- razvan6600
- *
- 20 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Tigra
- Iasi
razvan6600
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
irony32
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
- riky
- **
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
salut.
V-as ruga sa-mi ziceti si mie cat de mare este diferenta intre Astra 1.4 100 CP si Golf 6 122CP.....as dori un Opel astra Sport sau un Golf 6 HL.voi ce parere aveti....?desi golful este mai scump cu aproximativ 2000 de euro,dispun de banii necesari pentru achizitionarea lui,dar parca Astra e mai tineresc(tinand cont ca in 2 saptamani fac 21 de ani).E diferenta mare intre aceste doua motoare?cu G6 am facut test-drive,dar cu opel inca nu....vroiam maine sa ma duc,dar la noi in Craiova a izbucnit "iadul alb" in aceasta seara...
Ii rog pe cei care au testat ambele modele sa-si exprime parerea....pro/contra....si sa-mi ofere un sfat,sa ma indrume spre solutia ideala...Stiu ca sunt pe clubopel,dar doresc sa ramaneti obiectivi si sa conducem discutia spre ceva constructiv...
Ce ma intereseaza cel mai mult:
1.Cat de mare este diferenta intre cele doua modele
2.cat de mare este diferenta de calitate a materialelor
3.cat de fiabila este Astra(stiu cum se conduce golful)
4.Merita sa pastrez banii in plus pe golf si poate sa-mi pun alte cateva optionale pe astra(sper sa nu regret ca nu mi-am luat golf apoi)
5.Voi ce-ati alege intre cele doua
6.ce avantaje si dezavantaje au ambele masini...
7.daca aveti voi si alte chestii de impartasit in legatura cu cele doua masini....v-as fii recunoscator
O rugaminte am...marti mi se calculeaza dobanda la cont si vr sa dau avansul...asa ca sper sa imi oferiti raspunsuri cat mai detaliate si convingatoare in legatura cu cele doua masini.Vr sa fac alegerea pootrivita.
Multumesc.
V-as ruga sa-mi ziceti si mie cat de mare este diferenta intre Astra 1.4 100 CP si Golf 6 122CP.....as dori un Opel astra Sport sau un Golf 6 HL.voi ce parere aveti....?desi golful este mai scump cu aproximativ 2000 de euro,dispun de banii necesari pentru achizitionarea lui,dar parca Astra e mai tineresc(tinand cont ca in 2 saptamani fac 21 de ani).E diferenta mare intre aceste doua motoare?cu G6 am facut test-drive,dar cu opel inca nu....vroiam maine sa ma duc,dar la noi in Craiova a izbucnit "iadul alb" in aceasta seara...
Ii rog pe cei care au testat ambele modele sa-si exprime parerea....pro/contra....si sa-mi ofere un sfat,sa ma indrume spre solutia ideala...Stiu ca sunt pe clubopel,dar doresc sa ramaneti obiectivi si sa conducem discutia spre ceva constructiv...
Ce ma intereseaza cel mai mult:
1.Cat de mare este diferenta intre cele doua modele
2.cat de mare este diferenta de calitate a materialelor
3.cat de fiabila este Astra(stiu cum se conduce golful)
4.Merita sa pastrez banii in plus pe golf si poate sa-mi pun alte cateva optionale pe astra(sper sa nu regret ca nu mi-am luat golf apoi)
5.Voi ce-ati alege intre cele doua
6.ce avantaje si dezavantaje au ambele masini...
7.daca aveti voi si alte chestii de impartasit in legatura cu cele doua masini....v-as fii recunoscator
O rugaminte am...marti mi se calculeaza dobanda la cont si vr sa dau avansul...asa ca sper sa imi oferiti raspunsuri cat mai detaliate si convingatoare in legatura cu cele doua masini.Vr sa fac alegerea pootrivita.
Multumesc.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
astra e faina, e tinereasca, si cu dif de 2000eur poti sa-i pui o groaza de dotari.
depinde ce vrei de la masina. 1.4 si 100cp poti sa uiti de orice. masina e mare si grea, deci orice idee decat cea de miscare, poti sa o uiti.
daca o arzi doar prin oras, ar merge.
eu nu mi-as lua motorul de 1.4i.
ori 1,4T de 140cp ori macar 1,6i.
astra sport/cosmo fata de golf highline... nu e chiar asa mare diferenta calitativa cum o fac unii sa para. e un mic avantaj spre golf, dar nimic mai mult sau mai exagerat.
deci, daca nu te intereseaza performantele si vrei dotari, ia opel.
daca vrei ca si masina sa se miste un pic, ia macar opel 1,6i sau 1,4T SAU golf 1,4 de 122cp
depinde ce vrei de la masina. 1.4 si 100cp poti sa uiti de orice. masina e mare si grea, deci orice idee decat cea de miscare, poti sa o uiti.
daca o arzi doar prin oras, ar merge.
eu nu mi-as lua motorul de 1.4i.
ori 1,4T de 140cp ori macar 1,6i.
astra sport/cosmo fata de golf highline... nu e chiar asa mare diferenta calitativa cum o fac unii sa para. e un mic avantaj spre golf, dar nimic mai mult sau mai exagerat.
deci, daca nu te intereseaza performantele si vrei dotari, ia opel.
daca vrei ca si masina sa se miste un pic, ia macar opel 1,6i sau 1,4T SAU golf 1,4 de 122cp
- razvan6600
- *
- 20 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Tigra
- Iasi
razvan6600
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eu as lua motorul si suspensiile de pe Golf, iar restul design si alte chestii de pe astra. Golful are materialele o idee mai buna, isesizabila pentru unii, insa design-ul anost, te face sa uiti de ele. Daca vrei sa simti ca masina trage comparabil cu cel de 122cp de pe golf, tre sa iei in calcul un motor peste cel 1.6 - 115cp de la astra tinand cont de greutatea mare a masinii.
- riky
- **
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
ce parere aveti de motorul 1.4 turbo 140 CP in comparatie cu 1.4 TSI 122CP de pe G6?
Am fost azi la reprezrntanta Opel si m-am suit intr-un Astra.din punct de vedere al calitatii materialelor din interior este sub G6..prea mult plastic pentru parerea mea.Dar pretul era undeva cu 1200 euro mai mic decat G6.
Aveti idee daca pe Cosmo sau Sport materialele sunt de o calitate mai buna?adica fara plastic si fara agintiul acela pe manerul de la portiera care in timp o sa se decoloreze rau de tot?!
Chiar sunt in dilema...mai bine nu ma mai duceam la Opel.Are unele pucte forte fata de G6...cum ar fii rotile pe 17" din standard(cosmo,sport),mai sportiva la exterior..dar calitatea materiarelor este un punct minus.
Ajutati-ma!
Am fost azi la reprezrntanta Opel si m-am suit intr-un Astra.din punct de vedere al calitatii materialelor din interior este sub G6..prea mult plastic pentru parerea mea.Dar pretul era undeva cu 1200 euro mai mic decat G6.
Aveti idee daca pe Cosmo sau Sport materialele sunt de o calitate mai buna?adica fara plastic si fara agintiul acela pe manerul de la portiera care in timp o sa se decoloreze rau de tot?!
Chiar sunt in dilema...mai bine nu ma mai duceam la Opel.Are unele pucte forte fata de G6...cum ar fii rotile pe 17" din standard(cosmo,sport),mai sportiva la exterior..dar calitatea materiarelor este un punct minus.
Ajutati-ma!
- razvan6600
- *
- 20 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Tigra
- Iasi
razvan6600
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
Uite aici o comparatie intre cele doua
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=55319
Ai dreptate la capitolul materiale, si mie mi-au sarit in ochi cateva zone cu plastic indoielnic si dur la astra, care in timp s-ar putea sa se concretizeze in greierasi, plus cine stie cum se va pastra. Cand am facut drive-test pe astra, am intrebat de materiale, iar tipul mi-a spus ca nu exista diferente de materiale intre versiuni low sau de top.
Ca tot povestea unul in topicul anterior de astra ca vine cu ac standard, golful vine si cu ac si cu cu esp standard.
Nu ma da pe spate designul golfului, insa intre cele 2 personal as alege golful, pentru materiale, suspensii independente spate, valoare revanzare f buna, si pentru maturitatea la care a ajuns ultimul model. As lua chiar in calcul motorul 1.2tsi - 105cp.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=55319
Ai dreptate la capitolul materiale, si mie mi-au sarit in ochi cateva zone cu plastic indoielnic si dur la astra, care in timp s-ar putea sa se concretizeze in greierasi, plus cine stie cum se va pastra. Cand am facut drive-test pe astra, am intrebat de materiale, iar tipul mi-a spus ca nu exista diferente de materiale intre versiuni low sau de top.
Ca tot povestea unul in topicul anterior de astra ca vine cu ac standard, golful vine si cu ac si cu cu esp standard.
Nu ma da pe spate designul golfului, insa intre cele 2 personal as alege golful, pentru materiale, suspensii independente spate, valoare revanzare f buna, si pentru maturitatea la care a ajuns ultimul model. As lua chiar in calcul motorul 1.2tsi - 105cp.
edit
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
ca sa compari mere cu mere , pe astra va trebui sa pui motorul de 1.4 si 140 cp deoarece masina este mult mai grea si atunci vei compara cu golful de 122cp. in principiu, greutate mai mica va insemna si consum mai mic.
astra cu motorul de 1.4 aspirat care nu are nici cuplu este praf cu siguranta.
deci, vezi ce pret are astra cu motorizarea de 1.4 turbo si apoi compara cu golf. nu in ultimul rand, in golf, spatiul pt pasageri este mutl mai mare ca in astra.
cat despre a da 24.000 euro pe un opel astra, dati-mi voie sa ma abtin. se puteau cumpara atat de mute masini noi in banii astia, inclusiv opel insignia care este de doua ori mai masina ca un opel astra. mondeo 2.2tdci titanium, mazda 6, a3 sportback, chiar noul avensis samd. bineinteles de pe stoc.
macar cutia aia automata este cu dublu ambreiaj sau e din aia penala din mileniul trecut?
astra cu motorul de 1.4 aspirat care nu are nici cuplu este praf cu siguranta.
deci, vezi ce pret are astra cu motorizarea de 1.4 turbo si apoi compara cu golf. nu in ultimul rand, in golf, spatiul pt pasageri este mutl mai mare ca in astra.
cat despre a da 24.000 euro pe un opel astra, dati-mi voie sa ma abtin. se puteau cumpara atat de mute masini noi in banii astia, inclusiv opel insignia care este de doua ori mai masina ca un opel astra. mondeo 2.2tdci titanium, mazda 6, a3 sportback, chiar noul avensis samd. bineinteles de pe stoc.
macar cutia aia automata este cu dublu ambreiaj sau e din aia penala din mileniul trecut?
irony32
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
edit: asa cum am mai spus, a3 nu imi place neam, mazda 6 design exterior e ok insa interiorul nu imi place, mondeo motor slab si nu gasesc cutie automata in manii astia, iar despre insignia ce pot sa spun: am facut o configuratie si cu optionalele p0e care le-am pus pe astra ma ajungea cu tot cu reducere insignia la aprox 30000 euto
asa ca spune-mi si mie ce masini dotate precum am configurat eu astra gasesc la 24000 euro?
sunt ffff curios sa aflu!
asa ca spune-mi si mie ce masini dotate precum am configurat eu astra gasesc la 24000 euro?
sunt ffff curios sa aflu!
irony32
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
irony32
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
Genesis
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2009
- Mesaj Privat
riky, ai mai deschis un topic cu aceleasi intrebari: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=58060 . Mi-am adus aminte, pt ca ti-am raspuns acolo.
Nu fa greseala sa iei 1.4 100 cai. E aspirat si trage prost. Ia 1.4 turbo 140. Nu vei regreta.
Nu fa greseala sa iei 1.4 100 cai. E aspirat si trage prost. Ia 1.4 turbo 140. Nu vei regreta.
- riky
- **
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
90% m-am hotarat pentru Opel.Mai ales ca am primit o reducere foarte atractiva si de nerefuzat.la G6 am primit doar 400 de euro:( aici cred k peste 2500 de euro.
@genesis---stiu ca am mai deschis un topic cu un versus...dar acolo este cam liniste...aici vad ca este in floare:P u imi recomanzi 140 de caluti....atunci asa sa fie....marti ma duc sa dau avansul....
mai astept pareri referitoare la acest motor:)
@genesis---stiu ca am mai deschis un topic cu un versus...dar acolo este cam liniste...aici vad ca este in floare:P u imi recomanzi 140 de caluti....atunci asa sa fie....marti ma duc sa dau avansul....
mai astept pareri referitoare la acest motor:)
irony32
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Braila
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- riky
- **
- 240 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Dolj
riky
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 1.4 100 sau 140 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Cristy_13
- ***
- 763 mesaje
- din 05 Jul 2009
- Astra 2002 z16se
- Buzau
Cristy_13
- Mesaje scrise: 763
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mludwig
- **
- 156 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2010 A14NET
- Cluj
mludwig
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
S-a cam incins topicul asta, nu faceti o categorie separata pentru noul Astra?
De cateva zile tot urmaresc forumurile, citesc teste, opinii, recomandari. Astazi urmeaza sa ma duc la reprezentanta sa fac un drive test mai lung si sa ma las convins ca de fapt Astra vreau
Vreau urmatoarea configuratie: Enjoy 1.4T, AFL, scaune ergonomice, quickheat, climatronic, cotiera cu frana "de mana" electrica, volan in piele, computer de bord, alarma, jante de 17, monitorizare pneuri si scut motor.
Sa va povestesc cum am ajuns la configuratia si mai ales la masina asta. Sunt tanar, necasatorit si vreau masina. Supermini (gen Polo) e prea mic, masinile de familie (gen Passat) sunt prea mari. Un compact bine dotat mi-ar fi perfect, deci consideram Golf, Focus si Astra. Nu vreau tractoras, deci in nici un caz nu teeedeeeei. Depasiri fara emotii e esential, deci rezulta benzinar supraalimentat. Asa a inceput procesul de cumparare, care la mine dureaza luni si pentru un telefon amarat.
Focus am auzit ca e foarte dinamic, dar nu l-am condus ca nu au avut la reprezentanta si tot incercau sa ma convinga ca de fapt vreau un Focus de pe stoc ca stiti cu optionale e scump, dureaza, riscant, abureli. E un model mai vechi, n-au benzinare turbo, deci Focusul a picat.
Astra a primit note bune de la jurnalistii de specialitate, imi place cum arata, au motoare turbo. Dotarile sunt mult peste clasa sa, farurile autoadaptive mi se par fenomenale. Suspensiile sunt OK, dar nu cele mai bune din clasa. Mi-au oferit o reducere substantiala (15%), si daca pot sa obtin si o extensie de garantie, o iau.
Exteriorul la Golf 6 nu-mi taie suflarea, ca sa fiu cat mai diplomatic. Interiorul e plictisitor dar de calitate. Au motorase turbo fenomenale si cutia cea mai buna din clasa. Din pacate nu prea dau reduceri peste oferta de edition, eventual un climatronic, deci cateva sute de euro. Mai este si faptul ca toata lumea ia VW si mie imi place sa inot impotriva curentului.
In concluzie 90% il iau pe noul Astra. Pareri?
De cateva zile tot urmaresc forumurile, citesc teste, opinii, recomandari. Astazi urmeaza sa ma duc la reprezentanta sa fac un drive test mai lung si sa ma las convins ca de fapt Astra vreau
Vreau urmatoarea configuratie: Enjoy 1.4T, AFL, scaune ergonomice, quickheat, climatronic, cotiera cu frana "de mana" electrica, volan in piele, computer de bord, alarma, jante de 17, monitorizare pneuri si scut motor.
Sa va povestesc cum am ajuns la configuratia si mai ales la masina asta. Sunt tanar, necasatorit si vreau masina. Supermini (gen Polo) e prea mic, masinile de familie (gen Passat) sunt prea mari. Un compact bine dotat mi-ar fi perfect, deci consideram Golf, Focus si Astra. Nu vreau tractoras, deci in nici un caz nu teeedeeeei. Depasiri fara emotii e esential, deci rezulta benzinar supraalimentat. Asa a inceput procesul de cumparare, care la mine dureaza luni si pentru un telefon amarat.
Focus am auzit ca e foarte dinamic, dar nu l-am condus ca nu au avut la reprezentanta si tot incercau sa ma convinga ca de fapt vreau un Focus de pe stoc ca stiti cu optionale e scump, dureaza, riscant, abureli. E un model mai vechi, n-au benzinare turbo, deci Focusul a picat.
Astra a primit note bune de la jurnalistii de specialitate, imi place cum arata, au motoare turbo. Dotarile sunt mult peste clasa sa, farurile autoadaptive mi se par fenomenale. Suspensiile sunt OK, dar nu cele mai bune din clasa. Mi-au oferit o reducere substantiala (15%), si daca pot sa obtin si o extensie de garantie, o iau.
Exteriorul la Golf 6 nu-mi taie suflarea, ca sa fiu cat mai diplomatic. Interiorul e plictisitor dar de calitate. Au motorase turbo fenomenale si cutia cea mai buna din clasa. Din pacate nu prea dau reduceri peste oferta de edition, eventual un climatronic, deci cateva sute de euro. Mai este si faptul ca toata lumea ia VW si mie imi place sa inot impotriva curentului.
In concluzie 90% il iau pe noul Astra. Pareri?
- razvan6600
- *
- 20 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Tigra
- Iasi
razvan6600
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
Ai punctat foarte bine tot ce ai scris mai sus.
Focusul intr-adevar e cam batranel ca si look de-acum, ma rog, deja a fost lansat la Detroit noua generatie imbunatatita, cu motoare noi, turbo toate. E intr-adevar cel mai dinamic in clasa sa, si nu-i vorba doar de review-uri, articole scrise de ziaristii de specialitate, e pe testate va asigur. Partea proasta, sunt service-urile slabe si reviziile relativ mai scumpe decat concurenta.
Golfurile 6 sunt vorba unuia, cele mai bune golfuri de pana acum, din toate punctele de vedere. Nu te da pe spate ca si look, insa nu l-as cumpara decat pentru capitolul calitate si fiabilitate, motoare, si suspensii independente pe ambele punti.
Astra, cum am mai zis, imi place si atat. Pana nu trec ceva ani, e greu de zis cum se vor comporta in timp, momentan nu stim cat de fiabila este, timpul va scoate la lumina acest aspect.
Nu comentez alegerea fiecaruia, dar cand vine vorba de o suma care sare calul, m-as uita de 2 ori inainte si-n curtea vecinilor.
Focusul intr-adevar e cam batranel ca si look de-acum, ma rog, deja a fost lansat la Detroit noua generatie imbunatatita, cu motoare noi, turbo toate. E intr-adevar cel mai dinamic in clasa sa, si nu-i vorba doar de review-uri, articole scrise de ziaristii de specialitate, e pe testate va asigur. Partea proasta, sunt service-urile slabe si reviziile relativ mai scumpe decat concurenta.
Golfurile 6 sunt vorba unuia, cele mai bune golfuri de pana acum, din toate punctele de vedere. Nu te da pe spate ca si look, insa nu l-as cumpara decat pentru capitolul calitate si fiabilitate, motoare, si suspensii independente pe ambele punti.
Astra, cum am mai zis, imi place si atat. Pana nu trec ceva ani, e greu de zis cum se vor comporta in timp, momentan nu stim cat de fiabila este, timpul va scoate la lumina acest aspect.
Nu comentez alegerea fiecaruia, dar cand vine vorba de o suma care sare calul, m-as uita de 2 ori inainte si-n curtea vecinilor.
Genesis
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2009
- Mesaj Privat
mlugwig, vezi ca noile motoare TDI de la VW nu mai au nimic de-a face cu pd-urile vechi. Sunt common-railuri acum dar din ratiuni de marketing au ramas cu aceeasi denumire. Rezultatul este ca motorul nu mai este asa zgomotos, dar nici la fel de brutal cum era PD-ul, urca mult mai liniar.
Ce sa iti zic: eu as elimina focus 2 din start. Dpdv tehnic e ok si are o tinuta de drum impecabila, dar ca si design interior e depasit mai ales ca materiale, iar motorizarile sunt si ele invechite (off-topic: au lansat la Detroit deja focus 3, va intra in productie in 2011, se pare ca va avea numai motoare turbo pe benzina, cu entry-level de 1.0 de 89 respectiv 110 cai).
Intre astra si golf: cel mai bine te edifici cu un drive-test. Mie in showroom mi-a placut Astra in ciuda materialelor evident mai slabe calitativ. Insa in drive-test, cutia dar per total chiar transmisia, m-a dezamagit crunt raportat cu transmisia de pe Golf 6. Sistemul de pe puntea spate, cu grade multiple de libertate, face astra confortabila, dar ramane de vazut daca va fi firav sau nu pt drumurile din Romania.
Ce sa iti zic: eu as elimina focus 2 din start. Dpdv tehnic e ok si are o tinuta de drum impecabila, dar ca si design interior e depasit mai ales ca materiale, iar motorizarile sunt si ele invechite (off-topic: au lansat la Detroit deja focus 3, va intra in productie in 2011, se pare ca va avea numai motoare turbo pe benzina, cu entry-level de 1.0 de 89 respectiv 110 cai).
Intre astra si golf: cel mai bine te edifici cu un drive-test. Mie in showroom mi-a placut Astra in ciuda materialelor evident mai slabe calitativ. Insa in drive-test, cutia dar per total chiar transmisia, m-a dezamagit crunt raportat cu transmisia de pe Golf 6. Sistemul de pe puntea spate, cu grade multiple de libertate, face astra confortabila, dar ramane de vazut daca va fi firav sau nu pt drumurile din Romania.