Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • juru
  • *
  • 1 mesaje
  • din 08 Mar 2015
  • Zafira 2000 x18xe1
  • Bucuresti
  • juru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2000 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2015

  • Mesaj Privat
si eu am cam aceeasi problema ca si tine doar ca motorul este pe o zafira. aseara am curatatadmisia complet doar ca nu am reusit s-o dau decat in 2 bucati si nu in 4. eu stau si ma intreb daca senzorul ala de pe lateralul admisiei functioneaza cum trebuie si daca deschide clapetele alea din interior. masina tot are tendinte de a da in nas la rece
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
si eu banuiesc clapeta de acceleratie.dar partea de electronica capsulata.
se comporta ca si la un radio vechi,butonul de volum nu prinde cand il invarti.nu e cea mai ortodoxa comparatie,dar cred ca prinzi ideea.
cand o accelerez mi se pare ca nu "prinde" toata plaja de contacte pe partea de electronica,si "sare" de la o pozitie la alta,de aici oscilatiile de turatie.
rog un coleg care a desfacut partea electronica sa imi dea niste sfaturi,eu o sa o desfac in curand si as vrea niste atentionari in avans legat de ce se poate intampla si cum se face.
va multumesc anticipat.
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
buna seara colegii.
un ajutor va rog in localizarea senzorului de clapeta acceleratie la motorul meu,l-am gasit pe internet insa eu nu il vad undeva pe masina.
multumesc anticipat.

x18xe1 cod motor
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Si la mine face la fel doar la prima pornire , si eu intentionez sa o desfac sa vad ce pot face . Si o sa postez aici rezultatul
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
am reusit sa desfac clapeta de acceleratie,insa nu am reusit sa dau jos partea electronica din spate,aia capsulata.
am incercat sa curat contactele cum s-a putut,si o sa vad rezultatul cat de curand si o sa il postez.
daca stie vreun coleg,atunci cand clapeta este actionata de cablu,miscarea ei de rotatie este tradusa de acea parte electronica din clapeta?postez o poza pentru clarificare.


asa arata si clapeta mea de acceleratie.
urmeaza un schimb de bujii,apoi mai vedem rezultate.
vreun coleg care ma poate ajuta cu niste sfaturi legate de circuitul electric care vine spre bobina de inductie,cum sa il verific.
multumesc anticipat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Spray contacte fara ulei, deci FARA, si lasa asa, nu desface ca nu o mai pui la loc.
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu am desfacut-o.am pus-o inapoi cum era.
acum incerc sa investighez de unde este acea lipsa de putere sub 2000 de ture,precum si faptul ca nu mereu imi intra socul automat cand este motorul rece.
tind sa cred ca este electric pe undeva,dar nu am reusit sa imi dau seama pe unde.
opcom nu imi arata nici o eroare.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
X18XE, XE1, X20XEV au boala la cablaj rascopt, firele au izolatia macinata, se rupe efectiv intre degete. Succes!
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Domnule Dan,inca o intrebare.ai idee de ce nu s-ar aprinde in bord becul MIL la punerea contactului?am verificat becul si este in regula,iar alte contacte intrerupte spre acel soclu nu am gasit
de asemenea nici becul de cruise control nu se aprinde cand este activat,modulul functioneaza,insa becul nu se aprinde in bord.la fel verificat becul si functioneaza.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate fi ECU defect, daca la conectare tester nu-l vede pa cu el.
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
la tester vede doar check engine.nici nu am reusit sa citesc eepromul corect,la incercarea de decodare pentru a afla security code,un coleg mi-a zis ca eeprom-ul este corupt.
banuiesc si eu ECU defect,insa nu stiu in ce masura,pentru ca masina merge ok,sa zic asa.doar acea problema cu datul in nas la turatie mica si socul automat care nu porneste.
am sa caut un ECU in cluj pentru motorul meu sa il verific.multumesc mult de tot.

asta e becul care nu se aprinde.
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu aceeasi problema,la care rezolvare nu am gasit.
OP com nu da erori,dar masina se comporta iar aiurea.
De data asta,socul automat nu porneste,insa daca incerc sa o tin accelerata la 1500 de ture constant sa incalzesc motorul,dupa vreo 3 minute de mers la turatia aceea scade brusc turatia ca si cum ar merge in 3 pistoane.
exista vreo metoda sa resetez turatia la relanti din opcom?Am vazut ca este optiune,dar nu stiu cum sa o fac.
Celelalte simptome ale masinii au revenit.Fara soc automat la rece,smucituri sub 2000 de ture,mers prost la rece,si caderi ale relantiului la debraiere,sau in mers fara bagat in viteza.

Multumesc anticipat.
  • cipryyy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Tigra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un opel tigra 1.6 16 valve 98 si am o problema cu turatiile,cand o pornesc turatiile imi scad si imi cresc intre 500 si 800 iar cand merg cu ea imi da in nas iar daca o scot pe liber imi moare motoru.Am fost cu ea la service si pe tester mi a aparut ca clapeta de acceleratie ar fi cauza ,i am schimbat clapeta de acceleratie si dupa am fost nevoit sa ii schimb si bujiile ca erau de benzina.Am mers 2 zile cu ea si dupa a inceput sa imi faca aceeleasi probleme pe care le aveam pana sa schimb clapeta iar cand i am scos bujiile erau iar de benzina.Aveti idee ce ar putea fi si dc turatiile imi scad si imi cresc continuu chiar daca i am schimbat clapeta si de ce bujiile sunt de benzina(bujiile nu sunt afumate sunt de benzina cele noi m au tinut 2 zile )
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Care e codul erori aparute pe tester....?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR