Ai uitat parola?


  • cristikitara

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Olt
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
alta intrebare daca nu deranjez,de ce piuie cand deschid portiera cu motorul oprit si cu cheia scoasa din contact?daca nu deschid imediat portiera si ma mai agit un pic prin masina nu mai este nicio problema dar daca ies imediat piuie de 4-5 ori.chestia aceast nu mi- facut-o cand am luat masina si banuiesc ca a inceput sa faca dupa ce i-am pus radio cd sa fie aceasta cauza?

stie cineva pe unde se afla mufa de diagnoza?
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,471
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
De obicei astea piuie cand lasi cheia in contact, cand lasi lumina aprinasa(sau pozitia), sau cand maneta de semnalizare o ai mutata pe o parte sau alta. Dar fiecare are sunetul propriu.
  • cristikitara

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Olt
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am verificat toate acestea si nimic.
daca intarzii cu deschisul portierei 30 de secunde nu se mai intampla nimic . sa fie totusi de la radio cd?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mufa de diagnoza este langa tragaciul de capota, pipaie ca o gasesti.
  • cristikitara

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Olt
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jun 2012

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc pt raspuns!
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 501
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut tuturor! E prima oara cand scriu pe forum. Sunt posesorul unui opel Agila pe benzina(motor z1.2xe) fabricatie 2002 cumparat acum o luna din Germania. Din start a trebuit sa-i schimb distributia pentru ca motorul mergea dezastruos, nu tragea deloc si cu mare greutate am ajuns la service. Mecanicul mi-a spus din start ca trebuie schimbat kitul de distributie si a avut dreptate. Am mai schimbat uleiul:GM 10W40, filtrul ulei+filtru aer si atat. Dupa aceasta am avut bucuria ca am scapat doar cu atat(masina a venit pe platforma si aceasta defectiune a fost surpriza din partea celui care mi-a adus-o pt. ca neamtul a fost corect si mentionase chiar in factura:motor defect, mai putin pe anuntul de pe net). Acum sa va impartasesc primele impresii ca proaspat posesor de Agila:
-masina este silentioasa si ruleaza foarte frumos pe drum fara denivelari si gropi, mai ales in regim moderat de viteza, pana in 90 km/h dar sunt convins ca la viteza mai mare poate doar zgomotul motorului turat ar fi deranjant, in rest pare stabila-nu am apucat s-o testez la viteza mare ca abia am facut RAR-ul acum 3 zile, fara probleme;
-pe drumuri denivelate, fiind scurta cam topaie si nu poti merge cu viteza f.mare(pe drumul pe care mergeam cu dacia cu 100 km/h merg cu agila cu 60 dar poate e doar teama sa nu-i provoc vreo avarie la suspensii sau jante, cauciucurile fiind 165/60R14 si o groapa mai adinca i-ar dauna grav jantei de aliaj;
-motorul are destula putere, masina fiind mai fasneata ca loganul pe care-l conduc la serviciu;
-consum mic, vizibilitate excelenta, spatiu interior arhi-suficient, bord usor de vizualizat, comenzi simple si garantat-confortul la volan dar si al pasagerilor mai ridicat decat in multe limuzine care costa multe mii de euro;
Pe scurt sunt incantat si ma felicit pentru alegerea facuta. Am citit foarte multe pe ecest forum si cred ca e o idee excelenta sa invatam unii de la altii pentru ca am vazut pe propria mea piele cum mi-a fost tratata masina la service: chiar daca mecanicii mi-au reusit distributia, repercursiunile asupra caroseriei au fost dureros de vizibile -zgarieturi, urme de solventi pe lacul vopselei, chei scapate prin compartimentul motor, mufe si clipsuri trase ciobaneste, remontare neglijenta a componentelor, etc. Citind pe forum mi-am reparat singur butonul pt.reglare oglinzi electrice si am habar sa fac multe alte operatiuni pt. care ar trebui sa apelez la meseriasi mai mult sau mai putin indemanatici.
Nedumeriri: -dupa schimb distributie meseriasul a uitat sa monteze unul din furtunele ce intra in partea de spate/sus a motorului, cel mai subtire dintre cele doua,pe linie cu busonul ulei cum privesti din fata iar la cald imi statea aprins martorul pt.ulei la bord, la relanti -oare pt,ce serveste acel furtun, ca am parcurs fara el bagat cca.300 Km si nu parea ca-mi afecteaza mersul? Vazand poze pe forum mi-am dat seama ca mai trbuie si acel furtul si l-am gasit uitat printre celelalte, cu colierul pe el, montandu-la loc. Foarte rar, martorul ulei mai palpaie, doar la relanti, cu motorul la 90 grade.
- martorul airbag rosu sta aprins in mers. Sa aiba legatura cu faptul ca bateria s-a descarcat definitiv cat a stat prin Germania, ca am alimentat-o cu fise de la alta masina sau ca am demontat-o pt. a reseta calculatorul? Exclus airbaguri sarite.
Cu putina ingaduinta, am sa postez corect problemele ridicate, la sectiunile dedicate. Pt.prima accesare, banuiesc ca aici ma incadrez. A nu se intelege ca nu am citit aproape tot in domeniu pe forum. Ma surprinde ca cele mai multe probleme au fost discutate acum cativa ani buni. Poate nu am avut acces chiar la toate informatiile recente, nefiind membru. Astept raspunsuri si va asigur ca sunt dornic sa ajut la randul meu, atat cat pot.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Posteaza pe discutiile respective si incercam sa te ajutam.
  • aionescu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila z 10 xep din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Imi cer scuze, dar am citit pe forum (si nu mai gasesc unde) ca ar exista un mecanic bun pt Agila in Ploiesti sau prahova, parca trimiteati pe cineva acolo.
Oricum daca imi puteti recomanda pe cineva in Ilfov, Bucuresti, Prahova ar fi excelent. masina nu trage, ajunge greu la 110-120 km/ora iar cand o accelerez in mers(in sarcina) se aude un zgomot ca de toba sparta, dar doar in interiorul masinii si vine dinspre compartimentul motor. In schimb, de afara, nu se aude nimic... la opel mi-a zis ca nu are nimic masina(dupa tester) . Inca ceva, dimineata la rece, trebuie sa o tin din sprituri scurte la pornire, 1-2 min, altfel parca se ineaca... In fine, mi-ati fi de mare ajutor daca m-ati indruma undeva.... Am vazut ca sunteti cam "doctori" in domeniu....
  • ceaidetei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! Am cumparat de curand un Agila 1.2, benzina, din 2001, second hand... Am si eu multe intrebari pentru ca nu ma pricep prea bine la masini, mai ales pe benzina.
1. Ma ingrijoreaza putin turatia. Eu am mai avut un Logan pe motorina, o perioada destul de lunga. Eram obisnuit cu turatia lui... La Agila (cel putin la a mea) vad ca se ridica turatia cam rapid. De exemplu la 60 km/h sunt deja la 2000 rpm in a 5-a treapta. La 90 km/h am deja 3000 rpm. Mie mi se pare foarte mult. Daca merg in afara orasului, la drum lung, si merg cu 90 km/h (adica incet), si am 3000 rpm, nu e consum mare? Ar trebui sa merg cu 70 km/h ca sa am consum mic, sau ce? E normal ce se intampla la mine aici?!?! Confused
2. Ar fi trebuit sa aiba vreun semnal luminos in bord care sa ma atentioneze ca raman fara benzina? Saptamana trecuta am facut "pana prostului" din cauza ca am fost pacalit de acul care indica nivelul din rezervor. Cand bagam cheia in contact se ridica acul exact deasupra celor 2 linii rosii (care indica empty). Masina nu pornea, dadea doar semne ca se chinuie sa porneasca. Eu credeam ca trebuie sa coboare macar intre ele, dar in nici un caz inainte sa intre peste prima linie rosie sa raman fara benzina. Acum alimentez de cate ori ajunge acul langa liniile rosii, pentru ca mi-e frica sa nu patesc iar aceeasi problema.
3. La cati km trebuie sa fac revizia? 60000, 50000, 10000? Cand trebuie sa schimb uleiul? Tipul de la care am cumparat masina nu mi-a dat nici o informatie de genul asta. Nici nu stiu cand a schimbat el uleiul ultima data, sau daca a facut vreo revizie...
4. Se aude un bazait in spatele masinii, de pe la sistemul electric, de dedesubt. Este constant cat timp este motorul pornit si oscileaza in functie de ce face masina. De exemplu daca aprind avariile oscileaza intensitatea bazaitului dupa cum se sting si se aprind ele. Sau daca aprind farurile, lumina din habitaclu si chestii de genu' asta... Ce poate fi? Si asta ma ingrijoreaza destul de tare. Sper sa nu afecteze la consum.
As mai avea multe intrebari, dar deja am scris prea mult. Mie imi place masina, e super ok, doar ca sunt cam dezamagit de consum... parerea mea este ca are consum prea mare pt greutatea ei si pentru motorul pe care il are. Si de asemenea nu ma avantajeaza deloc la drum intins, din cauza consumului.
Va multumesc de pe acum celor care imi dau un raspuns. Very Happy Sa conduceti prudent! Smile
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,471
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra Z14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Oct 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Corsa mea cu acelas motor, are cutia la fel. 3000r/m 90km/h; 4000r/m 120km/h. asta este nu avem ce face. Dieselul e cu totul altceva, sa nu compari un diesel cu un benzinar de 1.2.
Consumul a fost 4.95-5 L cu 90-100-110 km/h.
  • ceaidetei

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Aha... stiam ca e diferenta, dar nici chiar asa. Suna ok consumul cu vitezele astea. Speram sa nu am eu vreo problema de tureaza asa. Multumesc mult de raspuns, m-am mai linistit. Very Happy
  • morarmihai O.A

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2012

  • Garaj Mesaj Privat
sunt noul posesorul a unui opel agila 1.0 din 2002 si as vrea sa schimb maneta de la cutia de viteza originala cu cea din poza...am vazut mai multe poze cu agilulele care au maneta asa ca in poza...am incercat sa caut piesa peste tot si nu gasesc... puteti sa ma ajutati?unde se gasesc?sunt luate de la alte modele?
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 501
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Ce vad eu! O poza in care obiectul principal apare inundat intr-o lumina care ascunde toate detaliile! Maneta pare-mi-se are un burduf de cauciuc ce ascunde levierul metalic iar maciulia nici nu ne putem da seama din ce e confectionata. Aspect urat la prima impresie. De ce sa-ti doresti asa ceva? Ma rog, eu sunt total impotriva turcismelor, lucrurilor neoriginale in general. Dar daca ai poze mai bune poate ca o sa-mi schimb impresia.
Pt."ceaidetei": Agila 1.2 am si eu. Aceeasi impresie am avut-o si eu ca si tine. Viteza maxima pe care am atins-o e 100 km/h pt ca mi se parea ce decoleaza daca mai apasam pedala. Ce mai! e masina de oras. Cutia e conceputa pentru viteze rezonabile deci in regimul normal consumul e mic. Din spate se aude pompa de benzina din rezervor. Orice consum energetic (tractiune, lumini) solicita pompa de banzina pt. ca normal consumul de carburant creste, de aici si variatia turatiei pompei de benzina. Parerea mea, vorba ceea! Eu, la a mea, din ian.2002 fabricata, am la bord simbolul unei pompe de benzina de culoare potocalie care ma avertizeaza cand am putin carburant. Cu reviziile, nu am inca habar.
  • GEORGE PLESA

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Y17DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, am cumparat si eu o agila 1,2 sh din 2002 adusa din Germania. mi-a placut din considerente economice (e cam cel mai ieftin opel). Dupa aceea am descoperit o masinuta reusita, onesta. Am facut prima revizie in Galati la Opel si sunt multumit de investitie. merge bine, trage ok, consumul inca nu l-am facut. O singura problema ar fi...
Cand e pornita la rece motorul toarce ok datorita socului. dupa ce se incalzeste, la relanti se aude un "tacanit" la motor, destul de tare, ai impresia ca e diesel. la service s-a testat si nu a reiesit nicio problema in afara de uleiul uzat si cureaua alternator coapta. (pe care le-am schimbat)
Va rog pe cei care au aceeasi experienta sau care se pricep sa imi dati un sfat. Va multumesc! Confused
  • iosiftm

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
GEORGE PLESA@
Daca spui ca se aude tacanit, trebuie sa schimbi distributia.
Dar atentie la cine schimbi distributia, recent pe forum sa discutat cum un coleg de forum a ramas fara masina, evident din cauza unor mecanici
(padurari), care habar nu au de mecanica elementara.
Salutare.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 501
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z12XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Nu ma numar printre aceia care au experienta si nici care se pricep, doar sunt unul care am trait experienta cu zgomotul scos de motor. Eu zic ca raspunsul celor de la service ar trebui luat in considerare, in cazul tau (G.Plesa). Opinia mea este ca daca la rece motorul merge rotund iar la cald tacane in primul rand trebuie sa schimbi uleiul (cu filtru cu tot). La cald, daca e uzat isi pierde capacitatea de ungere si de aici rezulta si zgomote de genul celor descrise. Dupa aceea, daca tot tacane te poti gandi la alte defectiuni, gen tacheti dereglati (am citit aici, pe forum ca le spuneau tacheti dezamorsati, nu sunt avizat in acest domeniu), distributie, etc.. Daca erau probleme grave te plangeai de pornire, tractiune, consum ulei, fum, consum exagerat de benzina. Eu cand am luat-o pe-a mea avea distributia terminata si troncanea la rece la fel ca la cald. In plus, nu tragea deloc. Vezi pe youtube ca sunt niste filmulete cu Agile cu probleme la distributie. Dupa sunetul redat e imposibil sa nu-ti dai seama daca esti in aceeasi situatie. Sper sa nu! Dar daca da, nu e una din problemele foarte costisitoare. Operatiunea de schimb distibutie o fac unii preventiv, pana sa ajunga sa troncane. Nu e musai sa schimbi toate componentele de sub capacul de distributie. Sunt diverse kit-uri, unele mai de prima necesitate, altele mai complete. Dar sa fie doar uleiul! Bafta!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
GEORGE PLESA bine ai venit printre noi ! Schimba ulei+filtru, ai discutie de citit. De tacaneala nu scapi fara sa schimbi distributia dar cum spune GM nu mesterul Nea Vasile. Cum spunea si Iosif grija mare la piese si mester ca o sa mergi pe jos, iete ultimul caz :
dimmy20b a scris:Salutare! Azi trebuia sa iau masina din service si sa platesc reparatiile. Inainte de a da banii m-am urcat in masina si am pornit-o! A scos niste zgomote ciudate si cand am accelerat-o s-a rupt lantul de distributie, asa cum a zis dl dancuciureanu distributia a fost pusa prost! In concluzie mecanicul a spus ca e de la calculator ca nu dadea bobina scanteie cum trebuie! Nu pot sa va zic ce-mi trecea prin cap sau prin fata ochilor de nervi! L-am lasat, nu mi-am ridicat masina din service, si maine dimineata fac sesizare la protectia consumatorului, cunoscandu-l bine pe seful de acolo si vedem ce se intampla! Din primele informatii pe care le am de-acolo il vor obliga sa-mi despagubeasca toate daunele produse, probabil voi duce masina la o reprezentanta ope si va fi bun de plata! S-a spart blocul motor, au iesit o gramada de piese prin gaurile sin bloc, s-a rupt vibrochenul etc. Deci cam astea sunt service-urile din severin! De aia ma tot plang ca nu avem si noi 1 mecanic bun! D-le Dan Cuciureanu, n-aveti de gand sa va mutati in Severin?

  • GEORGE PLESA

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra Y17DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Va multumesc pentru postari. Observ ca este un forum foarte activ. Schimbul de ulei +filtre l-am facut imediat la service-ul la Radacini Motors Galati. S-a facut si diagnoza si nu a reiesit nimic in neregula. Uleiul era foarte negru (10w40), cred ca nu era schimbat de vreo 40000 km. masina are 114000 km si ultima revizie in carte era trecuta pe la 70000 km. In Germania s-a facut doar cu 10W40, acum mi-au pus 5w30. ma gandesc ca daca ar fi fost ceva in neregula la distributie mi s-ar fi spus. Cred ca o sa umblu si la distributie dar mi-e frica sa nu o stric mai tare. mai ales ca nu stii in cine sa ai incredere. Daca a mai facut cineva distributia in Galati poate imi da si mie o relatie si cam cat ar costa. Cred ca mai fac vreo 2, 3 mii km cu uleiul asta si apoi o sa il schimb. am observat ca se recomanda si curatatul motorului. eu unul sunt cam neindemanatic si nu ma bag la motor dar poate gasesc un mecanic bun....
  • iulianbarbu

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Feb 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor,
De aprox. 2 saptamani sunt posesorul unei Agila 1.3 CDTI, 2005, Z13DT, putin peste 125.000 km (ce par reali, dupa cercetari). I-am facut o revizie completa, dar mai sunt unele lucruri de pus la punct. Insa, am o intrebare (si o voi pune aici pana ma familiarizez mai bine cu forumul): se schimba uleiul la cutia de viteze? Precizez ca nu este cutia de la variantele pe benzina, pozitia de marsarier este alta... lateral-fata-stanga, trebuie sa ridici un inel de pe maneta. In service am observat ca nu exista buson de golire la cutie, vine cu o semi-baie (spusele mecanicului) ce trebuie desfacuta si inlocuita garnitura. Am refuzat sa fac schimbul de ulei la cutie... stiind ca de ceva ani, la marea majoritate a modelelor opel, cutia de viteze este free-service (se umbla doar daca apar probleme). Mai fac precizarea ca functioneaza bine (atat cat functioneaza o cutie de opel Very Happy ).

Mai adaug ceva pentru userul "morarmihai": in poza este interiorul unei agila diesel. asa arata maneta la varianta diesel. nu se potriveste la benzina, nici macar nuca, treptele sunt diferite. Very Happy
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Uleiul de cutie e bine de schimbat cu original GM 19 40 182. Nu stii ce ai si cat ai...

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata