la filtru de aer , de polen la acel debitmetru si le curat.
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut. multumesc de sfat. o sa verific amortizoarele pe fata sa vad daca se ridica bine. apoi o sa desfac si rotile sa ma uit la bucse sa vad cum sunt. desi spui ca aceea cheie cot e naspa. Sa-mi cumpar una cruce?
Si pratmin mi-a zis despre acel zgomot tot despre ambreiaj la cuplare. Sper sa fie asa. daca nu e ceva grav nu ma bag deocamdata. Oricum daca accelerezi un pic mai bine cad drumu la ambreiaj nu se aude. Eu il simt si il aud numai cand dau drumu la ambreiaj sui nu prea accelerez mult.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cheia aia cu cot este mare si strica capul la surub. Vezi ca sunt si cu cot ca sa nu umbli cu aia cruce dupa tine. Am avut odata o pana si noroc ca aveam si Tico la indemina cu cheie cu tot ca altfel stricam definitiv capurile la suruburi, totusi le-am ras putin pina sa-mi dau seama ce rahat de cheie au dat in dotare.
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
claudiuflorin a scris:... pe fata se simte un pic de zdranganeala pe drumurile mai nasoale si cand se trece peste calea de tranvai....


Am avut si eu un mic zgomot, mai accentuat pe partea dreapta. La prima revizie la Di Bas mi-au spus ca este flansa de la amortizor. Dupa ce am schimbat cele doua flanse zgomotul a disparut. Se pare ca problema flanselor este comuna intregii game Opel, daca dai o cautare pe forum o sa gasesti mai multe referinte despre acest subiect.

Adrian
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Adrian P- Sunt scumpe flansele astea? e posibil sa fie si la mine asa ceva avand in vedere ca nu au fost schimbate pe fata si are 70000.
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
claudiuflorin a scris:... Sunt scumpe flansele astea?...

Nu-mi aduc bine aminte (a fost acum 2 ani), parca au fost 60 euro perechea (in Belgia) iar manopera la Di Bas in jur de 1,5 mil.
Skip ads

  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
A venit si masinutza mea, am facut un drum de Constanta, a prins si 140km/h, cam mult pentru ea deja nu mai aveai control putea zbura oricand de pe carosabil, motorul trage binisor pentru ce putere are, in schimb am depistat o chestie foarte ciudata la directie, ai senzatia ca ramane putin blocat volanul cand incerci sa misti putin stanga de el, asta in mers, am observat ca era roata din stanga fata putin mai moale, nu am apucat sa ii fac presiunea sa vad daca e de la ea, dar totusi raman la parerea ca are un mic joc la directie, amortizoarele sunt brici si nu troncane nimic, ce ma deranjeaza cel mai mult este faptul ca nu am nimic pe ea in afara de servo, am luat o inchidere centralizata sa o montez, daca o sa am timp o sa fac niste poze cand o instalez sa pun un post cu asta, dupa drumul asta de constanta am ajuns la concluzia ca e foarte buna pentru oras si atat, sper sa isi scoata banii Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vorbesti de Agila sau Octavia ?
Daca te referi la Agila toate au servo electric la directie si servofrina. S-au produs si fara EPS dar eu nu am vazut niciuna. Alarma si inchidere merita sa ai dar sa fie ceva adevarat ca sa nu iti copie usor codul. ABS, AC si ESP sunt bune dar costa nu gluma, plus alte probleme si batai de cap cu ele. Viteza maxima la Z10XE este 142 dar eu am reusit si 160 la vale in Bulgaria. Nu iti recomand asa viteze ca sare consumul, daca nu esti putin incarcat ai senzatia ca pluteste mai ales pe denivelarile asfaltului romanesc. Afara daca ai conditii mergi cu cit poate ea dar la noi nu prea ai sanse. Despre directie avem deschisa o discutie care am organizat-o putin, ai si trimiteri...
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2006

  • Mesaj Privat
MErge destul de bne Agiluta la 150. Am mers peBuc Constanta cu 150 dar nu am vrut sa o forjez prea rau. Aveam loc si de mai mult dar nu avea rost. Este una de 1.2. Sunt multumit. Iar despre volan e normal. La viteza mare sa devina mai strans mai dur si se inmoaie la viteza mai mica.
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Este vorba de Agila , nu pute-am sa nu am si un opel dupa ce am scapat de astra Very Happy

Nu zic ca nu merge bine la 150 dar sincer nu e masina de mers cu viteza asta , eu la 140 am avut senzatia ca o lua pe campie Very Happy

Azi a inceput sa ninga in Braila , am ramas masca , se comporta super adevarat pe polei , nu stiu ce cauciucuri am pe ea dar nu imi venea sa cred cat de bine sta.
Skip ads

  • ursdacul

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut! In cautarea mea nebuna dupa o masina ptr firma, Diesel (AC, ABS) cu un buget cat mai mic am pornit de la Logan 1,5 DCI (10.200 E) am trecut pe la Astra Classic (11.800 E) si am ajuns la Octavia 1,9 (15.000 E) Revenind cu picioarele pe pamant incerc sa ma obisnuiesc cu gandul de a cumpara Loganul. Un prieten mi-a spus astazi de Agila. Am vazut ca 1,3 Diesel este undeva pe la 10.700 E. Cine stie, poate reusesc sa obtin un discount? Citind pe aici nu am descoperit un posesor de Agila Diesel. Merita sa cumpar Agila la banii astia sau sa ma duc mai sus la Astra? Ajutor...................
Multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uita de Logan ca astia de la Renault sunt niste "scumpi"....
Agila diesel este destul de scumpa de asta nici nu sunt multe. Merita fata de Astra ca are consum bun si este mai manevrabila in traficul asta aglomerat de azi, in viitor si mai si...
Motorul de 1,3l de Agila mai este pe Corsa si parca era facut de Fiat.
Si eu vreau sa o vind pe a mea in viitor si sa cumpar una diesel dar trebuie sa mai string banuti nu gluma !
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Motorul de 1,3 il gasesti pe Grande punto si pe Doblo cu sigurantza , sunt destul de mandrii cei care au asa ceva , plius cica e zgarcit rau , consuma super putin si cica e si fiabil.
  • postdan

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit pe acest forum! Ma bucur f. mult ca exista.
Am si eu de ~ 6 saptamani un Opel Agila 1.2 cu ABS, EPS, AC etc.
Initial avea jenti de 15, arata super cu ele dar frecau la viraj maxim iar intre cauciuc si aripa mai ramaneau 2 degete... cam putin pentru drumurile noastre, chia daca are suspensie sport (asa mi-au zis la service Opel). E rigida, asta e sigur.
Am avut o problema cu ea pe care vreau sa vi-o impartasesc ptr. ca se pare ca am si rezolvat-o.
Uneori nu pornea, se aprindeau cam toate luminile de pe bord, ba chiar ramaneau asa si cand scoteam cheia din contact! Nu mai merge nimic electric . Alteori dupa un timp de la pornire (de obicei la stop apoi viraj dreapta) se oprea, se aprindeau toate la bord etc. Rezolvarea temporara era sa misc cablurile din jurul bateriei. De fiecare data cand aparea problema se reseta si ceasul de la bord, pierdea posturile radio setate dar nu cerea cod (am citit pe forum ca la schimbarea bateriei se pierd setarile si trebuie reintrodus un cod de activare/antifurt al CDPlayerului. Mie nu mi-a cerut niciodata, inseamna ca e schimbat CDPlayerul fata de cel original?).
Am dus masina la un service Opel sa o verifice, sa faca schimb de ulei si filtru ulei (era cazul, dupa ce culoarea avea uleiul) si mi-au dat-o inapoi spunand ca au facut ceva dar nu era nimic sigur. Au pus pe ea analizorul si... nimic. Bineinteles ca iar a aparut problema. Rezolvarea am gasit-o ~ singur/inspirat de forum/cautand ochiometric probleme de contact sub capota si anume: firul de masa care porneste de la baterie era aproape desfacut. L-am desfacut, am taiat capatul, l-am dezizolat, am curatzat bine acea "clema" in care intra pentru un contact cat mai bun si l-am strans la loc. A trecut o saptamana si nu am mai avut problema respectiva, sper/cred ca s-a rezolvat.
Urmeaza sa verific schimbatorul de viteze, impreuna cu cineva mai priceput ca mine la mecanica. Sotia mea a facut scoala auto pe o Dacie si zice ca merge mai greu Sad. Am vazut pe forum un tutorial legat de aceasta problema, pe care probabil il voi urma, ii multumesc autorului.
Salutari celor care au avut rabdare sa citeasca pana la capat acest "post" lung. KM cat mai multi fara evenimente!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi postdan !
In legatura cu schimbatorul, merge mai greu decit altele, asa sunt ele... La mine am verificat si pot spune ca asa este el. Am sa continui ce am inceput aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12025
Ar fi indicat sa vezi uleiul din cutie :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11070
Nu este greu, daca te-ai descurcat cu contactele la baterie sigur te pricepi putin si la mecanica.
Vad ca sunt probleme cu afisarea pozelor. Am sa le pun si cu altceva ca sa le puteti vedea.
  • crobert

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Iasi/Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

In urma cu 6 zile am intrat si eu in posesia unui opel agila din 2001 cu 100.000 km. Masina a fost cumparata din Iasi eu fiind al 2-lea proprietar in romania. A doua zi dupa ce am cumparat-o am si facut un drum la Bucuresti. Masina s-a comportat excelent.

Ce stiu sigur ca am de schimbat la ea in viitorul apropiat este pompa de apa care are rulmentul dus (are un huruit care se aude destul de bine). M-am interesat (in Iasi) de pretul unei pompe...cea mai ieftina varianta din 3 am gasit-o la 200 ron (productie Germania). Stie cineva daca la tipul asta de pompa s-ar putea schimba doar rulmentul?
As mai vrea sa-i schimb cauciucurile macar pe fata (sunt destul de uzate). Poate stiti si imi recomandati un loc (din Iasi sau Bucuresti) unde pot gasi tipul de pneu pt. Agila.
Ma gandesc si sa-i montez si inchidere centralizata. Ce spuneti?

Deocamdata atat. Ma bucur ca am gasit un loc plin de informatii utile. Multumesc pt. atentie.
  • Oski27

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Baia Mare
  • Masina: Meriva 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2007

  • Mesaj Privat
welcome si sa stii ca ai facut o alegere buna pot sa zic, nu stiu ce masina ai avut pana acum dar Agila te va satisface garantat, este o masinutza eftina si buna. In legatura cu instalatia de inchidere centralizata iti recomand cu caldura sa-ti montezi una, de preferinta sa-ti montezi si sistem de alarma, asa o sa poti actiona inchiderea din telecomanda fara sa mai sacai cheia. Eu personal de la Metro mi-am luat inchiderea centralizata si singur am si montat-o dar imi pare f rau ca nu am mai asteptat atunci inca o saptamana pt ca erau la oferta cu alarma cu tot... asa tre sa mai astept pana ii vine si alarmei randu'. In rest s-o stapanesti bine si sa te poarte peste tot. Mare atentie la debitmetrul de aer, cica e f sensibil.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
crobert bine ai venit printre noi si sa o stapinesti sanatos.
Daca esti din Iasi sau vii des te ajut eu cu mai multe... Citeste atent cam ce s-a scris la aceasta sectiune ca vei gasi lucruri interesante !
Simbata noi ne intilnim la Palat, dar in rest imi trimiti mesaj. Sunt multe de spus si sigur ai intrebari. Chiar daca nu ai deocamdata iti spun eu (abia ai cumparat-o) ca trebuie sa-i faci destule ca sa nu ai surprize.
Dan
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR