Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • c0st3

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18xe XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2009

  • Mesaj Privat
inseamna ca nu sunt cheile la fel Neutral sau e stricat ceva la ea, e stramba.. uita-te atent
Skip ads

  • alecs245

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2010

  • Mesaj Privat
si cat costa sa imi fac o cheie cu cip originala?
am auzit ca bate pe la 300 ron
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu am facut o copie a cheii (doar lama cu scoaba in care se monteaza alarma) la Ulpia, cu 80 lei. Cipul si telecomanda le-am mutat de la cealalta pentru ca la ea aveam clema de prindere a telecomenzii rupta.
  • 08sycran

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut la toata lumea,am o problema cu cheia tip "briceag",nu reusesc sa incui masina daca bag cheia in butuc,se incuie doar usa respectiva,celelalte trei raman descuiate,insa functioneaza doar de la distanta prin telecomanda,masina e astra h din 2004.va multumesc
Skip ads

  • lev30ro

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am si eu o Corsa Z10XE din 2002 cu probleme la Immo P1612, eu personal am curatat mufele de la Imo, mufa principala din bord, toate contactele de masa de pe masina , am schimbat bateria la telecomanda ,dar fara succes.

Ati mai gasit rezolvari , a rezolvat cineva aceasta problema sacaitoare? (exclus schimbul de CIM)

Multumesc,
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cu cheia de rezerva mere?
  • lev30ro

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:cu cheia de rezerva mere?


Masina porneste dar din cand in cand am-i face figuri si palpaie masina cu cheie din bord.
Face la fel cu ambele chei si am P1612.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Mergi la o reprez. opel cu talonul si buletinul daca nu ai cumva car-passul masini si va trebuisa-ti reprogramaze ceva la calc. masini exact asa am patit si eu dar am fost la cineva in particular,este foarte simplu si rapid 2 minute; trebuie doar sa stie ce face acel meserias , l,-am reprogramat cu TECH 2
Skip ads

  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu am Corsa C, motor benzina Z12XEP, fabricatie 2006. Masina are 70.000 km si am cumparat-o noua. Cand am luat-o de la reprezentanta am primit doua chei: ambele au pe ele semnul de Opel, deci sunt originale, doar ca numai una are pe ea butoanele de inchidere centralizata, cealalta nu are nici un buton. Ulterior mi-am montat alarma la masina si acum alarma imi comanda si inchiderea centralizata. Problema e urmatoarea. Eu folosesc drept cheie principala cheia cu butoane pt inchidere centralizata. Azi am vrut sa folosesc si cealalta cheie, dar n-am reusit. Am deschis portierele cu telecomanda de la alarma, apoi am bagat cheia (aia fara butoane de inchidere centralizata) in contact. S-a auzit zgomotul de functionare a electromotorului, ventilatorul a pornit si el (fusese lasat deschis), dar motorul nu a pornit. Am invartit de cheie de vreo sapte ori dar degeaba. Mentionez ca in timpul asta mi se aprinsese becul "masina cu cheita". Am renuntat, am scos cheia din contact si am plecat. La numai un sfert de ora, am pornit masina, fara nici o problema, cu cheia principala - aia cu butoane pe ea. Intrebare: ce defectiiune am - la cheia de rezerva sau unde in alta parte?
  • lev30ro

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
De cate ori ai probleme ......pune cheia pe pozitia 0 stai 5 secunde si porneste-o din nou.

Ai probleme cu imobilizatorul...nimic grav...trebuie reprogramat sau verifica fire ,contacte imi ,ecu.
  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat si codul scris pe lamele celor doua chei. E acelasi cod: 3579. Ce nu inteleg eu este de cu o cheie merge, cu alta cheie nu merge... Sad
Lev30ro, reprogramarea se face la reprezentanta Opel ? Sau unde in alta parte?
  • lev30ro

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

Reprogramarea se poate face si la Opel dar si la cineva care stie ce face cu un Op-com sau Tech2.Doar sa ai carpass-ul.
Dac ai un contact imperfect undeva atunci degeaba reprogramezi ca de eroare si probleme nu vei scapa.
Eu de o saptamana nu mai am erori, inainte aveam zilnic si de multe ori nu pornea. Am curatat cateva contacte dar cel mai important a fost faptul ca dupa o schema atasata de Stefan , am gasit minusul de la Immo ceeste legat la caroserie in compartimentul schimbatorului de viteza.
Ai aici schema, prima atasata de Stefan Tolos: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=63371

Uitate la E5 , se afla in fata schimbatorului de viteza. Este un fir de culoarea maro . EU nu am apucat sa curat contactul ca trebuie demontata toata carcasa neagra, insa am miscat acel contact si de atunci nu mai face figuri.

Sa cureti toate contactele de pe masina, smirghel, diluant...
D
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
negociator a scris:Am verificat si codul scris pe lamele celor doua chei. E acelasi cod: 3579. Ce nu inteleg eu este de cu o cheie merge, cu alta cheie nu merge... Sad
Lev30ro, reprogramarea se face la reprezentanta Opel ? Sau unde in alta parte?
din explicatiile tale este evident ca ai probleme cu cipul cheii pe care nu ai folosito,asta daca am inteles bine eu, si anume faptul ca intotdeauna fara nici o problema ,iti porneste cu cheia (cu telecomanda)iar cu cealalta(fara telecomanda) nu porneste .e clar ca nu ai probleme de genul contactelor inperfecte ,etc etc.un OP-com inainte de a ajunge la (necesitatea reprogamarii cipului din cheie) poate vedea in valorile reale pe immobilizatorul masini starea in care se afla transponderul(cipul) cheii ,progamat sau nu ,recunoscut sau nu.etc etc ,si pe urma vei sti ce ai de facut. codul care este scris pe cheie, reprezinta codul mecanic(al lamei cheii) si e necesar in cazul pierderi la o copie fidela ca sa se potriveasca pe contact,cipul necesar deblocarii electronice a motorului se afla in interiorul carcasei chei.nu este exclus ca din gresala (sau nu) sa fi desfacut cheia si sa fi pierdut respectivul cip. idea e sa nu te apuci sa desfaci pe acolo cautind un defect care ar putea fi inexistent.mult mai bine e sa faci o diagnoza la cineva poti afla multe despre problema ta ,fara a fi nevoie sa incepi so desfaci.


Ultima modificare facuta de Doru Lucian la Dum 05 Feb, 2012 9:04 pm, modificat de 2 ori in total
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
asteptam vesti.
  • negociator

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Doru Lucian, n-am incercat sa demontez nici una dintre cele doua chei, ca n-aveam nici un motiv. Pur si simplu una merge, alta nu merge. Am mai constatat ceva interesant: dupa ce masina a stat parcata si incerc sa pornesc motorul cu cheia de rezerva (aia fara telecomanda), motorul porneste! Dar merge numai vreo doua secunde, dupa care se opreste singur, fara motiv. Dupa care degeaba mai scot cheia si o bag si o rotesc, etc, ca nu mai porneste. Deci asa se comporta cu cheia fara telecomanda. Cu cheia principala (aia cu telecomanda), motorul porneste totdeauna, fara nicio problema.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cred ca ai probleme cu cipul chei de rezerva ,incearca totusi sa o dasfaci si vezi daca are cip in ia .
  • goro89

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am prb. cu imobilizatoru, cate-o data nu porneste masina, bag cheia in contact, invart puna la penultima pozitie (unde se aprind toate luminiile din bord) dar ramane "masinuta galbena cu cheia" palpaind...si daca mai invart de cheie sa pornesc masina nu face nimic, nu invarte nimic. de tras motorina trage, ca se aude pompa ca trage motorina...si daca scot cheia din contact, si repet treaba, atunci totul e OK. ce ma sfatuiti sa fac ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Este o problema de comunicare a CIM-ului. Pini oxidati, lipituri reci, etc.
Gasesti aici o discutie pe tema CIM-ului: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
zamfidanut a scris:
luca george a scris:Sad

am si eu aceeasi problema cu imobilizatorul...si am fost am pus masina pe tester...singurul lucru pe care mi l-au zis e sa schimb imobilizatorul ala ...atat..nu ca se repara trebuie schimbat neaparat.oricum din cate vad e o problema des intalnita iar cu cea de-a doua cheie nu rezolvi nimic am incercat eu si e la fel nu ai ce sa ii faci decat sa il schimbi ..daca afli pretul sa mi-l spui si mie
colegu uitate la sigurante verificale ca chiar daca nui arsa siguranta nu face contact stranbai un pic pini la siguranta de la imobilizator din panoul de sigurante sa intre mai fortat ca asa miau zis si mie sa schimb calculatorul si cipul din cheie si a fost doar siguranta succes
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu o Agila, a fost luata de apa in satul Cuca , jud Galati, masina a fost plina cu apa pana la geamuri, Dupa o curatare de mal ,am inceput sa iau la verificat tot. Se pare ca nu a scapat cam nimic eletronic pe ea pentru ca in momentul evenimentului avea bateria pe masina.
Problema e ca masina nu mai porneste, pe langa altele, are Imobilizaorul defect, nu mai fuctioneaza, Calculatorul motorului se pare ca a scapat. Am pus pe masina alt immo de astra g cu cipul aferent , vede ecu motor dar nu porneste, Am carpassul de la masina,cel de la immo nou nu-l am. Intrebarea mea este exista vre-o posibilitate de resetare a immo cu Op-com , sau ce piesa sa iau de pe immo vechi si sa pun pe cel nou pentru a putea fi functional. Care este cipul ce contine memoria din immo?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR